Pregled po CROSBI profilu: Valentina Martan (CROSBI Profil: 36415)
-
1.Martan, ValentinaProfesionalna suradnja logopeda i učitelja u poučavanju učenika s disleksijom // Logopedija, 12 (2022), 22; 63-70 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Skočić Mihić, Sanja; Martan, Valentina; Rončević Zubković, BarbaraEducational Interventions for Primary School Students with Dyslexia–a Mapping Study // Reading & Writing Quarterly, 37 (2021), 1-21 doi:10.1080/10573569.2021.1972879 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Martan, Valentina; Lončarić; Darko; Skočić Mihić; SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Students with Dyslexia. Preliminary findings on the construction of multiple measures of Beliefs about the High Abilities of Twice- Exceptional Children Scales // Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being: Selected Proceedings of the 2nd International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Pačić-Turk, Lj. (ur.).
Zagreb: Catholic University of Croatia, 2021. str. 79-95 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Martan, Valentina; Srebačić, IvanaSpremnost za ovladavanje vještinama čitanja i pisanja na hrvatskome jeziku kod djece romske nacionalne manjine ‒ jednak početak za sve? // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 56 (2020), 2; 83-104 doi:10.31299/hrri.56.2.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Lončarić, Darko; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Vranić, Sanja; Pahljina-Reinić, Rosanda; Jurdana-Šepić, Rajka; Erceg, Nataša; Slani, Neva; Martan, Valentina; Mašić, MarijetaTeacher beliefs as determinants of self- regulation and creativity of students in the STEM field of education, 2019. (domaća recenzija, ostali članci/prilozi).
-
6.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaBeliefs about the High Abilities of Twice - Exceptional Students with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 140-140 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Martan, Valentina; Lončarić, DarkoEvaluation of the REI Model Effectiveness in the Reading Improvement of a Student with Dyslexia // 2nd International Scientific Conference Brain and Mind: Promoting Individual and Community Well-Being (Book of Abstracts) / Pačić-Turk, Ljiljana ; Knežević, Martina (ur.).
Zagreb: Department of Psychology, Catholic University of Croatia, 2019. str. 143-143 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Martan, ValentinaPregled istraživanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja iz perspektive učitelja i studenata // Školski vjesnnik: časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 2 (2018), 67; 265-285 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Matošević, AndrejaPovezanost stavova učitelja o poučavanju učenika s disleksijom s dostupnom podrškom // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. Dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije - Prema kvalitetnoj školi od znanosti do učionice / Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 40-41 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Martan Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Matošević AndrejaTeachers' Attitudes toward Teaching Students with Dyslexia // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 19 (2017), Sp. Ed. 3; 75-97 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Martan, ValentinaPregled empirijskih istraživanja o disleksiji s posebnim osvrtom na uvjerenja, stavove i znanja nastavnika // Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2016. (Knjiga sažetaka) / Kovač, V. ; Ledić, J. ; Kušić, S. (ur.).
Rijeka: Filozofski fakulet u Rijeci, 2017. str. 38-40 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
12.Martan, Valentina; Matošević, Andreja; Skočić Mihić, SanjaUčiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom // ZBORNIK ODABRANIH RADOVA S 11. MEĐUNARODNOGA BALKANSKOG KONGRESA OBRAZOVANJA I ZNANOSTI: BUDUĆNOST OBRAZOVANJA I OBRAZOVANJE ZA BUDUĆNOST - TEMATSKO PODRUČJE: KVALITETA I INKLUZIVNOST OBRAZOVANJA – PREDUVJETI ODRŽIVE BUDUĆNOSTI / Bouillet, Dejana ; Đuranović, Marina ; Tot, Daria (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 163-180 -
13.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Puljar, AntonijaNastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXII (2016), 3; 139-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Matošević, Andreja; Martan, Valentina; Skočić Mihić, SanjaUčiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom // 11. Međunarodni balkanski kongres obrazovanja i znanosti, Budućnost obrazovanja i obrazovanje za budućnost
Poreč, Hrvatska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Martan, Valentina; Miletić Erik; Lončarić DarkoREI model: opis i primjena u razumijevanju i ublažavanju poteškoća vezanih uz disleksiju // 24. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u prevenciji poremećaja i očuvanju zdravlja (Knjiga sažetaka) / Pokrajac-Bulian, A., Miletić, I. ; Juretić, J. ; Lopižić, J. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2016. str. 279-279 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Martan, ValentinaZakonske odrednice inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj // DOKON 2015: Knjiga sažetaka / Vesna Kovač, Jasminka Ledić i Siniša Kušić (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet u Rijeci, Sveučilišna avenija 4, 51 000 Rijeka, Hrvatska, 2016. str. 20-21 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Puljar, AntonijaNastavne strategije učitelja u poučavanju učenika sa specifičnim teškoćama učenja // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didakticki izazove II – Je li novo staro? : Knjiga sažetaka
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 54-56 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu međunarodna znanstvena konferencija, Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja
Opatija, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoUvjerenja učitelja o disleksiji // 5. kongres hrvatskih logopeda s međunarodnim sudjelovanjem Multidisciplinarnost u području logopedske znanosti i prakse : knjiga sažetaka / Cepanec, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko logopedsko društvo, 2015. str. 82-83 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Martan, Valentina; Skočić Mihić, Sanja; Lončarić, DarkoKompetencije učitelja za poticanje proaktivnih kauzalnih atribucija kod učenika sa specifičnim teškoćama u učenju // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – Zbornik radova: IV. simpozij / Opić, Siniša i Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 624-634 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Martan, Valentina; Lončarić, Darko; Skočić Mihić, SanjaAtribucije školskog uspjeha i školskog neuspjeha kod učenika sa specifičnim teškoćama učenja // 2. dani obrazovnih znanosti “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama” : knjiga sažetaka
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, 2014. str. 47-48 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)