Pregled po CROSBI profilu: Tamara Mazur (CROSBI Profil: 37817, ORCID: 0000-0001-7356-469X)
-
1.Mazur, Tamara; Švelinger, SilvijaStavovi dijela učenika i učitelja Osječko-baranjske županije o terenskoj nastavi u Vukovaru // Poučavanje povijesti, II (2023), 1; 127-134 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Njari, Denis; Mazur, Tamara„Nešto je govorio mađarski.“ Obračun novih vlasti sa „slugama okupatora“ nakon Drugog svjetskog rata. Studija slučaja Antala Dijošija. // Évkönyv (Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvu Tanítóképzo Kar Szabadka), XVII (2022), 80-91 doi:10.18485/uns_evkonyv.2022.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Mazur, TamaraNastanak i razvoj pedagoških misli i prakse. Marko Pranjić, Odgoj u vrijeme antike: starogrčki, starorimski i ranokršćanski odgoj i obrazovanje, Zagreb: Fakultet hrvatskih studija Sveučilišta u Zagrebu, 2020, 642 str. // Radovi (Zavod za hrvatsku povijest), 54 (2022), 3; 289-292 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
-
4.Mazur, TamaraPrikaz knjige: Na iskonima europskoga odgoja: Telemah kao odgajanik, Matica hrvatska, Zagreb, 2013, 438 str. // Godišnjak Udruženja BATHINVS ACTA ILLYRICA, (2022), 6; 261-267 doi:10.54524/2490-3930.2022.261 (međunarodna recenzija, prikaz, stručni)
-
5.Mazur, TamaraKvintilijanovi principi odgoja i obrazovanja rimskih govornika // Godišnjak Udruženja BATHINVS ACTA ILLYRICA, (2022), 6; 61-84 doi:10.54524/2490-3930.2022.61 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
6.Mazur, TamaraTreba li povijest dijeliti na razdoblja i koje su pretpostavke učenikova usvajanja kronologije u nastavi Povijesti? // Sveučilišna doktorska radionica Hrvatskog katoličkog sveučilišta u Zagrebu ANAKRONIJA U HISTORIJI : PROSTOR I VRIJEME
Zagreb, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
7.Mazur, TamaraFeđa Milivojević, Cezarov Ilirik, Hrvatski institut za povijest; Filozofski fakultet u Rijeci, Zagreb – Rijeka, 2021., 350 str. // Časopis za povijest Zapadne Hrvatske, 16. (2021), 1; 137-139 (domaća recenzija, prikaz, stručni)
-
8.Mazur, TamaraPrilozi moralnom odgoju u antičko doba : izbor iz Plutarhovih Moralija // VI. KONGRES HRVATSKIH POVJESNIČARA KULTURA / Agičić, Damir ; Galović, Tomislav (ur.).
Rijeka: Hrvatski nacionalni odbor za povijesne zannosti ; Društvo za hrvatsku povjesnicu ; Sveučilište u Rijeci: Filozofski fakultet, 2021. str. 161-161 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Mazur, Tamara; Njari, DenisHagionim (patrocinij) svetoga Andrije te mikrotoponimi i antroponimi na području Donjih Andrijevaca u kasnom srednjem i ranom novom vijeku // Donji Andrijevci - Povijest i baština / Šabić, Marijan (ur.).
Slavonski Brod: Hrvatski institut za povijest - Podružnica za povijest Slavonije, Srijema i Baranje, 2021. str. 61-72 -
10.Mazur, TamaraMultiperspektivnost u prikazima srednjovjekovne hrvatske povijesti u srednjoškolskim udžbenicima povijesti, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
-
11.Luketić, Marija; Mazur, TamaraKasnostaleško društvo Banske Hrvatske u 19. stoljeću // Pleter: Časopis udruge studenata povijesti, 2 (2018), 2; 73-97 (recenziran, članak, ostalo)
-
12.Mazur, TamaraSvakodnevni život u Dubrovniku u 15. stoljeću, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
-
13.Mazur, Tamara; Müller, MirelaRazvoj vještina kritičkog mišljenja putem multiperspektivnosti nastave povijesti // 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalamtinske županije prema kvalitetnoj školi
Split, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Luketić, Marija; Mazur, TamaraCrkva bosanska // Klepsidra - časopis studenata povijesti Filozofskog fakulteta u Rijeci, 5 (2016), 9/10; 131-155 (recenziran, pregledni rad, ostalo)
-
15.Lukaš, Mirko; Mazur, TamaraPovijesni aspekt u promjenama obiteljskog odgoja // Globalne i lokalne perspektive pedagogije / Renata Jukić, Katarina Bogatić, Senka Gazibara, Sara Pejaković, Sanja Simel, Aniko Nagy Varga ; Verity Campbell - Barr (University of Plymouth, UK). (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 379-388 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)