Pregled po projektu: 0116001
Pronađeno 66 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Avelini Holjevac, IvankaUpravljanje kvalitetom turističko - sportske ponude // Menedžment u sportu i turizmu / Bartoluci, Mato (ur.).
Zagreb: Kineziološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2004. -
1.Maškarin, Helga; Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaKontroling - priručnik za vježbe i seminare
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2003 -
1.Avelini Holjevac, Ivanka; Maškarin, HelgaTQM and Knowledge Management in Tourism // Informatologia, 38 (2005), 4; 231-236 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Šimunić, MislavWEB STRANICE I UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 325-334 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
3.Šimunić, MislavUPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM PROGRAMSKI UPRAVLJIVIM WEB ČVOROM TEMELJENOM NA ANALIZI LOG DATOTEKE // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 207-222 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Šimunić, MislavULOGA, MJESTO i INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 83-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Marković, SuzanaKvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Marković, SuzanaKVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Marković, SuzanaKvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaPrijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 357-372 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaRezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaUpravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Črnjar, KristinaUpravljanje znanjem u hotelima // Tourism and hospitality management, 11. (2005), 1.; 373.-381. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Črnjar, KristinaProcjenjivanje radne uspješnosti u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 135-143 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Galičić, VladoPreustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 265-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Galičić, VladoIzvođački informacijski sustav kao temelj preustroja poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Galičić, VladoPostojeće stanje organiziranosti poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Maškarin, HelgaMjerenje utjecaja zadovoljstva zaposlenika poslom na rezultate poslovanja hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 313-324 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Maškarin, HelgaZadovoljstvo poslom zaposlenika u hotelskoj industriji Hrvatske // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 193-206 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Maškarin, HelgaAnaliza postojećeg stanja praćenja i vrednovanja poslovnog rezultata hrvatske hotelske industrije // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 69-81 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Galičić, Vlado; Cerović, ZdenkoMenadžeri hotela i informacijska tehnologija // Informatologia, 37 (2004), 3; 177-268 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
20.Avelini Holjevac, IvankaBusiness Ethics - A Dimension of quality in Society // Media, culture and public relations, 2 (2003), 36-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Avelini Holjevac, IvankaManaging the Quality of Sports Tourism Products and Services - Guidelines for Croatia // Tourism review, 58 (2003), 2; 35-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Marković, SuzanaPrimjena multivarijatne statističke analize u mjerenju kvalitete usluga visokog obrazovanja // Tourism and Hospitality Management, 9 (2003), 1; 93-112 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
23.Galičić, VladoInformacijske tehnologije u hotelskoj industriji // Informatologia, 36 (2003), 1; 1-82 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Avelini Holjevac, IvankaA vision of tourism and the hotel industry in the 21st century // International Journal of Hospitality Management, 22 (2003), 2; 129-134 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Galičić, VladoUpravljanje zadovoljstvom gostiju u ugostiteljstvu // Tourism and hospitality management, 8 (2002), 1-2; 93-103 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
26.Avelini Holjevac, IvankaKvaliteta komuniciranja s turističkim tržištem // Informatologia, 35 (2002), 3; 156-159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Avelini Holjevac, IvankaPlaniranje i kontroling // Računovodstvo, revizija i financije, XIV (2004), 10; 66-69 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Avelini Holjevac, IvankaAnalizom do poslovne odluke - ključ poslovne uspješnosti // Računovodstvo, revizija i financije, IX (2004), 5; 64-68 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Janković, SandraMODEL UVOĐENJA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA U HOTELSKU INDUSTRIJU // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 275-300 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
2.Janković, SandraTEORETSKE PRETPOSTAVKE I DEFINIRANJE KONCEPTUALNOG OKVIRA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 161-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
3.Janković, SandraNEDOSTACI RAČUNOVODSTVENOG EVIDENTIRANJA POSLOVNOG REZULTATA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 35-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
4.Vlašić, DubravkaIzrada modela računovodstvenog obuhvaćanja lizinga u hotelijerstvu Hrvatske te njegova optimalizacija // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 335-356 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
5.Vlašić, DubravkaUtvrđivanje postojećeg stanja na području računovodstva lizinga u hotelijerstvu Hrvatske // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 223-237 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
6.Vlašić, DubravkaPregled računovodstvenih metoda obuhvaćanja lizinga // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 101-119 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
7.Črnjar, KristinaFaktori produktivnosti rada u hotelskoj industriji Hrvatske // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 251.-262. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Avelini Holjevac, IvankaKontroling troškova // Upravljanje troškovima, Povećanje konkurentnosti i uspješnosti poslovanja / Habek, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatski računovođa (udruga), 2005. str. 145-166 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Maškarin, Helga; Marković, Suzana; Avelini Holjevac, IvankaJob Satisfaction in Opatija's Restaurants: A Theoretical and Empirical Analysis // Enterprise in Transition / Crnjak Karanović, Biljana (ur.).
