Pregled po CROSBI profilu: Tajana Marušić (CROSBI Profil: 38916)
-
1.Marušić, TajanaUpravljanje markama u okruženju društvenih medija, 2021., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
-
2.Marušić, Tajana; Vranešević, Tihomir;CHALLENGES OF NAVIGATING BRANDS THROUGH SOCIAL MEDIA – MARKETING MANAGERS POINT OF VIEW // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 413-430 doi:https://.org/10.32910/ep.72.3.4 (recenziran, prethodno priopćenje, ostalo)
-
3.Vranešević Tihomir; Marušić Tajana;Challenges of Measuring Social media advertising // Smart Innovation, Systems and Technologies, Marketing and Smart Technologies, Proceedings of ICMarkTech 2020
Lisabon, Portugal, 2020. str. 455-466 doi:10.1007/978-981-33-4183-8 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
4.Vranešević Tihomir; Marušić, Tajana; Družić, Marko;Nation branding - perception and attitudes about Mongolia in Croatia // The 4th International Conference MANDAKH-2019
Ulan Bator, Mongolija, 2019. str. 60-74 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
5.Turkalj, Željko; Vraneševi Tihomir; Marušić, Tajana;Modern branding: How brands adapted to digital marketing and social media // 15th Interdisciplinary Management Research. Proceedings
Opatija, Hrvatska, 2019. str. 665-679 (ostalo, recenziran, cjeloviti rad (in extenso)) -
6.Vranešević, Tihomir; Perić Nenad; Marušić, Tajana;Perception of Social Media as a Source of Relevant Information // Zagreb international review of economics & business, 22 (2019), 1; 133-144 doi:10.2478/zireb-2019-0016 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
7.Marušić, TajanaImportance of marketing mix in successful positioning of products and services on the market // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 28 (2019), 1; 431-446 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
8.Petar, Saša; Marušić, TajanaKvaliteta proizvoda kao čimbenik stvaranja marke // Poslovna izvrsnost, XIII (2019), 2; 203-221 (međunarodna recenzija, pregledni rad, ostalo)
-
9.Turkalj, Željko; Vranešević, Tihomir; Marušić, Tajana;Social media and it`s impact on classical marketing channels of communication // 14th Interdisciplinary Management Research. Proceedings.
Opatija, Hrvatska, 2018. str. 1225-1241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
10.Petar, Saša; Marušić, Tajana; Klopotan, IgorUtjecaj kvalitete proizvoda ili usluge na odabir marke I lojalnost potrošača // Zbornik radova 19. međunarodnog simpozija o kvaliteti „Kvaliteta kao razvojni koncept“, Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, Plitvička jezera, Hrvatska, 21.-23.03.2018. / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko ruštvo menadžera kvalitete, 2018. str. 491-502 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)