Pregled po CROSBI profilu: Branka Berc Radišić (CROSBI Profil: 4104, MBZ: 173763)
Pronađeno 29 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Mrnjavac, Edna; Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaCroatian Tourism within a Globalizing Tourism Market // The Reality and Dilemmas og Globalization / Dobrowolski, Krzysztof ; Žurek, Janusz (ur.).
Gdanjsk: Foundation for the Development of Gdansk University, 2007. str. 261-270 -
1.Berc Radišić, BrankaMarketing turističkoga proizvoda destinacije
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2009 -
1.Berc Radišić, Branka; Bašan, Lorena; Lasinger, JasnaPromocija zdravstvenog turizma na Kvarneru // International journal of management cases, 14 (2011), 2; 170-177 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
2.Berc Radišić, Branka; Bašan, Lorena; Bokulić, DianaMarketing aspects in the operations of the Velebit Nature Park // Tourism and hospitality management, 15 (2009), 1; 49-60 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
3.Mrnjavac, Edna; Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaMANAGEMENT IN TOURISM AND ENVIRONMENT PROTECTION // Turizam (Novi Sad), 12 (2008), 16-22 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
4.Berc Radišić, Branka; Pavia, Nadia; Stipanović, ChristianNew strategic lines of Croatian tourism development // Review Regional Development and Tourism, 6 (2008), 35-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
5.Berc Radišić, Branka; Bašan, LorenaThe logistics of selling a destination's tourism product // Tourism and hospitality management, 13 (2007), 3; 725-732 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Berc Radišić, Branka; Bašan, LorenaThe hotel enterprise: a business system of project business on the tourism business market // Tourism and hospitality management, 13 (2007), 3; 681-692 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaTourism in Istria : a new Market Positioning Model // Hotel-link, 7 (2007), 9-10; 767-771 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Berc Radišić, BrankaDas Hotel "W.A. MOZART" : eine neue Qualitaet des Tourismus in Opatija // Wiener Osteuropa-Studien, 8 (1998), 1; 225-229 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Berc Radišić, Branka; Perišić, Marina; Berečić, JelenaMARKETING IN SELLING THE HOTEL PRODUCT // Tourism & Hospitality Industry 2010 / Faculty of Tourism and Hospitality Management (ur.).
Opatija, 2010. str. 771-782 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Berc Radišić, Branka; Perišić Marina; Berc VanjaBrand in the tourism offer of a destination // HOTELPLAN 2009, The Fourth Biennial International Congress, Hospitality and Tourism - Holistic Approach
Beograd, Srbija, 2009. str. 475-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Berc Radišić, Branka; Pavia, Nadia; Floričić, TamaraORGANIZACIJA HOTELSKE PONUDE ZA GLOBALNO TRŽIŠTE // Management, izobraževanje in turizem / Brezovec, Aleksandra ; Mekinc, Janez (ur.).
Portorož: Založba Turistica, Fakulteta za turistične studije, Portorož, 2009. str. 210-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Berc Radišić, Branka; Perišić, MarinaTowards successful tourism through marketing // The influence of global economic recesion on tourism / Faculty of tourism and hospitality - Ohrid (ur.).
Ohrid: Faculty of tourism and hospitality - Ohrid, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Berc Radišić, BrankaDestination marketing in winning the tourist market // Management in the function of increasing the tourism consumption / Franjo Radišić (ur.).
Opatija: Faculty of tourism and hospitality management, Opatija, 2008. str. 27-34 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Mrnjavac, Edna; Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaMANAGAMENT IN TOURISM AND ENVIRONMENT PROTECTION // Proceedings of the International Scientific Meeting “ Conteporary Trends in Tourism, Hotel Industry and Gastronomy 2008
Novi Sad, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Berc Radišić, Branka; Bašan, LorenaDestination Marketing Strategy in Selling a Tourism Product // Management in the Function of Increasing the Tourism Consumption: Tourism Destination Attractions in the Increased Tourist Expenditure / Radišić, Franjo (ur.).
Opatija, 2008. str. 35-40 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaMarketing Role in Creation of Hotel Product Offer // 19th Biennial International Congress Tourism & Hospitality Industry 2008 : New Trends in Tourism and Hospitality Management : Proceedings
Opatija: Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, 2008. str. 261-265 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Pavia, Nadia; Berc Radišić, Branka; Ivanović, SašaMANAGAMENT IN MARKETING POSITIONING OF HOTEL OFFER IN ISTRIA // 27th International Conference on Organizational Science Development “ Knowladge for Sustainable Development”
Maribor: University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, Slovenia, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Berc Radišić, Branka; Pavia, Nadia; Bašan, LorenaLOGISTICS PROCESSES OF HOTEL BUSINESS SYSTEMS AND TRAVEL AGENCIES // ZIRP '08, Međunarodno znanstveno-stručno savjetovanje, Pravci razvoja transporta, inteligentnih transportnih sustava i logistike / Čedomir, Ivaković (ur.).
Zagreb: Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 1-11 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Berc Radišić, Branka; Pavia, NadiaA Destination as a Tourist Product // International conference on Dialogue of Public and Private Representatives about Partnership in Tourism : Confrence proceedings
Bratislava: University of Economics, Faculty of Commerce ; Institute of Services and Tourism, 2007. str. 55-59 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Pavia, Nadia; Berc Radišić, Branka : Črnjar, MladenTrends of Croatian Tourism // Handel Morski i Turystyka / Misztal, Konrad (ur.).
Gdanjsk, 2003. str. 241-256 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Berc-Radišić, BrankaMARKETINŠKA PREZENTACIJA HOTELSKE PONUDE TURISTIČKE DESTINACIJE // HOTELSKA KUĆA 98 / PERŠIĆ MILENA (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRFIČKO PODUZEĆE, OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 71-76 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Berc-Radišić, BrankaUTJECAJ CIJENA NA POTROŠNJU TURISTA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 19-26 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Berc-Radišić, BrankaMARKETING I HOTELSKA POTROŠNJA // MENEDŽMENT U FUNKCIJI POVEĆANJA TURISTIČKE POTROŠNJE / RADIŠIĆ, FRANJO (ur.).
Opatija: VOLOŠĆANJSKO GRAFIČKO PODUZEĆE OPATIJA - VOLOSKO, 1998. str. 9 - 18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Bašan, LorenaProjektni marketing u funkciji razvoja turističke ponude i potražnje, 2007., doktorska disertacija, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Opatija, Rijeka
-
1.Zanketić, PatriciaMarketinška valorizacija hrvatskih turističkih atrakcija, 2008., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment, Oaptija
-
2.Iva SlivarPromocija Istre kroz djelovanje Maistre d.d. Rovinj, 2008., magistarski rad, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
-
3.Krželj-Čolović, ZoricaMarketinški aspekti razvoja Dubrovnika pod utjecajem kružnih putovanja, 2006., magistarski rad, Fakultet za turistički i hotelski menadžment u Opatiji, Ika