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2005. str. 36-38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Marković, Suzana; Szentivanyiova, MiroslavaE-Service Quality in E-Tourism Globalization: A Conceptual Framework // Tourism in the process of the European integration and Globalization / Orieška, Jan (ur.).
Bratislava: Universita of Matey Bel Banska Bystrica, Faculty of Economics, Slovačka, 2004. str. 116-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Markovic, Suzana; Szentivanyiova, MiroslavaE-Service Quality in E-Tourism Globalization: A Conceptual Framework // Tourism in the process of the European Integration and Globalization / Jan Orieška, PhD (ur.).
Bratislava: Faculty of Economics, University of Matej Bel Banska Bystrica, Slovačka, 2004. str. 116-120 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Avelini Holjevac, IvankaEuropa znanja: organizacija koja uči i sustav upravljanja kvalitetom // Kvalitetom u europske integracije / Kugler, Seka (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2004. str. 149-155 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaAPROACH TO UNDERSTANDING ENVIRONMENTAL MANAGEMENT ACCOUNTING IN HOSPITALITY INDUSTRY // International conference: General Accounting Theory - towards balancing the society
Varšava: Krakow University ; Grand Valley State University Michigan, 2004. (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Maškarin, Helga; Avelini Holjevac, Ivanka; Ivanović, ZoranMethodological Approach to Performance Measurement and Evaluation in Hospitality Industry - Case Study of Croatia // Managing Tourism in the Global Economy / Divisekera, Sarath ; Turner, Lindsay (ur.).
Melbourne: Victoria University, School of Applied Economics, 2004. str. 49-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Avelini Holjevac, IvankaAnalysis for Decision Making - The Key to Business Excellence // New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, 2004. str. 647-658 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaAccounting Standards in Globalisation Process // Tourism and Insurance in the Contemporary Socio-Economic Conditions - Part: Tourism in the Terms of Globalisation
Ohrid: Faculty of Tourism and Hospitality, 2003. (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaAccounting Information for Sport's Departmental Management in Tourism and Hospitality Industry // Evaluation of the Environment for Tourist Services
Bratislava: University of Economics in Bratislava, Faculty of Commerce, Institute of Services and Tourism, 2003. (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Sauls, Eugen; Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaA Comparison of Croatian and U.S. Accounting Education // WDSI 2003 Proceedings (ISSN 1098-2248 ; CD ROM) / Nicholls, M.G. (ur.).
Lahti: Western Decision Sciences Institute, 2003. str. 330-332 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Avelini Holjevac, Ivanka; Maškarin, HelgaThe Integration of Croatian Hotel Industry into the Standard European and International Performance Measurement System // Theory and Practice of Transition and Accession to the EU / Kandžija, Vinko ; Kumar, Andrej (ur.).
Opatija: University of Rijeka ; University of Ljubljana ; University of Triest, 2003. str. 589-596 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Avelini Holjevac, IvankaUpravljanje okolišem i ekološki standardi u turizmu // Suvremena stremljenja u upravljanju kvalitetom / Bešker, M. ; Drljača, M. ; Injac, N. (ur.).
