Pregled po CROSBI profilu: Morana Koludrović (CROSBI Profil: 31244, MBZ: 306406)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja; Luketić, Daliborka et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 (prirucnik)
-
2.Brčić Kuljiš, Marita; Popović, Toni; Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Relja, Renata; Živčić, Mile; Vučić, MarioSamoprocjena kompetentnosti, motivacije i samoefikasnosti nastavnika u obrazovanju odraslih. Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016 (istraživački izvještaj)
-
3.Brčić Kuljiš, Marita; Popović, Toni; Koludrović, Morana; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Relja, Renata; Reić Ercegovac, Ina; Ljubetić, Maja; Živčić, Mile; Vučić, MarioKompetencije nastavnika u obrazovanju odraslih - perspektive tržišta rada. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015 (Istraživački izvještaj)
-
1.Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018 (prirucnik)
-
2.Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.). Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016 (monografija)
-
3.Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016 (zbornik)
-
1.Ljubetić, Maja; Koludrović, MoranaPartnerstvo obitelji i škole – važno društveno pitanje. // Osnaživanje obitelji-izazovi i perspektive / Zloković, Jasminka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 174-184 -
2.Koludrović, MoranaPrimjena problemskog učenja u obrazovanju učitelja // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar : Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 134-166 -
3.Rajić, Višnja; Koludrović, Morana; Kuntin, PetraTeacher education as means of teacher professionalization // School and teacher education 2030 in tension between new trends in postmodern society / Linhofer, Susane ; Holz, Oliver ; Grabner, Marlene ; Kuhnis, Jurgen (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2021. str. 197-204 -
4.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo We Equip Teachers to Deal with Global Crisis? Case of Initial Teacher Education in the Republic of Croatia // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021 / Daniela, Linda (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 794-802 doi:10.22364/htqe.2021.62 -
5.Koludrović, Morana; Marušić, AndrejŠto je andragogija? // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 33-64 -
6.Koludrović, MoranaSuvremene odrednice obrazovanja odraslih // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 13-32 -
7.Koludrović, Morana; Brčić Kuljiš, MaritaSmjernice za izradu standarda zanimanja i standarda kvalifikacija stručnjaka za obrazovanje odraslih u RH // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.).
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 195-200 -
8.Koludrović, MoranaDidaktičke kompetencije i promicanje cjeloživotnog učenja na studijima andragogije // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih/ Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.).
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 271-290 -
9.Reić Ercegovac, Ina; Alfirević, Nikša; Koludrović, MoranaSchool Principals’ Communication and Co-Operation Assessment: The Croatian Experience // Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations / Potočan, Vojko ; Ungan, Mustafa ; Nedelko, Zlatko (ur.)., 2016. str. 276-297
-
10.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Bubić, AndrejaSchool governance models and school boards: Educational and administrative aspects // School Effectiveness and Educational Management: Towards a South-Eastern Europe Research and Public Policy Agenda / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
New York (NY): Palgrave Macmillan, 2016. str. 107-125 -
11.Koludrović, MoranaNastavno okružje kao važan čimbenik ostvarivanja suvremene visokoškolske nastave // Pedagogija i kultura. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 72-78 -
12.Mandarić, Anita; Koludrović, Morana; Reić-Ercegovac, InaThe role of educational institution official websites in developing partnership with parents // Digital Technologies and New forms of Learning / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2011. str. 233-240 -
1.Ćosić, Ana; Gulyas, Barnabas; Jelaska, Filipa; Pevna, Katerina; Kamanova, Lenka; Koludrović, Morana; Kovacs, ZsuzsaEnhancing lifelong learning through intergenerational learning / Gulyas, Barnabas ; Kovacs, Zsuzsa (ur.).
