Pregled po CROSBI profilu: Dubravka Glasnović Gracin (CROSBI Profil: 26170, MBZ: 321256, ORCID: 0000-0001-5195-4873)
Pronađeno 144 radova
Prikaz po CROSBI kategorijama
-
1.Glasnović Gracin, DubravkaMatematika 5 plus. Zagreb: Element, 2003 (prirucnik)
-
1.Loisy, Catherine; Sabra, Hussein; Courtney, Scott A.; Rocha, Katianne; Glasnović Gracin, Dubravka; Aldon, Gilles et al.Analyzing Teachers’ Work with Resources: Methodological Issues // The 'Resource' Approach to Mathematics Education / Trouche, Luc ; Gueudet, Ghislaine ; Pepin, Birgit (ur.).
Cham: Springer, 2019. str. 257-321 -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Jagušt, Tomislav; Martinis, OlgicaNovi pristupi i metode u radu s darovitim učenicima u STEM području // STEM daroviti i talentirani učenici. Identifikacija, metode nastavnog rada i profesionalno usmjeravanje / Burušić, Josip ; Šerepac, Vesna (ur.).
Zagreb: Alfa, 2019. str. 51-155 -
3.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe influence of teacher guides on classroom practice // Towards new perspectives on mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2019. str. 149-172 -
4.Balić Šimrak, Antonija; Narančić Kovač, Smiljana; Horvat Blažinović, Kristina; Glasnović Gracin, DubravkaCreating Maths Picturebooks and Animated Films as Interdisciplinary Practice // Building Intercultural and Interdisciplinary Bridges: Where Theory Meets Research and Practice / Burnard, Pamela ; Ross, Valerie ; Minors, Helen Julia ; Powell, Kimberly ; Dragovic, Tatjana ; Mackinlay, Elizabeth (ur.).
Cambridge: Building Interdisciplinary Bridges Across Cultures Publishing (BIBACC), 2017. str. 198-212 -
5.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeachers’ beliefs on mathematics as a background for their teaching practice // Mathematics Education as a Science and a Profession / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Jukić Matić, Ljerka (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ; Odjel za matematiku Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 109-126 -
6.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow Croatian mathematics teachers organize their teaching: differences according to the initial education // Higher goals in mathematics education / Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica ; Đurđević Babić, Ivana (ur.).
Osijek: Element, 2015. str. 303-317 -
7.Glasnović Gracin, DubravkaRegional comparison of the PISA 2009 results in the field of mathematical literacy // Mathematics Teaching for the Future. Fourth International Scientific Colloquium „Mathematics and Children“ / Pavleković, Margita ; Kolar-Begović, Zdenka ; Kolar-Šuper, Ružica (ur.).
Zagreb: Element, 2013. str. 13-23 -
1.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Radni udžbenik iz matematike za treći razred osnovne škole (2. dio)
Zagreb: Alfa, 2020 -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Radni udžbenik iz matematike za treći razred osnovne škole (1. dio)
Zagreb: Alfa, 2020 -
3.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Radni udžbenik iz matematike za drugi razred osnovne škole (2. dio)
Zagreb: Alfa, 2019 -
4.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Radni udžbenik iz matematike za drugi razred osnovne škole (1. dio)
Zagreb: Alfa, 2019 -
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Radni udžbenik iz matematike za prvi razred osnovne škole (2. dio)
Zagreb: Alfa, 2019 -
6.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Radni udžbenik iz matematike za prvi razred osnovne škole (1. dio)
Zagreb: Alfa, 2019 -
1.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Zbirka zadataka za treći razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Zbirka zadataka za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
3.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Zbirka zadataka za prvi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2019 -
1.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Ispiti znanja za treći razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 3. Listići za Dodatnu nastavu u trećem razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
3.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Ispiti znanja za drugi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
4.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 2. Listići za Dodatnu nastavu u drugom razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2020 -
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Ispiti znanja za prvi razred osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2019 -
6.Žokalj, Gabriela; Glasnović Gracin, Dubravka; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Listići za intergriranu nastavu u prvom razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2019 -
