Pregled po CROSBI profilu: Tamara Turza-Bogdan (CROSBI Profil: 28821, MBZ: 246911)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Turza-Bogdan, TamaraKajkavsko narječje u nastavi Hrvatskoga jezika: Prilozi za osnovnoškolsku nastavu. Čakovec: Ogranak Matice hrvatske u Čakovcu, 2013 (monografija)
-
2.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaRadost igre, metodički priručnik uz čitanku za drugi razred osnovne škole. Zagreb: Alfa, 2006 (udžbenici i skripte)
-
3.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaSvijet igre, metodički priručnik uz čitanku za četvrti razred osnovne škole. Zagreb: Alfa, 2003 (udžbenici i skripte)
-
4.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaVrijeme igre, metodički priručnik uz čitanku za treći razred osnovne škole. Zagreb: Alfa, 2003 (udžbenici i skripte)
-
1.Multilingualism and Cultural Diversity in Education and Kajkavian Group of Dialects ; Višejezičnost i kulturna različitost u obrazovanju i kajkavsko narječje (Croatian Journal of Education/Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje Vol 19. Sp.Ed. 1 2017.) / Filipan-Žignić, Blaženka ; Turza-Bogdan, Tamara (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (zbornik)
-
2.Zbornik radova sa znanstvenoga kolokvija povodom 70. obljetnice rođenja i znanstvenoga doprinosa Stjepana Hranjeca / Kos-Lajtman, A. ; Turza-Bogdan, T. ; Filipan-Žignić, B. ; Hranjec, Stjepan (ur.). Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
3.Jezik, kultura i književnost u suvremenom svijetu (zbornik radova sa znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Međimurski filološki dani II. održanoga u Čakovcu 26. travnja 2013. (zbornik radova) / Turza-Bogdan, Tamara ; Legac, Vladimir ; Kos-Lajtman, Andrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Blažeka, Đuro (ur.). Zagreb: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
4.3. Međimurski filološki dani Knjiga sažetaka / Cvikić, Lidija ; Kovačević, Barbara ; Legac, Vladimir ; Ramadanović, Ermina ; Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2015 (Knjiga sažetaka)
-
1.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenščina kot tuji jezik v Republiki Hrvaški iz osnovnošolske perspektive // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju / Pulko, Simona ; Zemljak Jontes, Melita (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2022. str. 255-273 doi:10.18690/um.ff.12.2022.17 -
2.Turza-Bogdan, TamaraRazvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog // XLVIII МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА НА LIV ЛЕТНА ШКОЛА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СЕМИНАР ЗА МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА / Jankulovski, Nikola (ur.).
Skopje: Univerzitet Sv. Kiril i Metodij u Skopju, 2022. str. 298-313 -
3.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraPotiče li se u nastavi Hrvatskoga jezika okomita višejezičnost? // Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika / Aladrović Slovaček, Katarina (ur.).
Zagreb: Alfa, 2022. str. 171-190 -
4.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaMultilingualism in the Mother Tongue Classroom – Between Theory an Practice: an example from Croatia // Language and Culture in the Intercultural World / Mikolič, Vesna (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2020. str. 126-145 -
5.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 (100 Godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
6.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 ; 100 godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir, Mikulan ; Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
7.Turza-Bogdan, Tamara, Kovač, NinaRecepcijske posebnosti i individualni doživljaj Šume Striborove i Regoča Ivane Brlić-Mažuranić u izvannastavnome čitanju // ”Šegrt Hlapić” Od čudnovatog do čudesnog, zbornik radova / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 733-747 -
8.Turza-Bogdan, TamaraO nekim mogućnostima poticajne didaktičke komunikacije u nastavi književnosti // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.).
