Pregled po CROSBI profilu: Ana Mulović Trgovac (CROSBI Profil: 35024, MBZ: 354536, ORCID: 0000-0003-1341-6067)
-
1.Mulović Trgovac, AnaŽivot marke // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2022. godina: Život
Koprivnica, Hrvatska, 2022. str. 100-100 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
2.Mulović Trgovac, AnaStvaranje kulture brenda // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 28-28 (radionica, sažetak, znanstveni) -
3.Rončević, Ante; Mulović Trgovac, AnaKorporativna kultura i korporativno komuniciranje // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021. godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 27-27 (radionica, sažetak, znanstveni) -
4.Mulović Trgovac, AnaŠto sve obuhvaćaju kreativne i kulturne industrije // Knjižica sažetaka Festival znanosti 2021.godine: Kultura znanosti
Koprivnica, Hrvatska, 2021. str. 26-26 (radionica, sažetak, znanstveni) -
5.Jež, Leonarda; Mulović Trgovac, Ana; Rončević, AnteNew age of marketing - neuromarketing // Economic and Social Development : 55th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development - Book of Proceedings Vol. 1/4 / Ismayilov, Altay ; Aliyev, Khatai ; Benazic, Manuel (ur.).
Baku, Azerbajdžan: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency ; Sveučilište Sjever ; Azerbaijan State University of Economics ; Faculty of Management University of Warsaw ; Mohammed V University in Rabat ; Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2020. str. 269-276 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Klopotan, Igor; Mulović, Ana; Žitnik, MirjanaIS PRODUCT PLACEMENT RESPONSIBLE ADVERTISING? // The 2016 ENTerprise Research InNOVAtion Conference ENTRENOVA '16
Rovinj, Hrvatska, 2016. str. 11-111 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Mulović, Ana; Trbojević, BoškaEmployee Perspective: Connection between Internal Communication and Employee Engagement // Communication Management Forum 2015, Reconciling the Traditional and Contemporary: The New Integrated Communication Proceedings
Zagreb, 2015. str. 177-194 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Mrgud, Mia; Mulović, AnaCORPORATE GOVERNANCE IN EUROPE: A COMPARATIVE ANALYSIS // Economic and Social Development (Book of Proceedings), 10th International Scientific Conference on Economic and Social Development
Miami (FL), Sjedinjene Američke Države, 2015. str. 247-256 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Mulović, Ana; Mgrud, Mija, Hunjet, AnicaSMEs IN BOSNIA & HERZEGOVINA AND CROATIA: IS THERE A FUTURE FOR PARTNERSHIP FORMS? // Book of Proceedings 9th International Scientific Conference Economic and Social Development / Ilko Vrankic, Goran Kozina and Vladimir Kovsca (ur.).
Varaždin: VADEA, 2015. str. 577-586 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Mulović, Ana; Hunjet, Anica; Kozina GoranTOWARD ECONOMIC REWARD: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY COMMUNICATION OF SMEs // Megatrend revija, 12 (2015), 3; 215-230 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Miljković, Petar; Pavlović, Ivana; Mulović, AnaRačunalni sustavi u funkciji modeliranja grafičke reprodukcije // Proceedings of the 16th International Conference MATRIB 2015 / Ćorić, Danka ; Žmak, Irena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za materijale i tribologiju (HDMT), 2015. str. 254-260 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Mrgud, Mia; Pandža Bajs, Irena; Mulović, AnaCompany-investor communication via Internet: analysis of companies listed on the Zagreb and Sarajevo stock exchange // 18 Annual International Conference ENTERPRISE AND COMPETITIVE ENVIRONMENT Conference proceedings / Svatopluk, Kapounek (ur.).
Brno: Mendel University in Brno Faculty of Business and Economics, 2015. str. 598-607 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Mulović, Ana; Hunjet, Anica; Kozina, GoranTOWARD ECONOMIC REWARD: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY COMMUNICATION OF SMEs // Book of Proceedings Economic and Social Development 5th Eastern European Economic and Social Development Conference on Social Responsibility / Ana Jovancai Stakic, Vladimir Kovsca and Jadranka Bendekovic (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency in cooperation with University North and Megatrend University, 2015, 2015. str. 333-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Mulović, AnaUtjecaj korištenja novih tehnologija na autorska prava: primjeri elektroničkih knjiga // Međunarodni interdisciplinarni znanstveni simpozij FILOZOFIJA MEDIJA (2014.) Budućnost medija
Cres, Hrvatska, 2014. str. 57-57 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
15.Mulović, AnaSUSTAINABLE MARKETING: MOVEMENT TOWARDS BETTER MARKETING SYSTEM // 3rd International M-Sphere Conference For Multidisciplinarity in Business and Science Book of Abstracts
Zadar, Hrvatska, 2014. str. 35-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Mulović, AnaKoncept mаrke u kontekstu izgrаdnje kulturnog identitetа // II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj
Beograd, Srbija, 2014. str. 11-111 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
17.Gluvačević, Dejan; Mulović, AnaMozаičnа strukturа hrvаtskog kulturnog identitetа // Kultura i društveni razvoj (II), II naučna konferencija Savremena umetnička praksa, medijska pismenost, kulturni identitet i društveni razvoj,
Beograd: Megatrend univerzitet, 2014. str. 511-526 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Hunjet, Anica; Kozina, Goran; Mulović, AnaTHE ROLE OF KNOWLEDGE IN RESOLVING CONTEMPORARY ECONOMIC PROBLEMS // Economic and Social Development 8th International Scientific Conference on Economic and Social Development and 4th Eastern European ESD Conference: Building Resilient Economy, Book of Proceedings / Ivica Filipovic, Goran Kozina, Fran Galetic (ur.).
Zagreb: VADEA, 2014. str. 231-240 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Mulović, AnaBudući izazovi marketinga opće dobrobiti // Zbornik radova
Senj, Hrvatska, 2014. str. 183-195 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
20.Mulović, Ana; Dadić, MajaPrimjena novih tehnologija u obrazovnim procesima: elektroničke knjige kao novi izvori znanja // XXI. MEĐUNARODNI SKUP DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA - DR. JURAJ PLENKOVIĆ BOOK OF MANUSCRIPTS 2014
Opatija, Hrvatska, 2014. str. 391-398 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Mulović, Ana; Vranešević, TihomirIMPORTANCE OF BRAND ARCHITECTURE STRATEGY IN REPOSITIONINIG PROCESS // 1st International M-Sphere Conference for Multidisciplinarity in Business and Science Books of Proceedings Part 1 / Vranešević, Tihomir ; Peručić, Doris ; Mandić, Miroslav ; Hudina, Boris (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska, 2012. str. 345-349 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Mulović Trgovac, AnaPopis pojmova // Leksikon marketinga / Previšić, Jozo (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 1-917 -
23.Mulović, AnaRepozicioniranje marke u industriji bezalkoholnih pića u Republici Hrvatskoj, 2011., magistarski rad, Ekonomski fakultet Zagreb, Zagreb