Pregled po CROSBI profilu: Irena Klasnić (CROSBI Profil: 33975, MBZ: 360140)
Pronađeno 50 radova
-
1.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudents’ perceptions of teacher support, and their school and life satisfaction before and after the COVID-19 pandemic // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 11 (2023), 1; 15-25 doi:10.23947/2334-8496-2022-11-1-15-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Klasnić, Irena; Vidić, Tomislava; Đuranović, MarinaPerceptions of students attending teacher education faculties towards online teaching // Didactic Challenges IV: Futures Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2023. str. 133-145 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaOsnaživanje socijalne kompetencije djeteta kroz igru u razdoblju srednjeg djetinjstva // Nova promišljanja o djetinjstvu / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina ; Šimić Šašić, Slavica (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 151-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaRelationship between the principal support, self–efficacy, collective efficacy and teacher commitment in primary school // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 4; 1271-1282 doi:10.13187/ejced.2022.4.1271 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStavovi studenata nastavničkih fakulteta Sveučilišta u Zagrebu o online nastavi tijekom pandemije COVID- 19 // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu i Zavod za znanstvenoistraživački rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. 2, 17 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Lucin, MarinaTowards the different: A case study of a Syrian asylum seeker in Croatian school context // Problems of Education in the 21st Century, 80 (2022), 5; 708-723 doi:10.33225/pec/22.80.708 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vragović, AnicaA critical incidents analysis – Children's school readiness // Cypriot journal of educational sciences, 17 (2022), 6; 2061-2075 doi:10.18844/cjes.v17i6.7498 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaThe role of teachers’ support and enthusiasm in predicting mathematics anxiety and confidence among students // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 51-69 doi:10.18690/rei.15.1.51-69.2022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vidić, Tomislava; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaStudent evaluation of online teaching quality, their own engagement and success expectancy in the future // International journal emerging technologies in learning, 17 (2022), 4; 135-147 doi:10.3991/ijet.v17i04.27517 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Brčić, FilipSamoprocjene studenata o kompetencijama za odgojno- obrazovnu inkluziju // Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju / Ileš, Tatjana ; Sabljar, Mirna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta J. J. Strossmayera ; Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti, Centar za znanstveni rad u Vinkovcima., 2021. str. 504-528 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Vidić, TomislavaFlipped Learning – Pedagogic dilemmas. // Contemporary Educational Researches Journal, 11 (2021), 4; 138-146 doi:10.18844/cerj.v11i4.5463 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
-
12.Maras, Nevenka; Olujić, Ivana; Klasnić, IrenaPhysical free-time activities of primary school students attending the extended day school program // EDULEARN21 / Gómez Chova, L ; López Martínez, A ; Candel Torres, I (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 11077-11083 doi:10.21125/edulearn.2021.2298 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Vidić, Tomislava; Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaStudent misbehaviour, teacher self-efficacy, burnout and job satisfaction: Evidence from Croatia // Problems of Education in the 21st Century, 79 (2021), 4; 657-673 doi:10.33225/pec/21.79.657 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Vragović, Anica; Klasnić, IrenaDO PRIMARY SCHOOL STUDENTS LIKE MATHEMATICS? // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Danilane, Liga ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 624-634 doi:10.17770/sie2021vol2.6158 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Đuranović, Marina; Opić, Siniša; Klasnić, IrenaTEACHER EDUCATION STUDENTS' SELF-ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR COOPERATION WITH PARENTS // SOCIETY. INTEGRATION. EDUCATION. / Lubkina, Velta ; Strods, Gunars ; Vindaca, Olga (ur.).
Rēzekne: Rezekne Academy of Technologies: Faculty of Education, Language and Design., 2021. str. 105-118 doi:10.17770/sie2021vol1.6215 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Kokanović, Tihana; Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaCroatian parents’ perceptions of preschool children's social competences during the 2020 COVID-19 pandemic // Sharing the Passion for Learning / Gómez Chova, Luis ; López Martínez, Agustín ; Candel Torres, Ignacio (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 244-254 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Đuranović, Marina; Klasnić, IrenaDijete, odgoj i obitelj. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (ostalo)
-
18.Sablić, Marija; Klasnić, Irena; Škugor, AlmaUčitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog // COVID-19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
online, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Maras, NevenkaPeer Cooperation between Students and Teacher Support in Different School Subjects Classes. // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 3; 21-36 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
20.Đuranović, Marina: Klasnić, Irena; Maras, AndrejPopustljiv roditeljski odgojni stil i odgojne vrijednosti djece. // Vrijednosne orijentacije novih naraštaja / Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt ; Takács, Marta (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku., 2020. str. 60-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Matešić, IrenaPoticanje dječje kreativnosti u predškolskim ustanovama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 89-110 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Sablić, Marija; Klasnić, Irena; Škugor, AlmaUčitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog // Školovanje kod kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19. / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element, 2020. str. 87-107 -
23.Klasnić, Irena; Đuranović, MarinaKoronakriza – izazovi odgoja u kriznim situacijama // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 167-185 -
24.Klasnić, Irena; Đuranović, Marina; Ninčević, MarjanIzazovi prijelaza iz vrtića u školu - možemo li bolje? // Mobilnost / Borsos, Éva ; Horák, Rita ; Kovács, Cintia ; Námesztovszki, Zsolt (ur.).
Subotica: Sveučilište u Novom Sadu ; Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku, 2019. str. 120-128 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Đuranović, Marina; Klasnić, Irena; Ninčević, MarjanPerception of Teaching Practice of Croatian Students of Educational Faculties // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 21 (2019), 1; 101-120 doi:10.15516/cje.v21i0.3456 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)