Pregled po CROSBI profilu: Morana Koludrović (CROSBI Profil: 31244, MBZ: 306406)
-
1.Koludrović, MoranaUloga cjeloživotnog učenja u stjecanju i usavršavanju kompetencija. Što nam donose mikrokvalifikacije? // Znanstveno-stručna konferencija „Nastavničkim kompetencijama prema kompetencijama studenata“
Split, Hrvatska, 2023. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ćosić, Ana; Gulyas, Barnabas; Jelaska, Filipa; Pevna, Katerina; Kamanova, Lenka; Koludrović, Morana; Kovacs, ZsuzsaEnhancing lifelong learning through intergenerational learning / Gulyas, Barnabas ; Kovacs, Zsuzsa (ur.).
Budimpešta: Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology Institute of Research on Adult Education and Knowledge Management, 2023 -
3.Ljubetić, Maja; Koludrović, MoranaPartnerstvo obitelji i škole – važno društveno pitanje. // Osnaživanje obitelji-izazovi i perspektive / Zloković, Jasminka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 174-184 -
4.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaAnaliza implementacije preporuke vijeća o oblicima usavršavanja: nove prilike za odrasle u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova sa znanstveno - stručne konferencije Post-krizno obrazovanje odraslih. Post-crisis adult education. / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, Ina; Kalebić Jakupčević, KatijaDoprinos cjeloživotnog učenja učinkovitosti odgojno- obrazovnog sustava // Forum o upravljanju i vođenju u obrazovanju 2022.: Efikasnost i kreativnost obrazovnog sustava
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaOdnos dominantnoga pedagogijsko – didaktičkog pristupa i didaktičke oblikovanosti udžbenika na primjeru udžbenika prirode i društva // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička koferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-117 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe attitudes of initial teacher education students towards teacher socioemotional competence // Ekonomska istraživanja, 35 (2022), 1; 4113-4127 doi:10.1080/1331677X.2021.2010114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Koludrović, MoranaPrimjena problemskog učenja u obrazovanju učitelja // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar : Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 134-166 -
9.Rajić, Višnja; Koludrović, Morana; Kuntin, PetraTeacher education as means of teacher professionalization // School and teacher education 2030 in tension between new trends in postmodern society / Linhofer, Susane ; Holz, Oliver ; Grabner, Marlene ; Kuhnis, Jurgen (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2021. str. 197-204 -
10.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaRazvoj i uloga školskog kurikuluma u Republici Hrvatskoj: povijesno-komparativna analiza // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 11-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo We Equip Teachers to Deal with Global Crisis? Case of Initial Teacher Education in the Republic of Croatia // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021 / Daniela, Linda (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 794-802 doi:10.22364/htqe.2021.62 -
12.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaAttitudes, Motivation, and Self-Efficacy in Adult Education in Croatia // Sodobna pedagogika, 72 (138) (2021), 3; 214-229 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe Attitudes of Students of Initial Teacher Education Programs Towards Teacher Socioemotional Competence // /
Pula, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Koludrović, MoranaUloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
15.Grčić Ante; Kosanović Vana; Koludrović, MoranaPotiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Koludrović, Morana; Bižaca, LucijaKulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Koludrović, MoranaVažnost i vrste istraživanja u provođenju kurikulumskih reformi na nacionalnoj razini // Zbornik radova. XXVI naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“. Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 97-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grčić, Ante; Koludrović, MoranaKomparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo we equip teachers to deal with global crisis? Case of initial teacher education in the Republic of Croatia // LATVIJAS UNIVERSITĀTES 79. STARPTAUTISKAJAI ZINĀTNISKAJAI KONFERENCEI CILVĒKS, TEHNOLOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS KVALITĀTE SEKCIJĀ “SKOLOTĀJU IZGLĪTĪBA NENOTEIKTĪBAS UN KRĪZES SITUĀCIJĀ”. 19. 02. 2021. / Ilze Miķelsone ; Indra Odiņa, ; Anna Stavicka (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 1-6 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Koludrović, Morana; Zbukvić Ožbolt, SnježanaProcjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Koludrović, Morana; Rajić Višnja; Režek Cvetko, MarinaProcjena kvalitete programa usavršavanja i osposobljavanja andragoških djelatnika u Republici Hrvatskoj // /
Sofija, Bugarska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Koludrović, moranaModularni pristup u planiranju i organiziranju nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // Andragoška konferencija / škola u sastavu Međunarodnog andragoškog simpozija
Vodice, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
