Pregled po CROSBI profilu: Suzana Tomaš (CROSBI Profil: 28444, MBZ: 305315)
-
1.Tomaš, SuzanaOblikovanje nastavnih sadržaja u sustavu e-učenja: Kako oblikovati i implementirati nastavni sadržaj u sustavu e-učenja?. Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2022 (ostalo)
-
2.Tomaš, Suzana; Vrdoljak, Marijana; Delić, DarijaParent's views on the organization of online educational practice in kindergarten // ICERI2022 Proceedings
Sevilla, 2022. str. 1778-1778 doi:10.21125/iceri.2022.0455 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Baraba, Anamarija; Tomaš, SuzanaOnline safety awareness of elementary school students from Croatian rural and urban areas // St open, 3 (2022), 1-8 doi:10.48188/so.3.7 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Tomaš, SuzanaPRIMJENA MODELA “VREDNOVANJE OBLIKOVANIH NASTAVNIH SADRŽAJA U SUSTAVU E-UČENJA” // Međunarodna znanstvena konferencija Didaktički izazovi IV DIDACTIC CHALLENGES
Osijek, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni) -
5.Tomaš, Suzana; Vrdoljak, Marijana; Delić DarijaStavovi roditelja o online organizaciji odgojno- obrazovnog rada u vrtiću // 2. MEĐUNARODNA ZNANSTVENA I UMJETNIČKA KONFERENCIJA SUVREME TEME U ODGOJU I OBRAZOVANJU
Zagreb, Hrvatska, 2022. (predavanje, recenziran, ostalo, znanstveni) -
6.Tomaš, SuzanaDigitalna učionica:Ima li razlike? // IZZI MOĆ OBRAZOVANJA: STVARAJMO ZNANJE DIGITALNIM TEHNOLOGIJAMA
Split, Hrvatska, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni) -
7.Vugdelija, MarijaDigitalna pedagogija za učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za učiteljski studij, Split
-
8.Delić, DarijaONLINE ORGANIZACIJA ODGOJNO - OBRAZOVNOG RADA ZA DJECU RANE I PREDŠKOLSKE DOBI, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj, Split
-
9.Rizvan, MirjanaDruštvena mreža EDMODO u cilju komunikacije i suradnje s roditeljima djece predškolske dobi, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj, Split
-
10.Ištu, GoranaUsporedba tiskane i digitalne slikovnice za djecu predškolske dobi, 2021., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj, Split
-
11.Vasić, Daniel; Žitko, Branko; Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Gašpar, Angelina; Šarić-Grgić, Ines; Tomaš, Suzana; Peraić, Ivan; Markić-Vučić, MateaCroatian POS Tagger as a Prerequisite for Knowledge Extraction in Intelligent Tutoring Systems // HCII 2021: Adaptive Instructional Systems. Design and Evaluation: Proceedings, Part I / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2021. str. 334-345 doi:10.1007/978-3-030-77857-6_23 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tomaš, Suzana; Tomasović, Julija; Kuščević, DubravkaApplying the Moodle system in teaching contemporary art // Informatologia, 53 (2020), 3-4; 202-212 doi:10.32914/i.53.3-4.7 (recenziran, članak, stručni)
-
13.Markić, Vučić, Matea; Tomaš, Suzana; Stankov, SlavomirFactual Knowledge Acquisition and Remembering Using Digital Flashcard Tool // International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM) / Begušić, Dinko ; Rožić, Nikola ; Radić, Joško ; Šarić, Matko (ur.).
Split: Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 317-322 doi:10.23919/SoftCOM50211.2020.9238191 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
14.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić-Grgić, Ines; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Vasić, DanielDeclarative Knowledge Extraction in the AC&NL Tutor // Adaptive Instructional Systems: 2nd International Conference, AIS 2020, held as part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Copenhagen, Denmark, July 19–24, 2020: Proceedings / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 293-310 doi:10.1007/978-3-030-50788-6_22 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Šarić-Grgić, Ines; Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, Slavomir; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Vasić, DanielBayesian Student Modeling in the AC&NL Tutor // Adaptive Instructional Systems: 2nd International Conference, AIS 2020, held as part of the 22nd HCI International Conference, HCII 2020, Copenhagen, Denmark, July 19–24, 2020: Proceedings / Sottilare, Robert A. ; Schwarz, Jessica (ur.).
Cham: Springer, 2020. str. 245-257 doi:10.1007/978-3-030-50788-6_18 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Grubišić, Ani; Žitko, Branko; Stankov, Slavomir; Šarić- Grgić, Ines; Gašpar, Angelina; Tomaš, Suzana; Brajkov ić, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, Art aA common model for tracking student learning and knowledge acquisition in different e-Learning platforms // JE-LKS. Journal of E-Learning and Knowledge Society, 16 (2020), 3; 10-23 doi:10.20368/1971-8829/1135235 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Roguljić, MarijaUtjecaj tehnologije na razvoj djeteta rane i predškolske dobi, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet u Splitu, Odsjek za rani i predškolski odgoj, Split
-
18.Tomaš, Suzana; Jurić, Josipa; Paradžik, MirnaGeoGebra appliance in the teaching of mathematics in lower grades of elementary school // Metodički obzori/Methodological horizons, 13(2018)1 (2019), 25; 101-120 doi:10.32728/mo.13.1.2018.05 (međunarodna recenzija, članak, ostalo)
-
19.Tomaš, Suzana; Gović, LauraSamoprocjena digitalnih kompetencija studenata // Međunarodna znanstvena i umjetnička konferencija Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO 2019 / Dumančić, Mario ; Pavlin Homen, Maja (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Učiteljski fakultet, 2019. str. 27-42 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
20.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Šarić, Ines; Dodaj, ArtaPrinciples of Natural Language Processing and Adaptive Courseware in E-Assessments: Empirical Evaluations // Handbook of Research on E-Assessment in Higher Education / Azevedo, Ana ; Azevedo, Jose (ur.).
Porto: IGI Global, 2019. str. 335-366 -
21.Tomaš, SuzanaDigitalne tehnologije kao potpora praćenju i vrednovanju, 2018. (domaća recenzija, ostalo).
-
22.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić, Ines; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, ArtaKnowledge Tracking Variables in Intelligent Tutoring Systems // The 9th International Conference on Computer Supported Education
Porto, Portugal, 2017. str. 145-145 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Ivić, Josipa; Tomaš, SuzanaPrivatna poduka učenika osnovne škole u Moodleu // https://radovi.cuc.carnet.hr
Dubrovnik, Hrvatska, 2017. str. 1-10 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni) -
24.Grubišić, Ani; Stankov, Slavomir; Žitko, Branko; Šarić, Ines; Tomaš, Suzana; Brajković, Emil; Volarić, Tomislav; Vasić, Daniel; Dodaj, ArtaKnowledge Tracking Variables in Intelligent Tutoring Systems // CSEDU 2017: 9th International Conference on Computer Supported Education: Proceedings, Volume 1 / Escuderio, Paula ... [et al.] (ur.).
Porto: SCITEPRESS, 2017. str. 513-518 doi:10.5220/0006366905130518 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Margarita KrvavacVREDNOVANJE NASTAVNIH SADRŽAJA TRADICIONALNE NASTAVE I NASTAVE NA SUSTAVU MOODLE U ČETVRTOM RAZREDU OSNOVNE ŠKOLE IZ PODRUČNOG ZNANJA LJUDSKO TIJELO, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Split