Pregled po projektu: 0119266
Pronađeno 41 radova
-
1.Gošev, LanaMetoda višebojnog vezanja fluorescentne in situ hibridizacije, 2006., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
-
2.Planinić, MajaThe Rasch Model - Based Analysis of the Conceptual Survey of Electricity and Magnetism // Modelling in physics and physics education / Van den Berg, Ed ; van den Berg, Daday ; Ellermeijer, Ton (ur.).
Amsterdam: Amstel Institute, University of Amsterdam, 2006. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Planinić, Maja; Boone, William J.; Krsnik, Rudolf; Beilfuss, MeredithExploring Alternative Conceptions From Newtonian Dynamics and Simple DC Circuits: Links Between Item Difficulty and Item Confidence // Journal of Research in Science Teaching, 43 (2006), 2; 150 - 171 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Bombardelli, Mea; Ilišević, Dijana; Milin-Šipuš, Željka; Planinić, MajaPrimjena Raschovog modela na analizu razredbenih ispita // Poučak, 26 (2006), 1-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Planinić, MajaAssessment of difficulties of some conceptual areas from electricity and magnetism using the Conceptual Survey of Electricity and Magnetism // American Journal of Physics, 74 (2006), 12; 1143-1148 doi:10.1119/1.2366733 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Planinić, MajaKako nastaje uzgon // Matematičko fizički list, 3 (2005), 223; 177-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
7.Sušac, AnaSUPERCOMET i primjena u nastavi // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike : Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike : zbornik radova / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Nastavna sekcija, 2005. str. 187-188 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
8.Buljan, Ivica; Pećina, PlaninkaInteraktivni udžbenik - čestični model i građa tvari // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Fizikalno društvo Split, 2005. str. 125-127 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Balarin, Maja; Pećina, PlaninkaDa, ali... // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Fizikalno društvo Split, 2005. str. 249-251 (poster, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Sliško, Josip; Pećina PlaninkaModeliranje utrke na 100m // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Fizikalno društvo Split, 2005. str. 263-268 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Planinić, Maja; Krsnik, Rudolf; Pećina, Planinka; Sušac, AnaOverview and comparison of basic teaching techniques that promote conceptual change in students // European Physics Education Conference EPEC-1
Bad Honnef, Njemačka, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
12.Planinić, MajaNajvažniji rezultati edukacijskih istraživanja u fizici // Sedmi simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Nastavna sekcija, 2005. str. 25-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Krsnik, RudolfPoruke suvremenih istraživanja o uporabi modela u nastavi fizike // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike: Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Nastavna sekcija, 2005. str. 10-18 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
14.Planinić, MajaOsnovne tehnike induciranja konceptualne promjene // Sedmi hrvatski simpozij o nastavi fizike:Uloga modela i modeliranja u suvremenoj nastavi fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko fizikalno društvo, Nastavna sekcija, 2005. str. 142-146 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
15.Radovčić, VandaUsporedba rezultata klasične i interaktivne nastave fizike, 2005., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
16.Planinić, MajaKomparativno istraživanje učeničkog razumijevanja nekih temeljnih koncepata u mehanici i elektromagnetizmu, 2005., doktorska disertacija, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
17.Sušac, AnaTeaching physics teachers to use educational resources on the Internet // Quality Development in Teacher Education and Training, Girep book of Selected contributions / Michelini, Marisa (ur.).
Udine: FORUM, 2004. str. 278-281 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
18.Krsnik, Rudolf; Planinić, Maja; Pećina, Planinka; Sušac, AnaSome Open Problems in Education of Prospective Physics Teachers // Quality Development in Teacher Education and Training, Girep book of Selected contributions / Michelini, Marisa (ur.).
Udine: FORUM, 2004. str. 185-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Lukić, ĐorđeSadržaji fizike u nekim strukovnim školama, 2004., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
20.Sušac, AnaPhysics and Brain // Proceedings of GIREP 2002 Physics in new fields and modern applications
Lund, 2004. (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Pećina, Planinka; Balarin, MajaZnanje <> razumijevanje // 4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva : knjiga sažetaka / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. XII-XII (poster, sažetak, znanstveni) -
22.Krsnik, Rudolf; Pećina, Planinka; Planinić, MajaRazvoj formalnog mišljenja i fizika // 4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. (poster, neobjavljeni rad, stručni) -
23.Planinić, MajaUsporedba elementarnog razumijevanja Newtonovih zakona i jednostavnih strujnih krugova kod gimnazijalaca i studenata // 4. znanstveni sastanak Hrvatskog fizikalnog društva / Kumerički, Krešimir (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 43-43 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
24.Krsnik, RudolfMetodički priručnik za nastavnike, Fizika 4
Zagreb: Školska knjiga, 2003 -
25.Krsnik, RudolfMetodički priručnik za nastavnike, Fizika 3
Zagreb: Školska knjiga, 2003 -
26.Krsnik, RudolfMetodički priručnik za nastavnike, Fizika 2
Zagreb: Školska knjiga, 2003 -
27.Vugriniček, KaticaIstraživanje pretkoncepcija o svjetlosti, 2003., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
28.Dobrić, PetarProblemi osnovnoškolskog kurikuluma u nastavi fizike, 2003., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
29.Perišić, TonaUčeničke pretkoncepcije o toplini, 2003., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
30.Hrustanović, EdvinUključivanje STS ideja u nastavu fizike, 2003., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
31.Sušac, AnaTeaching physics teachers to use educational resources on the Internet // Quality Development in Teacher Education and Training / Longhetto, Claudia ; Michelini, Marisa ; Pugliese Jona, Silvia ; Stefanel, Alberto (ur.).
Udine: Litho Stampa, 2003. str. 50-50 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
32.Krsnik, Rudolf; Planinić, Maja; Pećina, Planinka; Sušac, AnaSome open problems in education of prospective physics teachers // Quality Development in Teacher Education and Training / Longhetto, Claudia ; Michelini, Marisa ; Pugliese Jona, Silvia ; Stefanel, Alberto (ur.).
Udine: Litho Stampa, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, pregledni) -
33.Buljan, Ivica; Pećina, PlaninkaInteraktivni on - line udžbenik // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 118-119 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
34.Sušac, AnaUporaba Interneta u nastavi fizike // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike : Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 101-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
35.Krsnik, RudolfProblemski usmjerena nastava, deklarativno ili stvarno? // Šesti hrvatski simpozij o nastavi fizike: Problemski i istraživački usmjerena nastava fizike / Buljubašić, Mladen ; Knežević, Stjepan (ur.).
Split: Hrvatsko filozofsko društvo, 2003. str. 6-14 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
36.Mihaljević, IgnacijaRazvoj formalnog mišljenja kod učenika osnovne škole, 2002., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
37.Arbutina, MilanaUčeničke pretkoncepcije u relativnosti, 2002., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
38.Mutabžija-Orešković, EminaIstraživanje učeničkih pretkoncepcija u kinematici, 2002., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
39.Stipandić, MarkoUčeničke pretkoncepcije o mehaničkim valovima, 2002., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
40.Robić, AnitaUčeničke pretkoncepcije o energiji, 2002., diplomski rad, Prirodoslovno - matematički fakultet, Zagreb
-
41.Krsnik, Rudolf; Pećina, Planinka; Planinić, Maja; Sušac, Ana; Buljan, IvicaWhat fraction of pupils really reach the stage of formal thinker in physics? // Developing Formal Thinking in Physics / Michelini, Marisa ; Cobal, Marina (ur.).
Udine: Forum, Editrice Universitaria Udinese srl, 2002. str. 272 - 275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)