Baja: Josef Eotvos College, 2015. str. 243-251 -
9.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaPrilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65 -
10.Turza-Bogdan, Tamara; Kanajet Šimić, LadaHrvatske izvandomovinske škole u Americi i Kanadi (HIŠAK) – pogled na nastavu hrvatskoga jezika iz suvremene metodičke perspektive // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja - Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa HDPL / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015. str. 189-205 -
11.Turza-Bogdan, TamaraOdnos djece mlađe školske dobi prema kajkavskome narječju hrvatskoga jezika // Jezik i obrazovanje. Filološka istraživanja danas / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.)., 2013. str. 107-123
-
12.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaPrepoznavanje bliskoznačnica hrvatskoga kao nematerinskog/drugog jezika u mlađim razredima osnovne škole // Prvi, drugi, ini jezik: hrvatsko-makedonske usporedbe / Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2013. str. 297-306 -
13.Engler, Tihomir; Turza-Bogdan, Tamara; Kos-Lajtman, AndrijanaZlatko Krilićs Roman Krik (Der Schrei) als Allegorie zur Bewältigung des durch den Krieg hervorgerufenen Hasstraumas // An allen Fronten. Kriege und politische Konflikte in Kinder- und Jugendmedien / Tomkowiak, Ingrid ; Ute Dettmar, Gabriele von Glasenapp, Caroline Roeder (ur.).
Zürich: Chronos, 2013. str. 369-389 -
14.Turza-Bogdan, TamaraNarječja hrvatskoga jezika - od dječje recepcije do metodičkog konteksta // Contemporary Foreign Language Education: Linking Theory into Practice / Akbarov, Azamat ; Cook, Vivian (ur.).
Sarajevo: Internacionalni Burč univerzitet, 2012. str. 571-582 -
15.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaNastava hrvatskoga jezika u višejezičnoj sredini // Redefiniranje tradicije: dječja književnost, suvremena komunikacija, jezici i dijete / Bežen, Ante ; Majhut, Berislav (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 271-282 -
16.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaLeksičko-semantičke kompetencije učenika mlađih razreda u određivanju pridjevskih sinonima // Društvo i jezik: višejezičnost i višekulturalnost / Pavličević-Franić, D. ; Bežen, A. (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 283-292 -
17.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, VladimiraInteres za kajkavsko narječje i književnost u radu s djecom predškolske i mlađe školske dobi // Kutatások az eötvös józsef főiskolán 2009 eötvös / Steinerné Molnár, Judit (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 134-140 -
18.Engler, Tihomir; Turza-Bogdan, Tamara; Mikulan, KrunoslavZur Rezeption von Astrid Lindgrens "Pippi Langstrumpf" in Kroatien // Astrid Lindgren - Werk und Wirkung. Internationale und interkulturelle Aspekte / Blume, Svenja ; Kümmerling-Meibauer, Bettina ; Nix, Angelika (ur.).
Frankfurt: Peter Lang, 2009. str. 155-174 -
1.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 4; Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za četvrti razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2021 -
2.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 3. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2020 -
3.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 2. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
1.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaSvijet igre: čitanka za četvrti razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2009 -
2.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaVrijeme igre: čitanka za treći razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2009 -
1.Siketić, Josipa; Turza-Bogdan, TamaraUloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)
-
2.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaLingusitic aspects of Roma minority education in Croatia: current state and perspectives // Danubius Noster, 1 (2020), 139-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
3.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, Lidija; Svetec, MartaHrvatski kao nematerinski jezik – recepcija studenata Učiteljskog fakulteta // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 95-114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Turza-Bogdan, Tamara; Virč, Ines; Čerepinko, LucijaO uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 14 (2016), 2; 61-81 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Velički, Vladimira; Turza-Bogdan, TamaraRazumevanje pravljic - osnova za kakovostno interpretacijo pri delu z otroki // Otrok in knjiga, revija za vprašanja mladinske književnosti, književne vzgoje in s knjigo povezanih medijev, 83 (2012), 179-185 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
6.Kos-Lajtman, Andrijana; Turza-Bogdan, TamaraUtjecaj usmenoknjiževnog i mitološkog supstrata varaždinskog kraja na književni rad Ivane Brlić-Mažuranić // Narodna umjetnost, 47 (2010), 2; 175-190 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Turza-Bogdan, TamaraStavovi nastavnika o kajkavskome narječju // Hrvatski, 1 (2009), 173-192 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
8.Mikulan, Krunoslav; Turza-Bogdan, Tamara; Engler, TihomirPippi Longstocking in the Croatian School System and Its Reception among Primary School Pupils // Licus, 3 (2008), 5; 53-74 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
9.Turza-Bogdan, TamaraKajkavski dramski tekst u funkciji učenja jezika // Hrvatski, VI (2008), 2; 180-199 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
10.Turza-Bogdan, TamaraKnjiževni fantastični likovi i interesi učenika mlađe školske dobi // Učitelj, 7 (2007), 153-168 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaDevetogodišnjaci i mjesni govor (mjesni govor postao je cool) // Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 5 (2005), 127-138 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
12.Turza-Bogdan, TamaraMetodičke vježbe u književnoj i jezičnoj izobrazbi studenata // Metodika, časopis za teoriju i praksu metodikâ u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi, 5 (2004), 8; 48-55 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
13.Turza-Bogdan, TamaraNeke karakteristike leksičke razvijenosti šestogodišnjaka // Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcu, 4 (2004), 113-126 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
14.Turza-Bogdan, TamaraUtjecaj zavičajnoga govora na pisanje u ranoj nastavi // Učitelj : godišnjak Visoke učiteljske škole u Čakovcuj, 3 (2003), 137-150 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
1.Turza-Bogdan, Tamara; Pašica, AnamariO medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta. // Hrvatski: časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, XVIII (2020), 1-2; 73-92 (recenziran, članak, stručni)
-
1.Nemeth-Jajić, Jadranka; Turza-Bogdan, TamaraKoncepcija narječnih čitanaka // Zbornik radova (Drugi svezak) Šestoga hrvatskoga slavističkoga kongresa održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014.