Budimpešta: Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology Institute of Research on Adult Education and Knowledge Management, 2023 -
2.Matulić, Branko; Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka ; Đorđević, Mina ; Jukić, Renata ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Koludrović, Morana ; Ledić, Jasminka ; Lončar-Vicković, Sanja ; Luketić, Daliborka ; Matulić, Branko ; Šamo, Renata ; Turk, Marko ; Vizek Vidović, Vlasta ; Vojvodić, Katja (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 -
1.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe attitudes of initial teacher education students towards teacher socioemotional competence // Ekonomska istraživanja, 35 (2022), 1; 4113-4127 doi:10.1080/1331677X.2021.2010114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaRazvoj i uloga školskog kurikuluma u Republici Hrvatskoj: povijesno-komparativna analiza // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 11-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaAttitudes, Motivation, and Self-Efficacy in Adult Education in Croatia // Sodobna pedagogika, 72 (138) (2021), 3; 214-229 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Koludrović, Morana; Zbukvić Ožbolt, SnježanaProcjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
5.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Mišurac, IrenaThe contribution of the mathematics self-concept and subjective value of mathematics to mathematical achievement // Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 51 (2019), 162-197 doi:10.2298/ZIPI1901162R (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Bubić, AndrejaPercipirana sigurnost u školi i razredno- nastavno ozračje kao prediktori doživljavanja nasilnih ponašanja // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 31-52 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Koludrović, Morana; Kalebić Jakupčević, KatijaOdnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 557-571 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
8.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaDoes Higher Education Curriculum Contribute to Prospective Teachers' Attitudes, Self-Efficacy and Motivation? // World journal of education, 7 (2017), 1; 93-104 doi:10.5430/wje.v7n1p93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Koludrović, Morana; Kolobarić, MarinaStjecanje životno – praktičnih vještina u hrvatskom školstvu nekad i danas // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 3; 65-75 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
10.Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaQuality Partnership as a Contextual Prerequisite of Successful Learning of Young and Preschool-Aged Children // Journal of education and learning (Toronto), 5 (2016), 1; 78-87 doi:10.5539/jel.v5n1p78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
11.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaAcademic Motivation in the Context of Self-Determination Theory in Initial Teacher Education // Croatian Journal of Education, 17 (2015), No.Sp.Ed.1; 25-36 doi:10.15516/cje.v17i0.1488 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Koludrović, Morana; Ratković, Andrea; Bajan, NikolinaOdnos razredno-nastavnog ozračja, samoefikasnosti, emocionalne kompetentnosti i školskog postignuća učenika petih i osmih razreda osnovne škole // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6/7 (2015), 159-180 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Koludrović, Morana; Bubić Andreja; Reić Ercegovac, InaSelf-efficacy and achievement goals as predictors of high-school students' academic performance // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2014), 4; 579-602 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Koludrović, Morana; Reić-Ercegovac, InaUloga razredno-nastavnog ozračja u objašnjenju ciljnih orijentacija učenika // Društvena istraživanja, 23 (2014), 2; 283-302 doi:10.5559/di.23.2.04 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Koludrović, MoranaMogućnosti razvijanja kompetencija učenja u suvremenoj nastavi // Pedagogijska istraživanja, 10 (2013), 2; 295-307 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
16.Koludrović, Morana; Radnić, IvanaDoprinos nekih osobnih i socijalnih čimbenika u objašnjenju školskog uspjeha u ranoj adolescenciji // Pedagogijska istraživanja, X (2013), 1; 65-79 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
17.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaMotivacija i školski uspjeh: dobne i spolne razlike u ciljnim orijentacijama // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 4; 493-509 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
18.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaUloga životnih vrijednosti u objašnjenju stavova prema razvodu braka - međugeneracijska i unutarobiteljska perspektiva // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 50 (2012), 193 (2); 257-273 doi:10.5673/sip.50.2.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Koludrović, Morana; Reić-Ercegovac, InaPoticanje učenika na kreativno mišljenje u suvremenoj nastavi // Odgojne znanosti, 12 (2010), 2(20); 427-439 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
20.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović MoranaAkademska samoefikasnost i školski uspjeh adolescenata – uloga kvalitete interakcije s majkom // Pedagogijska istraživanja, 1 (2010), 111-128 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaMeđugeneracijski prijenos vrijednosnih prioriteta između majki i kćeri // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 1; 89-98 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Reić-Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Jukić, TonćaEmocionalna kompetentnost i stres u nastavničkim zanimanjima // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 2/3 (2009), 85-96 (recenziran, članak, znanstveni)
-
23.Koludrović, MoranaPitanja i zadaci u udžbenicima kao elementi poticanja divergentnog mišljenja // Pedagogijska istraživanja, 1-2 (2009), 179-190 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
