Pregled po CROSBI profilu: Ida Somolanji Tokić (CROSBI Profil: 31748, MBZ: 312484, ORCID: 0000-0002-0566-2260)
-
1.Somolanji Tokić, IdaZajedno za lakši prijelaz // Ljetna škola. Sekcija predškolskih pedagoga, HKPZ
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Somolanji Tokić, IdaUčiteljica je rekla da ćemo se igrati, ali na kraju smo radili samo ono što je ona htjela // Tjedan mozga, Medicinski fakultet Osijek, Sekcija SENZOS, Odjel za biologiju Sveučilišta J. J. Strossmayera i Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek
Osijek, Republika Hrvatska i on-line, 2022. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.Somolanji Tokić, Ida; Bučević, Petra; Vaci, Nada; Delić, Zehra; Bošnjak, SilvanaSlika o djetetu kao polazište za stvaranje kontinuiteta // Slika o djetetu kao polazište za stvaranje kontinuiteta (Alfa izdavačka kuća)
Webinar, 2022. (predavanje, pp prezentacija, stručni) -
4.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz iz vrtića u školu kao težnja ka procesu cjeloživotnog profesionalnog učenja // Konferencija "Zajedno za lakši prijelaz", Pučko otvoreno učilište Korak po korak
Sisak, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2022 (zbornik sažetaka)
-
6.Somolanji Tokić, Ida; Slunjski, EditaTransition, double image and a greenhouse - different perspectives on transition to school // EDULEARN22 Proceedings / Gómez Chova, Luiz ; López Martínez, Agustin ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2457-2464 doi:10.21125/edulearn.2022.0631 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Somolanji Tokić, Ida; Borovac, TijanaWhat has COVID-19 thought us -current issues and development in university pre-service ECEC education in Croatia // EDULEARN22 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2912-2920 doi:10.21125/edulearn.2022.0738 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Somolanji Tokić, IdaStilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
online, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
9.Somolanji Tokić, IdaVažnost igre u odgoju i obrazovanju // Mjesec podrške odgojno-obrazovnim djelatnicima, odgojiteljima i djeci. Udruga odgojitelja predškolske djece «Loris» i Udruga roditelja i osoba s poteškoćama šireg autističnog spektra «Plavi cvijet»
Slavonski Brod, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
10.Borovac, Tijana; Brust Nemet, Maja; Somolanji Tokić, IdaInkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju- knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 38-39 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Somolanji Tokić, IdaNove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo) -
12.Somolanji Tokić, IdaMeđuinstitucijska suradnja u organizaciji metodičkih vježbi studenata // ENNEA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERENCIJA Kako dalje? Učenje i razvoj vrtića i škole u post-pandemijskom vremenu
online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
13.Borovac, Tijana; Somolanji Tokić, IdaPrema kompetentnom sustavu-aktualna pitanja i mogućnosti razvoja sveučilišnog inicijalnog obrazovanja odgojitelja u Republici Hrvatskoj // Znanstveno-stručni skup Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno
Opatija, Hrvatska: OMEP Hrvatska, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Bučević, Petra; Somolanji Tokić, IdaPedagoška dokumentacija i zakonodavni okvir ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik – časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 1; 227-250 doi:10.38003/sv.70.1.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Somolanji Tokić, IdaOdgajatelji i učitelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu? // Zajedno rastemo - Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Zoom, online, 2021. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Somolanji Tokić, IdaDijete i njegov podatkovni dvojnik // Dijete u središtu-vrtići i škole mjesta cjelovite promjene društva - zbornik sažetaka / Balić Šimrak, Antonija ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 20-20 (pozvano predavanje, sažetak, ostalo) -
17.Dumenčić, TanjaProstor kao treći odgojitelj - prostor za svako dijete, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
18.Bučević, PetraPedagoška dokumentacija u funkciji razvoja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
19.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih društvenih mreža // Znanstveno-stručna konferencija "COVID- 19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj"
online, 2020. (plenarno, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Somolanji Tokić, IdaIzmeđu teorije i prakse - izazovi obrazovanja odgajatelja // Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 14-16 (plenarno, prošireni sažetak, znanstveni) -
21.Somolanji Tokić, IdaOd dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
On-line, 2020. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
22.Somolanji Tokić, Ida; Borovac, TijanaChildren’s symbolic play during the transition to school // International Journal of Early Years Education, 29 (2020), 232-245 doi:10.1080/09669760.2020.1814210 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaContinuity of Educational Process Through Virtual Kindergarten During Covid-19 Outbreak – Case Study from Croatia // EDULEARN20 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 7861-7870 doi:10.21125/edulearn.2020.1981 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (2020), 166-167; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
