Pregled po CROSBI profilu: Ida Somolanji Tokić (CROSBI Profil: 31748, MBZ: 312484, ORCID: 0000-0002-0566-2260)
-
1.Somolanji Tokić, IdaZajedno za lakši prijelaz // Ljetna škola. Sekcija predškolskih pedagoga, HKPZ
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Somolanji Tokić, IdaUčiteljica je rekla da ćemo se igrati, ali na kraju smo radili samo ono što je ona htjela // Tjedan mozga, Medicinski fakultet Osijek, Sekcija SENZOS, Odjel za biologiju Sveučilišta J. J. Strossmayera i Agencija za odgoj i obrazovanje, Podružnica Osijek
Osijek, Republika Hrvatska i on-line, 2022. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
3.Somolanji Tokić, Ida; Bučević, Petra; Vaci, Nada; Delić, Zehra; Bošnjak, SilvanaSlika o djetetu kao polazište za stvaranje kontinuiteta // Slika o djetetu kao polazište za stvaranje kontinuiteta (Alfa izdavačka kuća)
Webinar, 2022. (predavanje, pp prezentacija, stručni) -
4.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz iz vrtića u školu kao težnja ka procesu cjeloživotnog profesionalnog učenja // Konferencija "Zajedno za lakši prijelaz", Pučko otvoreno učilište Korak po korak
Sisak, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.1. međunarodna znanstveno-stručna konferencija Kompetentni sustavi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Borovac, Tijana ; Somolanji Tokić, Ida (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Centar za znanstveni rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Vinkovcima, 2022 (zbornik sažetaka)
-
6.Somolanji Tokić, Ida; Slunjski, EditaTransition, double image and a greenhouse - different perspectives on transition to school // EDULEARN22 Proceedings / Gómez Chova, Luiz ; López Martínez, Agustin ; Lees, Joanna (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2457-2464 doi:10.21125/edulearn.2022.0631 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Somolanji Tokić, Ida; Borovac, TijanaWhat has COVID-19 thought us -current issues and development in university pre-service ECEC education in Croatia // EDULEARN22 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 2912-2920 doi:10.21125/edulearn.2022.0738 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Somolanji Tokić, IdaStilovi učenja i nove paradigme u poučavanju djece mlađe školske dobi // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti
online, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
9.Somolanji Tokić, IdaVažnost igre u odgoju i obrazovanju // Mjesec podrške odgojno-obrazovnim djelatnicima, odgojiteljima i djeci. Udruga odgojitelja predškolske djece «Loris» i Udruga roditelja i osoba s poteškoćama šireg autističnog spektra «Plavi cvijet»
Slavonski Brod, Hrvatska, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
10.Borovac, Tijana; Brust Nemet, Maja; Somolanji Tokić, IdaInkluzivno iskustvo učenja u visokoškolskoj nastavi // 2. Međunarodna umjetnička i znanstvena konferencija Osobe s invaliditetom u umjetnosti, znanosti, odgoju i obrazovanju- knjiga sažetaka / Ileš, Tatjana (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 38-39 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
11.Somolanji Tokić, IdaNove paradigme učenja djece rane, predškolske i mlađe školske dobi // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske "Nove paradigme u poučavanju – Kurikulum međupredmetne teme Učiti kako učiti" AZOO
online, 2021. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, ostalo) -
12.Somolanji Tokić, IdaMeđuinstitucijska suradnja u organizaciji metodičkih vježbi studenata // ENNEA ZNANSTVENO-STRUČNA KONFERENCIJA Kako dalje? Učenje i razvoj vrtića i škole u post-pandemijskom vremenu
online, 2021. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
13.Borovac, Tijana; Somolanji Tokić, IdaPrema kompetentnom sustavu-aktualna pitanja i mogućnosti razvoja sveučilišnog inicijalnog obrazovanja odgojitelja u Republici Hrvatskoj // Znanstveno-stručni skup Promjene u RPOO-u – RPOO kao promjena: odgoj i obrazovanje kao odgovor na novo normalno
Opatija, Hrvatska: OMEP Hrvatska, 2021. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Bučević, Petra; Somolanji Tokić, IdaPedagoška dokumentacija i zakonodavni okvir ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj // Školski vjesnik – časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 70 (2021), 1; 227-250 doi:10.38003/sv.70.1.7 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
15.Somolanji Tokić, IdaOdgajatelji i učitelji - partneri u odgojno- obrazovnom procesu? // Zajedno rastemo - Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju
Zoom, online, 2021. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
16.Somolanji Tokić, IdaDijete i njegov podatkovni dvojnik // Dijete u središtu-vrtići i škole mjesta cjelovite promjene društva - zbornik sažetaka / Balić Šimrak, Antonija ; Višnjić Jevtić, Adrijana (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 20-20 (pozvano predavanje, sažetak, ostalo) -
17.Dumenčić, TanjaProstor kao treći odgojitelj - prostor za svako dijete, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
18.Bučević, PetraPedagoška dokumentacija u funkciji razvoja kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, 2020., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Osijek, Osijek
-
19.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVrtić u COVID-19 izolaciji - potencijal virtualnih društvenih mreža // Znanstveno-stručna konferencija "COVID- 19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj"
online, 2020. (plenarno, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Somolanji Tokić, IdaIzmeđu teorije i prakse - izazovi obrazovanja odgajatelja // Stručno-znanstvena online konferencija: Zakonski akti i aktualna praksa sustava ranoga i predškolskog odgoja i obrazovanja
