Pregled po CROSBI profilu: Monika Mladenović (CROSBI Profil: 34134, MBZ: 361896, ORCID: 0000-0002-5330-605X)
Pronađeno 51 radova
-
1.Vicković, Tina; Mladenović, MonikaUsporedba alata za modeliranje podataka u procesu izrade baze podataka // Politehnika, 7 (2023), 1; 20-27 doi:10.36978/cte.7.1.2 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Prnjak, Antonela; Zaharija, Goran; Mladenović, Monika; Nejašmić, DinoUSING SIMULATION IN TEACHING ARTIFICIAL INTELLIGENCE // INTED2023 Proceedings
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 6954-6960 doi:10.21125/inted.2023.1886 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Šimunović, Josipa; Mladenović, Monika; Alajbeg, AnnaMOTIVATION AND LEARNING STRATEGIES OF HEALTH SCHOOL STUDENTS FOR INFORMATICS COURSES // INTED2023 Proceedings
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2023. str. 7328-7336 doi:10.21125/inted.2023.2002 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Žanko, Žana; Mladenović, Monika; Krpan, DivnaMediated transfer: impact on programming misconceptions // Journal of computers in education, 10 (2023), 1; 1-26 doi:10.1007/s40692-022-00225-z (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Varešković, DraženaUsporedba SQL server i Oracle sustava za upravljanje relacijskim bazama podataka, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
6.Vicković, TinaUsporedba alata za modeliranje podataka, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
7.Vučić, PetraRealizacija relacijskog modela podataka u Oracle okruženju, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
8.Medak, LucijaPoučavanje algoritma sortiranja bez računala, 2022., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
9.Glasnović, JosipaUloga žena u računarstvu, 2022., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
10.Mladenović, Monika; Ozretić, MilaGuidelines for teaching for informatics teacher novices // ICERI 2022: 15th International Conference of Education, Research and Innovation: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 239-247 doi:10.21125/iceri.2022.0104 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Mladenović, MonikaEducation in Croatia during a COVID-19 lockdown // EDULEARN22 Proceedings : 14th International Conference on Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 8457-8462 doi:10.21125/edulearn.2022.2014 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Mladenović, Saša; Granić, Andrina; Mladenović, MonikaThe taxonomy of informatics teachers competencies // EDULEARN22: 14h International Conference on Education and New Learning Technologies: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 6782-6787 doi:10.21125/edulearn.2022.1599 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Žanko, Žana; Mladenović, Monika; Krpan, DivnaAnalysis of school students' misconceptions about basic programming concepts // Journal of computer assisted learning, 38 (2022), 3; 719-730 doi:10.1111/jcal.12643 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Grgić, AnaAnaliza provedbe stručnih ispita za učitelje i nastavnike informatike, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet / Odjel za informatiku, Split
-
15.Banović, Ana; Mladenović, Monika; Boljat, IvicaInformatics teacher's perspective on distance learning during COVID-19 lockdown in Croatia // ICERI 2021: 14th International Conference of Education, Research and Innovation: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 5815-5821 doi:10.21125/iceri.2021.1311 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Blažić, Ana; Mladenović, Monika; Zaharija, GoranTechnical issues in distance learning during COVID-19 lockdown in Croatia // ICERI 2021: 14th International Conference of Education, Research and Innovation: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 5792-5798 doi:10.21125/iceri.2021.1307 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Markota, AnaČimbenici koji utječu na upis Informatike kao izbornog predmeta u osnovnoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/ Odjel za informatiku, Split
-
18.Dragičević, JasnaUpotreba arhitekture upravljane metapodacima za razvoj web aplikacije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/ Odjel za informatiku, Split
-
19.Golem, MirnaUsporedba MVC i troslojne arhitekture za izradu web aplikacije, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet/ Odjel za informatiku, Split
-
20.Mladenović, Monika; Udiljak, Lucija; Boljat, IvicaUloga korištenja alata za vizualizaciju na razumijevanje algoritama sortiranja u online nastavi // Politehnika, 5 (2021), 1; 10-19 doi:10.36978/cte.5.1.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Mladenović, Monika; Žanko, Žana; Granić, AndrinaMediated transfer: From text to blocks and back // International journal of child-computer interaction, 29 (2021), 100279, 12 doi:10.1016/j.ijcci.2021.100279 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Reić, JosipPoučavanje programiranja pomoću robota u osnovnoj školi, 2021., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
23.Mladenović, Monika; Žanko, Žana; Aglić Čuvić, MarinThe impact of using program visualization techniques on learning basic programming concepts at the K–12 level // Computer applications in engineering education, 29 (2021), 1, Special Issue: SI; 145-159 doi:10.1002/cae.22315 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Miloš, KlaraRazvoj web aplikacije korištenjem Python Bottle web okvira, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
25.Aglić Čuvić, MarinaRazvoj Windows aplikacije temeljene na troslojnoj arhitekturi, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
26.Kelam, KatarinaUpotreba procedura, okidača i pogleda u razvoju windows aplikacije, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
27.Jurišić, AnđeloMVC arhitektura u razvoju web aplikacija, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
28.Udiljak, LucijaUtjecaj korištenja vizualizacije za algoritme sortiranja u online nastavi, 2020., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
29.Krstanović, AnaStavovi učenika prema nastavi na daljinu, 2020., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
30.Banović, AnaUloga učitelja i nastavnika Informatike u online nastavi, 2020., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
31.Mladenović, Monika; Boljat, Ivica; Mustapić Jogun, NevenaStudents' attitudes towards informatics: a gender differences // INTED 2020: 14th International Technology, Education and Development Conference: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 6349-6357 doi:10.21125/inted.2020.1711 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Mladenović, Monika; Mladenović, Saša; Žanko, ŽanaImpact of used programming language for K-12 students' understanding of the loop concept // International journal of technology enhanced learning, 12 (2020), 1; 79-98 doi:10.1504/IJTEL.2020.103817 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
33.Mustapić Jogun; NevenaIstraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
34.Džoić, MarijanIzrada web aplikacije na Oracle platformi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
35.Boljat, Ivica; Mladenović, Monika; Mustapić Jogun, NevenaStudents' attitudes towards programming after the first year of implementing a new informatics curriculum in the elementary schools // ICERI 2019: 12th International Conference of Education, Research and Innovation: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 9486-9495 doi:10.21125/iceri.2019.2303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Mladenović, Monika; Žanko, Žana; Boljat, IvicaProgramming Misconceptions at the K-12 Level // Encyclopedia of Education and Information Technologies / Tatnall, Arthur (ur.).
