Pregled po projektu: 0100500
Pronađeno 92 radova
-
1.Baranović, Branislava; Jugović, Ivana; Doolan, KarinKojega su roda čitanke iz književnosti?. Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2008 (Autorske knjige)
-
2.Domazet, MladenPhilosophical Issues in Educational Transmission of Contemporary Scientific Knowledge // Philosophy bridging civilizations and cultures - Universal, Regional, National Values in United Europe, Proceedings of the XXIV Varna International Philosophical School 01 - 03 June 2006 / S. Kaneva (ur.).
Sofija: Bulgarian Academy of Sciences, 2008. str. 287-297 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Marušić, IrisTeacher support and students' perception of school subjects // 15th Psychology days in Zadar Book of Selected Proceedings / Čubrls-Adorić, Vera (ur.).
Zadar: University of zadar, 2007. str. 233-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Domazet, MladenPrirodoslovlje // Europska iskustva i nacioalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2006. (plenarno, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
5.Baranović, Branislava; Domović, Vlatka; Štibrić, MarinaO aspektima školske klime u osnovnim školama u Hrvatskoj // Sociologija sela : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 44 (2006), 174(4); 485-504 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Marušić, IrisPodrška nastavnika i učenička percepcija školskih predmeta // XV Dani psihologije u Zadru / Vera Ćubela Adorić, Ana Proroković, Zvjezdan Penezić, Anita Vulić-Prtorić (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
7.Pavin, Tea; Marušić, IrisNasilje u školi: razlike u samoiskazima između djevojčica i dječaka // 17. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, 2006. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
8.Marušić, IrisMotivacija i školski predmeti: spolne razlike u kontekstu teorije vrijednosti i očekivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 219-257 -
9.Marušić, IrisNastavni program iz perspektive učenika // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 181-218 -
10.Baranović, BranislavaNastavni programi iz perspektive nastavnika i učitelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 107-179 -
11.Baranović, BranislavaDruštvo znanja i nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 15-44 -
12.Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006 (zbornik)
-
13.Jokić, BorisCilj i metodologija istrazivanja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: razlicite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 89-105 -
14.Baranović, BranislavaKnowledge based society and curriculum development // "Transforming Knowledge", European Conference on Educational Research
Ženeva, Švicarska, 2006. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Domazet, Mladen; Doolan, KarinWho Owns Knowledge Transformation? - The case of Croatian Secondary School Political Knowledge // European Conference on Educational Research 2006: Transforming Knowledge
Ženeva, Švicarska, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
16.Domazet, MladenFeeling in private // 1st Philosophy Graduate Conference at the Central Eastern University
Budimpešta, Mađarska, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Domazet, MladenZnanje i kurikulum // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 45-86 -
18.Marušić, Iris; Batarelo, IvanaParticipation in Bullying Awareness Program and Pupils' Recognition of Various Manifestations of Bullying Occurrence // Transforming knowledge : European Conference in Educational Research 2006 : programme
Ženeva: University, 2006. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Puzić, SašaDecentralizacija kurikuluma i jačanje autonomije škola: uloga ravnatelja // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj: različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 259-299 -
20.Baranović, Branislava; Puzić, SašaChanging the National Curriculum for Compulsory Education in Croatia - The Current State and Developments // The Second World Curriculum Studies Conference, Curriculum as an International Conversation
Tampere: University of Tampere, Department of Teacher Education, 2006. str. 23-24. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Domazet, MladenKvantna mehanika : znanje o kvantnom svijetu // Filozofija znanost(i) / Arnautović, S. ; Kutleša, S. (ur.).
Sarajevo : Zagreb: Filozofsko društvo Theoria ; Matica hrvatska- odjel za filozofiju, 2006. str. 111-134 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Marušić, IrisUčenička percepcija pojedinih predmeta: uloga socio-demografskih varijabli i školskog uspjeha // 17. Dani ramira i Zorana Bujasa - Knjiga sažetaka / Željka Kamenov (ur.).
