Pregled po CROSBI profilu: Daria Tot (CROSBI Profil: 28641, MBZ: 306274)
Pronađeno 42 radova
-
1.Gotal, Petra; Tot, DariaAutonomija, kompetentnost i međusobna povezanost odgojitelja i njihovo zadovoljstvo poslom // Knjižica sažetaka 2. Međunarodno znanstvene i umjetničke konferencije Suvremene teme u odgoju i obrazovanju - STOO2 In memoriam prof. emer. dr. sc. Milan Matijević u suradnji sa Zavodom za znanstvenoistraživački i umjetnički rad Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti u Bjelovaru / Damir Velički, Mario Dumančić (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet, 2022. str. 52-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Gotal, Petra; Tot, DariaEducators' autonomy, competence and relatedness and their job satisfaction, 2022. (međunarodna recenzija, izvještaj).
-
3.Tot, DariaSELF-EVALUATION IN HIGHER EDUCATION: STUDENTS’ REFLECTIONS IN BUILDING PROFESSIONAL IDENTITY AND TEACHING QUALITY // Influences and Importance of Self-Awareness, Self-Evaluation and Self-Esteem / Thomas, Heidi R. (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2022. str. 93-115 doi:10.52305/LBDI7424 -
4.Tot, Daria; Kirinić, GiovannaUNIVERSAL VALUES AND VALUE SYSTEMS: THE LINK BETWEEN BASIC VALUES AND DIMENSIONS OF TEACHER’S COMMUNICATION STYLES // Intercultural Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.).
Osijek : Vinkovci: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Republic of Croatia ; Croatian Academy of Sciences and Arts, the Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia., 2021. str. 78-89 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tot, DariaStudentska sjećanja i refleksija u izgradnji profesionalnog identiteta nastavnika // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 221-236 (domaća recenzija, članak, ostalo)
-
6.Kudek Mirošević, Jasna; Tot, Daria; Jurčević, Lozančić, AnkaOsmišljavanje inkluzivnoga odgojno-obrazovnog procesa - Samoprocjena odgojitelja i učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 18 (2020), 3; 547-560 doi:10.31192/np.18.3.8 (recenziran, članak, znanstveni)
-
7.Jurčević Lozančić, Anka; Tot, Daria; Golik Homolak, IvanaResearch into the partnership between educators and parents in pre-school institutions during the COVID 19 pandemia – Croatian experiences // ICERI2020 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, I. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 2647-2655 doi:10.21125/iceri.2020.0616 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Mavračić Miković, Ivana; Tot, DariaPARENTAL AND EDUCATIONAL PERCEPTION OF MUTUAL RESPONSIBILITY AND THE INFLUENCE OF CERTAIN FACTORS ON SUCCESSFUL MUTUAL PARTNERSHIP COOPERATION // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, LXVI (2020), 1; 33-42 doi:10.32903/zs.66.1.3 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Jurčević Lozančić, Anka; Tot, DariaCreativity and Creation in Early Childhood and Preschool Education Curriculum // Croatian Journal of Education, 22 (2020), Sp.Ed.No.1; 25-34 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Skupnjak, Draženka; Tot, DariaUloga neformalnoga i informalnoga učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Didaktički izazovi III: didaktička retrospektiva i perspektiva KAMO I KAKO DALJE? / Peko, Anđelka ; Ivanuš Grmek, Milena ; Delcheva Dizarevikj, Jasmina (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 196-207 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Kudek Mirošević, Jasna; Tot, Daria; Šamo, RenataPreschool Teachers’ Experiences in Working with Children in an Inclusive Educational Facility // 2nd International Conference on New Approaches in Education
Oxford, 2020. str. 1-13 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Matijević, Katarina; Gotal, Petra; Tot, DariaKompetencije odgojitelja u poticanju dječjega jezičnog razvoja // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO: Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina / Klasnić, Irena (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2019. str. 189-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Matijević, Katarina; Gotal, Petra; Tot, DariaKompetencije odgojitelja u poticanju dječjega jezičnog razvoja // Zbornik radova simpozija Pedagogija i psihologija: od ispravljanja nedostataka do poticanja osobnih snaga i vrlina
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 52-53 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Kirinić, Giovanna; Tot, DariaDimensions of Communication Styles as Teacher's Values Orientation: Characteristics and Preferences // International Mediterranean Congress on Social Sciences (MECAS VII)
Budimpešta, Mađarska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
15.Tot, DariaUsmjerenost razvijanju novih dimenzija učenja i učinkovitog profesionalnog razvoja učitelja // Radovi Zavoda za znanstvenoistraživački i umjetnički rad u Bjelovaru, 13 (2019), 197-217 doi:10.21857/y7v64twppy (recenziran, članak, znanstveni)
-
16.Skupnjak, DraženkaDoprinos formalnih, neformalnih i informalnih oblika učenja kompetencijama i profesionalnom razvoju učitelja, 2019., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
17.Draženka Skupnjak; Daria TotZastupljenost neformalnog i informalnog učenja u profesionalnom razvoju učitelja // Nova prisutnost: časopis za intelektualna i duhovna pitanja, Vol. XVII (2019), No. 2; 309-322 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Tot, Daria; Kudek Mirošević, JasnaPoticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi // TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE
Zagreb, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Kudek Mirošević Jasna; Tot, DariaIndividualized approach to teaching and educating inclusive primary school students // ECER 2018, " Inclusion and Exclusion, Resources for Educational Research?”