Zagreb: Oskar - centar za razvoj i kvalitetu, 2003. str. 99-104 (poster, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Avelini Holjevac, IvankaSustav kvalitete i društvena odgovornost - preduvjeti za uključivanje Hrvatske u Europske integracije // Hrvatska normizacija i srodne djelatnosti / Radić, Jure (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo građevinskih konstruktora, 2003. str. 203-208 (poster, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Avelini Holjevac, Ivanka; Maškarin, HelgaPerformance Management and Measurement in the Hotel Industry: Case Study of Croatia // 5th International Conference on Enterprise in Transition / Reić, Zlatan (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2003. str. 374-376 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Galičić, VladoSelektivni oblici turizma u funkciji povećanja turističke potrošnje // Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 55-60 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Avelini Holjevac, IvankaQuality Management in Tourism and Hospitality Industry // Hotel & Tourism 2002: human capital, culture and quality in tourism and hospitality industry / Stipetić, Vladimir (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2002. str. 487-503 (ostalo, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Sauls, Eugene; Vrtodušić, Ana-MarijaManagement Performance Measures in the Hotel Industry // National Business and Economic Society Annual Meeting
San Juan, Portoriko, 2001. (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaEnvironmental Management Accounting Information for Hospitality Management // 17th Biennial International Congress : Tourism & hospitality industry 2004 : new trends in tourism and hospitality management : congress Proceedings / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2004. (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Avelini Holjevac, IvankaŠanse i izazovi turizma: senior citizens // Zdravstveni turizam, prehrana, kretanje i zaštita okoliša u Hrvatskoj / Ivanišević, Goran (ur.).
Zagreb: Akademija medicinskih znanosti Hrvatske, 2004. str. 30-34 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Avelini Holjevac, IvankaIntegralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama // Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2005. (plenarno, sažetak, znanstveni) -
2.Avelini Holjevac, IvankaPovećanje kvalitete i produktivnosti u hrvatskoj hotelskoj industriji - uvjet za povećanje konkurentnosti na svjetskom turističkom tržištu // Kvaliteta i konkurentnost / Bačun, Dubravka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2004. str. 15-15 (predavanje, sažetak, ostalo) -
3.Avelini Holjevac, IvankaUpravljanje okolišem i ekološki standardi u turizmu // Održivi razvoj turizma - problemi i perspektive / Vujić, Vidoje (ur.).
Rijeka: PGŽ, Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, Sveučilište u Rijeci, 2003. str. 3-4 (predavanje, sažetak, stručni) -
4.Avelini Holjevac, IvankaSecurity and safety of the hotel guest - a part of destination's TQM // Reinventing a tourism destination / Weber, Sanda, Tomljenović, R. (ur.).
Zagreb: Institut za turizam, Zagreb, Hrvatska turistička zajednica, 2002. str. 46-47 (ostalo, sažetak) -
1.Sauls, Eugen; Peršić, Milena; Janković, Sandra; Vlašić, DubravkaDeveloping an Accounting Profession in a new Market Economy // WSDI 2003 Proceedings / Nicholls, M.G. (ur.).
Lahti: Western Decision Sciences Institute, 2003. str. 53-55 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
1.Maškarin, HelgaArbeitszufriedenheit und Loyalitaet von Arbeitnehmern - Determinanten der Unternehmensperformance in der Hotelindustrie, 2004., doktorska disertacija, Wirtschaftsuniversitaet Wien, Wien
-
2.Marković, SuzanaMjerenje kvalitete usluga u hotelskoj industriji - atributivni pristup, 2003., doktorska disertacija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment Opatija, Rijeka
-
3.Maškarin, HelgaPoboljšanje rezultata poslovanja hotelske industrije, 2003., doktorska disertacija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija, Rijeka
-
1.Vlašić, DubravkaRačunovodstveno obuhvaćanje lizinga u hotelijerstvu Hrvatske, 2005., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija