Pregled po CROSBI profilu: Sanja Rocco (CROSBI Profil: 32344, MBZ: 342915)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Rocco, SanjaTHE (POSITIVE) DESIGN ENVIRONMENT AS A PREREQUISITE OF DESIGN ORIENTATION // The South East European Journal of Economics and Business, 16 (2021), 2; 17-42 doi:10.2478/jeb-2021-0012 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Selinšek, Aleksandra; Rocco, Sanja; Milfelner, BorutDesign orientation as a source of sustainable company performance // International Journal of Sustainable Economy, 13 (2021), 1; 87-106 doi:10.1504/IJSE.2021.10033109 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Rocco, Sanja; Selinšek, Aleksandra;THE DIFFERENCE OF MANAGERIAL APPROACH IN MORE OR LESS DESIGN-ORIENTED COMPANIES // Management, 25 (2020), No 1; 193-213 doi:10.30924/mjcmi.25.1.11 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Ivanda, Lidija; Rocco, Sanja;Disable(d) - Inclusion in Cultural Life of Croatia // International Journal of Multidisciplinarity in Business and Science, 5 (2019), 8; 13-20 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
5.Rocco, Sanja; Selinšek, AleksandraThe Structure of Design Orientation and its Relationship with Market Orientation // Naše gospodarstvo/Our economy, 65 (2019), 3; 50-62 doi:10.2478/ngoe-2019-0013 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Rocco, Sanja;Communication by Design – (Mis)Understanding the Purpose // Communication Management Review, 3 (2018), 1; 102-116 doi:10.22522/cmr20180131 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
7.Rocco, SanjaCommunication through Visual Language: Croatia as a Tourist Destination – Case Study // International journal of management cases, 8/2 (2006), 5-10 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Rocco, SanjaGrafički standardi u funkciji marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 15 (2003), 9-18 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
1.Rocco, SanjaGrafički standardi u funkciji marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XV (2003), 1/2, 2003; 9-18 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Pita, Ivana: Rocco, SanjaGENDRE-ORIENTED PACKAGE DESIGN: THE NEED OR A (MARKETING) TREND? // Economic and Social Development: "Building Resilient Society: National and Corporate Security" / Kopal, R. ; Samodol, A. ; Buccella, D. (ur.).
Zagreb: Vadea & Libertas International University, 2022. str. 128-136 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Rocco, Sanja; Grmuša, Tanja; Luburić, GoranThe state of education in cultural management - artists' perspective // 12th Annual ENCATC Education and Research Session 21 October 2021, Online Artists in the spotlight! In search of new agendas for education and research in the cultural management and policy field, Book Proceedings. / Johansson, Tanja (ur.).
Brisel: ENCATC, 2021. str. 69-86 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Rocco, Sanja; Pisnik, AleksandraManaging Design: The Impact of Design Orientation on Market Success // Book of Proceedings, 7th REDETE Conference Researching Economic Development and Entrepreneurship in Transition Economies / Ateljević, J. ; Milovanović, D. (ur.).
Banja Luka: Facuty of Economics, 2019. str. 164-175 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Lulić Lukša, Rocco Sanja, Luburić GoranApplication of New Trends in Monitoring Media by the Student Population for Brand Strategy // Book of Proceedings, 45th International Scientific Conference on Economic and Social Development, XIX ISC 2019 / Vinogradova, M. ; Tankovic, A. ; Pavelin, G. (ur.).
Varaždin: VADEA, 2019. str. 287-293 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Plečaš, Katarina; Rocco, SanjaCRM I IZAZOVI PRI IMPLEMENTACIJI E-POSLOVANJA U NEPROFITNOJ ORGANIZACIJI // Život u digitalnom dobu - Društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World - Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 498-512 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Rocco, Sanja; Zaninović, VedranaKomunikacijska strategija brenda na digitalnoj platformi: studija slučaja // Život u digitalnom dobu – društveni aspekti, Druga međunarodna znanstveno-stručna konferencija iz marketinga i komunikacija ‘’Fedor Rocco’’, Zbornik radova / Living in a Digital World – Social Aspects, 2nd International Scientific and Professional Conference ''Fedor Rocco'' marketing and communications, Book of Proceedings. / Grmuša, T., gl. ur. ; Rocco S., Zavišić, Ž. ; Šipić, N. (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola s pravom javnosti Zagreb, 2016. str. 120-137 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lulić, Lukša; Rocco, Sanja; Bartulović, KrešimirIDENTITY AND BRANDING OF EU CITIES – INVESTIGATING ATTITUDES OF CROATIAN STUDENTS // Book of Proceedings, 14th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Jovancai Stakic, Ana ; Kurecic, Petar ; Dobrinic, Damir (ur.).
Varaždin: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia ; University North, Koprivnica, Croatia ; John Naisbitt University, Belgrade, Serbia, 2016. str. 224-234 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Rocco, Sanja; Pisnik, AleksandraTHE CONCEPTUAL FRAMEWORK FOR INTEGRATING MARKET AND DESIGN ORIENTATION WITHIN MARKETING // Economic and Social Development, Book of Proceedings, 13th International Scientific Conference on Economic and Social Development / Vrankic, Ilko ; Tomic, Daniel (ur.).
Varaždin: VADEA, 2016. str. 515-525 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Rocco, Sanja; Pisnik, AleksandraDeveloping a Conceptual Model of Relationships between Market Orientation and Design Orientation // 5th EMAC 2014 Regional Conference „Marketing Theory Challenges in Emerging Countries“, Book of Proceedings / Szymura-Tic, Maja (ur.).
Katovice: Publishing House of the University of Economics, Katowice, 2014. str. 177-184 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Rocco, Sanja; Kranjec, ManuelaPrepoznatljivost hrvatskih proizvoda i utjecaj boja // Prva međunarodna znanstveno-stručna konferencija Fedor Rocco: Hrvatske perspektive u Europskoj uniji, Zbornik radova / Tanja Grmuša (ur.).
Zagreb: Visoka poslovna škola Zagreb, 2014. str. 61-75 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Rocco, Sanja; Barbić, NikoSustainable Tourism for Better Life: Revitalization of Abandoned Villages in Croatian Islands // 2nd M-Sphere International Conference for Multidisciplinarity in Business, Book of Proceedings / Tihomir Vranešević, Doris Peručić, Miroslav Mandić, Boris Hudina, Diana Plantić Tadić (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2014. str. 231-240 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaInnovation by Design: Bringing Design into the Focus of SMEs // 23rd Cromar Congress "Marketing in a Dynamic Environment – Practical and Academic Insights" Proceedings / Bruno Grbac, Dina LOnčarić, Jasmina Dlačić (ur.).
Rijeka: Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, University of Rijeka ; CROMAR Croatian Marketing Association, 2014. str. 521-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaDesign of the Hotel Tourism Product in Croatia - Research in the SME Sector // 22th CROMAR Congress "Marketing Challenges in New Economy" / Križman Pavlović, Danijela ; Benazić, Dragan (ur.).
Pula: Juraj Dobrila University of Pula, Department of Economics ; Cromar Croatian Marketing Association, 2011. str. 93-95 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaTeaching Design and Design Skills in Business Educational Institutions in the Republic of Croatia // MARKETING THEORY CHALLENGES IN TRANSITIONAL SOCIETIES / Ozretić Došen, Đurđana ; Krupka, Zoran ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 269-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaInnovation as the Basis for Strategic Development of Small Entrepreneurship // International Innovation Conference For Co-Operation Development (InCoDe) Proceedings and Abstracts / Fojtik, Janos (ur.).
Pečuh: University of Pecs, Faculty of Business and Economics, 2008. str. 219-226 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Rocco, Sanja, mr.sc.; Hodak, Marina, mr. sc.Inovacija kao temelj strateškog razvoja malog poduzetništva // Proceedings & abstracts of the - International Innovation Conference for Co-operation Development (InCoDe) / Fojtik, J. (ur.).
Pečuh: Faculty of Business and Economics at University of Pecs, 2008. str. 217-223 (demonstracija, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Rocco, Sanja, mr.sc.; Hodak, Marina, mr.sc.Dizajn i dizajnerske vještine u hrvatskim poslovnim visokoškolskim ustanovama // Marketing Theory Challenges in Transitional Society - 2nd International Scientific Conference / Ozretic Dosen, D., Krupka, Z., Skare, V (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 216-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Kočiš, Gabriela; Rocco, SanjaRepozicioniranje zelenog proizvoda u završnoj razvojnoj fazi pod utjecajem pandemije - od industrije putovanja prema zdravlju // Communication Management Forum 2021 „The Postpandemic World“ / Gluvačević, Dejan (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2022. str. 146-158 (demonstracija, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Hodak, Zlatko; Hodak, Marina; Rocco, SanjaThe Role of Integrated Marketing Communication in Cluster Development // Communication Management Forum 2015, Proceedings, Selected papers / Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Edward Bernays Colledge of Management, 2015. str. 315-334 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
3.Rocco, SanjaCreative Design Thinking as a Managerial Approach // Communication Management Forum 2015 Proceedings, Selected papers / Verčić, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Edward Bernays Colledge of Management, 2015. str. 334-348 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaKriza i konkurentnost hrvatskih proizvoda u EU // VI. međunarodna konferencija „Dani kriznog upravljanja“ ZBORNIK RADOVA / Ivan Toth (ur.).
Velika Gorica: Veleučilišta Velika Gorica, 2013. str. 760-779 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
5.Rocco, Sanja; Hodak, MarinaKriza i konkurentnost hrvatskih proizvoda u EU // VI. međunarodna konferencija Dani kriznog upravljanja : zbornik radova / Toth, Ivan (ur.).
Velika Gorica: Veleučilište Velika Gorica, 2013. str. 760-779 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Rocco, Sanja; Kašnar, KatarinaThe Role of Visual Identity: Case Study of a National Airline Company // 2015 M-Sphere Book of Papers / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Accent Press, 2015. str. 357-361 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
2.Rocco, Fedor, dr.sc. prof emeritus; Rocco, Sanja, mr.sc.Utjecaj tržišta i procesa globalizacije na razvoj Hrvatske i njen imidž // Marketinške paradigme za 21. stoljeće - XIX. kongres Cromar-a / Kesić, Tanja, Dr.Sc. ; Ozretić Došen, Đurđana, Dr. Sc. (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet u Zagrebu, Katedra za marketing ; CROMAR, 2005. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Rocco, SanjaThe direct and indirect relationships between design orientation and market orientation, 2020., doktorska disertacija, Ekonomsko-poslovna fakulteta, Katedra za marketing, Maribor, Slovenija
-
1.Rocco, SanjaVizualni identitet kao dio tržišnog identiteta, 2003., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
1.Bella, VlastaGRAĐENJE IDENTITETA MARKE - POSLOVNI SLUČAJ DR. MARTENS, 2023., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:349045
-
2.Stanić Rašić, MichelleInovacije od razvoja do implementacije: poslovni slučaj Experio, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:955496
-
3.Cindrić, SandraULOGA KULTURNIH MANIFESTACIJA U KREIRANJU BRENDA TURISTIČKE DESTINACIJE: PRIMJER GRADA OGULINA, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb doi:urn:nbn:hr:180:707330