Bolzano, Italija, 2018. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
20.Gusić, Matea; Tot, DariaKurikulum alternativnog IB koncepta: prilog razvoju kurikuluma suvremene škole // Odgoj i obrazovanje - budućnost civilizacije / Prskalo, Ivan ; Braičić, Zdenko ; Badrić, Marko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. 2809, 10 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
21.Tot, DariaAndragoški pristup učenju svakog učitelja u njegovu profesionalnom razvoju // Upravljanje kvalitetom u obrazovanju odraslih / Rajić, Višnja ; Kušić, Siniša (ur.).
Zagreb: Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih (ASOO), 2018. str. 83-93 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Skupnjak, Draženka; Tot, Daria; Pahić, TeaMotivation for Choosing Teaching as a Profession and Teachers' Competencies // Pedagoška obzorja, 33 (2018), 3/4; 149-165 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Antulić, SandraAnaliza procesnih i strukturnih odrednica praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja, 2017., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
-
24.Herceg, Jadranka; Zovko, Anita; Tot, DariaRazvijena komunikacija na materinskom jeziku kao preduvjet kvalitete sustava cjeloživotnog učenja // Andragoška propitivanja / Zovko, Anita (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 114-126 -
25.Antulić, Sandra; Opić, Siniša; Tot, DariaEvaluation level in the process of self-evaluation of educational institution // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, 18 (2016), Sp.Ed. No 1; 31-46 (međunarodna recenzija, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
26.Tot, Daria; Kušić, Siniša; Klapan, AnitaPlanning and programming continuous professional teacher training: Experiences in Croatia // Global journal on humanities and social sciences, 1 (2015), 1; 134-140 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Tot, DariaSamovrednovanje učitelja i njegov utjecaj na kvalitetu učiteljeve kompetentnosti // 2. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI -Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama, Knjiga sažetaka/Iris Marušić (ur.),
Zagreb, Hrvatska, 2014. str. 70-71 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Tot, DariaMonitoring and Self-Evaluating Teacher's Professional Development and School Activities // Život i škola, 60 (2014), 31; 176-188 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
29.Tot, DariaVažnost kulture samovrednovanja u odgoju i obrazovanju // Napredak (Zagreb), 154 (2013), 3; 271-288 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
30.Tot, DariaEvaluations of Learners, Teachers and School Management Boards with Regard to the Indicators of Contemporary Teacher Competences /Procjene učenika, učenika i vodstva škole o indikatorima suvremene učiteljske kompetentnosti/ // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje (Croatian Journal of Education), 15 (2013), 3/2013; 801-821 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
31.Tot, DariaKultura samovrednovanja škole i učitelja. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013 (monografija)
-
32.Tot, Daria; Bojić, TeaSamovrednovanje škole: učenička i nastavnička percepcija razrednoga ozračja // Škola, odgoj i učenje za budućnost, 5. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima / Jurčević Lozančić, A., Opić, S. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 427-441 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Zloković, Jasminka; Kušić, Siniša; Tot, DariaProfesionalno usavršavanje učitelja poradi poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba // Magistra Iadertina, 5 (2010), 5; 41-52 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
34.Tot, DariaUčeničke kompetencije i suvremena nastava // Odgojne znanosti, 12 (2010), 1; 65-78 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
-
35.Zloković, Jasminka; Kušić, Siniša, Tot, DariaProfesionalno usavršavanje učitelja u cilju poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba // Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2010. str. 366-377 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
36.Tot, Daria; Jurčec, LanaProcjene sudionika samovrednovanja učitelja o indikatorima kvalitete nastave i učenja // Napredak (Zagreb), 150 (2009), 1; 21-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
37.Tot, DariaSamovrednovanje učitelja i kvaliteta nastave, 2009., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Rijeka
-
38.Tot, Daria; Cindrić, Mijo; Šimović, VladimirBitna pretpostavka (samo)vrednovanja učitelja: spremnost sudionika // PEDAGOGY ANDTHE KNOWLEDGE SOCIETY Collected Papers of 2nd Scientific research symposium: Pedagogy and the Knowledge Society / Mijo CindrićVlatka DomovićMilan Matijević (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2008. str. 385-398 -
39.Tot, Daria; Klapan, Anita; Kušić, SinišaPlaniranje i programiranje stalnog stručnog usavršavanja učitelja // Kontroverze suvremene pedagogije i praksa odgoja i obrazovanja
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
40.Tot, Daria; Klapan, AnitaCiljevi stalnog stručnog usavršavanja: mišljenja učitelja // Pedagogijska istraživanja, 5 (2008), 1; 60-71 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
41.Zloković, Jasminka; Tot, Daria; Kušić, SinišaProfesionalno usavršavanje učitelja u cilju poticanja cjelokupnog razvoja djece suvremenog doba // Međunarodni znanstveno-stručni skup Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja : knjiga sažetaka / Bacalja, Robert (ur.).
Zadar: Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja predškolske djece Sveučilišta u Zadru, 2008. (poster, sažetak, stručni) -
42.Tot, Daria; Šimović, Vladimir; Cindrić, MijoObrazovne tehnologije u kurikulumu učiteljeva stalnog stručnog usavršavanja, 2007. (podatak o recenziji nije dostupan, ostali članci/prilozi).