Pregled po CROSBI profilu: Marija Andraka (CROSBI Profil: 32038, MBZ: 128842)
Pronađeno 106 radova
-
1.Hanžić Deda, SilvijaMeđujezična fonološka osjetljivost u početnom opismenjavanju, 2022., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb doi:10.17234/diss.2022.8528
-
2.Vrček, KarlaEarly foreign language acquisition: An overview of theory and research, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
3.Juratek, MarijaPrimary English language teaching: A comparison of Japan and Croatia, 2022., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
4.Banko, Tihana; Andraka, MarijaGender Representation in Croatian EFL Textbooks: Has Anything Changed? // Zbornik radova simpozija Trendovi i izazovi u učenju i p(r)oučavanju stranih jezika / Cindrić, I. ; Milković, I. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 63-89 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Prugovečki, HelenaThe Relationship Between Shyness, Willingness to Communicate, and Foreign Language Anxiety, 2021., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
6.Magerl, MartaTeaching foreign language and culture: An analysis of Croatian Primary School curricula, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
7.Vikić-Topić, EmaCroatian translation of Michael Coleman’s Internet Detectives - Net Bandits: A look at translation strategies, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
8.Andraka, MarijaStrani jezik, udžbenik i kultura. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
9.Andraka, Marija; Narančić Kovač, SmiljanaNaših prvih 25 godina: predgovor // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 7-11 -
10.Špančić, DubravkaRazvijanje međukulturne kompetencije u osnovnoškolskoj nastavi engleskog jezika, 2019., postdiplomski specijalisticki, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
11.Forjan, AnamariaTRANSLATING CULTURE–SPECIFIC ITEMS IN THE STORY OF DOCTOR DOLITTLE, 2019., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
12.Andraka, MarijaRazvoj metodičkih kolegija na studiju za učitelje engleskoga jezika // Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 81-92 -
13.Engleski u primarnom obrazovanju: razvoj i načela zagrebačkoga studija / Andraka, Marija ; Narančić Kovač, Smiljana (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019 (monografija)
-
14.Andraka, MarijaHorizontalna i vertikalna kohezija jezično- komunikacijskog područja - uloga okvirnih i predmetnih kurikula te referentnih standarda // Učenje i poučavanje stranih jezika u hrvatskome obrazovnom sustavu
Zagreb, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, pp prezentacija, ostalo) -
15.Andraka, Marija; Milković, IvanaLost (and Found) in Indirect Translation: The Case of Frog and Toad // Beyond the Canon (of Children's Literature) / Narančić Kovač, Smiljana (ur.).
Zadar: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti, Sveučilište u Zadru, 2019. str. 51-51 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Andraka, MarijaO razvoju međukulturne kompetencije u nastavi stranoga jezika // Izazovi učenja stranoga jezika u osnovnoj školi / Vrhovac, Yvonne (ur.).
Zagreb: Naklada Ljevak, 2019. str. 292-302 -
17.Andraka, MarijaDinamika prevođenja talijanske dječje književnosti na hrvatski u 20. stoljeću // Prijevodi dječje književnosti: pogled iz Hrvatske / Narančić Kovač, Smiljana ; Milković, Ivana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 225-251 -
18.Andraka; MarijaPinokio u hrvatskim prijevodima: strategije prenošenja kulturnoga konteksta // Libri et liberi: časopis za istraživanje dječje književnosti i kulture, 8 (2019), 1; 55-75 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Ević, IvonaLanguage Learning Anxiety: A Factor in Foreign Language Learning, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
20.Andraka, Marija; Velčić, FranjoCreski narodnjak Marko Buničić (1884.-1964.) u vrtlogu triju režima // II znanstveno-stručni skup "Creski anali: od starine do našega doba"
Cres, Hrvatska, 2018. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
21.Combaj, NicoleDeveloping intercultural competence in teaching English as a foreign language, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
22.Karagić, ValentinaChildren with language and/or speech disorder and reading comprehension in EFL, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
23.Krištofić, EvaRaising cultural awareness in the primary foreign language classroom, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Andraka, MarijaTranslating Italian children’s literature into Croatian // Translation and transfer in children’s literature:: The Croatian perspective. Part I. Breaking the Path
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
25.Andraka, MarijaTranslating Italian Children's Literature into Croatian // Colloquium: Translation and transfer in children's literature: The Croatian perspective
Zagreb, Hrvatska, 2018. (predavanje, pp prezentacija, znanstveni) -
26.Vučković, VanjaA look at education in India and Croatia: A case study, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
27.Bujanić, AntonelaLanguage Learning Strategies Promoting Learners` Reading Skills, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
28.Rozmarić, PetraTotal Physical Response in teaching English to young learners, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
29.Katarina KljunićTeacher Talk: An Analysis of Language in the EFL Classroom, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
30.Maksimović, GoranWriting tasks in the English language – textbooks and the curriculum, 2017., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
31.Andraka, MarijaTrends in translating Italian children's literature into Croatian in the 20th century // Literature, Translation, and Mediation by and for Children: Gender, Diversity, and Stereotype
Bertinoro, Italija, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
32.Andraka, MarijaCultural context adaptation strategies in the retranslation of Pinocchio: from Italian to Croatian // The Child and the Book International Conference: Interdisciplinary Links between Children’s Literature and the Arts. A Book of Abstracts / [Minguez Lopez, Xavier ] (ur.)
Valencia, Španjolska, 2017. str. 18-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Tonković, JosipaVocabulary games in teaching EFL to young learners, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
34.Gruban, IvanaE-Learning in Primary English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
35.Sočec, DarijaThe role of EFL coursebooks in raising pupils' cultural awareness: a comparative analysis, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
36.Kranjec, ValentinaStudent-teachers’ perspective on the age factor in teaching and learning EFL, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Uagreb
-
37.Beš, PetraComparing Chinese and Croatian Learners of English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
38.Narančić Kovač, Smiljana; Andraka, MarijaPotrebe izobrazbe voditelja programa engleskog jezika – hrvatska i strana iskustva // 1. simpozij Odjela za rano učenje jezika Hrvatskoga filološkoga društva: Materinski i strani jezik u vrtićkoj dobi
Zagreb, Hrvatska, 2016. (ostalo, neobjavljeni rad) -
39.Gruban, IvanaE-learning in primary English, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
40.Tonković, JosipaVocabulary games in teaching EFL to young learners, 2016., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
41.Andraka, Marija; Jurković, AnkicaPotiču li udžbenici za rano učenje stranog jezika razvoj strategija učenja vokabulara? // Strani jezici : časopis za unapređenje nastave stranih jezika, 44 (2016), 1; 29-53 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Andraka, MarijaRepresentations of Professions in EFL Coursebooks // English Studies from Archives to Prospects: Volume 2 – Linguistics and Applied Linguistics / Zovko Dinković, Irena ; Mihaljević Djigunović, Jelena (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016. str. 311-324 -
43.Peroš, NikolinaMATERIALS AND STRATEGIES PROMOTING SELF-ESTEEM IN TEACHING ENGLISH AS A SECOND LANGUAGE, 2015., diplomski rad, diplomski, UČITELJSKI FAKULTET, Zagreb
-
44.Perhot, ZvonkaInterdisciplinarity and the MI Theory in EFL, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
45.Strelar, PetraMetacognitive strategies in teaching EFL to young learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
46.Andraka, Marija; Bilić-Štefan, MilkaForeign language learning in the Croatian preschool context, 2015. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
47.Cindrić, Ivana; Andraka, Marija; Bilić-Štefan, MilkaRazvijanje svijesti studenata o učiteljskim kompetencijama uz pomoć Europskog portfolija za obrazovanje učitelja // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 17 (2015), 2; 117-136 doi:10.15516/cje.v17i0.1523 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Brekalo, IvanaPerception of English Language Phonology in Early FL Learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
49.Vuk, ŽeljkaPronunciation activities in EFL textbooks for young learners, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
50.Bilić-Štefan, Milka; Cindrić, Ivana; Andraka, MarijaImpact of the Teaching Practice Course on Student Teachers' Self-Awareness // Early Foreign Language Learning and Teaching: perspectives and Experience / Gačić, Milica ; Šamo, Renata (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 56-71