Pregled po CROSBI profilu: Martina Majić (CROSBI Profil: 41127)
Pronađeno 9 radova
-
1.Lekić, Romana; Franjić, Tena; Majić, MartinaTranshumanizam i turizam – model promjene paradigme kroz transformaciju obiteljskog smještaja // Communication management forum 2021 The post- pandemic world: a bad picture or a good opportunity? / Dejan, Gluvačević (ur.).
Zagreb: Edward Bernays visoka škola Zagreb, 2022. str. 20-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Majić, Martina; Marjanović, Sanda; Rogić Bocchetti, MarijanaAnaliza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma // Imagining the Mediteranean : challenges and perspectives - selected papers at Mediterranean Island Conference MIC - VIS, 2016. Mediterranean Issues, Book 1 / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.).
Zagreb: Institute of social sciences Ivo Pilar, VERN group ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Scientific Council of Anthropological Research (HAZU) ; Euro-Mediterranean Academic Network (EMAN), 2017. str. 413-418 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Lekić, Romana; Majić, Martina; Bergman FilipModel of education for implementation of experience economy in the hospitality industry in Croatia // Tourism Education in the 21st Century : policies, practices, internationalization - conference proceedings / Skakun, Milan (ur.).
Beograd: College of tourism, 2016. str. 121-134 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Bosnar, Petra; Majić Martina; Trezner, ŽeljkoAnaliza certificiranja specijalizacija turističkih agencija članica nacionalne organizacije putničkih agencija // UHPA : stručna revija, 6 (2015), 6; 46-56 (recenziran, članak, stručni)
-
5.Ivanković, Jadranka; Šafarić, Dario; Majić, MartinaChange management in integrated marketing communications strategy: a case of "Media-Soft" company // Book of Papers, Selected papers presented at 3rd International M-Sphere Conference / Babić Hodović, V. ; Čičić, M. ; Fairer-Wessels, F. ; Hasenauer, R. ; Lesakova, D. ; Ozker, N. A. ; Peručić, D.: Plantić Tadić, D. ; Radonjič, D. ; Seabra, C. ; Sedlak, O. ; Takemura, M. ; Tomašević Lišanin, M. ; Vranešević, T. (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 264-269 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
6.Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Majić, MartinaEating habits of young people as the basis for new product development // 2nd international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science : book of proceedings / Vranšević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris ; Plantić Tadić, Diana (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 353-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Ivanković, Jadranka; Šafarić, Dario; Majić, MartinaUpravljanje promjenama kod oblikovanja strategije integrirane marketinške komunikacije: a case of company “Media-soft” // Book of papers M sphere
Zadar: Accent Press, 2014. str. 264-269 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
8.Lekić, Romana; Majić, Martina; Mance, NatašaSustavni koncepti doživljaja u turizmu // Book of proceedings 2013 m sphere
Dubrovnik: Accent Press, 2014. str. 157-165 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
9.Ivanković, Jadranka; Dawidowsky Mamić, Maja; Majić, MartinaEating habits of young people as the basis for new product development // International journal of multidisciplinarity in business and science, 2 (2014), 2; 76-80 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)