Pregled po CROSBI profilu: Sanja Tatalović Vorkapić (CROSBI Profil: 28288, MBZ: 269694, ORCID: 0000-0002-9170-8455)
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Grazzani, Ilaria; Cavioni, Valeria; Conte, Elisabetta; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabine; Tatalović Vorkapić, Sanja et al.PROMOTING MENTAL HEALTH IN SCHOOLS: Evaluating the effectiveness of the PROMEHS Programme in improving students’ and teachers’ social and emotional competence, resilience and mental health, 2022 (monografija)
-
2.Tatalović Vorkapić, SanjaKako bez suza u dječji vrtić i osnovnu školu? : Podrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece tijekom prijelaza i prilagodbe, Psihologija dobrobiti djece vol. 2. Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Grad Rijeka, 2021 (monografija)
-
3.Tatalović Vorkapić, SanjaMeasuring the Psychological and Electrophysiological Attributes of Human Personality: Emerging Research and Opportunities. Hershey (PA): IGI Global, 2017 (monografija)
-
1.Supporting Children’s Well-Being During Early Childhood Transition to School / Tatalović Vorkapić, Sanja ; LoCasale-Crouch, Jennifer (ur.). Hershey (PA): IGI Global, 2021 (monografija) doi:10.4018/978-1-7998-4435-8
-
2.Psihologija privrženosti i prilagodba u dječjemu vrtiću: Psihologija dobrobiti djece vol. 1 / Tatalović Vorkapić, Sanja (ur.). Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2020 (monografija)
-
3.10. Međunardona konferencija u Rijeci, Hrvatska: Suvremeni trendovi u visokom obrazovanju u Evropi - Institucijsko djetinjstvo: Izazovi suvremenog odgoja i obrazovanja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Verdonik, Maja ; Anđić, Dunja (ur.). Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017 (urednička knjiga)
-
1.Skočić Mihić, Sanja; Janković, Zorica; Tatalović Vorkapić, Sanja; Sekušak Galešev, SnježanaHow to Strengthen a Child’s Vulnerability by Providing Support at School Case Story from Croatia // Reframing Mental Health in Schools: Using Case Stories to Promote Global Dialogue / Kaith, Erin ; Maich, Kimberly (ur.).
London : Delhi: Rowman & Littlefield, 2022. str. 103-116 -
2.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaExploring Teachers’ Educational Needs for Fostering Creativity in the Classroom // Voices from the classroom: A Celebration of Learning / Chiou, Vana ; Geunis, Lotte ; Holz, Oliver ; Oruç Ertürk, Nesrin ; Shelton, Fiona (ur.).
Münster : New York: Waxmann, 2021. str. 51-64 -
3.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čamber Tambolaš, AkvilinaPromoting Resilience in Kindergartens and Schools: Qualitative Analyses of Teachers’ Experiences in Croatia // Voices from the Classroom: A Celebration of Learning / Chiou, Vana ; Geunis, Lotte ; Holz, Oliver ; Oruç Ertürk, Nesrin ; Shelton, Fiona (ur.).
Münster: Waxmann, 2021. str. 366-377 -
4.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataPersonal and Professional Well-Being Among Early Childhood Teachers: Are They Related? // Psycho-Social Perspectives on Mental Health and Well-Being / Srinivasan, Padmanaban ; Chittaranjan, Subudhi (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2020. str. 255-280 doi:10.4018/978-1-7998-1185-5.ch013 -
5.Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, Sanja; Pauletić, IvanaOdraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja // Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.).
Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2019. str. 79-88 -
6.Tatalović Vorkapić, Sanja; Polanec, ElmaKojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi // ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ” / Kolar Billege, Marina (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 107-117 -
7.Marić, Mirna; tatalović Vorkapić, Sanja; Bralić, DorisGlazba i dijete s posebnim potrebama // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih ZBORNIK RADOVA / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 148-161 -
8.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaKompetencije budućih odgajatelja iz područja prijelaza i prilagodbe: Analiza studijskih programa i implikacije za promjene // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih zbornik radova / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, Emira (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 309-324 -
9.Tatalović Vorkapić, SanjaPodrška socijalno-emocionalnoj dobrobiti djece u Hrvatskoj: Prikaz tri znanstveno-stručna projekta // EDUVision 2019 – Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2019. str. 69-83 -
10.Katić, Vesna; Tatalović Vorkapić, SanjaHow future preschool teachers perceive the devekopment of early literacy skills through play – Implications for the improvement of new competencies // Requirements and approaches for contemporary teacher training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 115-124 -
11.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaThe challenges of transition and adaptation among early and preschool aged children from the early childhood educators' perspective // Requirements and approaches for contemporary teacher training / Županić Benić, Marijana ; Holz, Oliver ; Michielsen, Melissa (ur.).
Beč: LIT Verlag, 2019. str. 199-212 -
12.Tatalović Vorkapić, Sanja; Osojnak, LanaSensory integration as the path for nurturing toddlers’ well-being // Early Childhood Education and Care of Children under the Age of Three / Čotar konrad, Sonja ; Borota, Bogdana ; Rutar, Sonja ; Drljić, Karmen ; Jelovčan, Giuliana (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2019. str. 223-243 -
13.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lisjak, KoranaThe Comparison of Parents' Perceptions of Early Educators' Real and Ideal Personality and Optimism: What Personality and Optimism Educators Should Have? // Handbook of Research on Educator Preparation and Professional Learning / Drew, Polly ; Christie, Martin ; Kenan, Dikilitaş (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2019. str. 231-258 doi:10.4018/978-1-5225-8583-1.ch014 -
14.Tatalović Vorkapić, SanjaChildren's well-being during transition periods in Croatia: The proposal of empirical validation of Ecological-dynamic model. // INTED2019 Proceedings, 13th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 265-276 doi:10.21125/inted.2019.0130 -
15.Tatalović Vorkapić, Sanja; Prpić, Igor; Hržić- Zvardon, MajaPositive psychology and children's health: determinants of positive thinking and life satisfaction among parents of preschool children with and without developmental difficulties // Advances in Psychology Research, vol 136 / Columbus, Alexandra M. (ur.).
New York (NY): Nova Science Publishers, 2019. str. 1-44 -
16.Tatalović Vorkapić, SanjaSlični, a opet različiti… - Analiza odnosa između osobina ličnosti, smisla za humor i stavova prema primjeni humora u radu odgajatelja // Identitet i različitost u odgoju I obrazovanje: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno- stručnoga skupa / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2018. str. 37-57 -
17.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, MajaPreschool children’s temperament and their strengths and difficulties: Teachers’ assessment of their relationship // Protection and promotion of the well-being of children, youth, and families: Selected Proceedings of the 1st International Scientific Conference of the Department of Psychology at the Catholic University of Croatia / Nakić Radoš, Sandra (ur.).
Zagreb: Hrvatsko katoličko sveučilište, 2018. str. 11-28 -
18.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lacmanović, Sara; Katić, VesnaGratitude and Prosocial Behaviour Among Preservice Preschool Teachers: Their Significance in the Future Educational Work // Scientific Concepts Behind Happiness, Kindness, and Empathy in Contemporary Society / Silton, R. Nava (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2018. str. 43-75 doi:10.4018/978-1-5225-5918-4.ch003 -
19.Arrigoni, Jasna; Tatalović-Vorkapić, SanjaStudents’ attitudes toward education of gifted children and competencies as future teachers: Case study from Croatia // Curriculum development for gifted education programs / Cannaday, Jessica (ur.)., 2018. str. 19-42 doi:10.4018/978-1-5225-3041-1.ch002
-
20.Tatalović Vorkapić, Sanja; Prović, PetraPositive Psychology Competences of Pre-School Teachers as a Tool for Understanding and Nurturing Children's Play // Innovative Practices in Teacher Preparation and Graduate-Level Teacher Education Programs / Drew, P. ; Putman, M. ; Petty, T. M. ; Good, A. J. (ur.).
New York (NY): IGI Global, 2017. str. 134-152 doi:10.4018/978-1-5225-3068-8.ch009 -
21.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataFuture teachers’ personality, creative learning and academic success – How much their relationship is matter in contemporary educational context? // Contributions to the development of the contemporary paradigm of the institutional childhood: An educational perspective / Vujičić, Lidija ; Holz, Oliver ; Duh, Matjaž ; Michielsen, Melissa (ur.).
Zürich: LIT Verlag, 2017. str. 245-255 -
22.Tatalović Vorkapić, SanjaOsobine ličnosti i profesionalne kompetencije hrvatskih i slovenskih učitelja // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnost i transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2017. str. 67-86 -
23.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Mašić, MarijetaMyths about creativity: how do student teachers perceive creativity? // Improving the quality of teaching and learning in higher education / Izboljševanje kakovosti poučevanja in učenja v visokošolskem izobraževanju / Katarina Aškerc, Slavko Cvetek, Viktorija Florjančič, Manja Klemenčič, Barica Marentič Požarnik, Sonja Rutar (ur.).
Ljubljana: Center Republike Slovenije za mobilnost in evropske programe izobraževanja in usposabljanja (CMEPIUS), 2016. str. 143-152 -
24.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaPerformance-Based Assessment Evaluated by Croatian Preschool Teachers and Students: Implications for Study Program and Practice Modifications // Evaluating Teacher Education Programs through Performance-Based Assessments / Drew, Polly (ur.)., 2016. str. 337-375
-
25.Tatalović Vorkapić, Sanja; Polanec, ElmaThe empirical study about internet use and computer games among Croatian children // Handbook of Research on Digital Media and Creative Techologies / Harrison, Dew (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2015. str. 322-372 -
26.Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, ŽeljkoRedefiniranje obrazovanja odgajatelja: analiza iskustava studiranja prve generacije sveučilišnog diplomskog studija na Učiteljskom fakultetu u Rijeci // Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja- izazov za promjene/Competencies of Modern Teachers and Educators-Challenge for Change / Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2015. str. 151-161 -
27.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaTeachers’ Informal Learning: Context and Challenges in Professional Practice // Obzorja učenja: vzgojno-izobraževalne perspektive / Grušovnik, Tomaž (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem ; Univerzitetna založba Annales, 2015. str. 283-298 -
28.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Boneta, ŽeljkoContemporary Challenges and Preschool Teachers’ Education in Croatia : The Evaluation of the New Study Program of Early/Preschool Care and Education at Faculty of Teacher Education in Rijeka // New Voices in Higher Education Research and Scholarship / Ribeiro, Filipa M. ; Politis, Yurgos ; Culum, Bojana (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2015. str. 292-309 doi:10.4018/978-1-4666-7244-4.ch015 -
29.Jančec, Lucija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lepičnik Vodopivec, JurkaHidden Curriculum Determinants in (Pre)School Institutions: Implicit Cognition in Action // Exploring Implicit Cognition: Learning, Memory, and Social Cognitive Processes / Jin, Zheng (ur.)., 2015. str. 216-242
-
30.Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, SanjaInterdisciplinary Approaches to Sustainable Development in Higher Education: A Case Study from Croatia // Handbook of Research on Pedagogical Innovations for Sustainable Development / Thomas, Ken D. ; Muga, E. Helen (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2014. str. 67-115 -
31.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Svetić, AnaKontinuirani profesionalni razvoj učitelja kao nužni preduvjet za inoviranje odgojno-obrazovnoga rada // Izobraževanje za 21. stoletje - Ustvarjalnost v vzgoji in izobraževanju / Hozjan Dejan (ur.).
Koper: Univerza na Primorskem ; Univerzitetna založba Annales, 2014. str. 83-101 -
32.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, Lidija; Čepić, RenataPreschool teacher identitiy // Cases on Teacher Identity, Diversity, and Cognition in Higher Education / Breen, Paul (ur.).
Hershey (PA): IGI Global, 2014. str. 22-60 -
33.Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Boneta, ŽeljkoIstraživanje odgojno-obrazovne prakse : dominantna strategija profesionalnog razvoja odgajatelja // uvremeni tokovi u ranom odgoju : znanstvena monografija = Contemporary trends in early education : scientific monography / Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela (ur.).
Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2012. str. 345-363 -
1.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za nositelje obrazovnih politika u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
2.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Smjernice za roditelje u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja kod kuće / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
3.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za odgajatelje, učitelje i nastavnike u svrhu promicanja vlastitoga mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
4.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za nastavnike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja učenika od 5. do 8. razreda i srednjoškolskih učenika / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
5.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u školama: Priručnik za učenike od 5. do 8. razreda i srednjoškolske učenike u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
6.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za odgajatelje i učitelje u svrhu promicanja mentalnoga zdravlja djece u dobi od 3. do 10. godine / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
7.Grazzani, Ilaria; Agliati, Alessia; Conte, Elisabetta; Cavioni, Valeria; Gandellini, Sabina; Ornaghi, Veronica; Micol Rossi, Francesca; Lupica Spagnolo, Mara; Poulou, Maria; Karachaliou, Spyridoula et al.PROMEHS Kurikul za promicanje mentalnoga zdravlja u vrtićima i školama: Priručnik za promicanje mentalnoga zdravlja djece u dobi od 3. do 10. godine / Tatalović Vorkapić, Sanja ; Vujičić, Lidija (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020 -
1.Tatalović Vorkapić, SanjaPozitivna psihologija / Tatalović Vorkapić, Sanja (ur.)., 2014
-
2.Tatalović Vorkapić, SanjaRazvojna psihopatologija / Tatalović Vorkapić, Sanja (ur.)., 2014
-
3.Tatalović Vorkapić, SanjaRazvojna psihologija / Tatalović Vorkapić, Sanja (ur.)., 2013
-
1.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Skočić Mihić, Sanja; Smolić Batelić, AleksandraConsidering Teachers' Identity, Well-being, and Professional Development in Croatian Cultural Context // Education and new developments 2023 // International Conference on Education and New Developments (END2023), 1 (2023), 480-484 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.(PROMEHS projekt) Cavioni, Valeria; Grazzani, Ilaria; Ornaghia, Veronica; Agliatia, Alessia; Gandellinia, Sabina; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Tatalović Vorkapić, Sanja; Golob, Lana et al.A multi-component curriculum to promote teachers’ mental health: Findings from the PROMEHS program // International journal of emotional education, 15 (2023), 1; 34-52 doi:10.56300/KFNZ2526 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Tatalović Vorkapić, SanjaHow to Support Early Educational Transitions of Children? – An Overview of University Science Project’s Activities from Croatia // Revista românească pentru educaţie multidimensională, 15 (2023), 2; 532-555 doi:10.18662/rrem/15.2/748 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.(PROMEHS projekt) Anthony, C.J.; Lei, P-W.; Elliott, S.N.; DiPerna, J.C.; Cefai, C.; Bartolo, P.A.; Camilleri, L.; O'Riordan, M, Grazzani I, Cavioni V, Conte E, Ornaghi, V.; Tatalović Vorkapić, S.; Poulou, M. et al.Measurement Invariance of Children's SEL Competencies // European journal of psychological assessment, (2023), 1-19 doi:10.1027/1015-5759/a000753 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Tatalović Vorkapić, Sanja; Velan, DorisThe importance of positive emotions among early childhood educators // Teacher Development, 27 (2023), 3; 1-19 doi:10.1080/13664530.2023.2194286 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Anthony, Christopher J.; Elliott, Stephen N.; Yost, Michayla; Lei, Pui-Wa; DiPerna, James C.; Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul A.; Grazzani, Ilaria; Ornaghi, Veronica et al.Multi-informant validity evidence for the SSIS SEL Brief Scales across six European countries // Frontiers in Psychology, 13 (2022), 928189, 17 doi:10.3389/fpsyg.2022.928189 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Cefai, Carmel; Camilleri, Liberato; Bartolo, Paul; Grazzani, Ilaria; Cavioni, Valeria; Conte, Elisabetta; Ornaghi, Veronica; Agliati, Alessia; Gandellini, Sabina; Tatalovic Vorkapic, Sanja et al.The effectiveness of a school-based, universal mental health programme in six European countries // Frontiers in Psychology, 13 (2022), 925614, 13 doi:10.3389/fpsyg.2022.925614 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Tatalović Vorkapić, Sanja; Mihić, Ivana; Smolić Batelić, AleksandraStudent-teacher relationship and children's attachment- is there a connection? // ICERI2022 Proceedings, 15th International Conference of Education, Research and Innovation, November 7th-9th, 2022 Seville, Spain, / (2022), 4688-4698 doi:10.21125/iceri.2022.1127 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Skočić Mihić, Sanja; Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataTeachers’ Competencies for Inclusive Teaching: Relation to Their Professional Development and Personality // European Journal of Contemporary Education, 11 (2022), 2; 446-458 doi:10.13187/ejced.2022.2.446 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Raccanello, D.; Balbontín-Alvarado, R.; da Silva Bezerra, D.; Burro, R.; Cheraghi, M.; Dobrowolska, B.; Francis Fagbamigbe, A.; Ezzat Faris, M.; França, T.; González-Fernández, B. et al.Higher education students’ achievement emotions and their antecedents in e-learning amid COVID-19 pandemic: A multi-country survey // Learning and instruction, 80 (2022), 101629, 10 doi:10.1016/j.learninstruc.2022.101629 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaLiteracy-related school readiness through play in Croatia // International journal of early years education, 28 (2020), 3; 277-294 doi:10.1080/09669760.2020.1803046 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Tomljenović, Zlata; Tatalović Vorkapić, SanjaConstructivism in visual arts classes // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 10 (2020), 4; 13-32 doi:10.26529/cepsj.913 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Nikčević-Milković, Anela; Tatalović Vorkapić, SanjaOsobine ličnosti učenika, strategije samoregulacije učenja i suočavanja sa školskim neuspjehom, dob i rod kao prediktori objektivnoga i subjektivnoga školskog uspjeha // Psihologijske teme, 29 (2020), 3; 483-506 doi:10.31820/pt.29.3.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Velan, Doris; Tatalović Vorkapić, SanjaContextual determinants of kindergarten culture as indicators of children's well-being during their transition and adaptation // Ekonomska istraživanja, 33 (2020), 1-12 doi:10.1080/1331677X.2019.1710230 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
15.Tatalović Vorkapić, SanjaSocio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 89 (2019), 2-6 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
-
16.Tatalović Vorkapić, Sanja; Mihić, Ivana; Matovina, MartinaKindergarten as a protective factor in the development of preschool children from risk groups: Perception of preschool teachers’ capacities // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 217-242 doi:10.15516/cje.v20i0.3025 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaSkala samoprocjene socijalnog ponašanja adolescenata // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 64 (2018), 2; 13-26 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Tatalović Vorkapić, Sanja; Puž, JasminaZnačajke socioemocionalne dobrobiti i pozitivnog mišljenja kod darovite djece // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 67 (2018), 1; 94-107 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
19.Tatalović Vorkapić, Sanja; Skočić Mihić, Sanja; Josipović, MartinaLičnost i kompetencije odgajatelja za rad s djecom s teškoćama u razvoju kao prediktori njihovog profesionalnog sagorijevanja // Socijalna psihijatrija, 46 (2018), 4; 390-405 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Tatalović Vorkapić, Sanja; Babić Šikić, AnaWhat Pre-school Children Think about Happiness, Hope, Gratitude, Wisdom, Justice, and Optimism? The Positive Conceptual Thinking Development Study // Journal of Positive Psychology and Wellbeing, 3 (2018), 1; 1-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Martinko, Sanja; Tatalović Vorkapić, SanjaCould students’ attitudes toward learning Physics significantly predict their learning outcomes: Implications for innovative methods in teaching Physics // International Journal for Talent Development and Creativity, 5 (2017), 1, 2; 109-123 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
22.Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, SanjaTeacher education for sustainability: the awareness and responsibility for sustainability problems // Journal of Teacher Education for Sustainability, 19 (2017), 2; 121-137 doi:10.1515/jtes-2017-0018 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
23.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, Maja; Vlah, NatašaSTRENGTHS AND DIFFICULTIES IN CROATIAN PRESCHOOL CHILDREN: VALIDATION OF THE STRENGTHS AND DIFFICULTIES QUESTIONNAIRE // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 53 (2017), Suppl.; 231-243 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
24.Tatalović Vorkapić, SanjaThe Proposal of Investigating the Possible Extraversion Effect in the Neurofeedback // International Journal of Psychology and Behavioral Sciences, 7 (2017), 4; 110-121 doi::10.5923/j.ijpbs.20170704.04 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
25.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić, SanjaTrauma symptoms, perceived social support, emotional competence and self-esteem as predictors of behavioural styles used by future nursery school teachers in social conflicts // Psihologijske teme, 26 (2017), 2; 397-417 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
26.Tatalović Vorkapić, Sanja; Peloza, IrenaExploring personality traits and well-being among pre-school and primary school teachers in Croatia // Current Issues in Personality Psychology, 5 (2017), 1; 1-11 doi:10.5114/cipp.2017.65830 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
27.Tatalović Vorkapić, Sanja; Žagar, JosipaIs the Evaluation of Children’s Temperament Independent from Pre-school Teachers’ Personality? // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, XX (2017), 84-96 doi:10.15405/epsbs.2017.01.02.10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
28.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Šekulja, IvanaAre There Any Differences in Personality Traits and Life Satisfaction Between Future Preschool and Primary School Teachers? // Journal of research in childhood education, 30 (2016), 3; 361-373 doi:10.1080/02568543.2016.1179236 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
29.Tatalović Vorkapić, Sanja; Gović, AndrejaRelationship between flow and personality traits among preschool teachers // Metodički obzori, 11 (2016), 1; 24-40 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
30.Magaš, Martina; Tatalović Vorkapić, SanjaSTAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2016), 2; 27-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Šekulja, IvanaAre there any differences in personality traits and life satisfaction between preschool and primary school teachers? // Journal of research in childhood education, 30 (2016), 3; 361-373 doi:10.1080/02568543.2016.1179236 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
32.Tatalović Vorkapić, SanjaTen Item Personality Inventory: A Validation Study on a Croatian Adult Sample // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, 4 (2016), 192-202 doi:10.15405/epsbs.2016.05.20 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
33.Tatalović Vorkapić, Sanja; Jelić Puhalo, JelenaPovezanost osobina ličnosti, nade, optimizma i zadovoljstva životom odgojitelja predškolske djece // Napredak (Zagreb), 157 (2016), 1-2; 205-220 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
34.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, MeriThe relationship of neuroticism, psychoticism and depression with visual evoked potentials // Acta Neuropsychologica, 14 (2016), 3; 241-254 doi:10.5604/17307503.1222838 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Magaš, Martina; Tatalović Vorkapić, SanjaSTAVOVI RAVNATELJA PREMA (SAMO)VREDNOVANJU U USTANOVAMA ZA RANI I PREDŠKOLSKI ODGOJ I OBRAZOVANJE // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 61 (2015), 2; 27-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
36.Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, SanjaKako mjeriti održivo ponašanje? Adaptacija i validacija Upitnika o održivom ponašanju // Revija za sociologiju, 45 (2015), 1; 69-97 doi:10.5613/rzs.45.1.3 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
37.Tatalović Vorkapić, Sanja; Knapić, IvanaČega smo se bojali kada smo bili mali? Retrospektivna analiza strahova iz ranog djetinjstva // Metodički obzori, 10 (2015), 1; 62-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
38.Tatalović Vorkapić, Sanja; Pregelj-Čargonja, Željka; Mihić, IvanaValidacija ljestvice za procjenu privrženosti djece rane dobi u fazi prilagodbe na jaslice // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 51 (2015), 2; 1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
39.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoMeasuring preschool children temperament: Implications for preschool care and education practice // International journal of educational psychology, 4 (2015), 3; 280-304 doi:17583/ijep.2015.1483 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
40.Pavlic, Karmen; Tatalović Vorkapić, SanjaThe relationship between the well-being of parents and children // The European Proceedings of Social & Behavioural Sciences, VI (2015), 125-134 doi:10.15405/epsbs.2015.08.12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
41.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, VesnaHow students of preschool education perceive their play competences - An analysis of their involvement in children's play // CEPS journal, 5 (2015), 1; 111-130 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
42.Tatalović Vorkapić, SanjaThe relationship between social desirability and visual evoked potentials: Implications for personality measurement // Cogniţie, creier, comportament, XIX (2015), 2; 99-113 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
43.Vujičić, Lidija; Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaLifelong Learning and Changes in Preschool Teacher Education – Croatian Experiences // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje. Specijalno izdanje, Vol.17 ; Sp.Ed.No.2/2015 (2015), 175-189 doi:10.15516/cje.v17i0.1474 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
44.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering Transversal Competences, Personality and Reputation in the Context of the Teachers’ Professional Development // International education studies, 8 (2015), 2; 8-20 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
45.Tatalović Vorkapić, SanjaJe li privilegirani status modela osobina ličnosti u psihologiji ličnosti opravdan? - Prikaz modela identiteta // Suvremena psihologija, 17 (2014), 2; 181-198 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Tatalović Vorkapić, SanjaThe relationship between concordance of some personality dimensions and visual evoked potentials // Studia psychologica, 56 (2014), 4; 323-336 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
47.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoValidacija hrvatske verzije ljestvice socio- emocionalne dobrobiti i otpornosti predškolske djece // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 50 (2014), 2; 102-117 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
48.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lučev, IvanaPsychometric properties of the Croatian version of Pavlov’s Temperament Survey for Preschool Children // International journal of psychology and behavioral sciences, 4 (2014), 6; 193-200 doi:10.5923/j.ijpbs.20140406.02 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
49.Tatalović Vorkapić, Sanja; Puljić, IrenaImportance of students' personality traits for their future work with preschool children // Metodički obzori, 8(2) (2013), 18; 34-46 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
50.Tatalović Vorkapić, Sanja; Ružić, NataliMeasuring empathy in future preschool teachers: Implications for study program modification // International journal of psychology and behavioral sciences, 3 (2013), 6; 188-195 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
51.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoPosreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobine ličnosti na zadovoljstvo životom odgojitelja predškolske djece? // Psihologijske teme, 22 (2013), 3; 431-445 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
52.Tatalović Vorkapić, Sanja; Dadić-Hero, Elizabeta; Ružić, KlementinaThe relationship between personality traits and anxiety/depression levels in different drug abusers' group // Annali dell'Istituto superiore di sanita, 49 (2013), 4; 365-369 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, Meri; Lučev, IvanaElectrocortical Correlates of Temperament // Polish Psychological Bulletin, 44 (2013), 1; 92-101 doi:10.2478/ppb-2013-0010 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vlah, Nataša; Mejovšek, MilkoSStavovi prema obrascima ponašanja adolescenata u socijalnim sukobima // Suvremena psihologija, 15 (2012), 2; 141-156 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
55.Tatalović Vorkapić, Sanja; Milovanović, SandraComputer use in pre-school education: The attitudes of the future pre-school teachers in Croatia // Education, 3 (2012), 1-13 doi:10.1080/03004279.2012.673003 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić SanjaSamopercepcija socijalnog ponašanja kao prediktor stava prema obrascu ponašanja u socijalnim sukobima adolescenata // Kriminalističke teme Časopis za kriminalistiku, kriminologiju i sigurnosne studije, 12 (2012), 3-4; 165-183 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
57.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vlah, Nataša; Vujičić, LidijaOsnaživanje uloge budućih odgajatelja u očuvanju mentalnog zdravlja predškolske djece: promjene studijskog programa // Život i škola : časopis za teoriju i praksu odgoja i obrazovanja, 2 (2012), 28; 130-144 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
58.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lučev, Ivana; Tadinac, MeriConstruct validity of Croatian version of the Pavlovian Temperament Survey (PTS) // Psihološka obzorja : Horizons of psychology, 21 (2012), 1; 29-38 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
59.Tatalović Vorkapić, SanjaThe Significance of Preschool Teacher’s Personality in Early Childhood Education: Analysis of Eysenck’s and Big Five Dimensions of Personality // International journal of psychology and behavioral sciences, 2 (2012), 2; 28-37 doi:10.5923/j.ijpbs.20120202.05 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
