Pregled po CROSBI profilu: Boris Jurič (CROSBI Profil: 39226)
Pronađeno 12 radova
-
1.Jurič, Boris; Vuković, Dijana; Hunjet, AnicaTHE IMPORTANCE OF ORIGINALITY AND AUTOCHTONITY IN THE EXPERIENCE ECONOMY // Economic and Social Development (Book of Proceedings), 97th International Scientific Conference on Economic and Social Development – "Modern technologies and innovative concepts in the function of promoting cultural heritage" / Hunjet, Anica ; Nechad, Abdelhamid ; Machrafi, Mustapha (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / University North, Koprivnica, Croatia /, 2023. str. 123-131 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Vuković, Dijana; Jurič, Boris; Šuput, BrankaKoncept mjerenja pokazatelja uporabe resursa i suradnje dionika na nivou turističke destinacije // 5. međunarodno znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2016 Liderstvo kroz partnerstvo
Rijeka: 5. međunarodno znanstveno-stručna konferencija o leadershipu PILC 2016 Liderstvo kroz partnerstvo, 2016. str. 57-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Hunjet, Anica; Vuković, Dijana; Jurič, BorisSocially Responsible Communication Strategies of Sustainable Development // Reconciling the Traditional and Contemporary, The New Integrated Communication, Proceedings / Jugo, Damir (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 636-648 (poster, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Hunjet, Anica; Vuković, Dijana; Jurič, BorisSOCIALLY RESPONSIBLE COMMUNICATION STRATEGIES OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT // Proceedings Reconciling the Traditional and Contemporary, The New Integrated Communication, Communication Management Forum 2015 / Dejan Verčić, Damir Jugo, Lana Ciboci (ur.).
Zagreb: Edward Bernays College of Communication Mnagement, 2015. str. 636-649 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
5.Blaće, Dubravko; Ćorić, Gordana; Jurič, BorisBranding the city of Šibenik as a sustainable tourist destination using social networks // Ekonomski vjesnik : časopis Ekonomskog fakulteta u Osijeku, XXVIII (2015), posebno izdanje; 106-124 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
6.Čop, Mateja; Jurič, Boris; Prelec, KarmenAnalysis of marketing communications on Croatian market of card business // 2nd international M-Sphere conference for multidisciplinarity in business and science : book of proceedings / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 380-388 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
7.Vuković, Dijana; Jurič, Boris; Ojdenić, RobertinoIdentitet autohtonog drniškog pršuta s aspekta reakcije potrošača // 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb
Zagreb: 1. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija “Fedor Rocco” iz područja marketinga i komunikacija, Visoka poslovna škola Zagreb, Zagreb, 2014. str. 77-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Vuković, Dijana; Jurič, Boris; Ojdenić, RobertinoPonašanje potrošača pri kupnji kućanskih aparata sa aspekta potrošnje energije u vrijeme krize // 6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica
Velika Gorica: 6. Međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“, Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 1107-1133 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
9.Jurič, Boris; Vuković, Dijana; Bautović, MirjanaParadox of consumer choice when purchasing autochtonous food products in Croatia // 23 rd CROMAR Congress: Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia, Lovran,
Lovran: 23 rd CROMAR Congress: Marketing in a Dynamic Environment – Academic and Practical Insights, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija, University of Rijeka, Croatia, Lovran,, 2013. str. 611-632 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Jurič, Boris; Krampus, Vicko; Račić, MartaAnglizmi u hrvatskome poslovnom jeziku - tržništvo ili marketing // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 567-577 (međunarodna recenzija, ostalo, stručni)
-
11.Golubić, Zlatko; Jurič, Boris; Dubković, IvoUpravljanje marketinškim komunikacijama u razdoblju krize // Krizni menadžment / Cingula, Marijan ; Kacian, Nenad ; Palačić, Darko ; Kacian, Davorin ; Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2009. str. 25-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Golubić, Zlatko; Jurič, BorisVažnost faktora sigurnosti pri određivanju ciljnog marketinga u automobilskoj industriji // Menadžment integralne sigurnosti / Kacian, Nenad ; Cingula, Marijan ; Palačić, Darko ; Kacijan, Davorin ; Taradi, Josip (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo inženjera sigurnosti, 2008. str. 249-263 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)