Pregled po CROSBI profilu: Ivana Visković (CROSBI Profil: 33121, MBZ: 351840, ORCID: 0000-0002-4029-044X)
-
1.Visković, Ivana; Šimić, Katarina; Marušić, TončoStudiranje tijekom pandemije // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević / Velički, Damir ; Dumančić, Mario (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Zavod za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti, 2022. str. 1-21 -
2.Visković, IvanaStaro-novo normalno – kulturno relevantna pedagogija // Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno / Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: OMEP Hrvatska, 2022. str. 2-12 -
3.Visković, Ivana; Ljubetić, MajaPedagogical aspects of family functioning // Journal of Early Childhood Studies, 6 (2022), 1; 308-332 doi:10.24130/eccdjecs.1967202261370 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Ärlemalm-Hagsér, Eva; Einarsdóttir, Johanna; Višnjić-Jevtić, Adrijana; Visković, Ivana; Bogatić, Katarina; Friberg, Ingela; Sigurðarsdóttir, Ingibjörg Ó.Enhancing Transition Practices in Early Childhood Education: Training manual
Zagreb: OMEP Hrvatska, 2021 -
5.Visković, Ivana P.“Miss having in-person classes” - University studying during the COVID-19 pandemic // Obrazovanie i nauka, 23 (2021), 8; 61-83 doi:10.17853/1994-5639-2021-8-61-83 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Visković, IvanaInclusive Pedagogical Practice as a Predictor of Quality Early Childhood Education // European Journal of Educational Research, 10 (2021), 4; 1711-1725 doi:10.12973/eu-jer.10.4.1711 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Visković, Ivana; Mikulandra, KarlaDječja perspektiva prijelaza iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Acta Iadertina, 18 (2021), 1; 29-45 doi:10.15291/ai.3399 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Višnjić-Jevtić, Adrijana; Visković, IvanaRoditeljstvo u vrijeme pandemije COVID-19: Perspektiva roditelja djece rane i predškolske dobi // Metodički ogledi, 28 (2021), 1; 11-38 doi:10.21464/mo.28.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Višnjić-Jevtić, Adrijana; Visković, Ivana; Bouillet, DejanaKoncept multikulturalnosti u sustavu ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 19 (2021), 2; 331-343 doi:10.31192/np.19.2.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Visnjic-Jevtic, Adrijana; Visković, IvanaWhat about Us? Children's Perspectives on their Wellbeing // Psicología, Conocimiento y Sociedad, 11 (2021), 1; 57-78 doi:10.26864/PCS.v11.n1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Visković, IvanaThe Right of the Child to Family, Identity and Culture // Young Children in the World and Their Rights: Thirty Years with the United Nations Convention on the Rights of the Child / Višnjić Jevtić, Adrijana ; Sadownik, Alicija, R. ; Engdahl, Ingrid (ur.).
Cham: Springer, 2021. str. 131-147 doi:10.1007/978-3-030-68241-5_10 -
12.Višnjić Jevtić, Adrijana; Visković, IvanaChildren's Perspective on Transition From Kindergarten to Primary School: Croatian Experience // Supporting Children’s Well-Being During Early Childhood Transition to School / Tatalović Vorkapić, Sanja ; LoCasale-Crouch, Jennifer (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2021. str. 42-59 doi:http://10.4018/978-1-7998-4435-8.ch003 -
13.Visković, Ivana; Topić, JelenaTRADICIJSKA IGRA I SUVREMENI KURIKULUM – MIŠLJENJE RODITELJA I ODGAJATELJA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 49-87 doi:.org/10.38003/sv.69.1.8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Višnjić Jevtić, Adrijana; Visković, IvanaInsights from Research: Collaborative competences of kindergarten teachers // Partnership with Parents in Early Childhood Settings: Insights from Five European Countries / Hryniewicz, Liz ; Luff, Paulette (ur.).
London : Delhi: Routledge, 2020. str. 55-66 doi:10.4324/9780429437113-9 -
15.Visković, Ivana; Višnjić-Jevtić, AdrijanaTransition as a shared responsibility // International journal of early years education, 28 (2020), 1-15 doi:10.1080/09669760.2020.1803048 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Visković, Ivana; Ljubetić, MajaThe expert opinion on quality of family functioning in Croatia. // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 7 (2019), 3; 1-11 doi:10.5937/IJCRSEE1903001V (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Visković, Ivana; Višnjić Jevtić, AdrijanaJe li važnije putovati ili stići. Zagreb: Alfa, 2019 (monografija)
-
18.Visković, Ivana; Škutor, MarijanaSpol kao prediktor vrijednosti mladih u Hercegovini // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, XVII (2019), 3; 565-577 doi:10.31192/np.17.3.9 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Visković, Ivana; Sunko, Esmeralda; Mendeš, BranimirChildren’s Play—The Educator’s Opinion // Education sciences, 9 (2019), 4; 266, 16 doi:10.3390/educsci9040266 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Visković, Ivana; Sunko, EsmeraldaAction research between intellectual freedom and methodological representation // Book of Abstracts Imagine Tomorrow: Practitioner Learning for the Future / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Osijek: Faculty of humanities and social sciences, J. Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatia, 2019. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Sunko, Esmeralda; Prgomet, Ena; Visković, IvanaPoticanje razvoja socijalnih vještina djece s poremećajem iz spektra autizma // Učenje i nastava, 5 (2019), 1; 141-162 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
22.Einarsdottir, Johanna; Sigurðarsdóttir, Ingibjörg Ó.; Visković, Ivana; Višnjić Jevtić, AdrijanaTransition practices - Conceptualization of transition, 2019. (izvještaj).
-
23.Visković, IvanaTransition Processes from Kindergarten to Primary School // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 51-75 doi:10.15516/cje.v20i0.3326 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Višnjić Jevtić, Adrijana; Visković, IvanaTransition as a shared responsibility – teacher´s role in process supporting families // Early Childhood Education, Families and Communities / Palfi, Sandor (ur.).
Budimpešta: European Early Childhood Education Research Associoation / ECERA, 2018. str. 144-144 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Visković, Ivana; Sunko, Esmeralda; Mendeš, BranimirUnderstanding Child's Play in the Context of Kindergarten // Conditions of Early Childhood Education Today: A Foundation for a Sustainable Future / Moravcova, Dana (ur.).
Prag: OMEP.cz, 2018. str. 46-46 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)