Pregled po CROSBI profilu: Morana Koludrović (CROSBI Profil: 31244, MBZ: 306406)
-
1.Koludrović, MoranaUloga cjeloživotnog učenja u stjecanju i usavršavanju kompetencija. Što nam donose mikrokvalifikacije? // Znanstveno-stručna konferencija „Nastavničkim kompetencijama prema kompetencijama studenata“
Split, Hrvatska, 2023. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Ćosić, Ana; Gulyas, Barnabas; Jelaska, Filipa; Pevna, Katerina; Kamanova, Lenka; Koludrović, Morana; Kovacs, ZsuzsaEnhancing lifelong learning through intergenerational learning / Gulyas, Barnabas ; Kovacs, Zsuzsa (ur.).
Budimpešta: Eötvös Loránd University, Faculty of Education and Psychology Institute of Research on Adult Education and Knowledge Management, 2023 -
3.Ljubetić, Maja; Koludrović, MoranaPartnerstvo obitelji i škole – važno društveno pitanje. // Osnaživanje obitelji-izazovi i perspektive / Zloković, Jasminka (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2023. str. 174-184 -
4.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaAnaliza implementacije preporuke vijeća o oblicima usavršavanja: nove prilike za odrasle u Republici Hrvatskoj // Zbornik radova sa znanstveno - stručne konferencije Post-krizno obrazovanje odraslih. Post-crisis adult education. / Žiljak, Tihomir ; Rajić, Višnja ; Koludrović, Morana ; Kušić, Siniša ; Krešić Klaucke, Ivana (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2022. str. 85-91 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, Ina; Kalebić Jakupčević, KatijaDoprinos cjeloživotnog učenja učinkovitosti odgojno- obrazovnog sustava // Forum o upravljanju i vođenju u obrazovanju 2022.: Efikasnost i kreativnost obrazovnog sustava
Zagreb, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
6.Rajić, Višnja; Koludrović, MoranaOdnos dominantnoga pedagogijsko – didaktičkog pristupa i didaktičke oblikovanosti udžbenika na primjeru udžbenika prirode i društva // 2. Međunarodna znanstvena i umjetnička koferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 116-117 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe attitudes of initial teacher education students towards teacher socioemotional competence // Ekonomska istraživanja, 35 (2022), 1; 4113-4127 doi:10.1080/1331677X.2021.2010114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Koludrović, MoranaPrimjena problemskog učenja u obrazovanju učitelja // Suvremeni pristupi obrazovanju učitelja / Strugar, Vladimir ; Rajić, Višnja (ur.).
Bjelovar : Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 134-166 -
9.Rajić, Višnja; Koludrović, Morana; Kuntin, PetraTeacher education as means of teacher professionalization // School and teacher education 2030 in tension between new trends in postmodern society / Linhofer, Susane ; Holz, Oliver ; Grabner, Marlene ; Kuhnis, Jurgen (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2021. str. 197-204 -
10.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaRazvoj i uloga školskog kurikuluma u Republici Hrvatskoj: povijesno-komparativna analiza // Metodički ogledi, 28 (2021), 2; 11-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo We Equip Teachers to Deal with Global Crisis? Case of Initial Teacher Education in the Republic of Croatia // Human, Technologies and Quality of Education, 2021 = Cilvēks, tehnoloģijas un izglītības kvalitāte, 2021 / Daniela, Linda (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 794-802 doi:10.22364/htqe.2021.62 -
12.Koludrović, Morana; Reić Ercegovac, InaAttitudes, Motivation, and Self-Efficacy in Adult Education in Croatia // Sodobna pedagogika, 72 (138) (2021), 3; 214-229 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Koludrović, Morana; Mrsić, AntonelaThe Attitudes of Students of Initial Teacher Education Programs Towards Teacher Socioemotional Competence // /
Pula, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Koludrović, MoranaUloga, važnost i mogućnosti školske knjižnice u kontekstu razvoja kurikulumskog pristupa // 33. Proljetna škola školskih knjižničara RH: Kurikulsko planiranje - provedba nepostojećeg kurikula nastavnog područja Školsko knjižničarstvo
Split, Hrvatska, 2021. str. 22-33 (plenarno, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
15.Grčić Ante; Kosanović Vana; Koludrović, MoranaPotiču li školske ekskurzije cjeloviti razvoj ličnosti? Kvalitativna analiza sadržaja školskih ekskurzija // Zbornik radova Međunarodna znanstvena konferencija 12. Dani osnovnih škola Krug od znanosti do učionice / Dobrota, Snježana ; Tomaš, Suzana ; Restović, Ivana ; Maleš, Lada ; Bulić, mila ; Jakupčević, Eva ; Blažević, Ines (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2021. str. 55-65 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Koludrović, Morana; Bižaca, LucijaKulturno – umjetničko – povijesne kompetencije djece i mladih iz perspektive odgojno – obrazovnih djelatnika // /
Split, Hrvatska, 2021. str. /-/ (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Koludrović, MoranaVažnost i vrste istraživanja u provođenju kurikulumskih reformi na nacionalnoj razini // Zbornik radova. XXVI naučna konferencija „Pedagoška istraživanja i školska praksa“. Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 97-100 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Grčić, Ante; Koludrović, MoranaKomparativna analiza programa metodologije istraživanja na studijima pedagogije: odnos kvalitativne i kvantitativne paradigme // XXVI naučna konferencija "Pedagoška istraživanja i školska praksa". Kvalitativna istraživanja kroz discipline i kontekste: osmišljavanje sličnosti i razlika / Džinović, Vladimir ; Nikitović, Tijana (ur.).
Beograd: Institut za pedagoška istraživanja Beograd ; Institut za psihologiju Filozofskog fakulteta u Beogradu, 2021. str. 92-96 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Rajić, Višnja; Diković, Marina; Koludrović, MoranaDo we equip teachers to deal with global crisis? Case of initial teacher education in the Republic of Croatia // LATVIJAS UNIVERSITĀTES 79. STARPTAUTISKAJAI ZINĀTNISKAJAI KONFERENCEI CILVĒKS, TEHNOLOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS KVALITĀTE SEKCIJĀ “SKOLOTĀJU IZGLĪTĪBA NENOTEIKTĪBAS UN KRĪZES SITUĀCIJĀ”. 19. 02. 2021. / Ilze Miķelsone ; Indra Odiņa, ; Anna Stavicka (ur.).
Riga: University of Latvia Press, 2021. str. 1-6 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Koludrović, Morana; Zbukvić Ožbolt, SnježanaProcjena kvalitete online nastavnog procesa u obrazovanju odraslih: perspektiva polaznika programa // Andragoški glasnik, 24 (2020), 39; 34-47 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
21.Koludrović, Morana; Rajić Višnja; Režek Cvetko, MarinaProcjena kvalitete programa usavršavanja i osposobljavanja andragoških djelatnika u Republici Hrvatskoj // /
Sofija, Bugarska, 2020. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Koludrović, moranaModularni pristup u planiranju i organiziranju nastavnog procesa u obrazovanju odraslih // Andragoška konferencija / škola u sastavu Međunarodnog andragoškog simpozija
Vodice, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, neobjavljeni rad, ostalo) -
23.Koludrović, Morana; Rajić, VišnjaŠto je (ne)suvremeno u suvremenom školstvu? // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu: Učiteljski fakultet, 2019. str. 139-152 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Rakić, LeaPojam slobode u pedagoškim djelima Paola Freirea i Ivana Illicha, 2019., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Split
-
25.Kuić, TihanaStavovi budućih učitelja i odgojitelja o ulozi pedagoga u odgojno-obrazovnoj ustanovi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split