Pregled po CROSBI profilu: Ines Dužević (CROSBI Profil: 27516, MBZ: 316242)
Pronađeno 83 radova
-
1.Dužević, InesExploring the Opportunities for Local Pet Food and Equipment Production: A Survey from Croatia // IBIMA business review, 2023 (2023), 2023; 863271, 11 doi:10.5171/2023.863271 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Roždijevac, Marija; Dužević, InesPRIMJENA METODE ANALIZE UTJECAJA I POSLJEDICA POGREŠAKA NA PRIMJERU POŠTANSKIH I KURIRSKIH DJELATNOSTI // Proceedings of the 23rd International Symposium on Quality: QUALITY – YESTERDAY, TODAY, TOMORROW / Drljača, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2022. str. 579-600 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Dužević, InesPet food market and pet owners purchasing habits: A survey research from Croatia // Proceedings of the 40th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) / Soliman, Khalid S. (ur.).
Sevilla, Španjolska: International Business Information Management Association (IBIMA), 2022. 457, 8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Altabas, Dominik; Dužević, InesThe Development of Energy Efficient Vehicle Market: The Case of Croatia // Trade Perspectives 2022 - Commodity prices and global economy / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2022. str. 189-201 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Buntić, Luka; Damić, Mate; Dužević, InesArtificial intelligence in business models as a tool for managing digital risks in international markets // The 20th International Scientific Conference Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020 / Kliestik, T. (ur.).
Žilina: SHS Web of Conf., 2021. 03005, 7 doi:10.1051/shsconf/20219203005 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Lazibat, Tonći; Baković, Tomislav; Štulec, Ivana; Damić, Mate; Dužević, Ines; Buntić, LukaMeđunarodno poslovanje. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (monografija)
-
7.Dužević, InesSTUDENT SATISFACTION VS STUDENT ACHIEVEMENTS – SHOULD QUALITY MANAGEMENT SYSTEM IN HIGHER EDUCATION AIM AT STUDENT SATISFACTION OR STUDENT ACHIEVEMENTS? // Poslovna izvrsnost, 14 (2020), 2; 51-67 doi:10.22598/pi-be/2020.14.2.51 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Dužević, InesKako podići razinu kvalitete obrazovanja u trgovini? // Suvremena trgovina, 45 (2020), 6; 17-19 (članak, stručni)
-
9.Franc, Sanja; Dužević, InesDigitalna transformacija i trgovina. Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020 (prirucnik)
-
10.Dužević, Ines; Baković, Tomislav; Damić, MateSTRATEGIES FOR TEACHING AND LEARNING QUALITY ENHANCEMENT – THE CASE OF CROATIA // 12TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION: CONFERENCE PROCEEDINGS / Gómez Chova, L ; López Martínez, A. ; Candel Torres, I. ; (ur.).
Sevilla: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2019. str. 3610-3616 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Pejazić, Josipa; Dužević, InesOutsourcing business services - The case of Croatia // Zbornik međunarodne znanstvene konferencija Perspektive trgovine 2019: Inovacije poslovnog modela u domaćoj i međunarodnoj trgovini / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb i Hrvatska gospodarska komora, 2019. str. 333-344 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Dužević, Ines; Franc, SanjaPerspektive razvoja digitalne trgovine // Ekonomska politika Hrvatske u 2020. / Podrug, Najla (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo ekonomista, 2019. str. 184-205 (ostalo, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
13.Dužević, Ines; Baković, Tomislav; Delić, MiaSTIMULATING TEACHING AND LEARNING INNOVATIONS TO ENHANCE HIGHER EDUCATION QUALITY // Psolovna izvrsnost, 13 (2019), 1; 13-32 doi:10.22598/pi-be/2019.13.1.13 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Dužević, Ines; Baković, Tomislav; Buntić, LukaUnaprjeđenje kvalitete usluga primjenom inovativnih praksi u učenju i poučavanju // Kvaliteta – jučer, danas, sutra / Drljača, Miroslav (ur.).
Pula: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2019. str. 151-161 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Baković, Tomislav; Damić, Mate; Dužević, InesCan organizational culture help manage the innovation paradox? // 21st QMOD-ICQSS Proceedings: „The quality movement – where are we going?" / Dahlgaard-Park, Su Mi ; Dahlgaard Jens J. (ur.).
Lund: Lund University Library Press, 2018. str. 1167-1676 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
16.Dužević, Ines; Mikulić, Josip; Baković, TomislavAn Extended Framework for Analyzing Higher Education Performance // Total quality management & business excellence, 29 (2018), 5-6; 599-617 doi:10.1080/14783363.2016.1224083 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Delić, Mia; Knego, Nikola; Dužević, InesMotor vehicle production and trade sector performance: the influence of Croatian motor vehicle trade on the European Union motor vehicle production trends // Theory and Applications in the Knowledge Economy / Tome, Eduardo ; Neumann, Gaby ; Knežević, Blaženka (ur.).
Lisabon, 2017. str. 148-160 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
18.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Dužević, InesFactors influencing customer loyalty towards Mobile Commerce – the case of young retail customers in Croatia // International Journal of Economic Perspectives, 11 (2017), 1; 1-15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Baković, Tomislav; Dužević, Ines; Damić, MateSupply chain resilience and international terrorism // Perspektive trgovine 2016. Sigurnost, privatnost, lojalnost / Knego, Nikola. Renko, Sanda., Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, Trg J.F. Kennedya 6, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Delić, Mia; Knežević, Blaženka; Dužević, InesFactors influencing customer loyalty towards Mobile Commerce – the case of young retail customers in Croatia // Abstract of Emerging Trends in Scientific Research / PAK Publishing Group (ur.).
Dubai: PAK Publishing Group, 2016. str. 21-21 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
21.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaCustomer satisfaction and loyalty factors of Mobile Commerce among young retail customers in Croatia // Gestão e sociedade, 10 (2016), 27; 1459-1476 doi:10.21171/ges.v10i27.2129 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
22.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaPerceived Service Quality at Private and Public Higher Education Institutions // Journal of logistics, informatics and service science, 3 (2016), 3; 80-94 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
23.Knežević, Blaženka; Delić, Mia; Dužević, InesM-trgovina iz perspektive mlađih potrošača u Hrvatskoj // Suvremena trgovina, 41 (2016), 4; 16-19 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Dužević, Ines; Delić, Mia; Knežević, BlaženkaCustomer Satisfaction and Loyalty Factors of Mobile Commerce among Young Retail Customers in Croatia // Proceedings of the International Conference Theory and Applications in the Knowledge Economy - TAKE 2016 / Tome, Eduardo (ur.).
Lisabon: E4C Scientific Organization and GOVCOPP University of Aveiro, 2016. str. 399-412 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Dužević, Ines; Lazibat, Tonći; Baković, TomislavKljučne determinante sustava upravljanja kvalitetom opskrbnog lanca // Zbornik radova: 17. međunarodni simpozij o kvaliteti "Kvaliteta čini razliku" / Drljača, Miroslav (ur.).
Zadar: Hrvatsko društvo menadžera kvalitete, 2016. str. 487-504 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)