Pregled po projektu: 0100500
Pronađeno 92 radova
-
1.Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Doolan, KarinKojega su roda čitanke iz književnosti?. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008 (Autorske knjige)
-
2.Domazet, MladenPhilosophical Issues in Educational Transmission of Contemporary Scientific Knowledge // Philosophy bridging civilizations and cultures - Universal, Regional, National Values in United Europe, Proceedings of the XXIV Varna International Philosophical School 01 - 03 June 2006 / S. Kaneva (ur.).
Sofija: Bulgarian Academy of Sciences, 2008. str. 287-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Marušić, IrisTeacher support and students' perception of school subjects // 15th Psychology days in Zadar Book of Selected Proceedings / Čubrls-Adorić, Vera (ur.).
Zadar: University of zadar, 2007. str. 233-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Domazet, MladenPrirodoslovlje // Europska iskustva i nacioalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2006. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
5.Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, MarinaO aspektima školske klime u osnovnim školama u Hrvatskoj // Sociologija sela : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 44 (2006), 174(4); 485-504 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Marušić, IrisPodrška nastavnika i učenička percepcija školskih predmeta // XV Dani psihologije u Zadru / Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Zvjezdan Penezić, Anita Vulić-Prtorić (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
7.Pavin, Tea; Marušić, IrisNasilje u školi: razlike u samoiskazima između djevojčica i dječaka // 17. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
8.Marušić, IrisMotivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257 -
9.Marušić, IrisNastavni program iz perspektive učenika // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 181-218 -
10.Baranović, BranislavaNastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 107-179 -
11.Baranović, BranislavaDruštvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 15-44 -
12.Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006 (zbornik)
-
13.Jokić, BorisCilj i metodologija istrazivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: razlicite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 89-105 -
14.Baranović, BranislavaKnowledge based society and curriculum development // "Transforming Knowledge", European Conference on Educational Research
Ženeva, Švicarska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Domazet, Mladen; Doolan, KarinWho Owns Knowledge Transformation? - The case of Croatian Secondary School Political Knowledge // European Conference on Educational Research 2006: Transforming Knowledge
Ženeva, Švicarska, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
16.Domazet, MladenFeeling in private // 1st Philosophy Graduate Conference at the Central Eastern University
Budimpešta, Mađarska, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Domazet, MladenZnanje i kurikulum // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 45-86 -
18.Marušić, Iris; Batarelo, IvanaParticipation in Bullying Awareness Program and Pupils' Recognition of Various Manifestations of Bullying Occurrence // Transforming knowledge : European Conference in Educational Research 2006 : programme
Ženeva: University, 2006. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Puzić, SašaDecentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 259-299 -
20.Baranović, Branislava; Puzić, SašaChanging the National Curriculum for Compulsory Education in Croatia - The Current State and Developments // The Second World Curriculum Studies Conference, Curriculum as an International Conversation
Tampere: University of Tampere, Department of Teacher Education, 2006. str. 23-24. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Domazet, MladenKvantna mehanika : znanje o kvantnom svijetu // Filozofija znanost(i) / Arnautović, S. ; Kutleša, S. (ur.).
Sarajevo : Zagreb: Filozofsko društvo Theoria ; Matica hrvatska- odjel za filozofiju, 2006. str. 111-134 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Marušić, IrisUčenička percepcija pojedinih predmeta: uloga socio-demografskih varijabli i školskog uspjeha // 17. Dani ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb: Odsjek za spihologiju, Filozofski fakultet, 2005. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
23.Jokić, BorisReligious Education in Croatia: A case to be opened, 2005., magistarski rad, Faculty of Education, Cambridge, England
-
24.Domazet, MladenNo Private Emotions: communal aspect of rationality of emotions // Biological knowledge and Philosophy
Rijeka, Hrvatska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
25.Puzić, Saša; Batarelo, Ivana; Hoblaj, PetraVođenje škole u decentraliziranom sustavu // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 328-338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Puzić, SašaSelektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma // Povijest u nastavi, 2 (2005), 6; 165-181 (podatak o recenziji nije dostupan, bibliografija, stručni)
-
27.Bežen, AnteDuhovi izvori i simbolika VILE VELEBITA // Lička revija, 5 (2005), 112-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
28.Bežen, AnteMetodika u obrazovanju učitelja // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Rijeka, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Bežen, AnteŠto je (aktualni) katalog znanja? // Škola i obilježja hrvatske nacionalnosti : jezik, povijest, kultura, vjera / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2005. str. 115-134 -
30.Baranović, BranislavaTowards a new national curriculum for compulsory education in Croatia // Curriculum Reform in the 21st Century: Policies, Perspectives and Strategies
Istanbul, Turska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Mesić, Milan; Baranović, BranislavaNational Minority Education in Croatia // Ethnicity and Educational Policies in South Eastern Europe / Genov, Nikolai (ur.).
Berlin : Sofija: Friedrich-Ebert-Stiftung ; Free University of Berlin, 2005. -
32.Baranović, Branislava; Hoblaj, PetraGender Inequalities in Education system in Croatia // At the Margins of Adult Education, Work and Civil Society
Joensuu, Finska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Baranović, Branislava; Domazet, MladenCroatian National Curriculum for Compulsory Education from Teachers' perspective // European Conference on Educational Research
Dublin, Irska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Batarelo, Ivana; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaTeacher's and student's congruence in perception of teaching activities and school subjects // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Baranović, BranislavaOsnovni smjerovi razvoja i metodologija izrade nacionalnog kurikuluma za obvezno obrazovanje // Metodika, 6 (2005), 10; 22-43 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
36.Marušić, Iris; Baranović, Branislava; Batarelo, IvanaThe use of information technology and gender: A survey of 8th grade students in Croatia // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana : Marušić, IrisInformation and communication technology use in Croatian schools: Focus on teachers and school principals // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaEvaluation of subject curricula - State of primary education in Croatia from the perspective of teachers and pupils // ECER - European conference on Educational Research
Retimno, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
39.Jokić, BorisPresence of some psychosocial areas of pupils' development in the current subject curricula in compulsory education in Croatia // 7th conference of EARLI's JURE, Istanbul, Tukey ; Book of abstracts / Fatma Mizikaci (ur.).
Istanbul: University of Bahcesehir, 2004. str. 52-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Baranović, Branislava; Jokić, BorisMišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti // Povijest u nastavi, 2 (2004), 4; 384-406 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Puzić, SašaMultikulturalizam i izazovi posttradicionalne pluralizacije // Politička misao : Croatian Political Science Review, 41 (2004), 4; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Turković, VeraDinamika transformacije hrvatskog sustava visokog obrazovanja s obzirom na socio/kulturne ekonomske prilike // Towards the European University Networks / Hrvatsko Austrijsko društvo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko-austrijsko društvo, 2004. -
43.Hoblaj, PetraRomi u široj Europi: Izazovi za budućnost, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
44.Hoblaj, PetraReligija i seksualnost : katolička crkva, seksualnost mladih i seksualna edukacija u Hrvatskoj // 28th International Conference on the "Future of Religion: Jerusalem, Athens and Rome - Western Seedbed Societies"
Dubrovnik, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
45.Baranović, BranislavaO nekim teorijsko-metodološkim pitanjima sociologije obrazovanja // Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske ; Profil International, 2004. str. 49-55. -
46.Baranović, BranislavaAttitudes of Croatian Youth towards Human Rights as an Integral Part of a Democrat Political Culture // Towards Non-violence and Dialogue Culture in South East Europe / Mitev, Petar-Emil ; Riordan, James (ur.).
Sofija: "Ivan Hadjiysky" Institute for Social Values and Structures, 2004. str. 29-46. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Jokić, Boris; Ristić-Dedić, ZrinkaVjeronauk u hrvatskim osnovnim skolama // 7th CONFERENCE OF EARLI'S JURE, 5-9 July 2004 Istanbul, Turkey
Istanbul, Turska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Jokić, Boris; Ristić-Dedić, ZrinkaEvaluacija predmetnih kurikuluma - Stanje osnovnog skolstva u Republici Hrvatskoj iz perspektive nastavnika i ucenika // European Conference on Educational Research University of Crete
Retimno, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Baranović, BranislavaMišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja // Dan sjećanja na Holokaust i sprječavanja zločina protiv čovječnosti: Obrazovanje za sprječavanje svih zločina protiv čovječnosti
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
50.Bežen, AnteSintetičke metode u nastavi početnog čitanja i pisanja (kritički povijesni pregled) // Metodika, 5 (2004), 8; 32-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)