7.Glasnović Gracin, Dubravka; Žokalj, Gabriela; Soucie, TanjaOtkrivamo matematiku 1. Listići za Dodatnu nastavu u prvom razredu osnovne škole
Zagreb: Alfa, 2019 -
8.Glasnović Gracin, D.; Kralj, L.; Ćurković, Z.; Stepić, M.; Banić, S.Petica 8, udžbenik i zbirka zadataka za 8. razred osnovne škole
Zagreb: SysPrint, 2007 -
9.Kralj, L; Glasnović Gracin, D.; Ćurković, Z, Stepić, M.; Banić, S.Petica 7, udžbenik i zbirka zadataka za 7. razred osnovne škole
Zagreb: SysPrint, 2007 -
10.Kralj, L.; Ćurković, Z.; Glasnović Gracin, D.; Banić, S.Petica 6, udžbenik i zbirka zadataka za 6. razred osnovne škole
Zagreb: SysPrint, 2006 -
11.Glasnović Gracin, Dubravka; Ćurković, Zlata; Kralj, Lidija; Banić, SonjaPetica 5, udžbenik i zbirka zadataka za 5. razred osnovne škole
Zagreb: SysPrint, 2005 -
1.Glasnović Gracin, Dubravka; Krišto, AnaDifferences in the Requirements of Digital and Printed Mathematics Textbooks: Focus on Geometry Chapters // CEPS - Center for Educational policy Studies journal, 12 (2022), 2; 95-117 doi:https://.org/10.26529/cepsj.1285 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
2.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31 (2022), 1; 113-133 doi:10.5559/di.31.1.06 (recenziran, članak, znanstveni)
-
3.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaDrawing out classroom social climate: The use of participant-produced drawings in research on psychosocial classroom learning environment in the context of school mathematics // LUMAT: International Journal on Math, Science and Technology Education, 9 (2021), 1; 748-773 doi:10.31129/LUMAT.9.1.1624 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Rovan, Daria; Glasnović Gracin, Dubravka; Trupčević, GoranPre-service Primary Education Teachers’ Achievement Goals in Mathematics and Their Approach to Learning and Teaching Mathematics // Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23. (2021), Sp.Ed.1; 125-141 doi:10.15516/cje.v23i0.4103 (recenziran, članak, znanstveni)
-
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaUse of textbooks and other resources in curriculum reform. A longitudinal case study // ZDM – Mathematics Education, 53 (2021), 6; 1373-1385 doi:10.1007/s11858-021-01271-0 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaHow do teacher guides give support to mathematics teachers? Analysis of a teacher guide and exploration of its use in teachers' practices // Research in mathematics education, 23 (2021), 1; 1-20 doi:10.1080/14794802.2019.1710554 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaMaking sense of geometry education through the lens of fundamental ideas: An analysis of children's drawing // The Mathematics educator, 29 (2020), 1; 7-52 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaMathematics textbook in the hands of the lower secondary students: how, when and why they use it//Matematički udžbenik u rukama učenika viših razreda osnovne škole: kako, kada i zašto ga koriste // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 22 (2020), 1; 9-40 doi:10.15516/cje.v22i1.3484 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Glasnović Gracin, Dubravka; Burušić, JosipElementi STEM kreativnosti // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 75 (2018), 9-14 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, AnaDrawings as External Representations of Children’s Fundamental Ideas and the Emotional Atmosphere in Geometry Lessons // Center for Educational Policy Studies Journal, 8 (2018), 2; 31-53 doi:10.26529/cepsj.299 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
11.Glasnović Gracin, DubravkaRequirements in Mathematics Textbooks: A Five-Dimensional Analysis of Textbook Exercises and Examples // International journal of mathematical education in science and technology, 49 (2018), 7; 1003-1024 doi:10.1080/0020739X.2018.1431849 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Rovan, Daria; Osrečak, Maja; Glasnović Gracin, DubravkaMotivacijska uvjerenja učenika o aritmetici i geometriji // Napredak (Zagreb), 159 (2018), 1-2; 53-72 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Glasnović Gracin, Dubravka; Babarović, Toni; Dević, Ivan; Burušić, JosipDevelopment and Validation of New Objective Knowledge Tests in STEM Field for Primary School Students // Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 20 (2018), 3; 789-824 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
14.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe Role of Mathematics Textbooks in Lower Secondary Education in Croatia: An Empirical Study // The Mathematics educator, 16 (2016), 2; 31-58 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