24.Koludrović, Morana; Jukić, Tonća; Reić Ercegovac, InaSagorijevanje na poslu kod učitelja razredne i predmetne nastave te srednjoškolskih nastavnika // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 22 (2009), 2; 235-249 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Koludrović, MoranaŽivot s medijima - G generacija // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 2018 (2018), 2; 53-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Koludrović, MoranaIgra u Montessori i Waldorfskoj koncepciji // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 126 (2017), 152; 18-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Koludrović, MoranaKako poticati kreativno i metakognitivno mišljenje putem udžbenika? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 115-116 (2015), 141-142; 11-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Koludrović, MoranaMogućnosti primjene i istraživanja problemskog učenja u suvremenoj nastavi // Zrno (Zagreb), 107-108 (2013), 133-134; 18-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Jukić TonćaTematska selektivna bibliografija iz psihologije odgoja i obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 1; 175-184 (podatak o recenziji nije dostupan, bibliografija, ostalo)
-
1.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaAnaliza implementacije preporuke vijeća o oblicima usavršavanja: nove prilike za odrasle u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova sa znanstveno - stručne konferencije Post-krizno obrazovanje odraslih. Post-crisis adult education. / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Grčić Ante; Kosanović Vana; Koludrović, MoranaPotiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Koludrović, MoranaVažnost i vrste istraživanja u provođenju kurikulumskih reformi na nacionalnoj razini // Zbornik radova. XXVI naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“. Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 97-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Grčić, Ante; Koludrović, MoranaKomparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaŠto je (ne)suvremeno u suvremenom školstvu? // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet, 2019. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Koludrović, MoranaProblemsko učenje u obrazovanju odraslih // Zbornik radova 8. Međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša (ur.).
Zagreb, 2018. str. 104-111 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaProcjena potrebnih socioemocionalnih kompetencija i motivacije nastavnika u obrazovanju odraslih // Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 143-160 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Koludrović, Morana; Reić - Ercegovac, InaKompetencije učitelja iz perspektive kurikulumskog pristupa: stavovi učenika o „idelanom učitelju“ // Unapređenje kvalitete života djece i mladih / Nikolić, Milena ; Huremović, Alma ; Imamović, Sanela (ur.).
Tuzla: Udruženje za podršku i kreativni razvoj djece i mladih, 2010. str. 17-23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaRazvijanje emocionalne kompetentnosti budućih učitelja tijekom studija // Kurikulumi ranog odgoja i obveznog obrazovanja / Bouillet, Dejana ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 589-600 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaPromjene suvremenog kurikuluma kao novi izvori stresa za učitelje // Collected Papers of 2nd Scientific Research Symposium: Pedagogy and the Knowledge Society (Volume 1) / Cindrić, Mijo ; Domović, Vlatka ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilšta u Zagrebu, 2008. str. 147-156 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Koludrović, MoranaUloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Brčić Kuljiš, Marita; Koludrović, Morana; Popović, ToniIzrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacije stručnjaka za obrazovanje odraslih // Zbornik radova 7. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Kome treba obrazovanje odraslih? / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016. str. 47-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaOdnos dominantnoga pedagogijsko – didaktičkog pristupa i didaktičke oblikovanosti udžbenika na primjeru udžbenika prirode i društva // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička koferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-117 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe Attitudes of Students of Initial Teacher Education Programs Towards Teacher Socioemotional Competence // /
Pula, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Koludrović, Morana; Bižaca, LucijaKulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo we equip teachers to deal with global crisis? Case of initial teacher education in the Republic of Croatia // LATVIJAS UNIVERSITĀTES 79. STARPTAUTISKAJAI ZINĀTNISKAJAI KONFERENCEI CILVĒKS, TEHNOLOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS KVALITĀTE SEKCIJĀ “SKOLOTĀJU IZGLĪTĪBA NENOTEIKTĪBAS UN KRĪZES SITUĀCIJĀ”. 19. 02. 2021. / Ilze Miķelsone ; Indra Odiņa, ; Anna Stavicka (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 1-6 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Koludrović, Morana; Rajić Višnja; Režek Cvetko, MarinaProcjena kvalitete programa usavršavanja i osposobljavanja andragoških djelatnika u Republici Hrvatskoj // /
Sofija, Bugarska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Ljubetić, MajaSamopoimanje i zadovoljstvo obitelji kao prediktori rizičnih ponašanja u adolescenciji // XXI Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 87-87 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Bubić, Andreja; Koludrović, Morana; Vuković, ValentinaKorištenje bajkama u nastavi // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, sažetak, ostalo) -
8.Koludrović, Morana; Mišurac, Irena; Reić Ercegovac, InaNeke odrednice školskog postignuća iz matematike i uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 147-147 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Brčić Kuljiš, Marita; Koludrović, Morana; Popović, ToniIzrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacije stručnjaka za obrazovanje odraslih // Andragoški glasnik
Vodice, Hrvatska, 2016. str. 111-113 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
10.Koludrović, Morana; Kolobarić, MarinaStjecanje životno – praktičnih vještina u hrvatskom školstvu nekad i danas // Didaktički izazovi II - Je li novo staro?