60.Sanja Tatalović Vorkapić; Jelena MustapićInternal and external factors in professional burnout of substance abuse counsellors in Croatia // ANNALI DELL ISTITUTO SUPERIORE DI SANITA, 48 (2012), 2; 189-197 doi:10.4415/ANN_12_02_12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
61.Tatalović Vorkapić, Sanja; Vujičić, LidijaDo we need Positive Psychology in Croatian kindergartens? The implementation possibilities evaluated by preschool teachers // Early years, 2 (2012), 1-12 doi:10.1080/09575146.2012.662214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
62.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, MeriDoes the abstract thinking have a significant role in the relationship between extraversion and evoked brain potentials? // Review of psychology, 18 (2011), 2; 63-70 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
63.Tatalović Vorkapić, SanjaElectrophysiological differences in Sanguine, Choleric, Phlegmatic and Melancholic // Jurnalul român de psihologie, psihoterapie şi neuroştiinţe, 1 (2011), 2; 67-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
64.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaVrijednosne orijentacije učenika strukovnih škola kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 47 (2011), 1; 31-40 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
65.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaStruktura vrijednosnih orijentacija i hijerarhija vrednota učenika strukovnih škola // Društvena istraživanja, 20 (2011), 2; 479-493 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
66.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, MeriELECTROPHYSIOLOGICAL CORRELATES OF EMPATHY // Jurnalul român de psihologie, psihoterapie şi neuroştiinţe, 1 (2011), 1; 19-37 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
67.Tatalović Vorkapić, Sanja; Antičević, Vesna; Dadić Hero, ElizabetaMjerenje ovisnosti i kriminaliteta kod opijatskih ovisnika primjenom EPQ R/A // Kriminologija & socijalna integracija, 18 (2010), 1; 1-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
68.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, Meri; Rudež, JosipP300 and extraversion in the visual odball paradigm // Studia psychologica, 52 (2010), 1; 3-14 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
69.Ružić, Klementina; Medved, Paola; Dadić-Hero, Elizabeta; Graovac, Mirjana; Tatalović-Vorkapić, Sanja; Rončević Gržeta, IkaSide-effects of generic // Psychiatria Danubina, 22 (2010), 1; 99-101 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
70.Tatalović Vorkapić, SanjaBiological correlates of P300 and its relationship with extraversion // Collegium antropologicum, 33 (2009), 4; 1215-1222 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
71.Tatalović Vorkapić, SanjaBrebner-Cooperov model ekstraverzije // Suvremena psihologija, 11 (2008), 2; 261-271 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
72.Tatalović Vorkapić, SanjaPrimjena metode evociranih moždanih potencijala u istraživanju ekstraverzije // Društvena istraživanja, 17 (2008), 1-2; 247-265 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
73.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, Meri; Kulenović, Alija; Buško, VesnaEvoked potentials and abstract thinking // Review of psychology, 15 (2008), 1-2; 67-76 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
74.Lučev, Ivana; Tadinac Babić, Meri; Tatalović, SanjaKonstrukcija hrvatske verzije Pavlovijanskog upitnika temperamenta (PTS) // Suvremena psihologija, 5 (2002), 2; 207-226 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
1.Tatalović Vorkapić, Sanja; Pavlic, KarmenImplementing the pyramid of optimism in kindergartens // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 64 (2014), 4; 753-769 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
2.Tatalović Vorkapić, Sanja; Srok, RominaTreba li odgajateljima smisao za humor? // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 75 (2014), 9-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
3.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Unković, SanjaVrijednosti održivog ponašanja // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 74 (2014), 10-12 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
4.Magaš, Martina; Tatalović Vorkapić, SanjaKvaliteta rada predškolskih ustanova: Procjena odgovornosti od strane ravnatelja // Dijete, vrtić, obitelj : časopis za odgoj i naobrazbu predškolske djece namijenjen stručnjacima i roditeljima, 70 (2013), 25-27 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
5.Tatalović Vorkapić, Sanja; Jančec, Lucija; Vičić, KsenijaEvaluacija volonterskog programa "Pripovjedači/ce priča za laku noć u Dječjoj bolnici Kantrida": Što kažu djeca i roditelji? // Klinička psihologija, 5 (2012), 1-2; 95-116 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
6.Jančec, Lucija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Vičić, KsenijaEvaluacija volonterskog programa Pripovjedač/ica priča za laku noć u dječjoj bolnici Kantrida – što kažu volonteri? // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 249-266 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
7.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić, SanjaSuradnja s roditeljima u predškolskoj ustanovi: analiza pojedinih aspekata // Napredak (Zagreb), 152 (2011), 1; 61-73 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Cikač, Tea; Tatalović Vorkapić, SanjaStvaranje boljega svijeta kroz obrazovanje: Suvremena škola-Temeljna načela IB pedagogije (programa međunarodne mature) // Školske novine : tjednik za odgoj, obrazovanje, znanost i kulturu, 17 (2018), 3102; 28-29 (prikaz, ostalo)
-
2.Čepić, Renata, Tatalović Vorkapić, Sanja, Ružić, SaraSamovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), Tematski broj; 11-21 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
3.Tatalović Vorkapić, Sanja; Dadić-Hero, Elizabeta; Ružić, Klementina; Rončević, Dobrica; Knez, RajnaProposal for a new detection method of substance abuse risk in Croatian adolescents // Annali dell'Istituto Superiore di Sanità, 47 (2011), 3; 316-320 doi:10.4415/ANN_11_03_13 (podatak o recenziji nije dostupan, kratko priopcenje, stručni)
-
4.Dadić-Hero, Elizabeta; Ružić, Klementina; Medved, Paola; Tatalović-Vorkapić, Sanja; Graovac, MirjanaANTIPSYCHOTIC SIDE-EFFECT – POTENTIAL RISK OF PATIENTS REJECTING THEIR TREATMENTS // Psychiatria Danubina, 22 (2010), 1; 105-107 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, stručni)
-
5.Rončević, Dobrica; Tatalović Vorkapić, Sanja; Dadić-Hero, Elizabeta; Ružić, KlementinaProcjena rizika od ovisnosti kod adolescenata // Alcoholism, 44 (2008), 116-116 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopćenje (sažetak), stručni)
-
1.Tatalović Vorkapić, SanjaCLOSENESS AND CONFLICT BETWEEN TODDLERS AND EARLY CHILDHOOD EDUCATORS: WHAT IS THE ROLE OF THEIR PERSONAL CHARACTERISTICS? // INTED2023 Proceedings, 17th International Technology, Education and Development Conference / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.).
Valencia: IATED Academy, 2023. str. 7488-7497 doi:10.21125/inted.2023 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Tatalović Vorkapić, Sanja; Napijalo, Duška: Anđić, DunjaWHAT DO PARENTS THINK ABOUT THEIR COOPERATION WITH KINDERGARTEN AND THE LOCAL COMMUNITY DURING THEIR CHILDREN’S TRANSITIONS? – EMPIRICAL STUDY FROM CROATIA // INTED2023 Proceedings, 17th International Technology, Education and Development Conference
Valencia: Iated academy, 2023. str. 7518-7526 doi:10.21125/inted.2023.2054 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Tatalović Vorkapić, Sanja; Katić, Vesna; Pejnović, HelenaKindergarten-primary school cooperation practice during transition // 12th International conference EDUVision 2022 – New contemporary challenges – opportunities for integrating innovative solutions into 21st century education / Orel, M. ; Brala-Murovčić, J. ; Miletić, J. (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p., 2022. str. 14-29 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Tatalović Vorkapić, SanjaCHILDREN’S ATTACHMENT PATTERNS AND THEIR RELATIONSHIP WITH EARLY CHILDHOOD EDUCATORS // THE STATE PROBLEMS AND NEEDS OF THE MODERN EDUCATION COMMUNITY: BOOK OF PROCEEDINGS / Stevanović, J. ; Gundogan, D. ; Ranđelović, B. (ur.).
