Pregled po projektu: 0081008
Pronađeno 226 radova
-
1.Lončarić, DinaMarketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka, 2006. str. 41-47 -
2.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipMetodički priručnik ; uz Dioničarsko gospodarstvo : udžbenik za treći razred ekonomske škole, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
3.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo
Zagreb: Alka script, 2006 -
4.Benazić, AlenOrganizacijske odrednice efikasnosti Hrvatske carinske službe, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
5.Dobrić, ŽarkoMarketing strategije u funkciji transformacije tvrtke Ericsson Nikola Tesla, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
6.Karlović, VivienPonašanje potrošača - odrednica kupovanja hrvatskih marki proizvoda, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
7.Širola, DavorStvaranje marke grada Rijeke, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
8.Bašan, Lorena; Dlačić, Jasmina; First, Ivana; Stipanović, ChristianAnaliza potreba gospodarstva Primorsko - goranske županije za visokoobrazovnim profilima i načina poboljšanja percepcije Sveučilišta u Rijeci, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).
-
9.Kaštelan Mrak, MarijaCroatia - Country Public Management Profile // Public Administration and Public Policy in Emerging Europe & Eurasia: For Professionalism, Impartiality and Transparency / Pushkarev, Sergei ; Bouckaert, Geert (ur.).
Ljubljana: NISPAcee, 2006. str. - (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Buterin, Vesna; Žagar, AndreaThe External Debt Sustainability in Southeast European Countries: The Analysis of Debt Indicators // From Transition to Sustainable Development: The Path to European Integration / The Program Comittee ICES2006 (ur.).
Sarajevo, 2006. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Franjić, Zoran; Marko, PaliagaIstraživanje imidža gradova kao elementa upravljanja markom // Ekonomska istraživanja, 19 (2006), 1; 139 - 149 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Rojšek, Iča; Košir, AndrejAn exploratory of SB owner/managers' perceptions of marketing in the EU newcomer country // Academy of Marketing Conference, London, 4th-6th July 2006 / Egan, John ; Baines, Paul (ur.).
London : Delhi: Middlesex University Press, 2006. str. 1-4 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Crnković, SlavenPromocijski miks : Slučaj: turistička agencija Terra incognita, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
14.Jurković, MatkoInternet promocija - Slučaj: Istravino d.d., 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
15.Butković, KaticaStrategije uvođenja novog proizvoda na tržište na kojem postoje supstituti, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
16.Štruml, MirelaMarketing grada Daruvara, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
17.Jovanović, ŽeljkoUpravljanje marketingom u farmaceutskoj industriji, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
18.Kežman, ElvedinaSustav kontrole marketiga u funkciji unaprijeđena poslovanja, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
19.Borozan, SašaKoncepcija društvenog marketinga u funkciji pokretanja novog poslovnog poduhvata: povjerenje kao ključna riječ, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Papa, VlatkaMarketing neprofitnih organizacija : u potrazi za dugoročnom integracijom društvene koristi i profitnog marketinga, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
21.Grbac, BrunoIdentitet marketinga. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Solutio, 2006 (monografija)
-
22.Čosić, Lenka; Mikulić, Sanja; First, IvanaEkološki marketing u Tvornici olovaka, školskog i uredskog pribora TOZ Penkala d.d., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
23.Popara Vučetić, Sandra; First, IvanaKontrola marketinga u tvrtki Meblo trade d.o.o., 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
24.First, Ivana; Buterin, DenisMarketinške dileme Riječke industrije odjeće d.d. Rijeka, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
25.Milošević, KrešoOdnosi s javnošću kao dio integrirane marketinške komunikacije, 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
26.Ipsa, LorenaAmbalaža - "lice koje mami", 2006., diplomski rad, Ekonomski fakultet u Rijeci, Rijeka
-
27.Burkink, Timothy J.; Grbac, Bruno; Renko, Nataša; Shultz, Clifford J.Food marketing nourishes stability for former Yugoslavia // Marketing news, 39 (2005), 11; 21-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.O'Cass, Aron; Pecotich, AnthonyPolitical Opinion Leadership and Electoral Behavior // Journal of nonprofit & public sector marketing, 14 (2005), 1/2; 285-307 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Milohanović, AnaMarketing hrane u funkciji razvoja turističkih proizvoda, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
30.Kaštelan Mrak, Marija; Sokolić, Danijela; Vretenar, NenadTrans-border M&As: some early observations on post-acquisition developments involving Croatian companies acquired by foreign company groups // 5th International Conference “Economic Integrations, Competition and Cooperation”
Lovran, Hrvatska, 2005. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
31.Kos, SilvijaOrganizacija i poslovanje poduzeća Holcim Hrvatska d.o.o., 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
32.Ružić, MirjanaOrganizacija vanjskog transporta poduzeća INA d.d. - rafinerija nafte Rijeka (Urinj), 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
33.Pavić, DraženUpravljanje zalihama u poduzeću i primjena just in time sustava, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
34.Brandić, AnaUtjecaj internetske tehnologije na distribucijski kanal poduzeća, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
35.Smiljanić, OgnjenVažnost komunikacijske kompetencije i tehnika persuazije u osobnoj prodaji, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
36.Lončarić, AnaEkomarketing i njegova primjena u INA - Industriji nafte, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
37.Bulat, ŽeljkoMarketinška i razvojna strategija NP Krka, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
38.Kasalo, JureIstraživanje tržišta nabave hrvatske elektroprivrede u sustavu poslovnog marketinga, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Split
-
39.Sekso, MarijanUtjecaj globalizacijskih procesa na razvitak marketinga u Hrvatskom Telekomu, 2005., magistarski rad, Ekonomski fakultet u Splitu, Split
-
40.Grbac, BrunoUpravljanje marketingom na razini lokalne samouprave // Tribina - Lokalna zajednica i promjene
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
41.Grbac, BrunoMarketing za poduzetnike // Ciklus predavanja za poduzetnike
Rijeka, Hrvatska, 2005. (pozvano predavanje, pp prezentacija, stručni) -
42.Dlačić, JasminaOrijentacija prema potrošačima u hrvatskim poduzećima, 2005., magistarski rad, Ekonomska fakulteta, Ljubljana
-
43.Salkanović, AzraPlaniranje, implementacija i vrednovanje marketing plana u Primorskoj banci, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
44.Vlahinić-Dizdarević, Nela; Blažić, HelenaThe Investment Effects of PTAs in Southeast Europe // Economic integrations, competition and cooperation / Kumar, Andrej ; Kandžija, Vinko (ur.).
Rijeka, 2005. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Milin, PauloDjelotnost osiguranja i osobna prodaja: slučaj Kvarner Wienerstaedtische osiguranja, 2005., diplomski rad, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
46.Paliaga, MarkoNeprofitni marketing primorskog grada, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
47.Dlačić, JasminaUsluge za upravljanje zgradama Lar, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
48.Dlačić, JasminaInternet marketing u poduzeću za proizvodnju kozmetike od prirodnih sastojaka Idunnor, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
49.Lončarić, DinaUnapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2005. str. 297-298 -
50.First, IvanaStimuliranje osobne prodaje u konzultantskoj tvrtki Bebeilen, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).