Pregled po CROSBI profilu: Tena Velki (CROSBI Profil: 29084, MBZ: 309876)
Pronađeno 192 radova
-
1.Matijašić-Bodalec, Dubravka; Bajan, Antun; Šolić, Krešimir; Mamić, Petra; Velki, Tena; Bajan, Nikola; Milostić-Srb, Andrea; Srb, Nika; Fosić, Igor; Čukljek, Snježana; Đorđević, Slavica.The connection between daily/general stress experience and risky Internet behaviour among students of health and non-health studies // Acta clinica Croatica (2023) (međunarodna recenzija, prihvaćen)
-
2.Velki, Tena; Miočić, MarijanaApplying TAM (Technology Acceptance Model) to Predict Effective ICT Use of Preschool Teachers during the COVID-19 Pandemic // MIPRO 2023, 46th ICT and Electronics Convention: Proceedings / Skala, K. (ur.).
Rijeka: Croatian Society for Information, Communication and Electronic Technology – MIPRO, 2023. str. 583-588 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Velki, TenaPredstavljanje novog studijskog programa „Poslijediplomski specijalistički studij Inkluzivnog odgoja i obrazovanja“ // 29. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinca i zajednice / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Randić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 244-244 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
4.Velki, TenaPrikaz projekta „Omogućimo socijalnu uključenost starijih osoba u općini Draž – briga za kvalitetan život osoba starije životne dobi“ // 29. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Psihologija u promociji cjeloživotnog razvoja, otključavanju potencijala i jačanju otpornosti pojedinaca i zajednice / Kuterovac Jagodić, Gordana ; Ambrosi-Radnić, Neala ; Nakić Radoš, Sandra ; Smojver-Ažić, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2022. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
5.Velki, Tena; Bjelobrk, Vladimir; Stanić, Ivana; Romstein, Ksenija.Mogućnosti poslijediplomskog obrazovanja za psihologe i druge stručne suradnike - predstavljanje novog studijskog programa Poslijediplomskog specijalističkog studija Inkluzivnog odgoja i obrazovanja // Knjiga sažetaka : IX. znanstveno - stručni skup Osnaživanje potencijala za preventivne aktivnosti u zajednici / Milić, Marija ; Tomašić Humer, Jasmina ; Vrdoljak, Gabrijela. (ur.).
Osijek: Filozofski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 11-11 (ostalo, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Velki, TenaPrevencija vršnjačkog nasilja – uspješnost programa iz znanstvene perspektive // Okrugli stol pravobraniteljice za djecu pod nazivom „Vršnjačko nasilje u školi – od prevencije do reakcije: Možemo li bolje?
Osijek, Hrvatska, 2022. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, ostalo) -
7.Velki, Tena; Šolić, Krešimir; Žvanut, BoštjanCross-cultural validation and psychometric testing of the Slovenian version of the Croatian Behavioral-Cognitive Internet Security Questionnaire // Elektrotehniški vestnik, 89 (2022), 3; 103-108 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Velki, TenaPsychologists as information-communication system users: Is this bridge between informationcommunication and behavioral science enough to prevent risky online behaviors? // MIPRO 2022 Proceedings / Skala, Karolj (ur.).
Opatija, Hrvatska, 2022. str. 1196-1200 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Zrilić, SmiljanaPozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 155-174 doi:.org/10.5559/di.31.1.08 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Dubovicki, Snježana; Velki, TenaMethodological Particularities in Research on Contemporary Childhood in Croatia: A Pedagogical– Psychological Perspective // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 15 (2022), 1; 91-104 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Velki, Tena; Romstein, Ksenija; Ružić, ValentinaSlaganje procjena roditelja i odgojitelja za različita područja razvoja predškolaca // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 4; 1139-1169 doi:10.15516/cje.v23i4.4241 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Velki, TenaRoditeljski nadzor kao zaštitni faktor kod utjecaja pretjeranog korištenja interneta na socio-emocionalni razvoj djece // Coping with Crisis – Pathways Towards Resilience: Book of abstracts / Pačič-Turk, Ljiljana ; Žutić, Maja (ur.).
Zagreb: Odjel za psihologiju, Hrvatsko katoličko sveučilište, 2021. str. 44-44 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Velki, Tena; Kuterovac Jagodić, GordanaPružanje podrške srednjoškolcima s posebnim potrebama u vrijeme pandemije COVID-19 iz perspektive stručnih suradnika // Savremeni trendovi u psihologiji 2021 - knjiga sažetaka / Živančević Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 165-167 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Pekić, Jasmina; Milovanović, Ilija; Velki, Tena; Kodžopeljić, JasminaApplication of Control-value theory in the context of online learning at universities in Serbia: the mediating role of academic emotions // Current trends in psychology: Book of abstracts / Živančević Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2021. str. 74-75 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Velki, Tena; Milić, Marija; Lučić, KlaraRelationship between problematic gaming and emotional intelligence and empathy in early adolescence // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 67 (2021), 1; 63-81 doi:10.32903/zs.67.1.4 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Manojlović; DejanaRazlike u roditeljskim procjenama simptoma ADHD-a pri primjeni različitih mjernih instrumenata, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
17.Štimac, Maja; Romstein, Ksenija; Velki, TenaArchives of Disease in Childhood // Archives of disease in childhood, 106 (2021), 2; 202-202 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Velki, Tena; Šolić, KrešimirPsyhological Aspects of Risky Online Behavior // 44th international convention on information, communication and electronic technology / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2021. str. 18-18 (radionica, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
19.Trnak, DajanaOdnos dosade na nastavi i simptoma ADHD-a kod učenika osnovne škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
-
20.Velki, Tena; Milić, MarijaStress as a mediator between risk and protective factors and online risky behaviors in adolescents // Primenjena psihologija, 14 (2021), 2; 149-171 doi:10.19090/pp.2021.2.149-171 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Velki, Tena; Romstein, KsenijaValidacija i standardizacija hrvatske verzije ASQ-3 na uzorku djece u dobi od tri do pet godina // Paediatria Croatica, 65 (2021), 2; 95-101 doi:10.13112/PC.2021.15 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Dubovicki, Snježana; Velki, TenaMetodološke posebnosti u istraživanjima suvremenoga djetinjstva: pedagoško-psihološka perspektiva // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Grafikart d.o.o., Zadar, 2021. str. 42-43 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaRoditeljske procjene djetetovih razvojnih odstupanja // Nova promišljanja o djetinjstvu = Rethinking Childhood / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2021. str. 89-89 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Miočić, Marijana; Velki, Tena; Romstein, KsenijaImportance of adequate screening tools for preschoolers: testing ASQ-3 on Croatian population // 7th SWS International Scientific Conference on Social Sciences - ISCSS 2020
Beč, Austrija, 2021. str. 41-48 doi:10.5593/sws.iscss.v2020.7.2/s05.05 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Vlah, Nataša; Velki, Tena; Kovačić, EminaTeachers’ self-efficacy based on symptoms of attention deficit hyperactivity disorder in primary school pupils // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 11 (2020), 3; 141-161 doi:10.26529/cepsj.746 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)