Osijek, Hrvatska, 2016. str. 29-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Reić Ercegovac, Ina; Bubić, Andreja; Koludrović, MoranaDoživljeno nasilje u školi: prediktivna uloga razrednog ozračja i osjećaja sigurnosti u školi // XX. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Penezić, Z., Slišković, A., Ćubela Adorić, V., Gregov, Lj., Nikolić, M., Nekić, M., Ombla, J., Šimunić, A., Tokić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 115-115 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaIntrinzična motivacija i samoefikasnost nastavnika u obrazovanju odraslih kao prediktor kvalitete nastavnog procesa // XX. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Penezić, Z., Slišković, A., Ćubela Adorić, V., Gregov, Lj., Nikolić, M., Nekić, M., Ombla, J., Šimunić, A., Tokić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaPROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Alfirević, Nikša; Pavičić, Jurica; Koludrović, MoranaModel vrednovanja djelovanja školskog odbora u sukonstruktivističkom pristupu izgradnji škole // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 573-582 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
15.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaAkademska motivacija u kontekstu teorije samoodređenja u inicijalnom obrazovanju budućih odgojitelja, učitelja i nastavnika // 14. Dani Mate Demarina. Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Lozančić Jurčević, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 358-358 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaDobne i spolne razlike u školskoj motivaciji učenika // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa - Sažeci priopćenja / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Erceg Jugović, Inja ; Huić, Aleksandra (ur.).
Zagreb, 2013. str. 186-186 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
17.Koludrović, MoranaEncouragement of creative thinking in natural sciences coursebooks before, during and after the introduction of the curricular reform // The 14th international scientific conference "Educational research and school practice" - Initative, cooperation and creativity in contemporary education / Polovina, Nada ; Džinović, Vladimir ; Bodroža, Bojana (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 41-42 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Reić-Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaSamoefikasnost i ciljne orijentacije kao prediktori školskog postignuća srednjoškolaca // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet u Zagrebu i Hrvatsko psihološko društvo, 2011. str. 159-159 (predavanje, sažetak, znanstveni) -
19.Mandarić, Anita; Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaUloga službenih web stranica odgojno – obrazovnih ustanova u razvijanju partnerskih odnosa s roditeljima // Digitalne tehnologije i novi oblici učenja / Milat, Josip (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2010. str. 16-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaPovezanost vrijednosnih sustava majki i kćeri // XVII. Dani psihologije / Sorić, Izabela ; Ćubela Adorić, Vera ; Gregov, Ljiljana ; Penezić, Zvjezdan (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 97-97 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Koludrović, MoranaUloga cjeloživotnog učenja u stjecanju i usavršavanju kompetencija. Što nam donose mikrokvalifikacije? // Znanstveno-stručna konferencija „Nastavničkim kompetencijama prema kompetencijama studenata“
Split, Hrvatska, 2023. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, Ina; Kalebić Jakupčević, KatijaDoprinos cjeloživotnog učenja učinkovitosti odgojno- obrazovnog sustava // Forum o upravljanju i vođenju u obrazovanju 2022.: Efikasnost i kreativnost obrazovnog sustava
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Koludrović, moranaModularni pristup u planiranju i organiziranju nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // Andragoška konferencija / škola u sastavu Međunarodnog andragoškog simpozija
Vodice, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
4.Koludrović, MoranaUdžbenik - knjiga za učenje i/ili knjiga koja uči učiti? // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave: Učitelji pred izazovom promjena
Vodice, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
5.Koludrović, Morana; Vorgić Krvavica, RužicaDoprinos kvaliteti obrazovanja odraslih iz perspektive usavršavanja andragoških kompetencija: iskustva na programu Curriculum globALE // 6. međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
6.Koludrović, MoranaObrazovanje odraslih: kvalitetom nastavnog procesa do kvalitete sustava i kompetentnosti polaznika // Dani strukovnih nastavnika
Opatija, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
7.Koludrović, MoranaUloga samovrednovanja u suvremenom odgojno - obrazovnom procesu // (Samo)vrednovanjem do unaprjeđenja pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Split, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
8.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Donelli, IvaDoprinos Jeana Piageta i Marije Montessori suvremenom odgoju i obrazovanju // Znanstveni kolokvij s međunarodnim sudjelovanjem - Suvremeni pogledi na kulturu djetinjstva
Split, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Koludrović, MoranaIndividualizacija nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // 5. Međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2017. (ostalo, neobjavljeni rad) -
10.Koludrović, MoranaKompetentnost andragoških djelatnika kao jedno od polazišta izgradnje i osiguranja kvalitete sustava obrazovanje odraslih // 5. Međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
11.Vučić, Mario; Koludrović, MoranaProfesionalizacija andragoških djelatnika // Building Bridges in Adult Education
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
12.Koludrović, MoranaUtjecaj stručnog usavršavanja učitelja na uspješnost provođenja školskih reformi // Međunarodna znanstvena konferencija: Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Koludrović, MoranaProblemsko učenje u kurikulumu obrazovanja nastavnika, 2013., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Koludrović, MoranaUdžbenik kao nastavni medij poticanja kreativnosti, 2008., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Rakić, LeaPojam slobode u pedagoškim djelima Paola Freirea i Ivana Illicha, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
2.Kuić, TihanaStavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
3.Carev, MateaSamostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
4.Arbunić, MarinelaPsihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
5.Didak, NikolinaPoimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
6.Kosanović, VannaŠkolska ekskurzija kao oblik izvanučeničke nastave: aktivnosti i sadržaji, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
7.Barun, AntonelaSocioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
8.Vrdoljak, EllaSkriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
9.Brnada, PaulaAfektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
10.Rožić, DijanaProfesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
11.Tomelić, SonjaStavovi studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
12.Jelaš, JosipaPoticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
13.Vranješ, IvanaZastupljenost tema i sadržaja iz područja zdravlja, sigurnosti i zaštite okoliša u časopisima za djecu i mlade, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
14.Bosančić, IvanaObilježja religijskog odgoja u formalnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
15.Kosanović, VannaDoprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
16.Krak, MarinaPristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
17.Bralić, SaraUloga Montessori materijala za učenje u cjelovitom razvoju ličnosti djeteta, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
18.Bulog, AnjaObitelj i dom kao tema učenja i poučavanja u nastavnim planovima i programima od 1951. do 2006., 2017., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
-
19.Barun, AntonelaRazvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
20.Kegalj, AnaMotivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
21.Balić, HaniMedijski uzori i sadržaji: preferencije učenika osnovnoškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
22.Kuić, TihanaUloga učitelja i odgojitelja u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
23.Dulčić, PetarOrganizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
24.Golem, MajaPoticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
25.Staničić, AnamariaKozmički odgoj u Montessori pedagogiji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
26.Skender, IvaOsobitosti djelovanja nekih slobodnih škola u svijetu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
27.Stefanović, SandraPoticanje kreativnosti u udžbenicima engleskog jezika u višim razredima osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
28.Draganja, AnaRazvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
29.Domazet, JasnaAnaliza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
30.Cikojević, AnticaMultifunkcionalnost stripa u odgojno-obrazovnom procesu, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
31.Donelli, IvaOdrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
32.Ursić, MateaPoticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
33.Zorić, JosipaPromicanje univerzalnih i odgojno-obrazovnih vrijednosti u časopisima za djecu i mlade, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
34.Žaja, MarijaStavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
35.Milas, AntonijaUloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
36.Bosančić, IvanaReligijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
37.Šućur, AndrijanaStavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
38.Vukadinović, MarijaAnaliza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
