Pregled po CROSBI profilu: Tanja Komarac (CROSBI Profil: 31639, MBZ: 338404, ORCID: 0000-0001-6282-3887)
-
1.Zebić, LucijaPercepcija mobilnog oglašavanja kod Generacije Z, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
2.Gradinščak, SebastijanUloga karakteristika mobilnih aplikacija u izgradnji lojalnosti marki, 2023., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
3.Herceg, PatriciaMarketinške aktivnosti u sportskom plesu kao izvedbenoj umjetnosti, 2023., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
4.Jurakić, AnjaUloga osobina ličnosti pri mobilnoj kupovini hedonističkih proizvoda Generacija Y i Z, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagre
-
5.Majurec, ManuelUloga motiva i znanja korisnika pri korištenju usluga mobilnog plaćanja temeljenog na kriptovalutama, 2022., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
6.Ljevak, TinaIskustvo posjetitelja virtualnih muzeja u Republici Hrvatskoj, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
7.Kaurić, TinPercepcija mladih o uslugama digitalnih banaka, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
8.Rambrot, JosipPercepcija korisnika o vrijednosti zabavnih multimedijalnih usluga na zahtjev, 2022., diplomski rad, diplomski, Zagreb
-
9.Ćelap, Ivana; Marijančević, Domagoj; Vukasović, Ines; Škare, Vatroslav; Komarac, Tanja; Čerfalvi, Vesna; Ozretić Došen, ĐurđanaSERVPERF model for measuring laboratory service quality through patient satisfaction // Clinica Chimica Acta / Delanghe, Joris ; Wu, Alan H. (ur.).
Seoul, Republika Koreja: Elsevier, 2022. str. 397-398 doi:https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0009898122005411?via%3Dihub (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaDiscovering the determinants of museum visitors’ immersion into experience: the impact of interactivity, expectations, and skepticism // Current Issues in Tourism, 25 (2022), 22; 3675-3693 doi:10.1080/13683500.2021.1952941 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
12.Ozretić Došen, Đurđana: Cvetinović, Emanuela; Komarac, TanjaMarketing of Rijeka Museums: Current Practices and Future Directions // Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference Proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 545-558 doi:10.20867/tosee.06.37 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Komarac, Tanja; Škare, VatroslavEditorial preface // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 5-7 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.5 (uvodnik, ostalo)
-
14.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaPerceived Private Label Authenticity: A Two-Study Analysis // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 33 (2021), SI; 47-66 doi:10.22598/mt/2021.33.spec-issue.47 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Piri Rajh, Sunčana; Komarac, TanjaCijena // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 271-296 -
16.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaProizvodi i usluge // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 241-270 -
17.Komarac, Tanja; Bašić, Anja; Ozretić Došen, ĐurđanaUrban icons as a foundation of city brand: The case of city Zagreb // Proceedings of 27th CROMAR Congres: Let the mask fall - New consumer in business and research / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2021. str. 170-187 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Baltić, DominikPercepcija usluga mobilnog plaćanja kod mladih korisnika, 2021., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
19.Ćorić, MarijaPromocija proizvoda u glazbenoj industriji, 2021., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
20.Komarac, Tanja; Bešlić, StjepanUvid u percepciju muzeja i mogućnosti poboljšanja usluge muzeja: perspektiva studenata // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 72 (2021), 3; 358-376 doi:10.32910/ep.72.3.2 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (zbornik)
-
22.Komarac, Tanja; Bradić, BraslavInsights into managing marketing mix: The perspective of artist-entrepreneur // Proceedings of the European Marketing Academy - 11th EMAC Regional Conference / Fudurić, Morana ; Horvat, Sandra ; Komarac, Tanja ; Škare, Vatroslav (ur.).
Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics & Business, 2020. str. 131-140 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaInsight into perceived private label authenticity // EMCB 2020 Conference Proceedings / Malhotra, Naresh K. ; Čater, Barbara ; Marinov, Marin Alexandrov ; Bodlaj, Mateja ; Zečević, Mila (ur.).
Ljubljana: School of Economics and Business, University of Ljubljana, 2020. str. 104-107 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
24.Ozretić Došen, Đurđana; Škare, Vatroslav; Čerfalvi, Vesna; Benceković, Željka; Komarac, TanjaAssessment of the Quality of Public Hospital Healthcare Services by using SERVQUAL // Acta clinica Croatica, 59 (2020), 2; 285-293 doi:10.20471/acc.2020.59.02.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
25.Jelonjić, AndreaUloga nostalgije u iskustvenom marketingu odabranih vrsta proizvoda kulture i umjetnosti, 2020., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
26.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavManaging edutainment and perceived authenticity of museum visitor experience: Insights from qualitative study // Museum management and curatorship, 35 (2020), 2; 160-181 doi:10.1080/09647775.2019.1630850 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Horvat, Sandra; Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaAre private labels authentic? Insights from the qualitative study // Book of extended abstracts of the 26th CROMAR Congress, "Looking forward! Marketing from past to future.