15.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe use of the textbook as an artefact in the classroom: A case study in the light of a socio- didactical tetrahedron // Journal fur Mathematik-Didaktik, 37 (2016), 2; 349-374 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Glasnović Gracin, DubravkaQuo vadis, didaktički trokute? // Matematika i škola, 78 (2015), 100-104 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, stručni)
-
17.Glasnović Gracin, DubravkaMathematics Textbook as an Object of Research // Croatian journal of education, 16 (2014), 3; 211-237 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
18.Domović, Vlatka; Glasnović Gracin, Dubravka; Jurčec, LanaKorištenje matematičkih udžbenika obzirom na spol i godine staža učitelja matematike // Napredak (Zagreb), 153 (2012), 2; 187-202 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
19.Domović, Vlatka; Glasnović Gracin, Dubravka; Jurčec, LanaUporaba matematičkih udžbenika s obzirom na inicijalno obrazovanje učitelja // Sociologija i prostor : časopis za istraživanje prostornoga i sociokulturnog razvoja, 50 (2012), 193 (2); 237-256 doi:10.5673/sip.50.2.6 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Glasnović Gracin, Dubravka; Vuković, PredragThe Requirements in Statistics Education - Comparison of PISA Mathematical Tasks and Tasks from the Mathematical Textbooks in the Field of Statistics // Teaching mathematics and computer science, 8 (2010), 2; 263-275 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
21.Glasnović Gracin, Dubravka; Domović, VlatkaUpotreba matematičkih udžbenika u nastavi viših razreda osnovne škole // Odgojne znanosti, 11 (2009), 2; 297-317 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
1.Glasnović Gracin, DubravkaMatematički udžbenik – kakva je to knjiga? // Matematika i škola, 106 (2020), 3-7 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
2.Glasnović Gracin, DubravkaIzraz i jednakost – temeljni, a zanemareni pojmovi // Matematika i škola, 105 (2020), 195-201 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
3.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, AnaFundamentalne ideje za nastavu geometrije // Matematika i škola, 99 (2019), 147-151 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
4.Stepanić, Lucija; Glasnović Gracin, DubravkaPojam broja – aktivnosti u predškoli i prvom razredu // Matematika i škola, 98 (2019), 120-124 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Burušić, JosipRasprave o STEM obrazovanju // Matematika i škola, 90 (2016), 206-211 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
6.Glasnović Gracin, DubravkaUvođenje statistike u početno učenje matematike // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, 27 (2016), 122-123(148-149); 26-29 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
7.Horvat, Viktorija; Glasnović Gracin, DubravkaBalansirajuća greda // Matematika i škola, 86 (2016), 41-44 (domaća recenzija, članak, stručni)
-
8.Glasnović Gracin, DubravkaModeli aritmetike za razrednu nastavu // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 59 (2014), 12-21 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
9.Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, Dubravka"Što bi bilo kad bi..." Metodičke razlozi ZA upotrebu pogodbenih rečenica u matematičkim zadatcima // Matematika i škola, 74 (2014), 147-154 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
10.Glasnović Gracin, Dubravka; Cvikić, LidijaMatematika i hrvatski standardni jezik // Matematika i škola, 73 (2014), 101-109 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
11.Glasnović Gracin, DubravkaKapetanov problem // Matematika i škola, 72 (2013), 51-55 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
12.Glasnović Gracin, DubravkaZadatci s dijeljenjem stavljeni u kontekst // Matematika i škola, 71 (2013), 4-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
13.Glasnović Gracin, DubravkaZadaci s dijeljenjem stavljeni u kontekst // Matematika i škola, 71 (2013), 4-9 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
14.Glasnović Gracin, DubravkaPredškolsko dijete i matematika // Matematika i škola, 69 (2013), 148-152 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
15.Kos, Daria; Glasnović Gracin, DubravkaProblematika tekstualnih zadataka // Matematika i škola, 66 (2012), 5-8 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
16.Jerec, Haritina; Glasnović Gracin, DubravkaStern blokovi // Matematika i škola, 64 (2012), 4; 154-159 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
17.Glasnović Gracin, DubravkaRazlomci – uzročnici loma u nastavi matematike? // Matematika i škola, 61 (2011), 4-10 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