39.Paladin, ViktoriaElementi Montessori pedagogije u nacionalnom okvirnom kurikulumu, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
40.Kolobarić, MarinaKomparativna analiza zastupljenosti životno- praktičnih sadržaja u osnovnoškolskim kurikulumima od 1944. do 2006., 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
41.Roko, MarijaZastupljenost istraživačkih i problemskih zadataka u udžbenicima i radnim bilježnicama iz prirode i društva u 3. razredu osnovne škole, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
42.Kuzmanić, LucijaStjecanje medijskih kompetencija u okviru školskog kurikuluma na primjeru učenja i poučavanja o reklamama, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
43.Domazet, JasnaVažnost i mogućnosti primjene dramskog odgoja u suvremenoj nastavi, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
44.Golem, MajaAnaliza vrijednosti u udžbenicima iz prirode i društva za četvrti razred osnovne škole, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
45.Bulog, AnjaObilježja poticanja kreativnosti u waldorfskoj pedagogiji, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
46.Cikojević, AnticaOpravdanost učenja i poučavanja o subliminalnim porukama u nastavnom procesu, 2014., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
47.Bajan, NikolinaOdnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
48.Ratković, AndreaPovezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
49.Slišković, PetraAnaliza sadržaja crtanih filmova namijenjenih djeci predškolske i školske dobi, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
50.Franić, NivesAnaliza pitanja i zadataka prema revidiranoj Bloomovoj taksonomiji u udžbenicima razredne nastave, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
51.Toussaint, IvanaObilježja kurikuluma građanskog i zdravstvenog odgoja u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
52.Perišić, LukrecijaObilježja učenja nematerinjeg jezika u reformnim koncepcijama obrazovanja, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
53.Divić, AnđelaSamoprocjena kompetentnosti i samoefikasnosti nastavnika razredne i predmetne nastave, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
54.Stefanović, SandraSpecifičnosti rada s učenicima s ADHD-om u konvencionalnoj nastavi i nekim reformnim pedagoškim koncepcijama, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
55.Šućur, AndrijanaOrganizacija i realizacija dodatne i dopunske nastave u razrednoj nastavi, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
56.Vajdić, TomislavObilježja i načini vanjskog vrednovanja znanja u Hrvatskoj, Finskoj i SAD-u, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
57.Kolobarić, MarinaPoticajna okolina kao važan čimbenik Montessori pedagogije, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
58.Vuković, ValentinaSpecifičnosti strukturiranja nastavnih materijala za djecu s disleksijom i disgrafijom, 2013., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
59.Radnić, IvanaUloga nekih aspekata razredno - nastavnog ozračja u objašnjenju samoefikasnosti i školskog postignuća učenika, 2013., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
60.Pletikosa, DijanaVažnost i mogućnosti primjene Freinetovih i Petersenovih ideja u suvremeni odgoj i obrazovanje, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
61.Bajan, NikolinaMogućnosti implementacije nekih reformnih pedagoških ideja u suvremeni odgojno - obrazovni proces, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
62.Krističević, JelenaEmocionalni, socijalni i psihomotroni razvoj u nekim reformnim i konvencionalnim pristupima odgoju i obrazovanju, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
63.Ratković, AndreaOsobitosti učenja matematike u Montessori pedagogiji, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
64.Mudrinić, MarijaIntegracija djece s posebnim potrebama u Montessori pedagogiji, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
65.Gabričević, IvaKultura ustanove u Montessori pedagogiji, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
66.Carev, AnaŠkolski izostanci kao pedagoški i didaktički problem, 2012., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
67.Tičinović, AndrijanaStavovi budućih učitelja prema različitim aspektima poučavanja i odnosa prema učenicima, 2012., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
68.Perišić, LukrecijaOsobitosti učenja stranog jezika u Montessori pedagogiji, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
69.Klišanin, KristinaMogućnosti poticanja kreativnosti u projektnom i problemskom učenju, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
70.Divić, AnđelaKompetencije nastavnika u suvremenom kurikulumskom pristupu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
71.Radnić, IvanaUloga kvalitetnog školskog i nastavnog ozračja u suvremenom odgojno-obrazovnom procesu, 2011., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
72.Koludrović, MoranaVrednovanje znanja u sustavu TEx-Sys, 2002., diplomski rad, Visoka učiteljska škola, Spli