Pregled po CROSBI profilu: Anamarija Štulina (CROSBI Profil: 39664)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Radoje Laušević, Anamarija Štulina, Marijana Birtić Vučić, Mirjana BartulaFrom Knowledge to Comptenecies. Designing an e- Learning Course. Beograd: Fakultet za primenjenu ekologiju Univerziteta u Beogradu, 2017 (prirucnik)
-
1.Štulina, Anamarija; Oštarić, MarinaPeer-feedback comments in an online workshop as tools of learner-centred activities for improving essay writing in an EAP course - a case study // Standardni i nestandardni idiomi ; Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa Hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku / Mikić Čolić, Ana ; Glušac, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društva za primijenjenu lingvistiku, 2023. str. 283-299 -
2.Birtić Vučić, Marijana; Štulina, Anamarija; Botunac, SandraBENEFITS OF FEEDBACK ON CONTENT IN AN EAP COURSE // Linguistics, Culture and Identity in Foreign Language Education / Akbarov, Azamat (ur.).
Sarajevo: Internacionalni Burč univerzitet, 2014. str. 1215-1222 -
1.Štulina, AnamarijaPEER FEEDBACK AND SELF-FEEDBACK IN ESSAY WRITING INSTRUCTION: A CASE STUDY IN AN UNDERGRADUATE EAP COURSE IN CROATIA // Scripta Manent, 15 (2020), 1; 30-45 (recenziran, članak, znanstveni)
-
1.Birtić Vučić, Marijana; Štulina, AnamarijaCHALLENGES IN SYLLABUS DESIGN FOR ESP COURSES I / II (FOR STUDENTS OF HUMANITIES AND SOCIAL SCIENCES AT THE UNIVERSITY OF ZADAR) // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, Vol. 14 No. 1-2, 2020., 14 (2020), 1-2; 197-205 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Birtić Vučić, Marijana; Štulina, AnamarijaProject: The Survey An Integrated Skills Approach to EAP/ESP Teaching // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 42 (2013), 1-2; 145-154 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.Birtić Vučić, Marijana; Štulina, AnamarijaDeveloping communication skills through in-class debating // Strani jezici : časopis za primijenjenu lingvistiku, 40 (2011), 3; 237-245 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
1.Birtić Vučić, Marijana; Štulina, AnamarijaPrimjena metode vršnjačkog uređivanja u podučavanju pisanja // Didaktički putokazi, časopis za nastavnu teoriju i praksu, 68 (2014), 54-55 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
1.Štulina, Anamarija; Birtić Vučić, Marijana; Oštarić, MarinaIntroducing blended learning / teaching approach to three courses of English for specific purposes – a case study // Od teorije do prakse u jeziku struke : knjižica sažetaka = book of abstratcs = Abstract-band / Omrčen, Darija ; Karkić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2018. str. 299-311 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Štulina, Anamarija; Perinčić Tičić, NatašaPeer feedback in writing: Mission impossible or is it? // 30th Annual international HUPE Conference
Poreč, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
2.Štulina, Anamarija; Oštarić, MarinaPeer-feedback comments in an online workshop as tools of learner-centred activities for improving essay writing in an EAP course - a case study // XXXVI. međunarodni znanstveni skup hrvatskog društva za primijenjenu lingvistiku "Standardni i nestandardni idiomi"
osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
3.Štulina, Anamarija; Oštarić, Marina; Birtić Vučić, MarijanaIntroducing blended learning / teaching approach to three courses of English for specific purposes - a case study // Međunarodna konferencija "Od teorije do prakse u jeziku struke"
Zagreb, Hrvatska, 2017. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)