Pregled po projektu: 0010008
Pronađeno 68 radova
-
1.Brščić, KristinaThe Impact of Agrotourism on Agricultural Production // Journal of Central European Agriculture - JCEA, 7 (2006), 3; 559-563 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Meler, MarcelMarketing u kulturi. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2006 (monografija)
-
3.Poropat, Amorino; Brščić, Kristina; Velčić, ElisaThe Hierarchy of Plans of Physical Planning in the Republic of Croatia and EU // International Congress Energy and the environment 2006 / Franković, Bernard (ur.).
Rijeka: Croatian Solar Energy Association, 2006. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Brščić, Kristina; Ružić, DragoThe Actual Situation and Development Trends on Domestic Agro Tourist Market – Case Study of Istria // New Trends in Tourism and Hospitality Management / Ivanović, Zoran (ur.).
Rijeka: Faculty of Tourism an Hospitality Management in Opatija, 2006. str. 314-328 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Dukić, Branimir; Meler, MarcelDeveloping of Customer Relationship Management in the Croatian Tourism Industry // 3^rd International Conference. An Enterprise Odyssey: Integration of Disintegration / Galetić, Lovorka (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business Zagreb, 2006. str. 1152-1161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Meler, MarcelMarketing lokalne i regionalne samouprave // Lokalna samouprava : hrvatska i nizozemska iskustva / Brunčić, Davor ; van Der Berg, Dion ; Lauc, Zvonimir ; van der Linde, Bert (ur.).
Osijek: Grafika Osijek, 2006. str. 349-355 -
7.Meler, MarcelA marketing Approach to Creating Clients in Tourism and the Hotel Industry // Tourism & Hospitality Industry 2006: New Trends in Tourism and Hospitality Management Opatija / Ivanović, Zoran (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2006. str. 558-572 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Meler, MarcelEvolucija odnosa s potrošačima // Marketinške paradigme za 21. stoljeće / Kesić, Tanja ; Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: CROMAR ; Ekonomski fakultet Zagreb, 2005. str. 109-124 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Meler, MarcelIstraživanje tržišta, 2005 (monografija)
-
10.Penavin, StipanManagement of the region in the conditions of the increased environment destabilisation // Geographic Information Systems in Research & Practice 2nd Part / Kereković, Davorin (ur.).
Zagreb: Hrvatski Informatički Zbor - GIS Forum ; Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, 2005. str. 225-232 -
11.Franjić, ZoranUpravljanje područjima za potrebe prodaje // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće" / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb i CROMAR, 2005. str. 85-86 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Ružić, Drago; Medić, Mane; Andrlić, BerislavE-marketing u Hrvatskoj - stanje i trendovi // Zbornik sažetaka s XIX. Kongresa CROMAR-a "Marketinške paradigme za 21. stoljeće", CD full paper / Kesić, Tanja i Ozretić Došen, Đurđana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb i CROMAR, 2005. str. 72-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Novak, Ninoslav; Balen, MarkoPrimjena informacijsko komunikacijske tehnologije u preobrazbi sustava upravljanja visokim učilištem // Informatologija, Separat speciale no. 9 / Pelenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2005. str. 16-17 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Novak, Ninoslav; Balen, MarkoBaza podataka o prostoru i opremi sustava visoke naobrazbe u funkciji uspostave integriranog sveučilišta // Informatologija, sep. Spec., 9, 2005 / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2005. str. 25-26 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Brščić, Kristina; Milohanović, Ana; Velenik, RobertIstrian malvasia wine - the product recognized by the consumer // Rivista di viticoltura e di enologia, 2-3 (2005), 227-234 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Milotić, Aldo; Šetić, Elvino; Peršurić, Đordano; Poljuha, Danijela; Sladonja, Barbara; Brščić, KristinaIdentification and characterization of autohthonus olive varieties in Istria (Croatia) // Annales. Series historia naturalis, 15 (2005), 2; 251-256 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Brščić, KristinaMarketinške pretpostavke uspješnosti subjekata agroturističkog gospodarstva u Istarskoj županiji, 2005., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Osijek
-
18.Meler, MarcelOsnove marketinga. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2005 (monografija)
-
19.Meler, Marcel; Cerović, Zdenko; Magaš, DraganDeveloping of Tourist Destination Competitiveness in Global Markets Condition // Readings Book "Global Markets in Dynamic Environments:Making Positive Connections through Strategy, Technology and Knowledge" / Delener, Nejdet and Chao, Chiang-nan (ur.).
Lisabon : Leiria: Global Business and Technology Association (GBATA), 2005. str. 821-827 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Meler, MarcelArts and Cultural Marketing – Croatian Theoretical and Practical Experiences // Proceedings of the 8th International Conference on Arts & Cultural Management / Colbert, Francois (ur.).
Montréal: AIMAC - International Association of Arts and Cultural Management, 2005. str. S38, 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Meler, Marcel; Grbac, Bruno; Horvat, ĐuroSMEs and the Tourism Industry Cluster Development // Eneterprise in Transition / Crnjak-Karanović, Biljana (ur.).
Split: Faculty of Economics, University of Split, 2005. str. 437-451 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Meler, MarcelEcotourism and Ecofood for the Well-Being of Croatia's Tourism Industry // "Tourism as a Contributor to Well_Being and Social Capital", / Arola, Esa ; Blinnikka, Petra ; Siitari, Maija-Liisa (ur.).
Jyvaskyla: Jyvaskyla Polytechnic, 2005. str. 219-229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Meler, Marcel; Ružić, DragoMarketing Thought in A Transitional Economy: Croatia, 1945-2005 // The Future of Marketing's Past, Proceedings of the 12th Conference on Historical Analysis & Research in Marketing (CHARM) / Nailson, Leighann C. (ur.).
Lomg Beach (CA): Association for Historical Research in Marketing and California State University Long Beach, 2005. str. 219-228 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni) -
24.Brščić, Kristina; Oplanić, Milan; Radinović, Stipe; Milotić, AldoUtjecaj turizma na razvoj poljoprivrede u Istri // Agronomski glasnik, 67 (2005), 1; 67-77 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
25.Penavin, Stipan; Novak, Ninoslav; Štefanić, IvanRobna burza poljoprivrednih proizvoda kao infra-strukturna potpora razvitku hrvatskog gospodarstva, 2005. (podatak o recenziji nije dostupan, elaborat/studija).