Pregled po CROSBI profilu: Hrvoje Ratkić (CROSBI Profil: 41339)
Pronađeno 8 radova
-
1.Antolović, Kamilo; Ratkić, Hrvoje; Šišara, IgorKomunikacijska strategija Projekta VEPAR, 2021. (ekspertiza).
-
2.Plantić Tadić, Diana; Ratkić, Hrvoje; Prevendar, LeaThe Promotion of Digital Communication Channels by The Tourist Board of the City of Zagreb // Economic and social development, (2020), ISC 2020; 109-119 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Plantić Tadić, Diana; Ratkić, HRvoje; Šuput, BrankaOnline marketing communication for purpose of branding of tourism organisations and destinations with special focus on social networks, 2019. (međunarodna recenzija, ostali članci/prilozi).
-
4.Plantić Tadić, Diana; Ratkić, Hrvoje; Šuput, BrankaComparative analysis of marketing communication strategy on social networks : case study of presidential candidates Donald Trump and Hillary Clinton // Economic and social development : book of proceedings / Yongqiang, Li ; Hunjet, Anica ; Rončević, Ante (ur.).
Varaždin: VADEA, 2017. str. 372-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Rulek, Petra; Ratkić, Hrvoje; Bačić, AnaA case study on the the influence of Facebook communication on the brand equity of Mojposao jobsite // 4th international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 413-418 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
6.Vrhovski, Ivana; Sabljar, Petra; Ratkić, HrvojeRole of social media networks and content marketing in informal education of employees: case of Croatian business entreprises // 2014 M-sphere book of papers : selected papers presented et 3rd international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 256-264 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Balenović, Neven; Ratkić, HrvojePozicioniranje Republike Hrvatske unutar Europske unije s obzirom na korištenje interneta u političkom marketingu institucija vlasti // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti / Zagreb School of Business, 2014. str. 221-236 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Balenović, Neven; Ratkić, HrvojeAnaliza marketinga putem društvenih mreža u hrvatskim hotelima // HRVATSKE PERSPEKTIVE U EUROPSKOJ UNIJI Zbornik radova Prve međunarodne znanstveno-stručne konferencije ''Fedor Rocco'' iz područja komunikacija i marketinga / Tanja Grmuša , Neven Šipić, Željka Zavišić (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb s pravom javnosti / Zagreb School of Business, 2014. str. 154-166 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)