Beograd: Institute for Educational Research, 2022. str. 211-217 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Tatalović Vorkapić, SanjaTHE ROLE OF EARLY CHILDHOOD EDUCATORS’ WELL-BEING IN THEIR RELATIONSHIP WITH CHILDREN // ICERI2022 Proceedings, 15th International Conference on Education, Research and Innovation, November 7th-9th, 2022 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Lees, J. (ur.).
Sevilla: IATED Academy, 2022. str. 4128-4137 doi:10.21125/iceri.2022.1006 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Anđić, Dunja, Tatalović Vorkapić, SanjaHOW MUCH DO CHILDREN LOVE NATURE? VALIDATION OF THE BIOPHILIA INTERVIEW AND A REVISED CONNECTEDNESS TO NATURE INDEX AMONG PRESCHOOL CHILDREN // The 28th International Scientific Conference “Educational Research and School Practice” Belgrade, 2022. The State, Problems, and Needs of the Modern Education Community / Stevanović, J. ; Gundogan, D. ; Ranđelović, B (ur.).
Beograd: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 58-64 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, Maja; Napijalo, DuškaPRESCHOOL CHILDREN’S STRENGTHS AND DIFFICULTIES AS PREDICTORS OF URINARY CONTROL DIFFICULTIES // Proceedings of EDULEARN21 Conference 5th-6th July 2021 / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 1731-1739 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, Dunja; Čepić, Renata; Lončarić, Darko; Verdonik, MajaSome of the scientific contribution for enhancing education in Croatia. // EDULEARN21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies / L. Gómez Chova, A. López Martínez i I. Candel Torres (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 1753-1763 doi:10.21125/edulearn.2021.0410 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Tatalović Vorkapić, Sanja; Momić, Patricia; Marić, MirnaKreativnost, otpornost i ličnost kao važne karakteristike suvremenog učitelja // Učitelj - između tradicije i suvremenosti / Vrcić-Mataija, Sanja ; Cvitković Kalanjoš, Ines (ur.).
Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću, Sveučilište u Zadru, 2021. str. 329-344 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Velan, Doris; Tatalović Vorkapić, SanjaThe voices of the children: what do children have to say about the kindergarten? // EDULEARN20 Proceedings
online: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 2367-2376 doi:10.21125/edulearn.2020.0733 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, SanjaWHAT IS THE RELATIONSHIP BETWEEN PERSONALITY TRAITS AND PRO-ENVIRONMENTAL ATTITUDES AMONG FUTURE EARLY CHILDHOOD EDUCATORS? // 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020) / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 7694-7702 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Tatalović Vorkapić, SanjaPERSONALITY TRAITS AND PSYCHOLOGICAL NEEDS SATISFACTION AS PREDICTORS OF EARLY CHILDHOOD TEACHERS’ JOB SATISFACTION // 14th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2020) / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 7703-7711 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
13.Anđić, Dunja; Vorkapić Tatalović, Sanja; Vargek, DajanaProekološki stavovi i osobine ličnosti budućih učitelja // International Conference EDUvision 2019 »Modern Approaches to Teaching the Future Generations« / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčič s.p.Ljubljana [i. e. Polhov Gradec] : EDUvision, 2019, 2019. str. 1402-1414 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
14.Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, SanjaODNOS DOŽIVLJENIH EMOCIJA I VRSTE RAČUNALNIH IGARA KOD DJECE PREDŠKOLSKE I ŠKOLSKE DOBI // ZAJEDNO RASTEMO - REDEFINIRANJE PRAKSE I TEORIJE PREDŠKOLSKOG ODGOJA / Višnjić-Jevtić, Adrijana (ur.).
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2018. str. 228-242 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Šimunić, ŽeljkaAUTONOMY AND READINESS FOR PROFESSIONAL DEVELOPMENT: HOW DO PRESCHOOL TEACHERS PERCEIVE THEM? // .), EduLearn2018 Proceedings, 10th Annual International Conference of Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 1319-1327 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Tatalović Vorkapić, Sanja; Skočić Mihić, Sanja; Čepić, RenataThe role of personality and professional development in Croatian elementary school teachers' experience and competencies in the work with gifted children // EduLearn2018 Proceedings - 10th Annual International Conference of Education and New Learning Technologies / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Palma de Mallorca: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2018. str. 1111-1118 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
17.Marić, Mirna; Tatalović Vorkapić, Sanja; Blažina, JulijanaKvantitativna analiza interesa učitelja za kompetencijama primjene glazbe u radu s djecom s posebnim potrebama // Mednarodna konferenca EDUvision 2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca ; Jurjevčič, Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčić, 2017. str. 41-50 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Tatalović Vorkapić, Sanja; Srdić, DuškaJesu li temperament i samoregulacija značajni prediktori teškoća s mokrenjem predškolske djece? // Mednarodna konferena EDUvision2017: Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca ; Jurjevčič. Stanislav (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčić, 2017. str. 18-32 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Rajić, Milana; Mihić, Ivana; Tatalović Vorkapić, SanjaRelations between teacher and a child with disability: Experiences of teachers from preschool facilities in Serbia and Croatia // ICERI2017 Proceddings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2017. str. 3240-3246 doi:10.21125/iceri.2017.0896 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Brajdić, TihanaImplicit definitions of preschool teachers about creativity: Can qualitative research inspire the preschool practice? // Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: Polhov Gradec: Eduvision, 2016. str. 753-765 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
21.Tatalović Vorkapić, SanjaAssessing the child temperament: Contemporary challenges regarding the various raters // International Conference EDUvision 2016: "Modern Approaches to Teaching Coming Generation" / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, Stanislav Jurjevčič, 2016. str. 274-285 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
22.Skočić Mihić, Sanja; Filipašić, Maja; Brašnić, Ljiljana; Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, RenataZnačajke potencijalno darovite predškolske djece – studija slučaja // Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smiljana (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za izobrazbu učitelja i odgojitelja, 2016. str. 113-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
23.Tatalović Vorkapić, SanjaHow much personality is important in educational context? // Modern Approaches to Teaching Coming Generation / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: Jurjevčič, Stanislav, 2015. str. 75-83 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
24.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaTeacher' informal learning and personality: Context and challenges in professional practice. // Obzorja učenja: Vzgojno-izobraževalne perspektive / Grušovnik, T. (ur.).
Koper: Univerzitetna založba Annales, Slovenia, 2015. str. 283-298 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Tatalović Vorkapić, Sanja; Anđić, DunjaUniverzalne ljudske vrijednosti budućih učitelja i odgajatelja : kroskulturalna usporedba u modelu održivog ponašanja // Pravo djeteta na odgoj i obrazovanje : teorije, politike i prakse : knjiga sažetaka
Zagreb: Odsjek za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta ; OMEP Hrvatska, 2015. str. 58-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Tatalović Vorkapić, SanjaHow much personality is important in educational context? // Modern Approaches to Teaching Coming Generation - Sodobni pristopi poučevanja prihajajočih generacij / Orel, Mojca (ur.).