Zagreb: Odsjek za spihologiju, Filozofski fakultet, 2005. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
23.Jokić, BorisReligious Education in Croatia: A case to be opened, 2005., magistarski rad, Faculty of Education, Cambridge, England
-
24.Domazet, MladenNo Private Emotions: communal aspect of rationality of emotions // Biological knowledge and Philosophy
Rijeka, Hrvatska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
25.Puzić, Saša; Batarelo, Ivana; Hoblaj, PetraVođenje škole u decentraliziranom sustavu // Napredak (Zagreb), 146 (2005), 3; 328-338 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
26.Puzić, SašaSelektivna bibliografija na temu multi/interkulturalizma // Povijest u nastavi, 2 (2005), 6; 165-181 (podatak o recenziji nije dostupan, bibliografija, stručni)
-
27.Bežen, AnteDuhovi izvori i simbolika VILE VELEBITA // Lička revija, 5 (2005), 112-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
28.Bežen, AnteMetodika u obrazovanju učitelja // Stanje i perspektive obrazovanja nastavnika
Rijeka, 2005. (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Bežen, AnteŠto je (aktualni) katalog znanja? // Škola i obilježja hrvatske nacionalnosti : jezik, povijest, kultura, vjera / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2005. str. 115-134 -
30.Baranović, BranislavaTowards a new national curriculum for compulsory education in Croatia // Curriculum Reform in the 21st Century: Policies, Perspectives and Strategies
Istanbul, Turska, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Mesić, Milan; Baranović, BranislavaNational Minority Education in Croatia // Ethnicity and Educational Policies in South Eastern Europe / Genov, Nikolai (ur.).
Berlin : Sofija: Friedrich-Ebert-Stiftung ; Free University of Berlin, 2005. -
32.Baranović, Branislava; Hoblaj, PetraGender Inequalities in Education system in Croatia // At the Margins of Adult Education, Work and Civil Society
Joensuu, Finska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Baranović, Branislava; Domazet, MladenCroatian National Curriculum for Compulsory Education from Teachers' perspective // European Conference on Educational Research
Dublin, Irska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
34.Batarelo, Ivana; Marušić, Iris; Baranović, BranislavaTeacher's and student's congruence in perception of teaching activities and school subjects // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Baranović, BranislavaOsnovni smjerovi razvoja i metodologija izrade nacionalnog kurikuluma za obvezno obrazovanje // Metodika, 6 (2005), 10; 22-43 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
36.Marušić, Iris; Baranović, Branislava; Batarelo, IvanaThe use of information technology and gender: A survey of 8th grade students in Croatia // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
37.Baranović, Branislava; Batarelo, Ivana : Marušić, IrisInformation and communication technology use in Croatian schools: Focus on teachers and school principals // Integrating Multiple Perspectives on Effective Learning Environments / Constantinou, C.P. et al. (ur.).
Nikozija: University of Cyprus, 2005. (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaEvaluation of subject curricula - State of primary education in Croatia from the perspective of teachers and pupils // ECER - European conference on Educational Research
Retimno, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
39.Jokić, BorisPresence of some psychosocial areas of pupils' development in the current subject curricula in compulsory education in Croatia // 7th conference of EARLI's JURE, Istanbul, Tukey ; Book of abstracts / Fatma Mizikaci (ur.).
Istanbul: University of Bahcesehir, 2004. str. 52-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Baranović, Branislava; Jokić, BorisMišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti // Povijest u nastavi, 2 (2004), 4; 384-406 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Puzić, SašaMultikulturalizam i izazovi posttradicionalne pluralizacije // Politička misao : Croatian Political Science Review, 41 (2004), 4; 59-71 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Turković, VeraDinamika transformacije hrvatskog sustava visokog obrazovanja s obzirom na socio/kulturne ekonomske prilike // Towards the European University Networks / Hrvatsko Austrijsko društvo (ur.).
Zagreb: Hrvatsko-austrijsko društvo, 2004. -
43.Hoblaj, PetraRomi u široj Europi: Izazovi za budućnost, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
44.Hoblaj, PetraReligija i seksualnost : katolička crkva, seksualnost mladih i seksualna edukacija u Hrvatskoj // 28th International Conference on the "Future of Religion: Jerusalem, Athens and Rome - Western Seedbed Societies"
Dubrovnik, Hrvatska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
45.Baranović, BranislavaO nekim teorijsko-metodološkim pitanjima sociologije obrazovanja // Temeljne edukacijske znanosti i metodike nastave / Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske ; Profil International, 2004. str. 49-55. -
46.Baranović, BranislavaAttitudes of Croatian Youth towards Human Rights as an Integral Part of a Democrat Political Culture // Towards Non-violence and Dialogue Culture in South East Europe / Mitev, Petar-Emil ; Riordan, James (ur.).
Sofija: "Ivan Hadjiysky" Institute for Social Values and Structures, 2004. str. 29-46. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Jokić, Boris; Ristić-Dedić, ZrinkaVjeronauk u hrvatskim osnovnim skolama // 7th CONFERENCE OF EARLI'S JURE, 5-9 July 2004 Istanbul, Turkey
Istanbul, Turska, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Jokić, Boris; Ristić-Dedić, ZrinkaEvaluacija predmetnih kurikuluma - Stanje osnovnog skolstva u Republici Hrvatskoj iz perspektive nastavnika i ucenika // European Conference on Educational Research University of Crete
Retimno, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Baranović, BranislavaMišljenje nastavnika osnovnih i srednjih škola u Podunavlju o poučavanju najnovije povijesti : rezultati istraživanja // Dan sjećanja na Holokaust i sprječavanja zločina protiv čovječnosti: Obrazovanje za sprječavanje svih zločina protiv čovječnosti
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
50.Bežen, AnteSintetičke metode u nastavi početnog čitanja i pisanja (kritički povijesni pregled) // Metodika, 5 (2004), 8; 32-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
51.Bežen, AnteEkološki odgoj i kroatistika // Ekologija u odgoju i obrazovanju / Golac, Stipe (ur.).
