Pregled po CROSBI profilu: Boris Marjanović (CROSBI Profil: 41206)
Pronađeno 19 radova
-
1.Marjanović, BorisDoes marketing create needs? A question with a simple but unsatisfactory answer // 42nd International Conference on Organizational Science Development: Interdisciplinarity Counts - Conference Proceedings / Šprajc, Polona ; Maletič, Damjan ; Petrović, Nataša ; Podbregar, Iztok ; Škraba, Andrej ; Tomić, Daniel (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2023. str. 649-659 doi:10.18690/um.fov.3.2023.49 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Marjanović, Boris; Bošnjak, StefanEfikasnost širenja informacija kombinacijom društvenih mreža i informativnih mrežnih stranica // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 13 (2022), 2; 47-51 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.Marjanović, Boris; Košara, DavidMarketinška komunikacija u visokom obrazovanju – razrada na primjeru tržišnog segmenta // Zbornik Istarskog veleučilišta - Rivista dell’Università Istriana di scienze applicate, 1 (2022), 1; 63-72 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
4.Marjanović, Boris; Stanimirović, BojanPOTREBE I PONAŠANJE POTROŠAČA – PRIMJER COCA-COLE // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 16 (2022), 1-2; 49-57 doi:10.51650 /ezrvs.16.1-2.4 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Marjanović, Boris; Učeta, MarinoMarketinška komunikacija na tržištu visokoga obrazovanja u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 1; 83-97 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Marjanović, Boris; Učeta, MarinoSEGMENTACIJA TRŽIŠTA VISOKOG OBRAZOVANJA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 15 (2021), 1-2; 151-169 (recenziran, članak, stručni)
-
7.Marjanović, BorisPreferencije odabira inozemnoga studijskoga programa u visokom obrazovanju prema spolu kod istarskih maturanata // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 12 (2021), 2; 1-9 (recenziran, članak, stručni)
-
8.Marjanović, Boris; Pervan, RobertPOSTUPAK I ZNAČAJ SEGMENTACIJE TRŽIŠTA NA PRIMJERU TRŽIŠTA NEKRETNINA // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 14 (2020), 1-2; 35-43 (recenziran, članak, znanstveni)
-
9.Marjanović, Boris; Halt, IgorOblikovanje marketinškoga miksa na primjeru segmentacije tržišta autoškole // Zbornik radova Međimurskog veleučilišta u Čakovcu, 11 (2020), 1; 37-41 (recenziran, članak, stručni)
-
10.Marjanović, BorisSegmentacija prema koristima međunarodnog tržišta visokog obrazovanja // Računovodstvo i menadžment – RiM20. međunarodna znanstvena i stručna konferencija / Jurić, Đurđica (ur.).
Zagreb: "Hrvatski računovođa" neovisna udruga računovođa poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2019. str. 99-114 (ostalo, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Marjanović, Boris; Agatić, BorisIdentifikacija koristi za potrebe segmentacije tržišta na primjeru Politehnike Pula // Techne : list Udruženja inženjera i Politehničkog studija u Puli, (2018), 16; 8-11 (recenziran, članak, stručni)
-
12.Marjanović, Boris; Križman Pavlović, DanijelaFactors influencing the high school graduates’ decision to study abroad: Toward a theoretical model // Management, 23 (2018), 1; 221-241 doi:10.30924/mjcmi/2018.23.1.221 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Marjanović, BorisPonašanje potrošača u visokom obrazovanju – izbor obrazovne institucije na globaliziranom tržištu, 2017., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
14.Marjanović, Boris; Žufić Košara, TamaraMotivation to pursue higher education of part-time students // Interdisciplinary management research, (2016), 12; 453-462 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Matas, Kristijan; Marjanović, Boris; Marušnik, BarbaraHYBRID STUDY MODEL ON HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS // Metodički obzori/Methodological horizons, 7(2012)3 (2012), 16; 115-124 (recenziran, članak, znanstveni)
-
16.Marušnik, Barbara; Marjanović, BorisPerformance of Croatian economy measured with knowledge-based economy parameters // Interdisciplinary Management Research / Bacher, Urban ; Barković, Dražen ; Dernoscheg, Karl-Heinz ; Lamza-Maronić, Maja ; Matić, Branko ; Pap, Norbert ; Runzheimer, Bodo (ur.).
Opatija: Josip Juraj Strossmayer University in Osijek, Faculty of Economics in Osijek ; Hochschule Pforzheim University, 2012. str. 189-200 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Marjanović, Boris; Marušnik, Barbara; Tominović, KlaudioModern organizational models based on a new paradigm // Interdisciplinary management research, (2011), 7; 846-854 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Marjanović, Boris; Tominović, KlaudioOrganizational structure in the function of creation of added value // Interdisciplinary management research, (2010), 6; 811-819 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Marjanović, BorisOrganizacijska struktura u funkciji stvaranja nove vrijednosti na primjeru Uljanik brodogradilišta d.d. // Techne : list Udruženja inženjera i Politehničkog studija u Puli, (2009), 11; 28-31 (recenziran, članak, stručni)