Ljubljana: EDUvision, 2015. str. 75-83 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, SanjaKreativno učenje kao put do dobrobiti djece: implikacije za pedagogiju i praksu odgajatelja i učitelja // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Researching Paradigms of Childhood and Education / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu / Faculty of Teacher Education University of Zagreb, 2015. str. 324-335 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
28.Tatalović Vorkapić, Sanja; Čepić, Renata; Mulc, MatinaThe comparison of professional self-perceptions between preschool and primary school teachers in Croatia // Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.).
Sofija: Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.), 2014. str. 461-468 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
29.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Kalin, JanaCharacteristics of a good elementary school teacher – analysis of teachers' self-perceptions // Education’s Role in Preparing Globally Competent Citizens / Popov, Nikolay, Wolhuter, Charl, Ermenc, Klara, Hilton, Gillian, Ogunleye, James, Chigisheva, Oksana (Eds.) (ur.).
Sofija: Bulgarian Comparative Education Society (BCES Conference Books, Vol. 12.), 2014. str. 185-192 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lučev, Ivana; Morosini Turčinović, SabinaFaktorska analiza FF-NPQ primijenjenog na hrvatskom uzorku. // 15. dani psihologije u Zadru- Sažetci radova / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić Prtorić, Anita (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2006. str. 387-397 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Polanec, Elma; Tatalović Vorkapić, SanjaPrilagodba djeteta u jaslicama: Studija slučaja // Zajedno rastemo - Suradnički odnosi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju / Višnjić-Jevtić, Adrijana ; Galinec, Matea ; Biškup, Helena (ur.).
Zagreb : Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Dječji vrtić "Cvrčak" Čakovec, 2021. str. 281-292 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Tatalović Vorkapić, SanjaPSYCHOMETRIC PROPERTIES OF STUDENT-TEACHER RELATIONSHIP SCALE – SHORT FORM: CROATIAN VALIDATION STUDY FROM PRESCHOOL EDUCATION CONTEXT // ICERI2017 Proceedings / Gómez Chova, L., López Martínez, A. & Candel Torres, I. (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2017. str. 155-161 doi:10.21125/iceri.2017.0077 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Grozde, Tjaše; Batistič Zorec, Marcela; Tatalović Vorkapić, SanjaARE THERE ANY DIFFERENCES IN TRANSITION PRACTICES AMONG PRESCHOOLS IN SLOVENIA? // INTED2021 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2021. str. 8486-8493 doi:10.21125/inted.2021.1739 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
2.Mihić, Ivana; Tatalović Vorkapić, Sanja; Divljan, Spomenka; Stojić, OlgicaHOW TO BECOME A PART OF ECEC COMMUNITY – TRANSITION PLANNING FROM CHILD AND FAMILY PERSPECTIVE // ICERI2020 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 2923-2928 doi:10.21125/iceri.2020.0668 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
3.Tatalović Vorkapić, Sanja; Skopljak, Esmina; Lučev, IvanaARE WE LOOKING THROUGH THE SAME GLASSES? - THE ANALYSES OF CHILDREN'S TEMPERAMENT ASSESSMENT BY VARIOUS RATERS // ICERI2020 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 2897-2907 doi:10.21125/iceri.2020.0665 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
4.Tatalović Vorkapić, Sanja; Ljevar, Lorena; Batistič Zorec, MarcelaPERSONALITY TRAITS AND SUBJECTIVE THEORIES OF FUTURE EARLY CHILDHOOD EDUCATORS AS DETERMINANTS OF THEIR PROFESSIONAL IDENTITY // EDULEARN20 Proceedings / Gómez Chova, L. ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2020. str. 2234-2243 doi:10.21125/edulearn.2020.0689 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
5.Bošković, Sandra; Skočić Mihić, Sanja; Tatalović Vorkapić, SanjaThe Measurement of Burnout in Croatian Nurses // 1st International Conference of the German Society of Nursing Science’s Scientific Programme Committee, Apstract Book
Berlin, 2018. str. 38-38 doi:18dgpP23(O66) (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Tatalović Vorkapić, Sanja; Skočić Mihić, Sanja; Josipović, MartinaLičnost i kompetencije odgajatelja za rad s djecom s teškoćama u razvoju kao prediktori njihovog profesionalnog sagorijevanja // 2. hrvatski kongres o mentalnom zdravlju djece i mladih s međunarodnim sudjelovanjem „Mentalno zdravlje djece i mladih – Bogatstvo naroda“,
Zagreb: Hrvatsko društvo za mentalno zdravlje djece i adolescenata, 2018. 781, 1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Tatalović Vorkapić, Sanja; Crnčić, Jasna; Čepić, RenataPersonal and professional well-being among Croatian early childhood teachers: Are they related? // International Conference „Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean“, TEERM 2018
Valletta, Malta: University of Malta, Faculty of Education, Valletta Campus, Malta, 2018. str. 200-200 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Anđić, Dunja; Tatalović Vorkapić, SanjaThe relationship between competences in education for sustainable development and personality traits among Croatian teachers // . 2018 International Conference „Teacher Education and Educational Research in the Mediterranean“, TEERM 2018
Valletta, Malta: University of Malta, Faculty of Education, Valletta Campus, Malta, 2018. str. 187-187 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
9.Rajić, Milana; Tatalović Vorkapić, Sanja; Pauletić, Ivana; Mihić, IvanaThe assessment of attachment behavior during adaptation to kindergarten regarding gender and age differences // Horizons of Psychology / Podlesek, Ana (ur.).
Ljubljana: Department of Psychology, Faculty of Arts, University of Ljubljana, 2018. str. 121-121 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
10.Tatalović Vorkapić, SanjaThe predictive role of preschool children's temperament in their resilience, strengths and difficulties // Horizons of Psychology / Podlesek, Ana (ur.).
Ljubljana: Department of Psychology, Faculty of Arts, University of Ljubljana, 2018. str. 99-99 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
11.Rajić, Milana; Mihić, Ivana; Tatalović Vorkapić, SanjaDjeca iz sustava socijalne skrbi: Perspektiva odgajatelja iz Srbije i odgajatelja iz Hrvatske // 23. Dani Ramira i Zorana Bujasa / Arambašić, Lidija ; Erceg, Ina ; Kamenov, Željka (ur.).
Zagreb: Odsjek za psihologiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatsko psihološko društvo, Zagreb, 2017. str. 256-256 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
12.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, Maja; Vlah, NatašaStrengths and difficulties in Croatian pre-school children: Validation study // The 9th International Conference of the Faculty of Education and Rehabilitation Sciences University of Zagreb, Croatia / Hržica, Jeđud Borić (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb Scienific series, 2017. str. 87-87 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
13.Tatalović Vorkapić, Sanja; Mihić, Ivana; Matovina, MartinaVrtić kao zaštitni čimbenik u razvoju predškolske djece koja odrastaju u različitim rizičnim uvjetima // 69th OMEP World Assembly and International Conference: “Early childhood relationships: The foundation for a sustainable future"
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 48-48 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Tatalović Vorkapić, Sanja; Slaviček, MajaOdnos snaga i poteškoća djece predškolske dobi s njihovim temperamentom // Knjiga sažetaka 1. međunarodnog znanstveno- stručnog skupa Odjela za psihologiju Hrvatskog katoličkog sveučilišta: Zaštita i promicanje dobrobiti djece, mladih i obitelji / Merkaš, Marina ; Brdovčak, Barbara (ur.).