18.Herjavec, Danijela; Glasnović Gracin, DubravkaRačunska gusjenica // Matematika i škola, 57 (2010), 59-63 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
19.Glasnović Gracin, DubravkaPismeno izražavanje u nastavi matematike (2. dio) // Matematika i škola, 44 (2008), 155-159 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
20.Glasnović Gracin, DubravkaPismeno izražavanje u nastavi matematike (1. dio) // Matematika i škola, 43 (2008), 105-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
21.Kralj, Lidija; Glasnović Gracin, DubravkaNastava statistike u osnovnoj školi 2 // Matematika i škola, 32 (2005), 64-68 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
22.Kralj, Lidija; Glasnović Gracin, DubravkaNastava statistike u osnovnoj školi 1 // Matematika i škola, 31 (2005), 11-15 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
23.Glasnović Gracin, DubravkaKoristite li panoe u nastavi? // Matematika i škola, 22 (2003), 83-86 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
24.Glasnović Gracin, DubravkaMnogokuti - rad u parovima // Matematika i škola, 13 (2002), 121-122 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
25.Glasnović, DubravkaPano u nastavi matematike // Matematika i škola, 8 (2001), 116-110 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
1.Glasnović Gracin, DubravkaPicturebooks and Problem solving // Libri et liberi, 6 (2017), 2; 337-339 doi:10.21066/carcl.libri.2017-06(02).0013 (recenziran, prikaz, stručni)
-
2.Glasnović Gracin, DubravkaPrelazak sa zbrajanja prirodnih brojeva na zbrajanje cijelih brojeva // Matematika i škola, 75 (2014), 202-209 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
3.Glasnović Gracin, DubravkaMeranski nastavni plan iz 1905. godine // Matematika i škola, 56 (2010), 8-12 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
4.Glasnović Gracin, DubravkaPredmatematičke vještine // Matematika i škola, 55 (2010), 200-205 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
5.Glasnović Gracin, DubravkaAustrijski matematički standardi // Matematika i škola, 53 (2010), 112-117 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
6.Glasnović Gracin, DubravkaProblem dijeljenja nulom // Matematika i škola, 49 (2009), 152-156 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
7.Glasnović Gracin, DubravkaRačunalo u nastavi matematike: Teorijska podloga i metodičke smjernice (2. dio: Promjene u nastavi matematike) // Matematika i škola, 47 (2008), 81-84 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
8.Glasnović Gracin, DubravkaRačunalo u nastavi matematike: Teorijska podloga i metodičke smjernice (1. dio: Potencijali primjene računala u nastavi) // Matematika i škola, 46 (2008), 10-15 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
9.Glasnović Gracin, DubravkaMatematička pismenost (2. dio) // Matematika i škola, 40 (2007), 202-210 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
10.Glasnović Gracin, DubravkaMatematička pismenost (1. dio) // Matematika i škola, 39 (2007), 155-163 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, ostalo)
-
11.Glasnović Gracin, DubravkaTV-matematika // Hrvatski matematički elektronski časopis math.e, 3 (2004) (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)
-
1.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, DubravkaClassroom social climate in the context of middle school geometry // Proceedings of the 43rd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education, Vol. 2 / Graven, Mellony ; Venkat, Hamsa ; Essien, Anthony ; Vale, Pamela (ur.).
Pretoria: University of Pretoria, 2019. str. 511-518 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Scott Courtney; Dubravka Glasnović GracinDeveloping the task progressions framework // Proceedinfgs of the 11th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education - CERME11, Utrecht / Jankvist, Uffe Th. ; van den Heuvel-Panhuizen, Marja ; Veldhuis, Michiel (ur.).
Utrecht: Freudenthal Group & Freudenthal Institute, Utrecht University, 2019. str. 4186-4193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
3.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSame textbook, different points of view: students and teachers as textbook users // Proceedings of the Third International Conference on Mathematics Textbook Research and Development
Paderborn, Njemačka, 2019. str. 173-178 doi:10.17619/UNIPB/1-768 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kuzle, Ana; Glasnović Gracin, Dubravka; Klunter, MartinaPrimary grade students’ fundamental ideas of geometry revealed via drawings // Proceedings of the 42nd Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics, Vol. 3 / Bergqvist, E. ; Österholm, M. ; Granberg, C. ; Sumpter, L. (ur.).