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Hrvatski slavistički odbor, 2018. str. 935-944 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Turza-Bogdan, TamaraRecepcija jezika kajkavske književnosti u mlađim razredima osnovne škole // Peti hrvatski slavistički kongres : zbornik radova, knjiga 2 / Turk, Marija ; Srdoč-Konestra, Ines (ur.).
Rijeka, 2012. str. 891-898 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Turza-Bogdan, TamaraRazvijanje jezičnih kompetencija osnovnoškolaca pomoću tekstova na narječjima // Stavovi promjena - promjena stavova, međunarodni tematski zbornik radova / Vučo, J., Milatović, B. (ur.).
Nikšić: Filozofski fakultet Nikšić, Univerzitet Crne Gore, 2011. str. 334-342 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Turza-Bogdan, TamaraKajkavsko narječje i književnost u nastavnim planovima i programima // I. međimurski filološki dani / Bežen, A., Blažeka, Đ. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 183-191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaLeksičko-semantičke kompetencije učenika za stvaranje sinonimskih nizova u prvom razredu // Konferencijski zbornik Drugi međunarodni specijalizirani znanstveni skup Rano učenje hrvatskoga jezika 2 / Pavličević-Franić, Dunja ; Bežen, Ante (ur.).
Zagreb: Europski centar za napredna i sustavna istraživanja (ECNSI) ; Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 261-273 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaUtjecaj višejezičnosti na recepciju umjetničkoga teksta // Konferencijski zbornik Prvi specijalizirani znanstveni skup: "Rano učenje hrvatskoga jezika (RUHJ-1) / Šimović, V. ; Bežen, A ; Pavličević-Franić, D. (ur.).
Zagreb: ECNSI i Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 182-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Turza-Bogdan, Tamara; Peharda, MajaMogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika // Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G ; Mikulan, K. (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 319-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Turza-Bogdan, TamaraStručno-znanstveni skup Kajkavsko narječje i književnost u nastavi kao poticaj za primjenu dijalektoloških istraživanja // Zbornik radova sa znanstvenoga kolokvija povodom 70. obljetnice rođenja i znanstvenoga doprinosa Stjepana Hranjeca / Kos-Lajtman, Andrijana (ur.).
Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 81-91 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
3.Ciglar, Vesna; Turza-Bogdan, TamaraRazumijevanje pročitanoga teksta - idiom ili jezični standard // Dijete i jezik danas : zavičajnost u nastavi hrvatskog jezika : interkulturalnost u nastavi stranih jezika : zbornik radova s međunarodnoga stručnoga i znanstvenoga skupa / Blažeka, Đuro (ur.).
Čakovec : Osijek: Učiteljski fakultet sveučilišta u Zagrebu-Središte u Čakovcu ; Učiteljski fakultet u Osijeku, 2007. str. 80-93 (poster, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
4.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaJesu li nepoznate riječi uistinu nepoznate? // Semantika prirodnog jezika i metajezik semantike / Granić, Jagoda (ur.).
Zagreb : Split: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2005. str. 767-774 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaJezični krajolik škole kao prostor identiteta višejezičnih učenika // Rethinking childhood 2 - book of abstracts / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 192-191 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaStudents’ Language Identity and School Linguistic Landscape // 2022 LANGUAGES MATTER Final Conference. Using languages to respect diversity, benefit the brain and ensure peace / Matić, Tina ; Rozmanič, Tina (ur.).