Gospić: Visoka učiteljska škola u Gospiću, 2004. str. 90-102 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Bežen, AntePut do izvrsnog udžbenika // Udžbenik i virtualno okruženje / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2004. -
53.Bežen, AnteLička ikavica- nesuđeni hrvatski književni jezik // Ričnik ličke ikavice / Čuljat, Marko (ur.).
Gospić: Lik@ press, 2004. -
54.Batarelo, Ivana; Baranović, BranislavaCurrent state of teachers' use of technology in Croatia // European Conference on Educational Research
Kreta, Grčka, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
55.Jokić, Boris; Marušić, IrisStrah od škole : spolne, dobne i razlike ovisne o tipu škole // Međunarodni znanstveno-stručni skup "XIV Dani psihologije u Zadru" / Vera Ćubela Adorić, Ilija Manenica, Zvjezdan Penezić (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2004. str. 65-65 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
56.Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Hoblaj, Petra; Jokić, Boris; Jurko, Svetlana; Marušić, Iris; Puzić, SašaEvaluacija nastavnih programa i razvoj modela kurkuluma za obavezno obrazovanje u Hrvatskoj, 2004. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
57.Domazet, MladenKvantna fizika kao principna teorija (pouke kvantne informacijske teorije) // Filozofija znanosti: suvremen teme i perspektive
Zagreb, Hrvatska, 2004. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
58.Domazet, MladenProstor, vrijeme i "istinsko" gibanje u prirodnoj filozofiji Frane Petrića // Naslijeđe renesanse: filozofija - znanost -umjetnost
Slano, Hrvatska, 2004. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
59.Kamenov, Željka; Jelić, Margareta; Marušić, IrisJesu li za našu privrženost partnerima važne naše osobine ličnosti? // XIV. Dani psihologije u Zadru
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2004. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
60.Batarelo, Ivana; Andrews, SandraUniversal accessibility and online educational journals: A status report // American Educational Research Association Conference Proceedings
Chicago (IL), 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
61.Batarelo, Ivana; Nevin, AnnSpecial education teachers' perceptions on special education technology use in high school setting // American Educational Research Association Conference Proceedings
Chicago (IL), 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
62.Turković, VeraDinamika implementacije bolonjskih ciljeva na Sveučilištu u Zagrebu // Development and Implementation of Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna Mencer (ur.).
Dubrovnik: Centre for Advanced Academic Studies, 2003. str. 126-128 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Puzić, SašaInterkulturalizam u posttradicionalnom društvu, 2003., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
64.Baranović, BranislavaIs the national curriculum a base for intercultural education in compulsory schools in Croatia? // Critical Education and Utopia
Lisabon, Portugal, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
65.Baranović, BranislavaEvaluation of Syllabi and Development of Curriculum Model for Compulsory Education in Croatia // Integration for impact: Sharing best practice in education
Sankt Peterburg, Ruska Federacija: British Council Croatia, 2003. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
66.Katunarić, VjeranOd distinkcije prema srodnosti: model "Nacionalne kulture" Geerta Hofstedea // Pedagogijska istraživanja, 1 (2003), 1; 25-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
67.Flego, Gvozden; Vidaković, Ivan; Kunst, Boris; Rukavina, Daniel; Baranović, Branislava; Domazet, Mladen; Jurlin, Krešimir; Crnković-Pozaić, Sanja; Šešelj, ZlatkoObrazovanje za rast i razvoj, 2003. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
68.Marušić, Iris; Jokić, Boris; Ristić Dedić, ZrinkaPercepcija stanja u osnovnim školama u Republici Hrvatskoj - pogled nastavnika i učenika // Psihologija u poboljšanju kvalitete življenja
Zadar: Naklada Slap, 2003. (predavanje, sažetak, znanstveni) -
69.Spajić-Vrkaš, VedranaHuman rights and nonviolence: Peace education in Croatia. // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin: Waxmann, 2003. -
70.Spajić-Vrkaš, VedranaPeace and peace education: A long lasting search for global solution // Peace Education in Europe: Visions and experiences / Wintersteiner, W, Spajić-Vrkaš, Vedrana i Deutch, R. (ur.).
