Pregled po CROSBI profilu: Sandra Antulić Majcen (CROSBI Profil: 34556, MBZ: 366236)
Pronađeno 28 radova
-
1.Bouillet, Dejana; Antulić Majcen, SandraPotential for preventing the risk of social exclusion of children in Early Childhood Education and Care in Croatia // The Journal of Pedagogy, 13 (2022), 2; 5-27 doi:10.2478/jped-2022-0006 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Bouillet, Dejana; Antulić Majcen, SandraRisks of social exclusion among children in ECEC settings: assessments by parents and ECEC teachers // Sage Open, 12 (2022), 3; 1-12 doi:10.1177/21582440221126636 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Antulić Majcen, Sandra; Drvodelić, MajaQuality Pedagogical Practice in Early Childhood Education Institutions Relating to Children at Risk of Social Exclusion // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 1 (2021), 2; 1-21 doi:10.26529/cepsj.1086 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Bouillet, Dejana; Antulić Majcen, SandraRecognizing and providing quality support for children at risk of social exclusion in ECEC institutions // Abstract Book of 30th EECERA Annual Conference: Democratic Early Childhood Pedagogies
online, 2021. str. 9-9 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
5.Antulić Majcen, Sandra; Pribela-Hodap, Sonja; Uljanić, KarmenParticipacija djeteta u ostvarivanju kvalitete ustanove za RiPOO // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, (2021), 97; 6-8 (članak, stručni)
-
6.Antulić Majcen, SandraUloga dokumentacije ustanove u osiguranju kvalitete vrtića // Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 10-13 (predavanje, prošireni sažetak, znanstveni) -
7.Antulić Majcen, Sandra; Bukvić, SnježanaQuality Assurance Through Self-Evaluation Process in Croatian Education System: A School Self-Evaluation on the Level of Early and Preschool, Primary and Secondary Education. // Knjižica sažetaka Mediterranean Scientific Conference - Educational Systems and Societal Changes: Challenges and Opportunities / Lazzarich, M. (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 32-32 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
8.Antulić Majcen, Sandra; Ćurković, Natalija; Bukvić, SnježanaKoristimo li uistinu sve potencijale u radu s darovitim učenicima? – rezultati istraživanja u hrvatskim osnovnim školama // Izazovi u radu s darovitom djecom i mladima
Split, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Antulić, Sandra; Pribela-Hodap, SonjaContemporary paradigms of child, childhood and ECEC practice as a rationale of institutional self-evaluation - lessons learned // Book of abstracts of 10th International Conference in Rijeka, Croatia: Current Trends in Higher Education in Europe ; Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges / Tatalović Vorkapić, S. ; Verdonik, M. ; Anđić, D. (ur.).
Rijeka: Faculty of Teacher Education, University of Rijeka, 2017. str. 33-33 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Antulić Majcen, Sandra i Pribela-Hodap, SonjaPrvi koraci na putu prema kvaliteti: Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017 (ostalo)
-
11.Antulić, SandraAnaliza procesnih i strukturnih odrednica praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja, 2017., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Buljan Culej, Jasminka; Antulić, Sandra; Pavlić, Josipa, Halusek, VladoTIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja // Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 32-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
13.Buljan Culej, Jasminka; Antulić, SandraRezultati istraživanja TIMSS i pokazatelji uspješnosti u odnosu na pohađanje predškolske ustanove // Knjiga sažetaka 3. Dani obrazovnih znanosti - Obrazovne promjene: izazovi i očekivanja / Jugović, Ivana (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2016. str. 47-48 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
14.Antulić, Sandra; Opić, Siniša; Tot, DariaEvaluation level in the process of self-evaluation of educational institution // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 18 (2016), Sp.Ed. No 1; 31-46 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
15.Antulić, Sandra; Buljan Culej, JasminkaCroatian Students’ Achievement in TIMSS 2015 Mathematics and Science Content Domains in the Context of Preprimary Education Attendance – The Implications for Improving Early Childhood Education and Care // Naučna konferencija TIMSS 2015: Rezultati i implikacije / Maručić Jablanović, Milica ; Gutvajn, Nikoleta ; Radulović, Mladen (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja, Ministarstvo prosvjete, nauke i tehnološkog razvoja, Učiteljski Fakultet Univerziteta u Beogradu , Savez učitelja Republike Srbije, 2015. str. 10-11 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
16.Slunjski, Edita; Antulić, SandraL’autoévaluation, un outil de développement de la qualité : le modèle croate // Le Furet (Strasbourg), 27 (2014), 26-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
17.Vranković, Biljana; Antulić, Sandra; Matoic, Irena; Svalina, KristinaPrikaz odabranih prioritetnih područja unapređenja rada škola // Samovrednovanje srednjih škola- pogled na kvalitetu obrazovanja iznutra / Muraja, Jasmina ; Vranković, Biljana (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2014. str. 37-58 -
18.Antulić, Sandra; Pribela-Hodap, SonjaTim za kvalitetu kao nositelj procesa samovrednovanja // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 131-132 (2013), 105-106; 14-17 (recenziran, članak, stručni)
-
19.Antulić, SandraSamovrednovanje odgojno-obrazovnih ustanova kao put prema kvaliteti odgojno-obrazovnog sustava // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 131-132 (2013), 105-106; 2-5 (recenziran, članak, stručni)
-
20.Smojver-Ažić, Sanja; Antulić, SandraAdjustment to College and the Student Mentoring Programme // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 15 (2013), 3; 715-740 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Slunjski, Edita; Ljubetić, Maja; Pribela Hodap, Sonja; Malnar, Ana; Kljenak, Tatjana; Zagrajski Malek, Snježana; Horvatić, Sanja; Antulić, SandraHandbook for the Self-Evaluation of Early Childhood and Preschool Education Institutions. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2013 (prirucnik)
-
22.Antulić, SandraModel samovrednovanja u ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, (2012), 169; 28-29 (članak, stručni)
-
23.Antulić, SandraSamovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja – empirijska provjera modela // Znanstvena monografija: Prema kulturi (samo)vrjednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja – izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 11-33 -
24.Antulić, SandraSamovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja - empirijska provjera modela // Prema kulturi (samo)vrednovanja ustanove ranog i predškolskog odgoja: izazov za promjene / Ljubetić, Maja ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Nomen Nostrum Mudnić, 2012. str. 11-33 -
25.Antulić, Sandra; Crnobrnja Miljković, TajanaThe Importance of School Quality Assurance Teams in the Self-Evaluation Process // ICERI proceedings, 1 (2012), 1352-1359 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)