Umeå, 2018. str. 283-290 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaThe dynamic interactions between teacher and resources in the use of the textbook and teacher guide // Proceedings of the Re(s)sources 2018 International Conference / Gitirana, Verônica ; Miyakawa, Takesh ; Rafalska, Maryna ; Soury-Lavergne, Sophie ; Trouche, Luc (ur.).
Lyon: Ecole Normale Superieure de Lyon, 2018. str. 159-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Glasnović Gracin, Dubravka; Narančić Kovač, SmiljanaThe Project Math Picturebooks / Das Projekt Mathematische Bilderbücher // Beiträge zum Mathematikunterricht 2017 / Kortenkamp, Ulrich ; Kuzle, Ana (ur.).
Münster: WTM-Verlag, 2017. str. 317-320 doi:10.17877/DE290R-18472 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeacher Offloading, Adapting And Improvising With The Textbook – A Case Study // Mathematics Education: How to solve it? / Csíkos, Csaba ; Rausch, Attila ; Szitányi, Judit (ur.).
Segedin: International Group for the Psychology of Mathematics Education, 2016. str. 59-66 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaTeacher and textbook: Reflection on the SDT-model // 9th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education / Krainer, Konrad ; Vondrová, Naďa (ur.).
Prag: Charles University in Prague, Faculty of Education and ERME, 2015. str. 3072-3078 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
9.Glasnović Gracin, Dubravka; Jukić Matić, LjerkaSchulbuch als Teil des implementierten Curriculums // Beiträge zum Mathematikunterricht 2014 / Roth, Jürgen. ; Ames, Judith (ur.).
Münster: WTM-Verlag, 2014. str. 431-434 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Glasnović Gracin, DubravkaMathematische Anforderungen in Schulbüchern und in der PISA Studie // Beiträge zum Mathematikunterricht 2012, Vorträge auf der 46. Tagung für Didaktik der Mathematik, Jahrestagung der Gesellschaft für Didaktik der Mathematik vom 5.3.2012 bis 9.3.2012 in Weingarten / Ludwig, M. ; Kleine, M. (ur.).
Weingarten, 2012. str. 301-304 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Glasnović Gracin, DubravkaTeacher and textbook in geometry education // The Third International Scientific Colloquium Mathematics and Children (The Math Teacher) / Pavleković, Margita (ur.).
Osijek: Element, 2011. str. 234-241 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Glasnović Gracin, DubravkaMathematical Requirements in PISA Assessment // The Second International Scientific Colloquium MATHEMATICS AND CHILDREN (Learning Outcomes) / Pavleković, Margita (ur.).
Zagreb: Element, 2009. str. 56-61 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
1.Glasnović Gracin, DubravkaMatematičke aktivnosti u nastavi geometrije kroz obrazovnu vertikalu // 3. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2016, Zbornik izbranih prispevkov, Brdo pri Kranju, 16. in 17. november 2016 / Suban, Mojca ; Bone, Jerneja ; Rajh, Sonja ; Sirnik, Mateja (ur.).
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2017. str. 33-37 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
2.Glasnović Gracin, DubravkaUpotreba konkretnih materijala u razrednoj nastavi matematike // Zbornik radova 5. Kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Ivanšić, Ivan (ur.).
Zagreb: Profil, 2012. str. 197-202 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
1.Čižmešija, Aleksandra; Milin-Šipuš, Željka; Glasnović Gracin, DubravkaIstraživanja matematičkog obrazovanja u Hrvatskoj // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.).
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 197-210 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
1.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaLongitudinalno istraživanje odrednica stresa, profesionalnog sagorijevanja i zadovoljstva poslom učitelja početnika // 5. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI “Kako poticati dobrobit u odgojno-obrazovnom okružju u izazovnim vremenima?" / Odak, Iva (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2022. str. 32-33 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni) -
2.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaEpistemička uvjerenja budućih učitelja i njihov pristup poučavanju matematike // 25. Dani Ramira i Zorana Bujasa: međunarodni psihologijski znanstveni skup : knjiga sažetaka, Zagreb, 30. rujna - 02. listopada 2021. / Mikac, Una ; Mehulić, Jasmina (ur.).
Zagreb: Sveučilište u Zagrebu Filozofski fakultet, 2021. str. 146-146 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
3.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPromjene u matematičkoj anksioznosti budućih učitelja tijekom njihovog studija // 22. Dani psihologije u Zadru - knjiga sažetaka / Burić, Irena ; Banai, Benjamin ; Macuka, Ivana ; Šimić, Nataša ; Tokić, Andrea ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar, 2020. str. 150-150 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
4.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' achievement goals in mathematics and their approach to learning and teaching mathematics: a person-centered analysis // Suvremene teme u odgoju i obrazovanju – STOO / International Scientific and Art Conference - Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. str. 186-186 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
5.Glasnović Gracin, DubravkaŠto kada predznanje otežava usvajanje novog sadržaja? Konceptualne promjene u istraživanju i nastavnoj praksi // Knjižica sažetaka Državnog stručnog skupa nastavnika matematike Inovativna nastava matematike / Bokun, Mirela Jukić ; Soldo, Ivan (ur.).
Osijek: Udruga matematičara Osijek, 2018. str. 20-20 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
6.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaUvjerenja budućih učitelja o poučavanju matematike // 4. DANI OBRAZOVNIH ZNANOSTI/ 4th DAYS OF EDUCATIONAL SCIENCES “Odgojno-obrazovni sustav: ograničavajuće i/ili poticajno okruženje”/ The Educational System: a Confining and/or Stimulating Environment
Zagreb, Hrvatska, 2018. str. 88-89 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
7.Burušić, Josip; Šakić Velić, Marija; Glasnović Gracin, Dubravka; Babarović, ToniOdnos školskih i izvanškolskih aktivnosti u području STEM-a: novi pristupi i novi izazovi // XXI. Dani psihologije u Zadru - sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, Marina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Zadar : Odjel za psihologiju, Sveučilište u Zadru, 2018. str. 27-27 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
8.Glasnović Gracin, Dubravka; Burušić, Josip; Šimunović, Mara; Dević, IvanKada bi mogli, koju bi ocjenu učenici dali svojim nastavnicima matematike? // XXI. Dani psihologije u Zadru - sažetci priopćenja / Nikolić, Matilda ; Tokić, Andrea ; Ćubela Adorić, Vera ; Dodaj, Arta ; Gregov, Ljiljana ; Ivanov, Lozena ; Macuka, Ivana ; Nekić, MArina ; Tucak Junaković, Ivana ; Valerjev, Pavle ; Vidaković, Marina (ur.).
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2018. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
9.Glasnović Gracin, DubravkaPojam jednakosti // Zbornik sažetaka radova / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
10.Balić Šimrak, Antonija; Glasnović Gracin, Dubravka; Narančić Kovač, Smiljana; Kristina Horvat Blažinović; Velički, Vlatka; Žabčić, Danijel; Oreški, PredragMathematical picture books for young children // BIBAC2016 – 2nd International Conference ‘Building Interdisciplinary Bridges Across Cultures’: Conference Proceedings / Burnard, Pamela ; Ross, Valerie (ur.).
Cambridge: University of Cambridge – Faculty of Education & Churchill College, 2016. (ostalo, međunarodna recenzija, sažetak, stručni) -
11.Balić Šimrak, Antonija; Glasnović Gracin, Dubravka; Narančić Kovač, SmiljanaMatematička slikovnica - radionica // Zbornik sažetaka radova. Sedmi kongres nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 18-18 (demonstracija, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
12.Balić Šimrak, Antonija; Glasnović Gracin, Dubravka; Narančić Kovač, SmiljanaProjekt "Matematička slikovnica" // Zbornik sažetaka radova. Sedmi kongres nastavnika matematike / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2016. str. 16-17 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo) -
13.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović-Gracin, DubravkaMotivacija za učenje matematike kod budućih učitelja razredne nastave // 2. Dani obrazovnih znanosti - Uloga istraživanja u obrazovnim promjenama: Program i sažeci radova / Marušić, Iris (ur.).
Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2014. str. 62-63 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Glasnović Gracin, DubravkaUsvoji razlomke: Nacrtaj, rastumači, izračunaj, obrazloži! // Zbornik radova Sedmog stručno metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, 2011. str. 236-236 (predavanje, sažetak, stručni) -
15.Glasnović Gracin, DubravkaAnaliza zahtjeva u nastavi matematike // Zbornik radova Šestog stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Pula, 2009. str. 247-248 (predavanje, sažetak, stručni) -
16.Glasnović Gracin, Dubravka; Ćurković, ZlataMotivacijski zadatak kao uvod u nastavnu temu // Zbornik radova 4. Stručno-metodičkog skupa Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Rovinj, Hrvatska, 2005. str. 239-242 (predavanje, sažetak, stručni) -
1.Burušić, Josip; Šakić Velić, Marija; Glasnović Gracin, Dubravka; Ribar, MajaA longitudinal study of structure and changes in math self-competence beliefs during primary school // ESERA 2021
Braga, Portugal, 2021. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, Ana"What is Geometry for you?" Draw a picture." Young students' understanding of geometry revealed through drawings // The International Scientific and Art Conference Contemporary Themes in Education - CTE
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaThe Influence of Teacher Guides on Teachers’ Practice: A Longitudinal Case Study // 11th Congress of European Society for Research in Mathematics Education (CERME 11)
Utrecht, Nizozemska, 2019. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
4.Burušić, Josip; Babarović, Toni; Šakić Velić, Marija; Selimbegović, Leila; Glasnović Gracin, DubravkaThe Development Of Interest for STEM School Subjects and Stem Careers During Primary Schooling // 13th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Bologna, Italija, 2019. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo) -
5.Burušić, Josip; Šakić Velić, Marija; Blažev, Mirta; Pale, Predrag; Glasnović Gracin, DubravkaSTEM Programs and Interventions as a Tool for Reducing Social, Gender and Family Related Inequalities in Education // World Education Research Association Focal Meeting 2019
Tokyo, Japan, 2019. str. 1-1 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
6.Glasnović Gracin, DubravkaAssessment of Student STEM Achievement in Primary School // STEM SCHOOL INTERESTS, ACHIEVEMENT AND CAREERS, Mini conference/round table of the HRZZ JOBSTEM project
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
7.Glasnović Gracin, DubravkaIzraz, jednakost, jednadžba – temeljni, ali zanemareni pojmovi // Stručno-metodički skup Matematički motivi
Koprivnica, Hrvatska, 2019. (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni) -
8.Rovan, Daria; Trupčević, Goran; Glasnović Gracin, DubravkaPre-service primary education teachers' beliefs and their approach to teaching mathematics – a longitudinal perspective // ECME - International workshop Enhancing connections in mathematics education: To and across university mathematics
Zagreb, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Burušić, Josip; Babarović, Toni; Glasnović Gracin, Dubravka, Reljić, Ina; Šakić, Marija; Selimbegović, Leila; Dević, Ivan; Šimunović, Mara; Blažev, Mirta; Pale, Predrag; Jagušt, Tomislav; Petrović, JurajSTEM career aspirations during primary schooling: A cohort-sequential longitudinal study of relations between achievement, self- competence beliefs, and career interests – JOBSTEM // 12th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA)
Dublin, Irska, 2017. 11111, 1 (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
10.Babarović, Toni; Burušić, Josip; Dević, Ivan; Glasnović Gracin, Dubravka; Šakić Velić, MarijaInterests in STEM careers during primary schooling: Fitting the STEM interests into RIASEC structural space // European Conference on Educational Research (ECER 2017)
Kopenhagen, Danska, 2017. Session: 09 SES 03 B, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
11.Glasnović Gracin, Dubravka; Babarovic, Toni; Dević, IvanPsychometric validation of an objective measure of STEM school achievement in primary school // ECER 2017. - European Conference on Educational Research, University UCC, Copenhagen.