Cham: Springer, 2019. 1, 13 doi:10.1007/978-3-319-60013-0_234-1 -
37.Mladenović, MonikaPoučavanje početnog programiranja oblikovanjem računalnih igara, 2019., doktorska disertacija, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
-
38.Žanko, Žana; Mladenović, Monika; Boljat, IvicaMisconceptions about variables at the K-12 level // Education and information technologies, 24 (2019), 2; 1251-1268 doi:10.1007/s10639-018-9824-1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Mladenović, Monika; Boljat, Ivica; Žanko, ŽanaComparing loops misconceptions in block-based and text-based programming languages at the K-12 level // Education and information technologies, 23 (2018), 4; 1483-1500 doi:10.1007/s10639-017-9673-3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
40.Mladenović, Monika; Krpan, Divna; Mladenović, SašaLearning programming from Scratch // The turkish online journal of educational technology, November Special Issue for INTE 2017 (2017), 419-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Maleš, Lada; Mladenović, Monika; Mladenović, SašaZnaju li studenti prve godine što je internet? // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 105-117 (recenziran, članak, znanstveni)
-
42.Mladenović, Monika; Rosić, Marko; Mladenović, SašaComparing Elementary Students' Programming Success based on Programming Environment // International journal of modern education and computer science, 8 (2016), 8; 1-10 doi:10.5815/ijmecs.2016.08.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
43.Mladenović, Monika; Krpan, Divna; Mladenović, SašaIntroducing programming to elementary students novices by using game development in Python and Scratch // EDULEARN16: 8th International Conference on Education and New Learning Technologies: Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2016. str. 1622-1629 doi:10.21125/edulearn.2016.1323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Mladenović, Saša; Krpan, Divna; Mladenović, MonikaUsing games to help novices embrace programming: from elementary to higher education // International journal of engineering education, 32 (2016), 1B; 521-531 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Mladenović, Saša; Žanko, Žana; Mladenović, MonikaElementary Students’ Motivation Towards Informatics Course // Procedia - Social and Behavioral Sciences
Pariz, Francuska: Elsevier, 2015. str. 3780-3787 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Mladenović, Monika; Žanko, Žana; Rosić, MarkoElementary students’ attitude towards programming in the Republic of Croatia // Proceedings of CIET 2014 / Plazibat, Bože ; Kosanović, Silvana (ur.).
Split: Sveučilište u Splitu, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Žanko, Žana; Mladenović, Monika; Mladenović, SašaStudents attitude towards informatics curricula // ICERI2014 Proceedings
Sevilla: ICERI, 2014. str. 5785-5785 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Bubica, Nikolina; Mladenović, Monika; Boljat, IvicaStudents motivation for computer science competition // INTED2014 proceedings : 8th International Technology, Education and Development Conference
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development IATED, 2014. str. 288-295 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Bubica, Nikolina; Mladenović, Monika; Boljat, IvicaProgramiranje kao alat za razvoj programskog mišljenja // 15. CARNetova korisnička konferencija - CUC 2013 - Zbornik radova / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2013. 4, 13 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Mladenović, MonikaDinamičko određivanje stereotipa učenika u sustavima e-učenja, 2011., diplomski rad, diplomski, PMF Split, Split
-
51.Mlačić, Goran; Mladenović, Saša; Mladenović, MonikaSvjetska iskustva integratora sustava za naplatu cestarine // KoREMA Proceedings 29th Conference on transportation Systems with International Participation Automation in Transportation 2009, Zagreb-Ploče, Croatia, Sarajevo, Bosnia and Herzegovina, November 11-14, 2009. / Šakić, Željko (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za komunikacije, računarstvo, elektroniku, mjerenja I automatiku (KoREMA), 2009. str. 48-51 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)