Pregled po CROSBI profilu: Marina Guzovski (CROSBI Profil: 33343, MBZ: 354154, ORCID: 0000-0002-2365-503X)
Pronađeno 81 radova
-
1.Otto PenezićPOTENCIJAL DRUŠTVENIH MREŽA U MARKETINGU BANAKA , 2023., diplomski rad, diplomski, Menadžment bankarstva, osiguranja i financija, Zagreb
-
2.Popović, BornaPrimjena marketinga u neprofitnom sektoru , 2023., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
3.Andrijanić, JuricaPromjene ponašanja klijenata bankarskih institucija uslijed pandemije COVID – 19, 2023., postdiplomski specijalisticki, MENADŽMENT BANKARSTVA, OSIGURANJA I FINANCIJA, Zagreb
-
4.Guzovski. Marina; Birač, Sanja; Smoljić, MirkoSpecifičnosti bankarskog marketinga: utjecaj društvenih mreža na komunikaciju i promidžbu kod klijenata // Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 2; 506-518 doi:10.7251/EMC2202506G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Birač, SanjaUtjecaj društveno odgovornog poslovanja na promjenu ponašanja i stavove potrošača u Sisačko - moslavačkoj županiji, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
6.Guzovski Marina; Rudančić Andreja; Zgurić-Dobrenić VlatkaDISTRIBUTION CHANNELS OF BANKING SERVICES –ATTITUDES AND PREFERENCES OF CLIENTS // InternationalReview, 11 (2022), 1-2; 24-30 doi:10.5937/intrev2202029G (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Gedžić, KataPROMOCIJSKI MIKS HOTELA WATERMAN SVPETRVS RESORT, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
8.Gedžić, MaraUTJECAJ DIGITALNOG MARKETINGA NA STAVOVE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
9.Guzovski, Marina; Smoljić, Mirko; Martinčević, IvanaCreating Value for Clients using a Holistic Approach in Banking Marketing // ENTRENOVA - ENTerprise REsearch InNOVAtion / Pejić Bach, Mirjana (ur.).
Zagreb: IRENET, Society for Advancing Innovation and Research in Economy Hrvastkih iseljenika 1, 10000 Zagreb, Croatia, 2022. str. 80-90 doi:10.54820/entrenova-2022-0008 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Smoljić, Mirko; Stipanović, Branka; Guzovski, MarinaDigitization of agriculture: mobile applications in agriculture as an important aspect of the third green revolution // EMAN 2022, 6th International Scientific Conference on Economics & Management: How to Cope with Disrupted Times / Vuk, Bevanda (ur.).
Beograd: Association of Economists and Managers of Balkans, 2022. str. 57-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Guzovski, MarinaTHE IMPORTANCE OF MARKETING ACTIVITIES FOR THE PRESERVATION OF ENVIRONMENTAL PROTECTION // IRASA International Scientific Conference SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND INNOVATION SETI IV 2022 / Ristić, Vladica ; Maksin, Marija ; Bošković, Jelena (ur.).
Beograd: IRASA – International Research Academy of Science and Art Belgrade, 2022. str. 355-364 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Guzovski, Marina; Šimunović, LovreTHE INFLUENCE ON CUSTOMER SATISFACTION BY THE APPLICATION OF THE CONCEPT OF BIG DATA AND CRM IN MARKETING // MIANU – SCIENCE AND PRACTICE (SAP) Journal of Social Sciences and Humanities, 1 (2022), 2; 68-80 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Papak, PetraTRŽIŠNA VRIJEDNOST MARKE – STAVOVI I PERCEPCIJE POTROŠAČA, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski stručni studij Poslovna ekonomija, Zagreb
-
14.Trgovčević, AntonioUtjecaj apela u oglašavanju na promjenu stavova potrošača, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
15.Banožić, DinkoMarketing strategija Red Bulla, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
16.Kadić, EminaPROMOCIJA PROIZVODA NA MALOPRODAJNOM MJESTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
17.Renei Premec, IanNON FUNGIBLE TOKEN (NFT) / NEZAMJENJIVI TOKEN I MARKETINŠKE STRATEGIJE, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
18.Kolak, ManuelaUPRAVLJANJE KVALITETOM U FUNKCIJI IZGRADNJE BRENDA I ZADOVOLJSTVA KLIJENATA (na primjeru poduzeća Marriott International), 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
19.Dejanović, PetraUtjecaj digitalne promocije na poslovanje i imidž marke, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
20.Šuštić, Ana KatarinaIzgradnja i uloga brenda u marketinškom okruženju na primjeru poduzeća Louis Vuitton, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
21.Fotova Čiković, Katerina; Lozić, Joško; Guzovski, MarinaDo mergers and acquisitions improve bank efficiency? Evidence from North Macedonia // Journal of international studies, 15 (2022), 2; 77-93 doi:10.14254/2071-8330.2022/15-2/6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Ilić, AnjaPRIMJENA MARKETING STRATEGIJA U RAZLIČITIM KULTURAMA NA GLOBALNOM TRŽIŠTU, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
23.Mičin, DinaUTJECAJ PSIHOLOŠKIH PROCESA NA PROCES DONOŠENJA ODLUKE O KUPNJI, 2022., diplomski rad, preddiplomski, Preddiplomski sveučilišni studij Međunarodno poslovanje, Zagreb
-
24.Guzovski, MarinaTHE ROLE OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN DEVELOPING ENVIRONMENTAL AWARENESS AND CHANGING CONSUMER BEHAVIOR // International Scientific Conference: SCIENCE, EDUCATION, TECHNOLOGY AND INNOVATION SETI III 2021 (ISBN: 978-953-49672-1-8)
Zagreb, Hrvatska, 2021. str. 315-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.R. Premec, Ian; Guzovski, MarinaMarketing strategies and impact on brand strength – outcomes of three cases // Zbornik sveučilišta Libertas, 6 (2021), 6; 9-27 doi:10.46672/zsl (recenziran, članak, stručni)