25.Somolanji Tokić, IdaPedagoška dokumentacija u razvoju kurikuluma predškole // Izvan okvira 5: Pedagoška dokumentacija procesa učenja djece i odraslih kao alat razvoja kurikuluma / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2020. str. 123-126 -
26.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // -
Zagreb, 2019. str. 1-1 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
27.Somolanji Tokić, IdaChildren's hundred languages lost in transition – Methodological shortcomings of assessment of school readiness // 29th Eecera annual conference: Early Years: Making it Count (Abstract Book)
Solun, 2019. str. 148-148 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVirtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
29.Somolanji Tokić, IdaPolazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (ostalo, neobjavljeni rad, znanstveni) -
30.Somolanji Tokić, IdaTransition to school – Croatian perspective // Early Childhood Education, Families and Communities
Budimpešta: EECERA, 2018. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Somolanji Tokić, IdaRe-conceptualizing the role of a school pedagogue during the transition to school // 42nd ATEE Annual Conference 2017: Changing perspectives and approaches in contemporary teaching / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Brisel: Association for Teacher Education in Europe (ATEE), 2018. str. 466-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Somolanji Tokić, IdaKurikulumske poveznice prijelaza djeteta iz ustanove ranog odgoja i obrazovanja u školu, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
33.Somolanji Tokić, IdaProfesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole // Državni stručni skup Izvan okvira
Nin, Hrvatska; Privlaka, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
34.Somolanji Tokić, IdaFrom diagnostics toward quality of practice – re-conceptualizing the role of pedagogue (educator) during transition to school // 42nd Annual ATEE Conference 2017 Changing perspectives and approaches in contemporary teaching Book of Abstracts / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Association for Teacher Education in Europe (ATEE), 2017. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaConnecting family, ECEC and CSE during the transition to school trough social networking // 69th OMEP World Assembly and International Conference “Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future”
Opatija, Hrvatska: Školska knjiga ; OMEP, 2017. str. 217-218 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Somolanji Tokić, IdaDifferent Voices during Transition to School // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood: An Educational Perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 211-224 -
37.Somolanji Tokić, IdaDifferent Voices during Transition to School // Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Verdonik, Maja ; Anđć, Dunja (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 38-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Somolanji Tokić, IdaMark Bray & Ora Kwo (eds.) (2014). Regulating Private Tutoring for Public Good: Policy Options for Supplementary Education in Asia. Hong Kong: The Central Printing Press Ltd. // Hungarian educational research journal, 7 (2017), 1; 135-138 doi:10.14413/herj.2017.01.13. (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
39.Somolanji Tokić, IdaKompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – Je li novo staro? / Peko, A. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Agencija za odgoj i obrazovanje, 2016. str. 103-104 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Somolanji Tokić, IdaKompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
41.Somolanji Tokić, IdaDječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 217-223 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Somolanji Tokić, IdaPetar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 225-228 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
43.Somolanji Tokić, IdaPeter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
44.Varga, Rahaela; Somolanji Tokić, IdaTrebaju li nam sustavan odgoj i obrazovanje za aktivno slušanje? // Školski vjesnik, 64 (2015), 4; 647-660 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
45.Somolanji Tokić, Ida, Kretić Majer JasnaDijete kao aktivni sudionik polaska u osnovnu školu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 1; 103-111 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
46.Somolanji Tokić, IdaMotivacija studenata budućih odgojitelja za odabrani studij // Pedagoške kompetencije u suvremenom kurikulumu
Zadar, Hrvatska, 2013. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
47.Popović Dorkić, MonikaProcjena važnosti roditeljskih uloga budućih roditelja, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
-
48.Somolanji, IdaPartnerski odnos kao komunikacijski aspekt kulture odgojno-obrazovne ustanove // Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
Zadar, Hrvatska, 2011. str. - (predavanje, sažetak, ostalo) -
49.Nujić, JelenaPoticanje partnerstva škole i roditelja, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
-
50.Somolanji, IdaOdgovornost za odgoj ili odgoj za odgovornost? // 8. SUSRET PEDAGOGA HRVATSKE Kriza odgoja i/ili odgoj u vrijeme krize
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni)