Pregled po CROSBI profilu: Maja Kelić (CROSBI Profil: 36545, MBZ: 383755)
-
1.Matić Škorić, Ana; Kelić, Maja; Pavlinušić Vilus, Eva; Palmović, MarijanSublexical and lexical processing of medial (mor)phonotactic consonant clusters in Croatian // Pre- and Protomorphology workshop
Beč, Austrija, 2023. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Kelić, Maja; Matić Škorić, Ana; Palmović, MarijanCroatian (mor)phonotactic word-medial consonant clusters in the early lexicon // Poznan Studies in Contemporary Linguistics, online (2022), 2022-2005, 31 doi:10.1515/psicl-2022-2005 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Kelić, Maja; Roulstone, Sue; McKean, Cristina; Pavičić Dokoza, KatarinaOtpustiti ili ne otpustiti? – donošenje odluke o otpuštanju s logopedske terapije djece s razvojnim jezičnim poremećajem // Izazovi moderne logopedije – perspektiva i iskustva logopeda današnjice : zbornik sažetaka / Pavičić Dokoza, Katarina (ur.).
Split: Hrvatsko logopedsko društvo, 2022. str. 72-73 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Kelić, Maja; Matić Škorić, Ana; Palmović, MarijanSložene zatvorničke skupine u ranom jezičnom usvajanju hrvatskoga - uloga morfonologije i preferabilnosti // 6th Congress of Croatian speech and language pathologists with international participation Challenges of modern speech and language pathology - See the world through the eyes of a modern SLP expert / Blaži, D., Pavičić Dokoza, K. (ur.).
Zagreb: HLD, 2022. str. 64-65 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
5.Kelić, Maja; Matić Škorić, Ana; Palmović, MarijanInvestigating the acquisition of Croatian morphonotactics vs. phonotactics // Pre- and Protomorphology workshop
Beč, Austrija, 2022. str. ----- (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Kelić, Maja; Ružić, ValentinaKako čitaju hrvatski četvrtaši sa i bez poremećaja čitanja: brzina, točnost i kvalitativna analiza pogrešaka // Dijete i jezik danas - Čitanje u suvremenom okruženju
Osijek, Hrvatska, 2021. str. ----- (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Kelić, Maja; Matić, Ana; Palmović, MarijanAcquisition of Croatian morphonotactics // Preproto Workshop
Beč, Austrija, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
8.Kelić, Maja; Matić, Ana; Palmović, Marijan(Morpho)phonology and the acquisition of early lexicon // The International Association for the Study of Child Language (IASCL)
Philadelphia (PA), Sjedinjene Američke Države, 2021. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Jensen de López, Kristine M.; Lyons, Rena; Novogrodsky, Rama; Baena, Sofia; Feilberg, Julie; Harding, Sam; Kelić, Maja; Klatte, Inge S.; Mantel, Tina C.; Olujić Tomazin, Marina et al.Exploring Parental Perspectives of Childhood Speech and Language Disorders Across 10 Countries: A Pilot Qualitative Study // Journal of speech language and hearing research, 64 (2021), 5; 1739-1747 doi:10.1044/2020_JSLHR-20-00415 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Kelić, Maja; Zelenika Zeba, Mirta; Kuvač Kraljević, JelenaReading Predictors in Croatian: Contribution of (Meta)Phonological Variables // Psihologijske teme, 30 (2021), 2; 161-184 doi:10.31820/pt.30.2.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Kelić, Maja; Roulstone, Sue; Pavičić Dokoza, Katarina; McKean, CristinaEliciting practiticioner decision making with a focus on discharge // Final Conference COST Action IS 1406
Sofija, Bugarska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
12.Pavičić Dokoza, Katarina; Tadić, Iva; Kelić, MajaHow are type and severity of language disorder related to intervention? // Final Conference COST Action IS 1406
Sofija, Bugarska, 2019. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Roulstone, S., Atherton, M., Davidson, B., Harding, D., Kelić, M., & McAllister, L.Using qualitative research to explore professional practice // Qualitative research in communication disorders: An introduction for students and clinicians / Lyons, Rena ; McAllister, Lindy (ur.).