23.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaŠto je (ne)suvremeno u suvremenom školstvu? // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet, 2019. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Rakić, LeaPojam slobode u pedagoškim djelima Paola Freirea i Ivana Illicha, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
25.Kuić, TihanaStavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
26.Carev, MateaSamostalnost i odgovornost u suvremenoj nastavi, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
27.Arbunić, MarinelaPsihomotorni razvoj djeteta u različitim pedagoškim pristupima, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
28.Didak, NikolinaPoimanje discipline u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
29.Kosanović, VannaŠkolska ekskurzija kao oblik izvanučeničke nastave: aktivnosti i sadržaji, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
30.Barun, AntonelaSocioemocionalna kompetentnost nastavnika iz perspektive studenata nastavničkog usmjerenja, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
31.Vrdoljak, EllaSkriveni kurikulum srednjoškolskih nastavnika, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
32.Brnada, PaulaAfektivni razvoj djeteta u različitim pedagoškim koncepcijama, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
33.Rožić, DijanaProfesionalni razvoj nastavnika: stavovi nastavnika i studenata nastavničkih studija o licenciranju, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
34.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Mišurac, IrenaThe contribution of the mathematics self-concept and subjective value of mathematics to mathematical achievement // Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja, 51 (2019), 162-197 doi:10.2298/ZIPI1901162R (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Matulić, Branko; Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju / Čižmešija, Aleksandra ; Diković, Marina ; Domović, Vlatka ; Đorđević, Mina ; Jukić, Renata ; Kolić-Vehovec, Svjetlana ; Koludrović, Morana ; Ledić, Jasminka ; Lončar-Vicković, Sanja ; Luketić, Daliborka ; Matulić, Branko ; Šamo, Renata ; Turk, Marko ; Vizek Vidović, Vlasta ; Vojvodić, Katja (ur.).
Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 -
36.Koludrović, MoranaProblemsko učenje u obrazovanju odraslih // Zbornik radova 8. Međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih: Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša (ur.).
Zagreb, 2018. str. 104-111 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
37.Tomelić, SonjaStavovi studenata o kvaliteti vrednovanja akademskih postignuća, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
38.Jelaš, JosipaPoticanje divergentnog mišljenja i kreativnosti u čitankama književnosti za srednju školu, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
39.Vranješ, IvanaZastupljenost tema i sadržaja iz područja zdravlja, sigurnosti i zaštite okoliša u časopisima za djecu i mlade, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
40.Bosančić, IvanaObilježja religijskog odgoja u formalnom obrazovanju u Republici Hrvatskoj i nekim zemljama Europske unije, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
41.Koludrović, Morana; Marušić, AndrejŠto je andragogija? // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 33-64 -
42.Koludrović, MoranaSuvremene odrednice obrazovanja odraslih // Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 13-32 -
43.Učimo cjeloživotno učiti i poučavati: Priručnik za nastavnike u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Vučić, Mario (ur.). Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018 (prirucnik)
-
44.Koludrović, MoranaŽivot s medijima - G generacija // Hrvatska obzorja : časopis Ogranka Matice hrvatske Split, 2018 (2018), 2; 53-59 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
45.Koludrović, MoranaUdžbenik - knjiga za učenje i/ili knjiga koja uči učiti? // Državni stručni skup za učitelje razredne nastave: Učitelji pred izazovom promjena
Vodice, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
46.Čižmešija, Aleksandra; Diković, Marina; Domović, Vlatka; Đorđević, Mina; Jukić, Renata; Kolić-Vehovec, Svjetlana; Koludrović, Morana; Ledić, Jasminka; Lončar-Vicković, Sanja; Luketić, Daliborka et al.Priručnik za unapređenje kompetencija nastavnika u visokom obrazovanju. Zagreb: Ministarstvo znanosti i obrazovanja Republike Hrvatske, 2018 (prirucnik)
-
47.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Bubić, AndrejaPercipirana sigurnost u školi i razredno- nastavno ozračje kao prediktori doživljavanja nasilnih ponašanja // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 31-52 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
48.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Ljubetić, MajaSamopoimanje i zadovoljstvo obitelji kao prediktori rizičnih ponašanja u adolescenciji // XXI Dani psihologije u Zadru / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea i sur. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 87-87 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
49.Koludrović, Morana; Vorgić Krvavica, RužicaDoprinos kvaliteti obrazovanja odraslih iz perspektive usavršavanja andragoških kompetencija: iskustva na programu Curriculum globALE // 6. međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
50.Koludrović, MoranaObrazovanje odraslih: kvalitetom nastavnog procesa do kvalitete sustava i kompetentnosti polaznika // Dani strukovnih nastavnika
Opatija, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
