Pregled po CROSBI profilu: Tamara Turza-Bogdan (CROSBI Profil: 28821, MBZ: 246911)
-
1.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaJezični krajolik škole kao prostor identiteta višejezičnih učenika // Rethinking childhood 2 - book of abstracts / Cindrić, Maja ; Ivon, Katarina (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2023. str. 192-191 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Siketić, Josipa; Turza-Bogdan, TamaraUloga odgojitelja u pričanju priče // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 20 (2022), 1; 31-46 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaStudents’ Language Identity and School Linguistic Landscape // 2022 LANGUAGES MATTER Final Conference. Using languages to respect diversity, benefit the brain and ensure peace / Matić, Tina ; Rozmanič, Tina (ur.).
Ljubljana: Univerza v Ljubljani Pedagoška fakulteta, 2022. str. 97-97 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenščina kot tuji jezik v Republiki Hrvaški iz osnovnošolske perspektive // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju / Pulko, Simona ; Zemljak Jontes, Melita (ur.).
Maribor: Univerzitetna založba Univerze v Mariboru, 2022. str. 255-273 doi:10.18690/um.ff.12.2022.17 -
5.Turza-Bogdan, TamaraRazvoj pismenosti i usvajanje jezika obrazovanja na primjeru triju jezika: hrvatskog, makedonskog i slovenskog // XLVIII МЕЃУНАРОДНА НАУЧНА КОНФЕРЕНЦИЈА НА LIV ЛЕТНА ШКОЛА НА МЕЃУНАРОДНИОТ СЕМИНАР ЗА МАКЕДОНСКИ ЈАЗИК, ЛИТЕРАТУРА И КУЛТУРА / Jankulovski, Nikola (ur.).
Skopje: Univerzitet Sv. Kiril i Metodij u Skopju, 2022. str. 298-313 -
6.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraPotiče li se u nastavi Hrvatskoga jezika okomita višejezičnost? // Suvremena promišljanja o usvajanju i učenju hrvatskoga jezika / Aladrović Slovaček, Katarina (ur.).
Zagreb: Alfa, 2022. str. 171-190 -
7.Turza-Bogdan, Tamara; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 4; Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za četvrti razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2021 -
8.Turza-Bogdan, Tamara; Pašica, AnamariO medijima i govorno-jezičnome razvoju djece s roditeljskog motrišta. // Hrvatski: časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, XVIII (2020), 1-2; 73-92 (recenziran, članak, stručni)
-
9.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaMultilingualism in the Mother Tongue Classroom – Between Theory an Practice: an example from Croatia // Language and Culture in the Intercultural World / Mikolič, Vesna (ur.).
Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2020. str. 126-145 -
10.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 3. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za 3. razred osnovne škole / Bilešić, Tihana (ur.).
Zagreb: Alfa, 2020 -
11.Turza-Bogdan, Tamara; Velički, Vladimira; Pospiš, SlavicaČitam i pišem 2. Radna čitanka iz hrvatskoga jezika za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
12.Turza-Bogdan, Tamara; Peharda, MajaMogućnosti primjene otvorenoga sustava u nastavi Hrvatskoga jezika // Jezik, književnost, obrazovanje - suvremeni koncepti / Višnjić Jevtić, A ; Filipan Žignić, B ; Lapat, G ; Mikulan, K. (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 319-326 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
13.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaLingusitic aspects of Roma minority education in Croatia: current state and perspectives // Danubius Noster, 1 (2020), 139-146 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
14.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 (100 Godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir ; Mikulan, Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
15.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaSlovenian as foreign language in Croatia - Primary school perspective // Slovenščina kot drugi in tuji jezik v izobraževanju
Maribor, Slovenija, 2019. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
16.Turza-Bogdan, TamaraObrazovanje odgojitelja i učitelja - pogled iz konteksta višejezičnosti i interkulturalnosti // 100/140 ; 100 godina nastave na hrvatskom jeziku i 140 godina od osnutka Učiteljske škole u Čakovcu / Legac, Vladimir, Mikulan ; Krunoslav (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 193-205 -
17.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaNew curriculum of mother language in Croatia – What about teachers? // X. International Conference on Teaching Methodology
Baja, Mađarska, 2019. str. 15-16 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraLinguistic aspects of Roma education in Republic of Croatia: state of affairs and perspectives // X. International Conference on Teaching Methodology, knjiga sažetaka
Baja, Mađarska, 2019. str. 14-15 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraHow can vocabulary determine grammar teaching? An example of the Croatian language // American Association of Teachers of Slavic and East European Languages
New Orleans (LA), Sjedinjene Američke Države, 2019. str. 13-14 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Turza-Bogdan, TamaraRecenzija Znanstvene monografije Ivan Cankar v medkulturnem prostoru. Ob stoti obletnici Cankarjeve smrti, 2018. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
21.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, Tamara; Aladrović Slovaček, KatarinaMultilingual Kindergarten Practices in a Monolingual vs. Multilingual Setting. // Multilingual Education in Diverstity Context
Valletta, Malta, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
22.Nemeth-Jajić, Jadranka; Turza-Bogdan, TamaraKoncepcija narječnih čitanaka // Zbornik radova (Drugi svezak) Šestoga hrvatskoga slavističkoga kongresa održanoga u Vukovaru i Vinkovcima od 10. do 13. rujna 2014.