London : Delhi: J&R Press, 2019. str. 431-455 -
14.Kelić, Maja; Dressler, WolfgangThe development of morphonotactic and phonotactic word–initial consonant clusters in Croatian first–language acquisition // Suvremena lingvistika, 45 (2019), 88; 179-200 doi:10.22210/suvlin.2019.088.03 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Kelić, MajaOd fonemske raščlambe i stapanja do premetanja – nedostaci u fonološkoj svjesnosti u djece s poremećajem čitanja u hrvatskome // Govor, 36 (2019), 2; 139-166 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Kelić, Maja; Roulstone, Sue; Pavičić Dokoza, Katarina; McKean, CristinaAttitudes and rules governing work with parents: an exploration of the perspectives of speech and language therapists // RSCLT Conference
Nottingham, Ujedinjeno Kraljevstvo, 2019. str. - (poster, recenziran, sažetak, ostalo) -
17.Kelić, Maja; Zelenika Zeba, Mirta; Bilonić Milošević, SilvanaExamining double deficit hypothesis – are there subtypes of dyslexia in orthographically transparent language? // 10th European Congress of Speech and language therapy : Book of Abstracts / Trinite, Baiba (ur.).
Pariz: Standing Liaison Committee of E.U. Speech and Language Therapists and Logopedists, 2018. str. 142-143 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Kelić, Maja; Roulstone, SusanUsing knowledge elicitation methods to understand the nature and source of variation in speech and language therapists practice/decision-making regarding: dosage of therapy, discharge of children and parent involvement // Taalstaal "Effects of therapy in young and school- age children with developmental language disorders"
Utrecht, Nizozemska, 2017. str. - (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
19.Kelić, Maja; Honbolygó, Ferenc; Kuvač Kraljević, JelenaSegmental and suprasegmental phonological processing in dyslexia // 19th Summer School of Psycholinguistics
Balatonalmádi, Mađarska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, ostalo, znanstveni) -
20.Kelić, Maja; Zelenika, Mirta; Kuvač Kraljević, JelenaKako mjeriti pseudoriječi i što mjeriti pseudoriječima? // Translacijski pristup u dijagnostici i rehabilitaciji slušanja i govora: knjiga sažetaka / Dulčić, Adinda (ur.).
Zagreb: Poliklinika SUVAG, 2016. str. 120-121 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
21.Jurić, Dunja; Kelić, Maja; Novak, Morana; Palčić Strčić, Iva; Pavičić Dokoza, Katarina; Turčin, Maja; Vlahoviček, MelitaČitanje, pisanje i računanje može biti lako – slijedi upute i vidjet ćeš da je tako! // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 82-82 -
22.Zelenika Zeba, Mirta; Kelić, MajaIs there a relation between phonotactic probability and distinctive features? // Istraživanja govora / Nikolaj Lazić ; Elenmari Pletikos Olof (ur.).
Zagreb, 2016. str. 125-126 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Kelić, Maja; Zelenika, Mirta; Kuvač Kraljević, JelenaPredictors of reading words and pseudowords in highly transparent orthography // 5th All European Dyslexia Conference
Modena: University of Modena and Reggio Emilia, 2016. str. 75-75 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Kelić, Maja; Zelenika, Mirta; Kuvač Kraljević, JelenaLanguage impairment and reading: towards the description of dyslexia in Croatian // IWORDD - International Workshop on Reading and Developmental Dyslexia
Bilbao, Španjolska, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
25.Kelić, Maja; Zelenika Zeba, Mirta; Kuvač Kraljević, JelenaŠto mjerimo pseudoriječima i kako mjerimo pseudoriječi // Logopedija, 6 (2016), 2; 75-81 doi:10.31299/log.6.2.5 (domaća recenzija, članak, znanstveni)