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2020. str. 14-16 (plenarno, prošireni sažetak, znanstveni) -
21.Somolanji Tokić, IdaOd dijagnoze prema sukonstrukciji - uloga pedagoga u procesu prijelaza djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // Državni stručni skup za stručne suradnike pedagoge u dječjim vrtićima, osnovnim i srednjim školama Republike Hrvatske: Uloga sudionika odgojno-obrazovnog procesa u kreiranju kulture ustanove
On-line, 2020. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, ostalo) -
22.Somolanji Tokić, Ida; Borovac, TijanaChildren’s symbolic play during the transition to school // International Journal of Early Years Education, 29 (2020), 232-245 doi:10.1080/09669760.2020.1814210 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaContinuity of Educational Process Through Virtual Kindergarten During Covid-19 Outbreak – Case Study from Croatia // EDULEARN20 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 7861-7870 doi:10.21125/edulearn.2020.1981 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz - pitanje kontinuiteta i slike o djetetu // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 140-141 (2020), 166-167; 16-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
25.Somolanji Tokić, IdaPedagoška dokumentacija u razvoju kurikuluma predškole // Izvan okvira 5: Pedagoška dokumentacija procesa učenja djece i odraslih kao alat razvoja kurikuluma / Slunjski, Edita (ur.).
Zagreb: Element, 2020. str. 123-126 -
26.Somolanji Tokić, IdaPrijelaz djeteta iz dječjeg vrtića u osnovnu školu // -
Zagreb, 2019. str. 1-1 (plenarno, sažetak, znanstveni) -
27.Somolanji Tokić, IdaChildren's hundred languages lost in transition – Methodological shortcomings of assessment of school readiness // 29th Eecera annual conference: Early Years: Making it Count (Abstract Book)
Solun, 2019. str. 148-148 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaVirtualne društvene mreže i ostvarivanje partnerstva obitelji i dječjeg vrtića // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 1; 105-116 doi:10.32903/zs.64.1.8 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
29.Somolanji Tokić, IdaPolazak u školu i profesionalna autonomija predškolskih pedagoga i odgajatelja // Pedagogija u vremenu promjene
Zagreb, Hrvatska, 2018. (ostalo, neobjavljeni rad, znanstveni) -
30.Somolanji Tokić, IdaTransition to school – Croatian perspective // Early Childhood Education, Families and Communities
Budimpešta: EECERA, 2018. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Somolanji Tokić, IdaRe-conceptualizing the role of a school pedagogue during the transition to school // 42nd ATEE Annual Conference 2017: Changing perspectives and approaches in contemporary teaching / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Brisel: Association for Teacher Education in Europe (ATEE), 2018. str. 466-479 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
32.Somolanji Tokić, IdaKurikulumske poveznice prijelaza djeteta iz ustanove ranog odgoja i obrazovanja u školu, 2018., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
33.Somolanji Tokić, IdaProfesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole // Državni stručni skup Izvan okvira
Nin, Hrvatska; Privlaka, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
34.Somolanji Tokić, IdaFrom diagnostics toward quality of practice – re-conceptualizing the role of pedagogue (educator) during transition to school // 42nd Annual ATEE Conference 2017 Changing perspectives and approaches in contemporary teaching Book of Abstracts / Sablić, Marija ; Škugor, Alma ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Association for Teacher Education in Europe (ATEE), 2017. str. 132-132 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
35.Somolanji Tokić, Ida; Vukašinović, AntonijaConnecting family, ECEC and CSE during the transition to school trough social networking // 69th OMEP World Assembly and International Conference “Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future”
Opatija, Hrvatska: Školska knjiga ; OMEP, 2017. str. 217-218 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
36.Somolanji Tokić, IdaDifferent Voices during Transition to School // Contributions to the Development of the Contemporary Paradigm of the Institutional Childhood: An Educational Perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 211-224 -
37.Somolanji Tokić, IdaDifferent Voices during Transition to School // Institutional Childhood: Contemporary Educational Challenges / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Verdonik, Maja ; Anđć, Dunja (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 38-39 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Somolanji Tokić, IdaMark Bray & Ora Kwo (eds.) (2014). Regulating Private Tutoring for Public Good: Policy Options for Supplementary Education in Asia. Hong Kong: The Central Printing Press Ltd. // Hungarian educational research journal, 7 (2017), 1; 135-138 doi:10.14413/herj.2017.01.13. (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
39.Somolanji Tokić, IdaKompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Međunarodna znanstvena i stručna konferencija Didaktički izazovi II – Je li novo staro? / Peko, A. (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti ; Agencija za odgoj i obrazovanje, 2016. str. 103-104 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
40.Somolanji Tokić, IdaKompetencije učitelja i polazak djeteta u osnovnu školu u svjetlu nove kurikularne reforme // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 423-440 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
41.Somolanji Tokić, IdaDječji vrtić i osnovna škola - modeli odnosa i nove perspektive // Rani i predškolski odgoj i obrazovanje - izazovi i perspektive / Mlinarević, Vesnica ; Vonta, Tatjana ; Borovac, Tijana (ur.).