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo ; Hrvatski slavistički odbor, 2018. str. 935-944 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaVišejezičnost od najranije dobi - stavovi odgojitelja // Zajedno rastemo - redefiniranje prakse i teorije ranoga i predškolskoga odgoja i obrazovanja
Čakovec, Hrvatska, 2018. str. 6-7 (plenarno, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraVišejezičnost i nefromalno učenje // „Chalenges of Education in Global Society" - book of abstracts
Ljubljana, 2018. str. 2-4 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Leško, KatarinaVišejezičnost i jezični krajolik u obrazovnom sustavu, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
26.Turza-Bogdan, TamaraMultilingualism in the Mother Tongue Classroom – Between Theory and Practice // International Conference Language and Culture
Koper, Slovenija, 2017. str. 5-5 (plenarno, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Multilingualism and Cultural Diversity in Education and Kajkavian Group of Dialects ; Višejezičnost i kulturna različitost u obrazovanju i kajkavsko narječje (Croatian Journal of Education/Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje Vol 19. Sp.Ed. 1 2017.) / Filipan-Žignić, Blaženka ; Turza-Bogdan, Tamara (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (zbornik)
-
28.Turza-Bogdan, Tamara; Cvikić, Lidija; Svetec, MartaHrvatski kao nematerinski jezik – recepcija studenata Učiteljskog fakulteta // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 19 (2017), 1; 95-114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, Tamara, Dani, TihanaDječje znakovanje (baby signing) - jezični i komunikacijski aspekti // Problems and Dilemas of Teaching and Learning Theory and Practice in Formal Education
Beograd, Srbija, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
30.Turza-Bogdan, Tamara; Virč, Ines; Čerepinko, LucijaO uporabi kajkavskoga narječja iz perspektive učenika - njegovih govornika // Hrvatski : časopis za teoriju i praksu nastave hrvatskoga jezika, književnosti, govornoga i pismenoga izražavanja te medijske kulture, 14 (2016), 2; 61-81 (recenziran, članak, znanstveni)
-
31.Cvikić, Lidija; Turza Bogdan, TamaraThe Role of Heritage Speakers in Globalized World ; a Case of Croatian // Anual Convention of the Association for Slavic, East European, & Eurasian Studies
Washington D.C., Sjedinjene Američke Države, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Turza-Bogdan, TamaraStručno-znanstveni skup Kajkavsko narječje i književnost u nastavi kao poticaj za primjenu dijalektoloških istraživanja // Zbornik radova sa znanstvenoga kolokvija povodom 70. obljetnice rođenja i znanstvenoga doprinosa Stjepana Hranjeca / Kos-Lajtman, Andrijana (ur.).
Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 81-91 (predavanje, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
33.Zbornik radova sa znanstvenoga kolokvija povodom 70. obljetnice rođenja i znanstvenoga doprinosa Stjepana Hranjeca / Kos-Lajtman, A. ; Turza-Bogdan, T. ; Filipan-Žignić, B. ; Hranjec, Stjepan (ur.). Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016 (zbornik)
-
34.Turza-Bogdan, Tamara, Kovač, NinaRecepcijske posebnosti i individualni doživljaj Šume Striborove i Regoča Ivane Brlić-Mažuranić u izvannastavnome čitanju // ”Šegrt Hlapić” Od čudnovatog do čudesnog, zbornik radova / Majhut, Berislav ; Narančić Kovač, Smiljana ; Lovrić Kralj, Sanja (ur.).
Zagreb : Slavonski Brod: Hrvatska udruga istraživača dječje književnosti ; Ogranak Matice hrvatske u Slavonskom Brodu, 2015. str. 733-747 -
35.Turza-Bogdan, TamaraO nekim mogućnostima poticajne didaktičke komunikacije u nastavi književnosti // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.).