Münster : New York (NY) : München : Berlin: Waxmann, 2003. -
71.Bežen, AnteMetodička načela u oblikovanju udžbenika književnosti // Zborniku Ivana Mimice / Bjelanović, Živko i Pilić, Šime (ur.).
Split: Visoka učiteljska škola u Splitu, 2003. -
72.Bežen, AnteŠime Starčević : pisac udžbenika hrvatskoga jezika // Lika i Ličani u hrvatskom jezikoslovlju / Samardžija, Marko (ur.).
Zagreb: Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2003. -
73.Bežen, AnteDestruktivni stereotipi u odnosu politike prema promjenama u obrazovnom sustavu // Zbornik radova 4. sabora hrvatskih pedagoga : Odgoj, obrazovanje i pedagogija u razvitku hrvatskog društva / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, 2003. -
74.Bežen, AnteStavovi učitelja o udžbenicima i udžbeničkoj politici // Napredak (Zagreb), 144 (2003), 1; 66-80 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
75.Bežen, AnteMetodički pristup književnosti i medijskoj kulturi u drugom, trećem i četvrtom razredu osnovne škole. Zagreb: Profil International, 2003 (prirucnik)
-
76.Domazet, MladenTimothy Williamson: Knowledge and its Limits // Croatian Journal of Philosophy, VII (2003), 101-107 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
77.Turković, VeraDinamika razvoja sustava osiguranja kvalitete u visokom obrazovanju s obzirom na društveno-kulturno-ekonomsku situaciju u Hrvatskoj // European Experience with Quality Assurance System in Higher Education / Helena Jasna mencer (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, 2002. str. 7-15 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
78.Bežen, AnteNacrt fenomenologije udžbenika za osnovne i srednje škole // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 4; 414-430 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
79.Bežen, AnteUdžbenik književnosti kao književnoznanstveno, metodičko i društveno pitanje // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 1; 60-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
80.Bežen, AnteRazdoblja u razvoju metodike hrvatskoga jezika // Metodika, 3 (2002), 4; 7-25 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
81.Bežen, AnteMetodički pristup početnom čitanju i pisanju na hrvatskom jeziku. Zagreb: Profil International, 2002 (prirucnik)
-
82.Duerr, K.; Spajić-Vrkaš, Vedrana; Fereira Martins, I.Učenje za demokratsko građanstvo u Europi. Zagreb: Centar za istraživanje, izobrazbu i dokumentaciju u obrazovanju za ljudska prava i demokratsko građanstvo, 2002 (studija)
-
83.Hoblaj, PetraTradicija i integracija - pitanje odgoja i obrazovanja Roma // znanstveni skup: Tradicija i integracija
Beograd, Jugoslavija, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
84.Turković, VeraDynamics of the Transformation Process in Croatian Higher Education System Considering the Socio/Cultural/Economic Situation // 2. Croatian-Austrian Science Days: Towards the European University Networks – ; trends and Challenges in Higher Education
Zagreb: Hrvatsko-austrijsko društvo, 2002. str. 35-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
85.Hoblaj, PetraMladi uoči trećeg milenija // Medijska istraživanja, 8 (2002), 2; 106-110 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
86.Hoblaj, PetraDjeca i mediji - Uloga medija u svakodnevnom životu djece // Medijska istraživanja, 8 (2002), 2; 110-113 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
87.Hoblaj, PetraInterkulturalizam ili marginalizacija? Pitanje hrvatskog modela obrazovanja romske zajednice u Hrvatskoj // Social Strucutres and Institutions: The Quest for Social Justice
Dubrovnik, Hrvatska, 2002. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, stručni) -
88.Turković, VeraProces integracije i deintegracije u europskoj umjetnosti // Culturelink : Network of Networks for Research and Cooperation in Cultural Development, 13 (2002), 38; 133-140 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
89.Turković, VeraEuropski identitet i visoko obrazovanje // Napredak (Zagreb), 143 (2002), 2; 157-167 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
90.Marušić, IrisSuvremeni pristupi međukluturalnim istraživanjima ličnosti // Društvena istraživanja, 4-5 (2002), 60-61; 533-551 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
91.Baranović, BranislavaNational relation of Croatian youth in the period of transition // Flying over or Falling through the Cracks? Young People in the Risk Society / Tivadar, Blanka ; Mrvar, Polona (ur.).
Ljubljana: Ministry of Education, Science and Sport of the Republic of Slovenia, 2002. str. 47-52 -
92.Baranović, BranislavaWhat youth thinks about education // Youth and Transition in Croatia / Ilišin, Vlasta ; Radin, Furio (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja ; Državni zavod za zaštitu obitelji, materinstva i mladeži, 2002. str. 205-221