Zagreb: Odjel za psihologiju Hrvatsko katoličko sveučilište, 2017. str. 105-105 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Jerković, ValentinaBuilding collaborative relationships in institutions of early and preschool education: Research on principals' perspectives // Knjiga sažetaka: Early Childhood Relationships: The Foundation for a Sustainable Future
Opatija, 2017. (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
16.Šepić Labrović, Draženka; Tatalović Vorkapić, SanjaNeurofeedback as a tool for enhancing children well-being // ABSTRACTS from the 12th Alps Adria Psychology Conference, Review of Psychology, Special Section, 2016, Vol. 23, No. 1-2, 53-107
Zagreb: International Journal of Croatian Psychological Association published by Naklada Slap, 2016. str. 63-64 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
17.Tatalović Vorkapić, Sanja; Srok, RominaHumor u radu odgajatelja: Analiza samoprocjene smisla za humor i stavova prema važnosti humora u radu s djecom predškolske dobi // Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 137-137 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
18.Vlah, Nataša; Tatalović Vorkapić, SanjaTraumatski simptomi, percepcija socijalne podrške, emocionalna kompetentnost i samopoštovanje kao prediktori obrazaca ponašanja u socijalnim sukobima budućih odgajatelja // Book of abstracts: The Future Of Education And Education For The Future - 11th International Balkan Education and Science Congress / Prskalo, Ivan ; Cvikić, Lidija (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2016. str. 149-149 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
19.Katić, Vesna; Tatalović Vorkapić, SanjaIskorištenost situacijskog poticaja za stvaralačko izražavanje predškolskog djeteta: Eksploratorna studija slučaja // Znanstvena konferencija s međunarodnom suradnjom: „Dijete, igra, stvaralaštvo“
Split: Filozofski fakultet u Splitu i Savez društava Naša djeca Hrvatske, Split, 2015. str. 9-10 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Tatalović Vorkapić, Sanja; Arrigoni, JasnaStudents’ attitudes toward education of gifted and their competence as future teachers: Is there an implication fro study program modification? // Re-thinking giftedness: Giftedness in the digital age. 14th International ECHA Conference / Juriševič, M (ur.).
Ljubljana: European Council fo High Ability, University of Ljubljana, Faculty of Education, MiB d.o.o, 2014. str. 153-154 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Tatalović Vorkapić, Sanja; Ružić, NataliMjerenje empatije kod budućih odgojitelja: Implikacije za promjenu studijskog programa // 2. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama”
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Centar za poslijediplomske studije Sveučilište u Zagrebu, 2014. str. 69-70 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
22.Peloza, Irena; Tatalović Vorkapić, SanjaVažnost osobina ličnosti budućih odgojitelja za njihov rad s djecom predškolske dobi // 2. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama”
Zagreb: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu Centar za istraživanje i razvoj obrazovanja, Centar za poslijediplomske studije Sveučilište u Zagrebu, 2014. str. 56-56 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
23.Jančec, Lucija; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lepičnik Vodopivec, JurkaSome microelements of hidden curriculum and implicit cognition in (pre)school institutions. // Knjiga sažetaka: 17TH SCIENTIFIC CONFERENCE »EDUCATIONAL RESEARCH AND SCHOOL PRACTICE«, CHALLENGES OF MODERN EDUCATION: THE NEW ROLE OF TEACHERS, STUDENTS AND PARENTS / : Lazarević, Emilija ; Stanković, Dejan ; Radišić, Jelena (ur.).
Beograd: Institut za obrazovna istraživanja I Učiteljski fakultet, Beograd, 2014. str. 37-37 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
24.Tatalović Vorkapić, SanjaKakvu boju obrazovanju daje ličnost? // Knjiga sažetaka: 22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem: Kako obrazovanju dodati boju? – uloge i izazovi za psihologe, / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 231-231 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
25.Čepić, Renata; Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, Darko; Anđić, Dunja; Skočić Mihić, SanjaConsidering transversal competences, personality and reputation in the context of teachers' professional development // 22. Godišnja konferencija psihologa s međunarodnim sudjelovanjem Kako obrazovanju dodati boju? – uloga i izazovi za psihologe : knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina et al. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 253-253 (poster, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
26.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoMeasuring a socio-emotional well-being and resilience in preschool children // Međunarodni znanstveno-stručni skup : XIX. Dani psihologije u Zadru : sažeci priopćenja = International scientific-personal conference Psychology Days in Zadar : paper summaries / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Sveučilište, Odjel za psihologiju = University of Zadar, Department of Psyhology, 2014. str. 226-226 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
27.Tatalović Vorkapić, Sanja; Lončarić, DarkoPosreduje li profesionalno sagorijevanje učinke osobina ličnosti na zadovoljstvo životom odgajatelja predškolske djece? // 21. Dani Ramira i Zorana Bujasa, 11.-13. travnja 2013., Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2013. str. 255-255 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
28.Boneta, Željko; Vujičić, Lidija; Tatalović Vorkapić, SanjaOd poluprofesije do profesije? Pokretanje diplomskog studija i status odgajateljske struke u hrvatskom društvu. // Ka kvalitetnom bazičnom obrazovanju i vaspitanju - standardi i efekti
Beograd, Srbija, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
29.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, Meri; Lučev, IvanaElectrocortical Correlates of Temperament. // SiNAPSA Neuroscience Conference 2013, Book of Abstracts / Jeran, Judita ; Koritnik, Blaž (ur.).
Ljubljana: SiNAPSA, Slovenian Neuroscience Association, 2013. str. 79-79 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
30.Vlah, Nataša; Lončarić, Darko; Tatalović Vorkapić, SanjaScale of self-assessment of social behavior of adolescents // Book of abstracts of the 8th International Scientific Conference Research in Education and Rehabilitation Sciences / Milković, Merina ; Doležal, Dalibor ; Hržica, Gordana ; Stošić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Faculty of Education and Rehabilitation Sciences, University of Zagreb, 2012. str. 183-183 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
31.Tatalović Vorkapić, SanjaŠto je to socijalna neuroznanost? // 20. Dani Zorana i Ramira Bujasa / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukosavić, Tena (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet u Zagrebu, Odsjek za psihologiju., 2011. str. 250-250 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
32.Lučev, Ivana; Tadinac, Meri; Tatalović Vorkapić, SanjaPovezanost osobina ličnosti modela velikih pet i zadovoljstva životom // 20. Dani Ramira i Zorana Bujasa- sažeci priopćenja / Čorkalo Biruški, Dinka ; Vukasović, Tena (ur.).
Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 130-130 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Tatalović Vorkapić, Sanja; Tadinac, Meri; Kulenović, AlijaExtraversion, evoked brain potentials and abstract thinking // PROCEEDINGS OF THE 15TH WORLD CONGRESS OF PSYCHOPHYSIOLOGY of the International Organization of Psychophysiology (I.O.P.), Special issue of International Journal of Psychophysiology / Molnar, Maark ; Gaal, Zsofia Anna ; Duncan, Connie (ur.).
Amsterdam: Elsevier, 2010. str. EX5-EX5 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)