Pregled po CROSBI profilu: Aleksandra Krampač-Grljušić (CROSBI Profil: 34268, MBZ: 363244)
Pronađeno 59 radova
-
1.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Mihanović, Vesna; Brust Nemet, MajaShadow Theater in the Function of the Development of Children with Disabilities // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Education, Croatian Academy of Sciences and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, 2023. str. 110-119 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Šenjug Užarević, Vedrana; Krampač-Grljušić, Alerksandra; Lisak Šegota, NatalijaThe importance of support in transition periods during education for children with disabilities: The contribution of the Circle of Friends // Conference procedings Didacgtic Challenges IV: Future Studies in Education Život i škola = Life and school (2023) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
3.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Duvnjak, Ivana; Mihanović, VesnaStres učitelja u odnosu na prilagodbe za učenike s teškoćama tijekom nastave na daljinu // Časopis za socijalne djelatnosti, 1 (2022), 1; 1, 21 doi:10.21465/czsd.2022.1.1.1 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
4.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Leko, Ana-marija; Akšamović, DoraInformation and Communication Technology (ICT) in teaching students with disabilities during the COVID-19 pandemic // 1st online International Conference ICT in Life: Contemporary society meeting ICT challenges and issues (ICTiL 2022) / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: aculty of Education, University of Osijek, Croatia and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Croatia, 2022. str. 227-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Šenjug Užarević, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lisak Šegota, NatalijaIMPORTANCE OF SUPPORT IN TRANSITION PERIODS DURING EDUCATION FOR CHILDREN WITH DISABILITIES: THE CONTRIBUTION OF THE CIRCLE OF FRIENDS // Book of Abstracts. International Scientific Conference DIDACTIC CHALLENGES IV: Futures Studies in Education / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Hrvatska/Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatia, 2022. str. 180-182 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Leko, Ana-Marija; Akšamović, DoraInformation and Communication Technology (ICT) in teaching students with disabilities during the COVID- 19 pandemic // 1st online scientific conference ICT in Life - book of abstracts / Đurđević Babić, Ivana ; Galzina, Vjekoslav (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2022. str. 31-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Mihanović, Vesna; Brust Nemet, MajaKazalište sjena u funkciji razvoja djeteta s teškoćama // Međunarodna znanstvena konferencija DIDAKTIČKI IZAZOVI IV Futures Studies in Education- Knjiga sažetaka / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 103-104 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Krampač-Grljušić, A., Skorup, D., Jelić, R. (2021).Što je Osobno usmjereno planiranje i MAPS tehnika? // U Maleš, D. (ur), Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXXII, 148-149 (2021), 174-175; 36-39 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
9.Kenfelja, NelaUključenost djece sa sindromom Down u rani i predškolski odgoj i obrazovanje, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
10.Krampač Grljušić, A; Grgić, M; Marčinko, I.ETHICAL ISSUES IN THE DOMAIN OF DISABILITY - INCLUSION AND EDUCATION OF DISABLED PUPILS IN THE REGULAR SCHOOL SYSTEM // 29th Danubian symposium
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 228-229 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
11.Veić, Vedrana; Krampač-Grljušić, Aleksandra; Jandrić, SanjaMultidisciplinarni pristup u uključivanju roditelja djece s teškoćama pri određivanju primjerenog programa odgoja i obrazovanja // Unapređenje kvalitete života djece i mladih : tematski zbornik / Nikolić, Milena ; Vantić-Tanjić, Medina (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2021. str. 575-585 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
12.Kenfelja, NelaUključenost djece sa sindromom Down u rani i predškolski odgoj i obrazovanje, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
13.Krampač-Grljušič, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Akšamorić, DoraCooperation in inclusive education from the perspective of parents of students with autism spectrum disorder - case study // Intercultural Education Obrazovanje za interkulturalizam / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2021. str. 226-239 -
14.Erhardt, AndreaUključenost djece s teškoćama u razvoju u sportske aktivnosti na području Osječko-baranjske županije, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
15.Koščak, IvanaSlobodno vrijeme djece s teškoćama u razvoju iz perspektive roditelja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
16.Krampač Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, Anamarija; Akšamović, DoraSuradnja u inkluzivnom obrazovanju: Roditelj učenika s teškoćama // 4. međunarodna znanstvena i stručna konferencija: Obrazovanje za interkulturalizam / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Huljev, Antonija ; Tokić Zec, Ružica. (ur.).
Osijek, 2020. str. 61-63 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
17.Krampač Grljušić, Aleksandra; Adžić, Dalibor.; Gvozdanović Debeljak, AleksandraInkluzivno obrazovanje i dimenzija jednakosti u nastavi vjeronauka // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XVIII (2020), 1; 73-86 (recenziran, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Opačak, Tanja; Krampač Grljušić, Aleksandra; Lončarić, MarijaParticipacija učenika putem primjene i procjene uspješnosti MAPS tehnike osobno usmjerenog planiranja – studija slučaja // Nova prisutnost, XVII (2019), 2; 350-350 doi:10.31192/np.17.2.7 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Opačak, Tantjana; Krampač Grljušić, Aleksandra; Lončarić, MarijaParticipacija učenika putem primjene i procjene uspješnosti MAPS tehnike osobno usmjerenog planiranja – studija slučaja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XVII (2019), 2; 335-349 (recenziran, članak, znanstveni)
-
20.Krampač-Grljušić, Aleksandra, Kolak, AntePeer relations in inclusive classes // Research in Pedagogy, 8 (2018), 1; 17-35 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Duvnjak, Ivana; Šincek, DanielaJačanje zaštitnih čimbenika kroz primjenu modela krugova prijatelja // VII. znanstveno - stručni skup „Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici“ - sažeci priopćenja / Jakopec, Ana ; Pribisalić, Dalia ; Krupić, Dino (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Osijek, Društvo psihologa Osijek, 2018. str. 52-52 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
22.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Mihanović, Vesna; Ivančić, DajanaTeacher self-efficiency in working with children with disabilities // 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb: Book of Abstracts / Sekušak Galešev, Snježana ; Jeđud Borić, Ivana ; Hržica, Gordana ; Bradarić Jončić, Sandra ; Jandrić Ničević, Anita ; Kuvač Kraljević, Jelena ; Martinec, Renata ; Ricijaš, Neven ; Wagner Jakab, Ana (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Science, 2017. str. 94-94 (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Žic Ralić, AnamarijaCircle of friends – social inclusion intervention for children with disabilities // Mini-conference on the Social Inclusion of Students with Disabilities in General Education – Program booklet / de Boer, Anke (ur.).
Groningen: University of Groningen, 2017. str. 20-20 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Krampač-Grljušić, Aleksandra; Lončarić, Marija; Lemal, EditNeki pokazatelji dostupnosti i kvalitete podrške djeci s teškoćama u razvoju u osnovnoškolskom sustavu na području osječko- baranjske županije // "Unapređenje kvalitete života djece i mladih" - tematski zbornik VII međunarodne naučno-stručne konferencije, 1 (2017), 367-377 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Ivančić, Dajana, Krampač-Grljušić, Aleksandra, Šulentić, SnježanaSAMOUČINKOVITOST UČITELJA U INKLUZIVNIM ŠKOLAMA // Suvremena edukacijska i rehabilitacijska praksa u kontekstu znanstveno utemeljenih pristupa / Bukvić, Z. (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 28-29 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)