Kopenhagen, Danska, 2017. Session: 09 SES 06 B, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
12.Glasnović Gracin, DubravkaRepresentation, computation, interpretation, argumentation: research on mathematical activities in mathematics textbooks // 13th International Congress on Mathematical Education - ICME
Hamburg, Njemačka, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
13.Dević, Ivan; Babarović, Toni; Karabegović, Mia; Blažev, Mirta; Glasnović Gracin, DubravkaThe contribution of attitudes toward school science in the explanation of achievement in STEM school subjects // EERA - European Conference on Educational Research 2016
Dublin, Irska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
14.Babarović, Toni; Glasnović Gracin, Dubravka; Burušić, Josip; Dević, Ivan; Šakić Velić, MarijaPersonal Inputs and Contextual Supports as Predictors of STEM Aspirations among Boys and Girls // EERA - European Conference on Educational Research (ECER) 2016
Dublin, Irska, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, pp prezentacija, znanstveni) -
15.Glasnović Gracin, Dubravka; Turza Bogdan, Tamara; Cvikić, LidijaHrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi - radionca // 6. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (ostalo, domaća recenzija, sažetak, stručni) -
16.Cvikić, Lidija; Glasnović Gracin, DubravkaHrvatski jezik i matematika u razrednoj nastavi // Šesti kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, Hrvatska, 2014. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni) -
17.Glasnović Gracin, DubravkaDifferences in using textbooks among mathematics teachers in Croatia // The English language session of the “Varga Tamás Days” Annual Conference on Mathematics Education
Budimpešta, Mađarska, 2013. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
18.Glasnović Gracin, DubravkaRutina ili smisao, pitanje je sad // Stručni skup Udruge Normala “Nastava matematike i izazovi moderne tehnologije”
Osijek, Hrvatska, 2010. (predavanje, neobjavljeni rad, stručni) -
19.Glasnović Gracin, Dubravka; Vuković, PredragRequirements in Statistics Education // The English language session of the “Varga Tamás Days” Annual Conference on Mathematics Education
Budimpešta, Mađarska, 2009. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
1.Jukić Matić, Ljerka; Glasnović Gracin, DubravkaCurriculum noticing: a case of lower secondary teacher // Proceedings of the 44th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education / Inprasitha, Maitree ; Changsri, Narumon ; Boonsena, Nisakorn (ur.).
Khon Kaen: PME, 2021. str. 219-219 (poster, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Glasnović Gracin, Dubravka; Kuzle, AnaWhat meanings do German and Croatian students assign to geometry? A comparative study // Beiträge zum Mathematikunterricht 2020 / Siller, Hans-Stefan ; Weigel, Wolfgang ; Wörler, Jan Franz (ur.).
Münster: VTM-Verlag, 2020. str. 329-332 (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
2.Glasnović Gracin, DubravkaStavovi i uvjerenja – (rubna) područja metodike matematike // Funkcija matematike u emocionalnoj inteligenciji i obratno
Šibenik, Hrvatska, 2019. str. 18-22 (pozvano predavanje, kratko priopćenje, stručni) -
2.Glasnović Gracin, Dubravka; Burušić, JosipElementi STEM kreativnosti // Zbornik sažetaka radova Osmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 58-59 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni) -
3.Glasnović Gracin, Dubravka"Stari" i "novi" sadržaji u razrednoj nastavi matematike // Zbornik sažetaka radova Osmog kongresa nastavnika matematike Republike Hrvatske Zagreb 2018 / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 56-57 (predavanje, domaća recenzija, prošireni sažetak, stručni) -
3.Dević, Ivan; Burušić, Josip; Babarović, Toni; Glasnović Gracin, Dubravka; Šakić Velić, Marija; Reić Ercegovac, InaThe Relationship Between STEM School Achievement And STEM Out-Of-School Activities: Possible Role Of Family Social Background And Students Gender // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1315, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, kratko priopćenje, znanstveni) -
4.Šimunović, Mara; Blažev, Mirta; Dević, Ivan; Glasnović Gracin, Dubravka; Reić Ercegovac, Ina; Burušić, JosipParents’ General Aspiration for Their Children’s Education and Students’ Objective Achievement in STEM Domain // ECER 2018
Bolzano, Italija, 2018. 1089, 5 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, znanstveni) -
1.Glasnović Gracin, DubravkaRequirements in mathematics textbooks and in PISA assessment, 2011., doktorska disertacija, Fakultät für interdisziplinäre Forschung und Fortbildung, Institut für Didaktik der Mathematik, Klagenfurt, Austria
-
1.Dvojković, MihaelaGLAZBA U NASTAVI MATEMATIKE: PJESMA KAO SREDSTVO UVOĐENJA POJMA BROJA, 2020., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb