Pregled po CROSBI profilu: Goran Vlašić (CROSBI Profil: 29315, MBZ: 265372)
Pronađeno 59 radova
-
1.Vlašić, Goran; Gugić, Ante; Šubić, RomanFinancijska pismenost i spremnost na učenje o financijama kao čimbenici sklonosti pripadnika generacije Z poduzetništvu i ulaganju na tržištu kapitala // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 2; 569-599 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Vlašić, Goran; Keleminić, Kristijan; Šubić, RomanUnderstanding drivers of consumer loyalty in the banking industry: A comparative study of generation z individuals exhibiting high vs. low financial literacy // Management, 31 (2022), 2; 569-599 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Vlašić, Goran; Keleminić, Kristijan; Živković, FranImplications of Multi-Homing for Multi-Sided Platforms: A Literature Review // Global Business Conference 2022 Proceedings, 2022 (2022), 224-237 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Vlašić, GoranComparative analysis of the role of strategic orientation, strategic performance metric focus and strategic audacity in driving firm performance: family businesses vs nonfamily businesses // Journal of family business management, ahead-of-print (2022), ahead-of-print-ahead-of-print doi:10.1108/JFBM-03-2022-0048 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Vlašić, Goran; Keleminić, Kristijan; Dropulić, BrankaThe Impact of Market-Driven vs. Market-Driving Strategies on Products’ Short-Term and Long-Term Sales Growth // Tržište = Market : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 34 (2022), 2; 205-217 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Dabić, Marina; Stojčić, Nebojša; Pavičić, Jurica; Vlašić, GoranInclusive Internationalisation as a Driver of the Institutional Entrepreneurial Agenda in Higher Education // Borderlands / Lock, Deborah ; Caputo, Andrea ; Hack-Polay, Dieu ; Igwe, Paul (ur.).
Cham: Springer, 2022. str. 207-220 doi:10.1007/978-3-031-05339-9_18 -
7.Krupka, Zoran; Skelin, Zrinka; Vlašić, GoranInternationalization of SMEs in IT Sector – Factors that Influence the Process // Proceedings of FEB Zagreb 13th International Odyssey Conference on Economics and Business / Sever Mališ, Sanja ; Jaković, Božidar ; Načinović Braje, Ivana (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 989-1004 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranBrand Equity in a Digital Age: Systematic Literature Review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 31 (2022), 1; 277-302 doi:10.17818/EMIP/2022/1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Vranešević, Tihomir; Ozretić Došen, Đurđana; Pavičić, Jurica; Piri Rajh, Sunčana; Sinčić Ćorić, Durbavka; Tomašević Lišanin, Marija; Tkalac Verčič, Ana; Palić, Mirko; Krupka, Zoran; Mandić, Miroslav et al.Osnove marketinga. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021 (ostalo)
-
10.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Škare, VatroslavMarketing u globalnu i digitalnom okruženju // Osnove marketinga / Vranešević, Tihomir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2021. str. 87-110 -
11.Krupka, Zoran; Dobra, Andreja; Vlašić, GoranFactors Influencing the Perception of Destination Brand Luxuriousness // Naše gospodarstvo, 67 (2021), 4; 74-86 doi:10.2478/ngoe-2021-0022 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Dropulić, Branka; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranStudent Customer Experience: A Systematic Literature Review // Management, 26 (2021), 2; 211-228 doi:10.30924/mjcmi.26.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranSchool Principals as Businessman // Clute International Education Conference
Orlando (FL), Sjedinjene Američke Države, 2018. str. 337-337 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Vlašić, Goran; Hair, Joe; Krupka, ZoranStar Marketer’s Impact on the Market Strategy Choice // Management, 22 (2017), 2; 1-13 doi:10.30924/mjcmi/2017.22.2.1 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Vlašić, GoranMarketing and Management Knowledge – Is it Necessary to Managing a School? // 2016 ICBTS International Academic Research Conference Proceedings / Kerdpitak, Chayanan ; Heuer, Kai ; Soltani, Ebrahim ; Nartea, Gilbert (ur.).
Pathum Thani: ICBTS Institute Conference Center & CK research, 2016. str. 69-69 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Pavičić, Jurica; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranMarketing škole // Upravljanje odgojno-obrazovnom ustanovom: Menadžment i marketing u školama / Krce Miočić, Božena ; Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša ; Najev Čačija, Ljiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2016. str. 147-191 -
17.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Krce Miočić, BoženaSchool Principals, Environments and Stakeholders: The Blessings and Heresies of Market Organization // School Effectiveness and Educational Management / Alfirević, Nikša ; Burušić, Josip ; Pavičić, Jurica ; Relja, Renata (ur.).
London : Delhi: Palgrave Macmillan, 2016. str. 27-48 -
18.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Ćukušić, Maja; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranThe E-Learning Model for Educational Leadership // Proceedings of 10th International Conference of Teaching, Education & Learning
Dubai, Ujedinjeni Arapski Emirati, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša; Vlašić, Goran; Krupka, ZoranSocial responsibility and social involvement of Croatian schools and headmasters: Conceptual foundations // Proceedings of 6th International Conference of Teaching, Education & Learning
Singapur, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Vlašić, Goran; Krupka, Zoran; Pavičić, JuricaStar Marketer's Impact on Product’s Performance and Strategic Direction // Leveraging New Technology to Create Value for Customers and Firms
San Francisco (CA), Sjedinjene Američke Države, 2014. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
21.Krupka, Zoran; Vlašić, Goran; Pavičić, JuricaThe Role of Individual, Product And Company Characteristics for Creating Brand Perceptions // World Business, Finance and Management Conference
Auckland, Novi Zeland, 2014. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Growing in shrinking markets / Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica ; Langer, Josef (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
23.Socially responsible business and global/local competitiveness / Krupka, Zoran ; Vlašić, Goran ; Pavičić, Jurica (ur.). Zagreb: Institut za inovacije, 2013 (zbornik)
-
24.Vlašić, Goran; Langer, Josef; Krupka, ZoranMediating mechanism of charisma, trust and reputation in driving capital endowment into value premium // 4th EMAC CEE Regional Conference
Sankt Peterburg: St. Petersburg University, Graduate School of Management, 2013. str. 36-36 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Vlašić, Goran; Pavičić, Jurica; Krupka, Zoran; Alfirević, NikšaVisoko obrazovanje - Između teorijskih znanja i praktičnih vještina // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj - jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Tomislav (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 94-96 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)