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 25-25 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
28.Bradić, BraslavUpravljanje elementima marketinškog miksa u kulturi i umjetnosti iz perspektive umjetnika - poduzetnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
29.Kolar, NeraUloga korporativnih muzeja u upravljanju percepcijom autentičnosti luksuzne modne marke, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
30.Balaban, AnaUloga obrazovno-zabavnih sadržaja u oblikovanju i promociji usluga muzeja, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
31.Bašić, AnjaUloga urbanih ikona u razvoju marke grada, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
32.Bešlić, StjepanPercepcija mladih o muzejima u Republici Hrvatskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
33.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavMarketing Perceptions of National and Nature Parks Managers – The Case of Croatia // European Journal of Тourism Research, 23 (2019), 191-207 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Jurić Bulatović, VesnaThe role of special event in attracting museum visitors and popularizing museums // Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Conference Proceedings / Zadel, Zrinka ; Smolčić, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 375-387 doi:10.20867/tosee.05.38 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
35.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, ĐurđanaOtkrivanje prilika za poboljšanje poslovanja muzejskih prodavaonica - primjer Muzeja suvremene umjetnosti u Zagrebu // Istraživanje turističkih tržišta / Marušić, Mira ; Prebežac, Darko ; Mikulić, Josip (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 159-165 -
36.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe Role of the Museum Shop: Eliciting the Opinions of Museum Professionals // International Journal of Arts Management, 21 (2019), 3; 28-41 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum professionals’ opinions about the role of edutainment in managing perceived authenticity of museum offer // Proceedings of 47 EMAC Annual Conference / Gounaris, Spiros (ur.).
Glasgow: University of Glasgow, 2018. 257, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Ozretić Došen, Đurđana; Previšić, Jozo; Krupka, Zoran; Škare, Vatroslav; Komarac, TanjaThe role of familiarity in the assessment of Turkey’s country/destination image: going beyond soap operas // International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research, 12 (2018), 3; 277-291 doi:10.1108/IJCTHR-06-2017-0066 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Komarac, TanjaUtjecaj obrazovno-zabavnih sadržaja na percipiranu autentičnost posjetiteljeva iskustva muzejom, 2018., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Zagreb
-
40.Ozretić Došen, Đurđana; Brlić, Marta; Komarac, TanjaStrategic brand management in emerging markets: consumer perceptions of brand extensions // Organizations and Markets in Emerging Economies, 9 (2018), 1; 135-153 doi:10.15388/omee.2018.10.00008 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
41.Ozretić Došen, Đurđana; Brlić Marta; Komarac TanjaConsumers Perceptions of Brand Extensions - Evidence from Croatia // 25th CROMAR Congress, "Marketing as a pillar of success-competitiveness, co-creation and collaboration"
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
42.Ozretić Došen, Đurđana; Malešević, Kristina; Komarac, Tanja; Škare, VatroslavExploring managers’ perceptions of marketing in national and nature parks // EMAC 2017 Leaving Footprints
Groningen, Nizozemska, 2017. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
43.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavUnderstanding competition and service offer in museum marketing // Academia-Revista Latinoamericana de Administracion, 30 (2017), 2; 215-230 doi:10.1108/ARLA-07-2015-0159 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
44.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum shops’ role in creating and delivering value: Museums professionals’ perspectives // 45th EMAC Annual Conference "Marketing in the age of big data" / Knoeferle, Klemens (ur.).
Oslo, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
45.Vatroslav Škare; Ozretić-Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, JosipTowards Understanding Consumers’ Acceptance of Location-Based Services in Mobile Applications: The Role of Perceived Value and Attitude // European Marketing Academy 7th EMAC REGIONAL CONFERENCE Proceedings Where the East kisses the West: Marketing Convergence and Divergence in the New Europe / Arslanagić-Kalajdžić, Maja ; Kadić-Maglajlić, Selma (ur.).
Sarajevo: School of Economics and Business Sarajevo, University of Sarajevo, 2016. str. 76-76 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
46.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavThe role of museum shop in museum's marketing activities // Proceedings of 24th CROMAR Congress "Marketing theory and practice - building bridges and foresting collaboration" / Mihić, Mirela (ur.).
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
47.Škare, Vatroslav; Ozretić Došen, Đurđana; Komarac, Tanja; Mikulić, JosipTowards Understanding Consumers' Acceptance Of Location-Based Services In Mobile Applications // Proceedings of 6th EMAC Regional Conference “Convergence and Divergence in the New Europe: Marketing Challenges and Issues” / Diamantopoulos, Adamantios ; Schlegelmilch, Bodo B. ; Schuh, Arnold ; Wagner, Udo (ur.).
Beč: Vienna University of Economics and Business (WU Vienna), 2015. (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
48.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare VatroslavCompeting with Mickey Mouse: Are Museums Aware of it? Managing Rising Competition and New Services in Museum Environment // 44rd EMAC Annual Conference - Collaboration in Research / Warlop, Luk (ur.).
Leuven: KU Leuven, 2015. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
49.Komarac, TanjaA new world for museum marketing? Facing the old dilemmas while challenging new market opportunities // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 26 (2014), 2; 199-214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Komarac, Tanja; Ozretić Došen, Đurđana; Škare, VatroslavMuseum marketing and virtual museums in 21st century: Can museums survive without it? // 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets / Maja Szymura-Tyc (ur.).
Katovice: University of Economics Katowice, 2014. str. 105-112 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)