Osijek: Dječji vrtić Osijek ; Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta J.J. Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 217-223 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
42.Somolanji Tokić, IdaPetar Moss (2013) Early childhood and compulsory education: Reconceptualising the relationship // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXI (2015), 2; 225-228 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
43.Somolanji Tokić, IdaPeter Moss (2014) Transformative Change and Real Utopias in Early Childhood Education: A story of democracy, experimentation and potentiality // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2015), 4; 679-681 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
44.Varga, Rahaela; Somolanji Tokić, IdaTrebaju li nam sustavan odgoj i obrazovanje za aktivno slušanje? // Školski vjesnik, 64 (2015), 4; 647-660 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
45.Somolanji Tokić, Ida, Kretić Majer JasnaDijete kao aktivni sudionik polaska u osnovnu školu // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 1; 103-111 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
46.Somolanji Tokić, IdaMotivacija studenata budućih odgojitelja za odabrani studij // Pedagoške kompetencije u suvremenom kurikulumu
Zadar, Hrvatska, 2013. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
47.Popović Dorkić, MonikaProcjena važnosti roditeljskih uloga budućih roditelja, 2011., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek
-
48.Somolanji, IdaPartnerski odnos kao komunikacijski aspekt kulture odgojno-obrazovne ustanove // Pedagog kreator kurikuluma i kulture odgojno-obrazovne ustanove
Zadar, Hrvatska, 2011. str. - (predavanje, sažetak, ostalo) -
49.Nujić, JelenaPoticanje partnerstva škole i roditelja, 2010., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet u Osijeku, Osijek, Hrvatska
-
50.Somolanji, IdaOdgovornost za odgoj ili odgoj za odgovornost? // 8. SUSRET PEDAGOGA HRVATSKE Kriza odgoja i/ili odgoj u vrijeme krize
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
51.Somolanji, IdaKolegij nenasilna komunikacija u osposobljavanju studenata budućih učitelja razredne nastave // Modern methodological aspects / Káich, Katalin ; Bene, Annamária (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 1216-1229 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
52.Kragulj, Snježana; Somolanji, Ida; Varga, RahaelaMeđunarodna zanastvena i stručna konferencija "Kreativni pristup osposobljavanju učitelja" (Rezultati evaluacije) // Život i škola, 46 (2010), 23; 141-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
53.Kragulj, Snježana; Somolanji, IdaKreativnost u nastavi budućih učitelja i odgojitelja // Poticanje stvaralaštva u odgoju i obrazovanju Knjiga radova – Priručnik za sadašnje i buduće učiteljice i učitelje/ Encouraging creativity in education -Collection of papers – a Handbook for Current and Future Teachers / prof. dr. sc. Ladislav Bognar, Učiteljski fakultet Osijek dr. Jack Whitehead, Department of Education, University of Bath, United Kingdom dr. sc. Branko Bognar, Filozofski fakultet Osijek doc. Mira Perić Kraljik, Učiteljski fakultet Osijek Krešimir Munk, Profl International Zagreb (ur.).
Zagreb: Profil, 2009. str. 68-77 -
54.Somolanji, Ida; Bognar, LadislavKreativnost učitelja u razvijanju kreativnih potencijala učenika // A tanitokepzes Jovokepe : Budućnost obrazovanja učitelja : Future Perspectives of Primary School Teacher Training / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Könyvkiadó Intézet ; Univerzitet u Novom Sadu, Učiteljski fakultet na mađarskom nastavnom jeziku u Subotici, 2009. str. 211-221 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Bognar, Ladislav; Somolanji, IdaKreativnost u osnovnoškolskim uvjetima // Život i škola, 54 (2008), 19; 87-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
56.Somolanji, IdaKreativnost učitelja u osnovnoškolskim uvjetima, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet u Osijeku, Osijek