Ljubljana: Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, 2022. str. 97-97 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenian as foreign language in Croatia - Primary school perspective // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju
Maribor, Slovenija, 2019. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
4.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaNew curriculum of mother language in Croatia – What about teachers? // X. International Conference on Teaching Methodology
Baja, Mađarska, 2019. str. 15-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
5.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraLinguistic aspects of Roma education in Republic of Croatia: state of affairs and perspectives // X. International Conference on Teaching Methodology, knjiga sažetaka
Baja, Mađarska, 2019. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaVišejezičnost od najranije dobi - stavovi odgojitelja // Zajedno rastemo - redefiniranje prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja
Čakovec, Hrvatska, 2018. str. 6-7 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraVišejezičnost i nefromalno učenje // „Chalenges of Education in Global Society" - book of abstracts
Ljubljana, 2018. str. 2-4 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaDevelopment of teachers' and preschool teachers' competences for teaching children speakers of Croatian as L2 // Međunarodni naučni skup Didaktičko-metodički pristupi i strategije - podrška učenju i razvoju dece, rezimei
Beograd, 2015. str. 179-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Nemeth-Jajić, Jadranka; Turza-Bogdan, TamaraKoncepcija narječnih čitanaka // Šesti Hrvatski slavistički kongres. Knjiga sažetaka / Botica, Stipe (ur.).
Vinkovci : Vukovar : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Cvikić, Lidija; Aladrović Slovaček, Katarina; Turza-Bogdan, TamaraRole of educational system in minority language maintenance : an example of the Albanian language in Croatia // International conference "Research and education challenges towards the future" : Abstract
Skadar, Albanija, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
1.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraHow can vocabulary determine grammar teaching? An example of the Croatian language // American Association of Teachers of Slavic and East European Languages
New Orleans (LA), Sjedinjene Američke Države, 2019. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaMultilingual Kindergarten Practices in a Monolingual vs. Multilingual Setting. // Multilingual Education in Diverstity Context
Valletta, Malta, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Turza-Bogdan, TamaraMultilingualism in the Mother Tongue Classroom – Between Theory and Practice // International Conference Language and Culture
Koper, Slovenija, 2017. str. 5-5 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, Tamara, Dani, TihanaDječje znakovanje (baby signing) - jezični i komunikacijski aspekti // Problems and Dilemas of Teaching and Learning Theory and Practice in Formal Education
Beograd, Srbija, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraThe Role of Heritage Speakers in Globalized World ; a Case of Croatian // Anual Convention of the Association for Slavic, East European, & Eurasian Studies
Washington D.C., Sjedinjene Američke Države, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraDoes preschool support multilingualism? – an example of Croatia // Issues of Multilingualism in Early Childhood Education: Zero to Six
Rim, Italija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, Lidija; Aladrović Slovaček, KatarinaWhat is big and what is small? - Majority and minority language(s) in educational system in Croatia // 15. International Conference on Minority Languages - Minority languages in education
Beograd, Srbija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Glasnović Gracin, Dubravka; Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaHrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi - radionca // 6. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
1.Turza-Bogdan, TamaraKajkavsko narječje i kajkavska književnost u osnovnoj školi, 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Turza-Bogdan, TamaraKajkavska književnost u metodičkom obzoru (u nastavnim programima, udžbenicima/čitankama, metodičkoj literaturi i obrazovnom programu RTV), 1998., magistarski rad, Filozofski fakultet, Zagreb
-
1.Leško, KatarinaVišejezičnost i jezični krajolik u obrazovnom sustavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
2.Svetec, MartaHrvatski kao nematerinski jezik romske nacionalne manjine u Međimurskoj županiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
1.Turza-Bogdan, TamaraRecenzija Znanstvene monografije Ivan Cankar v medkulturnem prostoru. Ob stoti obletnici Cankarjeve smrti, 2018. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
2.Turza-Bogdan, TamaraNačela nastave hrvatskoga jezika u kontekstu komunikacijsko-humanističkog modela poučavanja, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
3.Turza-Bogdan, TamaraRecepcija kajkavskoga narječja i književnosti u osnovnoj školi, 2010. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).