Pregled po CROSBI profilu: Antonija Mandić (CROSBI Profil: 35885, ORCID: 0000-0002-2371-9590)
-
1.Mandić, Antonija; Šulentić, AnitaAnaliza komunikacijskog diskursa na Facebooku za vrijeme predsjedničkih izbora 2019. u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova 1 / Rosanda Žigo, Iva ; Luić, Lj. ; Bagarić, Ž. (ur.).
Koprivnica: Sveučilište Sjever, 2020. str. 327-346 (ostalo, domaća recenzija, sažetak) -
2.Zbornik sažetaka Festival znanosti 2019. godine: Boje / Hunjet, Anica ; Šarkanj, Bojan ; Mandić, Antonija ; Babić, Neva ; Topolko, Nikolina ; Špoljarić, Paula (ur.). Varaždin: Sveučilište Sjever, 2020 (zbornik sažetaka)
-
3.Bagarić, Željka; Mandić, AntonijaIstina, mediji i žilet-žica: migranti u hrvatskom medijskom krajoliku // In medias res : časopis filozofije medija, 8 (2019), 15; 2423-2443 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Grabar, Ivana; Senjan, Emina; Mandić, AntonijaCauses of Inadequate Internal Communication in Organization // Zbornik radova 20. međunarodnog simpozija o kvaliteti: KVALITETA - JUČER, DANAS, SUTRA / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 79-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Bagarić, Željka; Mandić, AntonijaIstina, mediji i žilet žica: migranti u hrvatskom medijskom krajoliku // In medias res: časopis filozofije medija, 8 (2019), 15; 2423-2443 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Ferenčić Martinčić, Ivanka; Ferenčić, Martina; Mandić, AntonijaRole of market segmentation in public library management // 13th IAPNM congress: Public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: University of J.J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR - Croatian Marketing Association ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 15-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)