Pregled po projektu: 0116001
Pronađeno 66 radova
-
1.Avelini Holjevac, Ivanka; Maškarin, HelgaTQM and Knowledge Management in Tourism // Informatologia, 38 (2005), 4; 231-236 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Janković, SandraMODEL UVOĐENJA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA U HOTELSKU INDUSTRIJU // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 275-300 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
3.Janković, SandraTEORETSKE PRETPOSTAVKE I DEFINIRANJE KONCEPTUALNOG OKVIRA OBRAČUNA TROŠKOVA PROCESA // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 161-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
4.Janković, SandraNEDOSTACI RAČUNOVODSTVENOG EVIDENTIRANJA POSLOVNOG REZULTATA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 35-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
5.Šimunić, MislavWEB STRANICE I UPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 325-334 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Šimunić, MislavUPRAVLJANJE POSLOVNIM REZULTATOM PROGRAMSKI UPRAVLJIVIM WEB ČVOROM TEMELJENOM NA ANALIZI LOG DATOTEKE // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 207-222 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
7.Šimunić, MislavULOGA, MJESTO i INTERPRETACIJA INFORMACIJE U KONTEKSTU STVARANJA INFORMACIJSKIH MODELA KAO WEB ČVOROVA // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 83-100 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Vlašić, DubravkaRačunovodstveno obuhvaćanje lizinga u hotelijerstvu Hrvatske, 2005., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija
-
9.Marković, SuzanaKvalitativna primjena SERVQUAL modela u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 301-312 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Marković, SuzanaKVANTITATIVNA PRIMJENA SERVQUAL MODELA U HOTELSKOJ INDUSTRIJI // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 179-191 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Marković, SuzanaKvaliteta usluga u hotelskoj industriji : koncept i mjerenje // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 47-67 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
12.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaPrijedlog modela za mjerenje i ocjenjivanje rezultata poslovanja hotela u sustavu kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 357-372 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
13.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaRezultati poslovanja kao element sustava kvalitete // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 239-250 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Vrtodušić Hrgović, Ana-MarijaUpravljanje potpunom kvalitetom u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 121-134 doi:10.20867/thm.11.1.7 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Vlašić, DubravkaIzrada modela računovodstvenog obuhvaćanja lizinga u hotelijerstvu Hrvatske te njegova optimalizacija // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 335-356 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
16.Vlašić, DubravkaUtvrđivanje postojećeg stanja na području računovodstva lizinga u hotelijerstvu Hrvatske // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 223-237 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
17.Vlašić, DubravkaPregled računovodstvenih metoda obuhvaćanja lizinga // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 101-119 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
18.Črnjar, KristinaUpravljanje znanjem u hotelima // Tourism and hospitality management, 11. (2005), 1.; 373.-381. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Črnjar, KristinaFaktori produktivnosti rada u hotelskoj industriji Hrvatske // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 251.-262. (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
20.Črnjar, KristinaProcjenjivanje radne uspješnosti u hotelskoj industriji // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 135-143 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Galičić, VladoPreustroj poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 265-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Galičić, VladoIzvođački informacijski sustav kao temelj preustroja poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 147-161 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Galičić, VladoPostojeće stanje organiziranosti poslovnih i procesnih funkcija hotela // Tourism and hospitality management, 11 (2005), 1; 23-35 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Avelini Holjevac, IvankaIntegralni menadžment kvalitete (IQM) u turističkim destinacijama // Kvaliteta i organizacijska kultura / Ivančić-Bojić, Biserka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za kvalitetu, 2005. (plenarno, sažetak, znanstveni) -
25.Avelini Holjevac, IvankaKontroling troškova // Upravljanje troškovima, Povećanje konkurentnosti i uspješnosti poslovanja / Habek, Mladen (ur.).
Zagreb: Hrvatski računovođa (udruga), 2005. str. 145-166 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)