Pregled po CROSBI profilu: Sabina Vidulin (CROSBI Profil: 32415, MBZ: 294284)
-
1.Vidulin, SabinaApproaching music listening in high school: Implementation of the cognitive-emotional listening to music // EDULEARN23 – 15th International Conference on Education and New Learning Technologies
Palma de Mallorca, Španjolska, 2023. str. 523-524 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo) -
2.Vidulin, Sabina; Balog, Ana (ur.)Suvremeni pristup interkulturalnom glazbenom odgoju i obrazovanju : Zbornik radova Devetog međunarodnog foruma studenata glazbene pedagogije. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023 (zbornik)
-
3.Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 - Glazba i dobrobit u obrazovanju i umjetnosti : Zbornik radova Osmog međunarodnog simpozija glazbenih pedagoga / Vidulin, Sabina (ur.). Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023 (zbornik)
-
4.Vidulin, SabinaSpoznajno-emocionalno slušanje glazbe u nastavi solfeggia: primjeri dobre prakse. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023 (prirucnik)
-
5.Žauhar, Valnea; Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Bajšanski, IgorThe Effect of Ear-Training Approach on Music-Evoked Emotions and Music Liking // Psihologijske teme, 32 (2023), 1; 81-104 doi:10.31820/pt.32.1.5 (recenziran, članak, znanstveni)
-
6.Senjan, Ivana; Vidulin, SabinaSlušanje i upoznavanje glazbe u gimnazijskome obrazovanju: povijesni pregled i suvremena vizura // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 211-246 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lovrinić, Nikola; Goldin, Suzana; Vidulin, SabinaMOGUĆNOSTI I ZNAČENJE SLUŠANJA I UPOZNAVANJA GLAZBENE LITERATURE NA NASTAVI SOLFEGGIA // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 269-289 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaDobrobiti spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe na nastavi solfeggia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 8 / Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2023. str. 171-190 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Bučko, Ana; Vidulin, SabinaPoticanje interkulturalnoga dijaloga putem glazbe: metodički pristup // Muzička pedagogija: izazov, inspiracija, kreacija / Martinović Bogojević, Jelena ; Marković, Vedrana (ur.).
Cetinje: Muzička akademija, Cetinje, 2023. str. 49-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Vidulin, SabinaMetodička artikulacija nastavnoga sata glazbe utemeljena na načelima spoznajno-emocionalnoga slušanja glazbe // Vlado S. Milošević. Tradicija kao inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2022. str. 7-39 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
11.Vidulin, SabinaThe study of holistic listening to music in school: results and potential for further research // The Journal of Music Education of the Academy of Music in Ljubljana, 18 (2022), 37; 31-51 doi:10.26493/2712-3987.18(37)31-51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Šimunović, Zrinka; Vidulin, Sabina; Miljković, DubravkaDoživljaj zanesenosti kod adolescenata: razlike između glazbeno obrazovanih, sportaša i ostalih adolescenata // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 24 (2022), 4; 1205-1227 doi:10.15516/cje.v24i4.4703 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Vidulin, SabinaTeorijski okvir i obilježja spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe // Međužupanijski stručni skup učitelja glazbe
Varaždin, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni) -
14.Lovrinić, Nikola; Goldin, Suzana; Vidulin, SabinaSlušni doživljaj na nastavi solfeggia: stanje i perspektive // 25. Pedagoški forum scenskih umetnosti
Beograd, Srbija, 2022. str. 150-151 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Schools@Concerts: Tuning Up for the Music Experience / Bernhofer, Andreas ; Mall, Peter ; Vidulin, Sabina (ur.). Innsbruck: Helbling, 2022 (monografija)
-
16.Vidulin, SabinaArts Correlation for a Greater Student's Experiences // Schools@Concerts
Salzburg, Austrija, 2022. str. 75-87 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaThe effects of teaching paradigm and previous experiences with listening to classical music on the impression of music listening in solfège classes // Abstract Booklet of the Second International ConferencePsychology and Music Interdisciplinary Encounters / Bogunović, Blanka ; Nikolić, Sanela (ur.).
Beograd: Faculty of Music, University of Arts in Belgrade, 2022. str. 166-167 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Vidulin, SabinaPupils’ impressions and teachers’ reflections regarding the cognitive-emotional listening to music in general school // Opening the Doors to the Art and Science of Music
Ljubljana, Slovenija, 2022. str. 40-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Vidulin, Sabina; Žauhar, Valnea; Plavšić, MarlenaExperiences during listening to music in school // Music Education Research, 4 (2022), 512-529 doi:10.1080/14613808.2022.2098262 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Vidulin, SabinaEvaluation of the Cognitive-Emotional Approach in Listening to Music in Croatian General Education Setting // EDULEARN22 Proceedings
Palma de Mallorca, Španjolska, 2022. str. 1073-1081 doi:10.21125/edulearn.2022 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Goldin, Suzana; Smolić Batelić, Aleksandra; Vidulin, SabinaPoticanje emocionalnoga razvoja djece predškolske dobi tematskim integriranim glazbenim aktivnostima // Mùzika: zvuk, logos, odgoj i obrazovanje, terapija / Gortan-Carlin, I.P. ; Riman, K. ; Bačlija Sušić, B. (ur.).
Pula: Sveucilište Jurja Dobrile u Puli Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Ivana Matetica Ronjgova 1, (HR) 52100 Pula, 2022. str. 133-159 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Vidulin, SabinaMetodički pristupi slušanju glazbe na nastavi solfeggia // Seminar i međunarodno takmičenje iz solfeggia
Kragujevac, Srbija, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
23.Vidulin, SabinaSpoznajno-emocionalno slušanje glazbe na nastavi solfeggia // Međužupanijsko stručno vijeće učitelja i nastavnika teorijskih glazbenih predmeta
Labin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
24.Vidulin, SabinaPromjena paradigme slušanja glazbe u osnovnoj glazbenoj školi: mogućnosti i izazovi // 17. dani teorije glazbe
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
25.Vidulin, SabinaInternational Students' Collaboration from the Music Pedagogy Students' Forum Perspectives // International Conference on Music Education
Gdańsk, Poljska, 2021. str. 5-6 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
26.Vidulin, SabinaArt music in school: Challenges, benefits and opportunities // Challenges of modern educational practice in the field of art — Current issues, dilemmas and perspectives / Filipović, Sanja (ur.).
Novi Sad: Akademija umetnosti, 2021. str. 332-351 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Vidulin, Sabina; Bučko, AnaPoticanje interkulturalnog dijaloga putem glazbe: metodički pristup // Muzička pedagogija : izazov, inspiracija i kreacija : knjiga sažetaka = Music Pedagogy : challenge, inspiration and creation : book abstracts / Marković, Vedrana ; Martinović-Bogojević, Jelana (ur.).
Cetinje: Univerzitet Crne Gore, Muzilčka akademija = University of Montenegro, Music Academy,, 2021. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
28.Vidulin, SabinaVišemodalni doživljaj glazbe // Državni stručni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
29.Vidulin, SabinaMetodička paradigma spoznajno-emocionalnog slušanja umjetničke glazbe u osnovnoj školi // Državni stručhni skup za učitelje glazbene kulture i nastavnike glazbene umjetnosti
Zagreb, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
30.Vidulin, SabinaTeorijski okvir i obilježja spoznajno-emocionalnog slušanja glazbe // Županijsko stručno vijeće nastavnika glazbe umjetnosti srednjih škola
Varaždin, Hrvatska, 2021. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
31.Vidulin, SabinaMetodička artikulacija sata glazbe prema spoznajno-emocionalnom slušanju glazbe // Knjiga sažetaka znanstvenog skupa Vlado S. Milošević, Tradicija i inspiracija / Grujić, Gordana ; Pavlović, Saša (ur.).
Banja Luka: Akademija umjetnosti Univerziteta u Banjoj Luci, 2021. str. 52-53 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
32.Vidulin, Sabina; Šarec, Marta (ur.)Glazbena nastava modernog doba: čemu težimo i kuda idemo?. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021 (zbornik)
-
33.Vidulin, Sabina (ur.)Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021 (zbornik)
-
34.Vidulin, S.; Mall, P.; Bernhofer, A.; Konkol, G. K.European Research Project Schools@Concerts: Starting Point, Results and Perspectives // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 509-534 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Kazić, S.; Vidulin, S.Auditivni pristup u nastavi solfeggia: povijesni pregled i propitivanje novih mogućnosti // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 7 / Vidulin, S. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2021. str. 361-380 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Vidulin, Sabina; Kazić, SenadCognitive-Emotional Music Listening Paradigm in Professional Music Education // International journal of cognitive research in science, engineering and education, 9 (2021), 1; 135-145 doi:10.23947/2334-8496-2021-9-1-135-145 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
37.Mendiković Đukić, Antonella; Plavšić, Marlena; Vidulin, SabinaSTUDENTS' MUSIC PREFERENCES TOWARDS CLASSICAL MUSIC // Metodički obzori/Methodological horizons, 15 (2020), 2; 5-23 (recenziran, članak, znanstveni)
-
38.Bernhofer, Andreas; Mall, Peter; Vidulin, Sabina; Nenadic, Emma; Konkol, Gabriela Karin; Beqiri-Vula, LejlaYoung Audiences Attending Concerts - Results of the European Research Project Schools@Concerts // European Perspectives on Music Education 9: Make Music Matter / Houmann, Anna ; Saether, Eva (ur.).
Innsbruck: Helbling, 2020. str. 89-106 -
39.Bernhofer, Andreas; Vidulin, Sabina; Beqiri-Vula, LejlaEuropean comparative research project Schools@Concerts: Experiences from Croatia and Macedonia // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6 / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 389-403 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Vidulin, SabinaAktivnosti pulskih studenata glazbene pedagogije na europskim forumima // Glazbeno obrazovanje izvan okvira / Duraković, Lada ; Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 49-58 -
41.Vidulin, SabinaMeđunarodni forum studenata glazbene pedagogije: uloga i značaj // Glazbeno obrazovanje izvan okvira / Duraković, Lada ; Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 29-48 -
42.Vidulin, Sabina; Plavšić, MarlenaStudents’ reflections and motivation in the context of the cognitive-emotional approach to music listening // Glazbena pedagogija u svjetlu sadašnjih i budućih promjena 6/Music pedagogy in the context of present and future changes 6 / Svalina, Vesna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. str. 93-106 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
43.Vidulin, SabinaGlazbena nastava i slušanje umjetničke glazbe u funkciji cjelovitog razvoja učenika // Nauka i nastava u vaspitno-obrazovnom kontekstu / Marinković, Snežana (ur.).
Užice: Pedagoški fakultet u Užicu, 2020. str. 391-406 doi:10.46793/STEC20.391V (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Vidulin, Sabina; Petrović, Milena; Konkol, GabrielaBenefits of classical concerts on students’ wellbeing – Results from the European research project // 22nd Pedagogical Forum of Performing Arts / Petrović, M. (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti, 2020. str. 86-97 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Vidulin, SabinaComparison of music lesson plans: new insights on listening to music at school // 18. Dani Mate Demarina „Novi izazovi u odgoju i obrazovanju“ / Blažević, Iva, Tatković, Nevenka, Radetić-Paić, Mirjana i dr. (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 191-208 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Biasutti, Michele; Concina, Eleonora; Deloughry, Ciaran; Frate, Sara; Konkol, Gabriela; Mangiacotti, Anthony; Rotar Pance, Branka; Vidulin, SabinaThe effective music teacher: A model for predicting music teacher’s self-efficacy // Psychology of Music, 1 (2020), 1; 1-17 doi:10.1177/0305735620959436 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Duraković, Lada; Vidulin, SabinaNASTAVNI PROJEKTI NA MUZIKOLOŠKIM I METODIČKIM KOLEGIJIMA // Glazbeni obrazovanje izvan okvira / Duraković, Lada ; Vidulin, Sabina (ur.).
Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli, 2020. str. 59-83 -
48.Vidulin, Sabina; Plavšić, MarlenaContribution of Cognitive-Emotional Approach to Music Listening on Students’ Cognitive and Emotional Experience // Muzikološki zbornik, 56 (2020), 1; 225-241 doi:10.4312/mz.56.1.225-241 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
49.Vidulin, Sabina; Plavšić, Marlena; Žauhar, ValneaSpoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 (monografija)
-
50.Vidulin, SabinaGlazba kao poticaj i stvaralački prostor: mogućnosti rada u redovitoj nastavi i izvannastavnim glazbenim aktivnostima // Glazba kao poticaj / Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela (ur.).
Slavonski Brod: Brodski harmonikaški orkestar Bela pl. Panthy, 2020. str. 9-26 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)