Baja: Josef Eotvos College, 2015. str. 243-251 -
36.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaPrilog poučavanju hrvatskoga kao nematerinskog jezika // Volume of collected Croatian (and English) language essays based on papers presented on the Day of Hungarian Science till 2013. / Toth Sandor, Attila (ur.).
Baja: Eötvös József Főiskola, 2015. str. 56-65 -
37.Cvikić, Lidija; Turza-Bogdan, TamaraDoes preschool support multilingualism? – an example of Croatia // Issues of Multilingualism in Early Childhood Education: Zero to Six
Rim, Italija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
38.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaDevelopment of teachers' and preschool teachers' competences for teaching children speakers of Croatian as L2 // Međunarodni naučni skup Didaktičko-metodički pristupi i strategije - podrška učenju i razvoju dece, rezimei
Beograd, 2015. str. 179-179 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
39.Svetec, MartaHrvatski kao nematerinski jezik romske nacionalne manjine u Međimurskoj županiji, 2015., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
40.Jezik, kultura i književnost u suvremenom svijetu (zbornik radova sa znanstvenog skupa s međunarodnim sudjelovanjem Međimurski filološki dani II. održanoga u Čakovcu 26. travnja 2013. (zbornik radova) / Turza-Bogdan, Tamara ; Legac, Vladimir ; Kos-Lajtman, Andrijana ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Blažeka, Đuro (ur.). Zagreb: Odsjek u Čakovcu Učiteljskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2015 (zbornik)
-
41.Turza-Bogdan, Tamara; Kanajet Šimić, LadaHrvatske izvandomovinske škole u Americi i Kanadi (HIŠAK) – pogled na nastavu hrvatskoga jezika iz suvremene metodičke perspektive // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja - Zbornik radova s međunarodnoga znanstvenog skupa HDPL / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa ; Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2015. str. 189-205 -
42.Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, Lidija; Aladrović Slovaček, KatarinaWhat is big and what is small? - Majority and minority language(s) in educational system in Croatia // 15. International Conference on Minority Languages - Minority languages in education
Beograd, Srbija, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
43.3. Međimurski filološki dani Knjiga sažetaka / Cvikić, Lidija ; Kovačević, Barbara ; Legac, Vladimir ; Ramadanović, Ermina ; Turza-Bogdan, Tamara ; Virč, Ines (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2015 (Knjiga sažetaka)
-
44.Nemeth-Jajić, Jadranka; Turza-Bogdan, TamaraKoncepcija narječnih čitanaka // Šesti Hrvatski slavistički kongres. Knjiga sažetaka / Botica, Stipe (ur.).
Vinkovci : Vukovar : Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
45.Glasnović Gracin, Dubravka; Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaHrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi - radionca // 6. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
46.Turza-Bogdan, TamaraOdnos djece mlađe školske dobi prema kajkavskome narječju hrvatskoga jezika // Jezik i obrazovanje. Filološka istraživanja danas / Vučo, Julijana ; Durbaba, Olivera (ur.)., 2013. str. 107-123
-
47.Turza-Bogdan, Tamara; Ciglar, VesnaPrepoznavanje bliskoznačnica hrvatskoga kao nematerinskog/drugog jezika u mlađim razredima osnovne škole // Prvi, drugi, ini jezik: hrvatsko-makedonske usporedbe / Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena (ur.).
Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2013. str. 297-306 -
48.Cvikić, Lidija; Aladrović Slovaček, Katarina; Turza-Bogdan, TamaraRole of educational system in minority language maintenance : an example of the Albanian language in Croatia // International conference "Research and education challenges towards the future" : Abstract
Skadar, Albanija, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Turza-Bogdan, TamaraKajkavsko narječje u nastavi Hrvatskoga jezika: Prilozi za osnovnoškolsku nastavu. Čakovec: Ogranak Matice hrvatske u Čakovcu, 2013 (monografija)
-
50.Engler, Tihomir; Turza-Bogdan, Tamara; Kos-Lajtman, AndrijanaZlatko Krilićs Roman Krik (Der Schrei) als Allegorie zur Bewältigung des durch den Krieg hervorgerufenen Hasstraumas // An allen Fronten. Kriege und politische Konflikte in Kinder- und Jugendmedien / Tomkowiak, Ingrid ; Ute Dettmar, Gabriele von Glasenapp, Caroline Roeder (ur.).
Zürich: Chronos, 2013. str. 369-389