51.Koludrović, MoranaUloga samovrednovanja u suvremenom odgojno - obrazovnom procesu // (Samo)vrednovanjem do unaprjeđenja pedagogijske teorije i pedagoške prakse
Split, Hrvatska, 2018. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
52.Kosanović, VannaDoprinos Ivana illicha, Alexandera Neilla i Paola Freirea suvremenoj pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
53.Krak, MarinaPristupi i načini vrednovanja učeničkih postignuća u Hrvatskoj, Irskoj i Engleskoj, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
54.Bralić, SaraUloga Montessori materijala za učenje u cjelovitom razvoju ličnosti djeteta, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
55.Bulog, AnjaObitelj i dom kao tema učenja i poučavanja u nastavnim planovima i programima od 1951. do 2006., 2017., diplomski rad, Filozofski fakultet, Split
-
56.Barun, AntonelaRazvoj socioemocionalne kompetentnosti u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
57.Kegalj, AnaMotivacija za učenje u biheviorističkoj, konstruktivističkoj i Montessori koncepciji odgoja i obrazovanja, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
58.Balić, HaniMedijski uzori i sadržaji: preferencije učenika osnovnoškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
59.Kuić, TihanaUloga učitelja i odgojitelja u Montessori pedagogiji, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
60.Dulčić, PetarOrganizacija i realizacija nastavnog procesa u waldorfskoj školi, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
61.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Donelli, IvaDoprinos Jeana Piageta i Marije Montessori suvremenom odgoju i obrazovanju // Znanstveni kolokvij s međunarodnim sudjelovanjem - Suvremeni pogledi na kulturu djetinjstva
Split, Hrvatska, 2017. (predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
62.Koludrović, Morana; Kalebić Jakupčević, KatijaOdnos razrednog ozračja i školskog uspjeha učenika osnovnoškolske dobi // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 4; 557-571 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
63.Koludrović, MoranaIgra u Montessori i Waldorfskoj koncepciji // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 126 (2017), 152; 18-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
64.Bubić, Andreja; Koludrović, Morana; Vuković, ValentinaKorištenje bajkama u nastavi // Sažetci međunarodne znanstvene konferencije 11. dani osnovnih škola Splitsko - dalmatinske županije. Prema kvalitetnoj školi. Od znanosti do učionice
Split, Hrvatska, 2017. str. 5-5 (predavanje, sažetak, ostalo) -
65.Koludrović, MoranaIndividualizacija nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // 5. Međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2017. (ostalo, neobjavljeni rad) -
66.Koludrović, MoranaKompetentnost andragoških djelatnika kao jedno od polazišta izgradnje i osiguranja kvalitete sustava obrazovanje odraslih // 5. Međunarodni andragoški simpozij
Biograd na Moru, Hrvatska, 2017. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
67.Koludrović, Morana; Mišurac, Irena; Reić Ercegovac, InaNeke odrednice školskog postignuća iz matematike i uspješnosti u rješavanju problemskih zadataka // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa - knjiga sažetaka / Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2017. str. 147-147 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
68.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaDoes Higher Education Curriculum Contribute to Prospective Teachers' Attitudes, Self-Efficacy and Motivation? // World journal of education, 7 (2017), 1; 93-104 doi:10.5430/wje.v7n1p93 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
69.Golem, MajaPoticanje socioemocionalne kompetentnosti u waldorfskom vrtiću, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
70.Staničić, AnamariaKozmički odgoj u Montessori pedagogiji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
71.Skender, IvaOsobitosti djelovanja nekih slobodnih škola u svijetu, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
72.Stefanović, SandraPoticanje kreativnosti u udžbenicima engleskog jezika u višim razredima osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
73.Draganja, AnaRazvijanje jezične pismenosti, izražavanja i jezičnog stvaranja u Waldorf pedagogiji, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
74.Domazet, JasnaAnaliza odgojno-obrazovnih ciljeva i vrijednosti u školskim dokumentima od 1946. godine do danas, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
75.Cikojević, AnticaMultifunkcionalnost stripa u odgojno-obrazovnom procesu, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
76.Donelli, IvaOdrednice razvoja djeteta iz perspektive Marije Montessori i Jeana Piageta, 2016., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
77.Ursić, MateaPoticanje kreativnog mišljenja u čitankama za niže razrede osnovne škole, 2016., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
78.Koludrović, Morana; Brčić Kuljiš, MaritaSmjernice za izradu standarda zanimanja i standarda kvalifikacija stručnjaka za obrazovanje odraslih u RH // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.).
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 195-200 -
79.Koludrović, MoranaDidaktičke kompetencije i promicanje cjeloživotnog učenja na studijima andragogije // Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih/ Contribution to the development of the curricula aimed at adult education professionals / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.).
Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016. str. 271-290 -
80.Doprinos razvoju kurikuluma namijenjenih stručnjacima u obrazovanju odraslih / Koludrović, Morana ; Brčić Kuljiš, Marita (ur.). Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016 (monografija)
-
81.Brčić Kuljiš, Marita; Koludrović, Morana; Popović, ToniIzrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacije stručnjaka za obrazovanje odraslih // Zbornik radova 7. međunarodne konferencije o obrazovanju odraslih Kome treba obrazovanje odraslih? / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2016. str. 47-55 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
82.Koludrović, Morana; Kolobarić, MarinaStjecanje životno – praktičnih vještina u hrvatskom školstvu nekad i danas // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 62 (2016), 3; 65-75 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
83.Brčić Kuljiš, Marita; Koludrović, Morana; Popović, ToniIzrada standarda zanimanja i standarda kvalifikacije stručnjaka za obrazovanje odraslih // Andragoški glasnik
Vodice, Hrvatska, 2016. str. 111-113 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
84.Vučić, Mario; Koludrović, MoranaProfesionalizacija andragoških djelatnika // Building Bridges in Adult Education
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
85.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaProcjena potrebnih socioemocionalnih kompetencija i motivacije nastavnika u obrazovanju odraslih // Zbornik radova znanstveno-stručnog kolokvija Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016. str. 143-160 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
86.Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj / Brčić Kuljiš, Marita ; Koludrović, Morana (ur.). Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2016 (zbornik)
-
87.Reić Ercegovac, Ina; Alfirević, Nikša; Koludrović, MoranaSchool Principals’ Communication and Co-Operation Assessment: The Croatian Experience // Handbook of Research on Managerial Solutions in Non-Profit Organizations / Potočan, Vojko ; Ungan, Mustafa ; Nedelko, Zlatko (ur.)., 2016. str. 276-297
-
88.Koludrović, Morana; Kolobarić, MarinaStjecanje životno – praktičnih vještina u hrvatskom školstvu nekad i danas // Didaktički izazovi II - Je li novo staro?
Osijek, Hrvatska, 2016. str. 29-31 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
89.Reić Ercegovac, Ina; Bubić, Andreja; Koludrović, MoranaDoživljeno nasilje u školi: prediktivna uloga razrednog ozračja i osjećaja sigurnosti u školi // XX. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Penezić, Z., Slišković, A., Ćubela Adorić, V., Gregov, Lj., Nikolić, M., Nekić, M., Ombla, J., Šimunić, A., Tokić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 115-115 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
90.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaIntrinzična motivacija i samoefikasnost nastavnika u obrazovanju odraslih kao prediktor kvalitete nastavnog procesa // XX. Dani psihologije u Zadru - Sažeci priopćenja / Penezić, Z., Slišković, A., Ćubela Adorić, V., Gregov, Lj., Nikolić, M., Nekić, M., Ombla, J., Šimunić, A., Tokić, A. (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2016. str. 82-82 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
91.Brčić Kuljiš, Marita; Popović, Toni; Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Vican, Dijana; Pavičić, Jurica; Relja, Renata; Živčić, Mile; Vučić, MarioSamoprocjena kompetentnosti, motivacije i samoefikasnosti nastavnika u obrazovanju odraslih. Split: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2016 (istraživački izvještaj)
-
92.Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, Morana; Bubić, AndrejaSchool governance models and school boards: Educational and administrative aspects // School Effectiveness and Educational Management: Towards a South-Eastern Europe Research and Public Policy Agenda / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
New York (NY): Palgrave Macmillan, 2016. str. 107-125 -
93.Koludrović, Morana; Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, InaPROCJENA POTREBNIH SOCIO-EMOCIONALNIH KOMPETENCIJA I MOTIVACIJE NASTAVNIKA U OBRAZOVANJU ODRASLIH // Stanje i perspektive obrazovanja odraslih u Republici Hrvatskoj
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
94.Ljubetić, Maja; Reić Ercegovac, Ina; Koludrović, MoranaQuality Partnership as a Contextual Prerequisite of Successful Learning of Young and Preschool-Aged Children // Journal of education and learning (Toronto), 5 (2016), 1; 78-87 doi:10.5539/jel.v5n1p78 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
95.Zorić, JosipaPromicanje univerzalnih i odgojno-obrazovnih vrijednosti u časopisima za djecu i mlade, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
96.Žaja, MarijaStavovi studenata u primjeni i učinkovitosti nekih strategija učenja i poučavanja u visokoškolskoj nastavi, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
97.Milas, AntonijaUloga učitelja u konvencionalnoj školi i Montessori pedagogija, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
98.Bosančić, IvanaReligijski pristupi u konvencionalnim, Montessori i Waldorf školama, 2015., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
99.Šućur, AndrijanaStavovi nastavnika i učenika o kvaliteti dopunske i dodatne nastave, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split
-
100.Vukadinović, MarijaAnaliza pitanja i zadataka u edukacijskim softverima iz područja prirode i društva, 2015., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split