Pregled po CROSBI profilu: Nena Vukelić (CROSBI Profil: 34885, MBZ: 368773)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Prema postpandemijskom obrazovanju: kako osnažiti sustav odgoja i obrazovanja? / Zovko, Anita ; Vukelić, Nena ; Miočić, Ivana (ur.). Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2022 (monografija)
-
1.Vukelić, Nena; Čekolj, Nadja; Gregorović Belaić, ZlatkaZastupljenost održivog razvoja u studijskim programima učiteljskih studija u Hrvatskoj // U mreži paradigmi: Pogled prema horizontu istraživanja u odgoju i obrazovanju - Zbornik u čast dr.sc. Branku Rafajcu, profesoru emeritusu / Kovač, Vesna ; Rončević, Nena ; Gregorović Belaić, Zlatka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 147-168 -
2.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Vinković, AnamarijaCompetencies for Education for Sustainability: Student Teachers’ Perspectives // Collection of papers "Quality of Education: Global Development Goals and Local Strategies" / Orlović Lovren, Violeta ; Peeters, Jan ; Matović, Nataša (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu ; Ghent University, 2019. str. 83-96 -
1.Vukelić, NenaKognitivno intervjuiranje kao metoda predtestiranja upitničkih mjera // Psihologijske teme, 31 (2022), 2; 277-298 doi:10.31820/pt.31.2.4 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Vukelić, NenaStudent Teachers’ Readiness to Implement Education for Sustainable Development // Education sciences, 12 (2022), 8; 505, 12 doi:10.3390/educsci12080505 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vukelić, NenaTeacher Action Competence in Education for Sustainable Development // Sodobna pedagogika, 73 (2022), 139; 180-194 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Toljan, SvenStudent Teachers’ Willingness to Act in the Climate Change Context // Social sciences (Basel), 11 (2022), 2; 1-16 doi:10.3390/socsci11020047 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vukelić, Nena; Rončević, NenaStudent Teachers’ Sustainable Behavior // Education sciences, 11 (2021), 12; 1-14 doi:10.3390/educsci11120789 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Vukelić, NenaOdrednice spremnosti (budućih) nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 1-2; 141-161 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
7.Vukelić, NenaProblem školskog apsentizma sagledan kroz važnije teorije odgoja // Napredak (Zagreb), 160 (2019), 1-2; 29-50 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Rončević, Nena; Beno, Jelena; Vukelić, NenaRazlike u percepciji školske klime srednjoškolaca s obzirom na osnivača škole // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXIV (2018), 1; 59-70 doi:10.32903/zs.64.1.5 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
9.Vukelić, Nena; Bajšanski, IgorProcesiranje indirektnog izražavanja neslaganja // Psihologijske teme, 25 (2016), 3; 341-356 (recenziran, članak, znanstveni)
-
1.Vukelić, NenaBob Jickling i Stephen Sterling (Ur.): Post- Sustainability and Environmental Education. Remaking Education for the Future // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 2; 331-334 doi:10.5559/di.29.2.08 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
1.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Vinković, AnamarijaJesu li budući nastavnici spremni za integraciju obrazovanja za održivi razvoj u nastavu? // Ka novim iskoracima u odgoju i obrazovanju. Zbornik radova sa 2. međunarodne znanstveno- stručne konferencije
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 2018. str. 326-338 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Vukelić, NenaUloga obrazovanja u pripremi budućih učitelja i nastavnika za održivu budućnost // Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti DOKON 2019. – Knjiga sažetaka / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020. str. 32-33 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Vukelić, Nena; Čekolj, Nadja; Gregorović Belaić, ZlatkaEducation for Sustainable Development in Study Programmes of Teacher Education Faculties in Croatia // 24th International Scientific Conference ”Educational Research and School Practice“ Role of Education in Modernization of Society / Stanišić, Jelena ; Radulović, Mladen (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd, 2019. str. 54-55 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Vukelić, Nena; Rončević, NenaCan (future) teachers initiate social change? // Mediterranean Scientific Conference - Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities / Lazzarich, Marinko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 58-59 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Vukelić, NenaSpremnost nastavnika na obrazovanje za održivi razvoj // Knjiga sažetaka DOKON 2018 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 27-28 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Cvitković, ElenaOdrživa ponašanja budućih učitelja i nastavnika // 4. Dani obrazovnih znanosti “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje” - Knjiga sažetaka / Puzić, Saša (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2018. str. 115-116 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Vukelić, Nena; Rončević, NenaWillingness to Act in Climate Change Context: Student Teachers' Perspective // European Conference on Educational Research (ECER) - Education in a Changing World: The impact of global realities on the prospects and experiences of educational research
Yerevan, Armenia, 2022. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
2.Vukelić, Nena; Rončević, NenaStudent Teachers’ Sustainable Behaviors: Testing a Model // European Conference on Educational Research (ECER) - Education and Society: expectations, prescriptions, reconciliations
Geneva, Switzerland (online), 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
3.Vukelić, Nena; Rončević, Nena; Vinković, AnamarijaStudent Teachers' Perception of Expected and Obtained Sustainability Competences in Higher Education // European Conference on Educational Research (ECER) 'Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future'
Hamburg, Njemačka, 2019. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
1.Vukelić, NenaPrediktori razine namjere budućih nastavnika za implementaciju obrazovanja za održivi razvoj, 2021., doktorska disertacija, Filozofski fakultet u Rijeci, Rijeka