Pregled po CROSBI profilu: Mirna Erk (CROSBI Profil: 32084, MBZ: 340156)
-
1.Erk, Mirna; Borovac, Tijana; Brezetić, SandraRano učenje engleskog jezika iz perspektive roditelja djece vrtićke i mlađe školske dobi // Nova prisutnost, 20 (2022), 3; 603-615 doi:10.31192/np.20.3.9 (recenziran, članak, znanstveni)
-
2.Čengić, Jasenka; Erk, MirnaAssessment Practices of EFL Teachers in Croatia: How Do We Go About Young Learners? // International Current Trends in Applied Linguistics and Pedagogy / Papadopoulos, Isaak ; Chiper, Sorina (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2022. str. 97-110 doi:10.52305/QVOB1389 -
3.Erk, Mirna; Pavičić Takač, VišnjaTeacher target language input and young learners’ aural comprehension of English // ExELL - Explorations in english language and linguistics, 9 (2021), 1; 1-25 doi:10.2478/exell-2022-0001 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Erk, Mirna; Ručević, SilvijaEarly English language acquisition: how early is early enough? // Suvremena lingvistika, 47 (2021), 92; 141-163 doi:10.22210/suvlin.2021.092.02 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Erk, MirnaDiversity in EELL: Matters of Context and Contact // Facing Diversity in Child Foreign Language Education / Rokita-Jaśkow, Joanna ; Wolanin, Agata (ur.).
Cham: Springer, 2021. str. 75-98 doi:10.1007/978-3-030-66022-2_5 -
6.Geli, SelinaEarly English language learning outcomes in different local learning contexts: Comparison of young learner achievements in Austria and Croatia, 2020., diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
7.Erk, Mirna; Čengić, JasenkaPolicy and Practice of Teaching English to YoungLearners in Croatia: Teacher Perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: A multidimensional research on policy and pedagogical practice / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.).
Lahti: Disigma, 2020. str. 99-128 -
8.Erk, Mirna; Čengić, JasenkaPolicy and practice of teaching English to young learners in Croatia: Teacher perspective // Teaching Young Foreign Language Learners in SE Europe: a multidimensional research on policy and pedagogical practices / Papadopoulos, Isaak ; Savić, Vera (ur.).
Solun: Disigma, 2020. str. 99-127 -
9.Čolaković, AnaThe Role of Video Games in Early English Language Learning, 2019., diplomski rad, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
10.Erk, Mirna; Marinić, IvanaGender differences in pronunciation skills of young learners of English in Croatia // IX. međunarodni znanstveni skup Dijete i jezik danas: Dijete i jezični identitet, knjižica sažetaka / Bakota, Lidija ; Moritz, Ivana (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 39-40 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
11.Erk, MirnaPoučavanje stranoga jezika usklađivanjem jezika i pokreta: Metoda Total Physical Response // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 426-431 -
12.Erk, MirnaPrvi jezik u teorijama ovladavanja inim jezikom i formalnom obrazovanju: od jednojezičnosti prema višejezičnosti // U jezik uronjeni: zbornik posvećen Ireni Vodopiji / Smajić, Dubravka ; Krumes, Irena ; Mance, Nina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 269-279 -
13.Erk, MirnaEnglish language instructors’ beliefs about the role of L1 in English language development and formal instruction in Croatia: A survey // Explorations in English Language and Linguistics / ExELL, 5 (2017), 2; 95-121 doi:10.2478/exell-2019-0002 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Vodopija, Irena; Smajić, Dubravka; Radišić, MirnaLinguistic Etiquette in the Contemporary Croatian School Curriculum // A magyar Tudomány napján elhangzott horvát (és angol) nyelvü elöadások gyüjteménye 2013-ig / Volume of Collected Croatian (and English) Language Essays Based on Papers Presented on the Day of Hungarian Science till 2013 / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2015. str. 195-204 -
15.Radišić, MirnaIndividualni čimbenici u ranom stranojezičnom razvoju: studija slučaja // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 42 (2013), 1-2; 65-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
16.Radišić, MirnaJezični unos i rano ovladavanje engleskim kao stranim jezikom, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
17.Radišić, Mirna; Pavičić Takač, VišnjaOdnos strategija čitanja i razumijevanja teksta u ranom učenju engleskoga kao stranoga jezika // Dijete i jezik : dijete i tekst / Vodopija, Irena ; Smajić, Dubravka (ur.).
Osijek, 2011. str. 325-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Radišić, Mirna; Pavičić Takač, VišnjaUsing Gestures to Teach Vocabulary for Long-Term Retention // Lehrerkompetenzen und Lernerfolge im frühen Fremdsprachenunterricht/Teacher competences and successful learning in Early Foreign Language Classrooms/ Compétences des enseignants et succès d’apprentissage en langues vivantes à l’école primaire / Sarter, Heidemarie (ur.).
Aachen: Shaker, 2008. str. 71-85 -
19.Verin, Eric; Radišić, MirnaForeign Languages at Primary Level : Training of Teachers, Reports and Conclusions, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, izvještaj).
-
20.Pavičić Takač, Višnja; Radišić, MirnaIstraživanje strategija čitanja mlađih učenika englskoga kao stranog jezika: izrada instrumenta // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 17 (2007), 1; 70-78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Bagarić, Vesna; Filipan-Žignić, Blaženka; Legac, Vladimir; Medved-Krajnović, Marta; Mikulan, Krunoslav; Nikpalj-Juraić, Nataša; Radišić, Mirna; Pavičić-Takač, Višnja; Truck-Biljan, Ninočka; Vrhovac, YvonneKompetencije učitelja i nastavnika stranih jezika u osnovnoj školi u Republici Hrvatskoj, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
22.Radišić, MirnaKako pristupiti razvijanju vještine pisanja u prvom razredu osnovne škole na nastavi engleskog kao stranog jezika? // Život i škola, 50 (2004), 12; 33-41 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
23.Radišić, MirnaGames for young learners of English: A textbook analysis // Teaching English for Life : Studies to Honour Professor Elvira Petrović on the Occasion of Her Seventieth Birthday / Kučanda, Dubravko ; Brdar, Mario ; Berić, Boris (ur.)., 2004. str. 105-114
-
24.Radišić, MirnaChildren’s Literature and Cross-Curriculum Teaching. // Have Fun Learning English, Conference Proceedings, ELT Conference for Teachers of English to Young Learners. / Jemeršić, J., Davies, M., Davies, R. (ur.).
Zagreb: The British Council Croatia, 2001. str. 42-47 -
25.Vodopija, Irena; Radišić, MirnaDramatizacija u nastavi materinskog i stranog jezika za učenike mlađe dobi // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja : postopek / Kramar, Martin ; Duh, Matijaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 313-317 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)