Pregled po CROSBI profilu: Ines Blažević (CROSBI Profil: 25799, MBZ: 324682)
-
1.Blažević, Ines; Bulić, Mila; Batarelo Kokić, IvanaThe Relation between Intercultural Sensitivity and Multicultural Teaching Competency of Primary School Teachers // Conference proceedings International Conference Didactic Challenges IV: Future Studies in Education / Inayatullah, Sohail ; Dubovicki, Snježana ; Bilić, Anica (ur.).
Osijek: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek and Croatian Academy of Science and Arts, Center for Scientific Work in Vinkovci, 2023. str. 188-197 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
2.Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, InesNove metode poučavanja – za mentore u projektu // Priručnik za predavače i mentore u projektu Fit4Work "Povećanje zapošljivosti i socijalnog uključivanja ranjivih skupina kroz inovativan pristup i praktično osposobljavanje u sektoru turizma i ugostiteljstva" / Škrabić, Slaven (ur.).
Split: Turističko-ugostiteljska škola Split, 2022. str. 63-72 -
3.Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, InesNove metode poučavanja i pedagoško – psihološke vještine potrebne za poučavanje na radu // Priručnik za predavače i mentore u projektu Fit4Work "Povećanje zapošljivosti i socijalnog uključivanja ranjivih skupina kroz inovativan pristup i praktično osposobljavanje u sektoru turizma i ugostiteljstva" / Škrabić, Slaven (ur.).
Split: Turističko-ugostiteljska škola Split, 2022. str. 49-62 -
4.Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Jurić, JosipaPRIMARY SCHOOL TEACHERS’ EXPERIENCE IN THE PLANNING AND IMPLEMENTATION OF SUPPLEMENTARY TEACHING OF MATHEMATICS // Journal of the Institute for Educational Research, 54 (2022), 1; 27-39 doi:10.2298/ZIPI2201027B (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Bulić, Mila; Blažević, InesChallenges of Nature and Biology Online Learning for Students with Disabilities: A Mixed Methodology Approach // International Journal of Learning, Teaching and Educational Research, 21 (2022), 4; 255-275 doi:10.26803/ijlter.21.4.15 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Blažević, Ines; Bulić, Mila; Batarelo Kokić, IvanaRelation Between Intercultural Sensitivity and Multicultural Teaching Competency of Primary School Teachers // Book of abstracts / Dubovicki, Snježana ; Huljev, Antonija (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2022. str. 33-34 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
7.Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, InesProfesionalizacija nastavničke struke i aspekti profesionalnog razvoja nastavnika // Ogledi o nastavničkoj profesiji / Luketić, Daliborka (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 2022. str. 45-68 -
8.Blažević, Ines; Matijašević, BrunoUmjetničke aktivnosti u školi kao oblik provođenja slobodnog vremena osnovnoškolaca // Acta Iadertina, 18 (2022), 2; 207-224 doi:10.15291/ai.3604 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Blažević, Ines; Matijašević, Bruno; Matijašević, PaulaPovezanost tjelesne aktivnosti i subjektivne dobrobiti studenata // Sport science, 15 (2021), 2; 111-117 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Blažević, Ines; Bulić, Mila; Mamić, DraganaSchool Curriculum as a Stimulus ti the Development of Giftedness in the Field of Narural Sciences // Giftedness in a Variety of Educational Fields / Herzog, J. (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2021. str. 43-57 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
11.Blažević, Ines; Bulić, Mila; Mamić, DraganaSchool Curriculum as a Stimulus to the Development of Giftedness in the Field of Natural Sciences // Giftedness in a Variety of Educational Fields / Herzog, J. (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2021. str. 43-57 -
12.Blažević, InesMogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Čitanje u ranoj adolescenciji / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 123-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
13.Bulić, Mila; Blažević, InesDistance Teaching During the COVID-19 Pandemic // Book of Abstracts: Interantional Virtual Academic Conference - Education and Social Sciences, Business and Economics / Apostolovska-Stepanoska, Milena (ur.).
Skopje: Cyril and Methodius University, 2020. str. 6-6 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
14.Blažević, InesMogućnosti poticanja čitanja kod učenika u prvom odgojno-obrazovnom ciklusu // Znanstveno-stručni skup o Anatoliju Kudrjavcevu: Teatar u Splitu i Split u teatru / Batarelo Kokić, Ivana ; Bubić, Andreja ; Kokić, Tonći ; Mandarić Vukušić, Anita (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2020. str. 123-141 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
15.Bulić, Mila; Blažević, InesThe impact of online learning on student motivation in science and biology classes // Revija za elementarno izobraževanje = Journal of elementary education, 13 (2020), 1; 73-87 doi:10.18690/rei.13.1.73-87.2020 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Jurić, JosipaIdentification and teaching gifted children in primary education // Znanstveno-strokovni posvet i nadarjenih
Ruše, Slovenija, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
17.Blažević, Ines; Bulić, MilaSpremnost učitelja razredne nastave za rad u okruženju kulturne raznolikosti // Međunarodni znanstveno-stručni skup: Sadašnjost za budućnost odgoja i obrazovanja - mogućnosti i izazovi
Sisak, Hrvatska, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
18.Odak, Marko; Blažević, InesOsposobljenost učitelja za korištenje informacijsko-komunikacijske tehnologije u nastavi // Međunarodna zansntvena konferencija: Identiteti-kulture-jezici - Novi obzori društvenih i humanističkih znanosti
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2019. (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
19.Blažević, inesŠkolski kurikulum kao poticaj razvoju različitih područja umjetničkog stvaralaštva // Book of Abstracts: ACE, 2019. 1. International Artistic and Scientific Conference / Kolar Billeage, Martina (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveeučilišta u Zagrebu, 2019. str. 155-155 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
20.Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, AntonijaMogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Knjiga sažetaka: Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 79-80 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni) -
21.Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Marasović, AntonijaMogućnosti primjene Montessori pristupa u početnoj nastavi matematike // Prozor u svijet obrazovanja, nauke i mladih / Nesimović, Sanela ; Mešanović-Meša, E. (ur.).
Sarajevo: Pedagoški fakultet Univerziteta u Sarajevu, 2019. str. 21-35 -
22.Bulić, Mila; Blažević, InesActıve Learnıng and E-Learnıng as Motıvatıonal Factors in Modern Scıence Teachıng // Book of Abstracts: Education and Social Sciences Conference / Rucheva Tasev, Hristina (ur.).
Beč: Vienna University, 2019. str. 26-26 (predavanje, međunarodna recenzija, prošireni sažetak, ostalo) -
23.Blažević, Ines; Mišurac, Irena; Jurić, JosipaIdentidication and Work with The Gifted Children in Primary Education // Contemporary aspects of giftedness / Herzog, Jerneja (ur.).
Hamburg: Verlag Dr. Kovač, 2019. str. 9-19 -
24.Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, Ines; Kurz, TerriPrimary School Teachers’ Readiness for Online Professional Development // E-Learning: Unlocking the Gate to Education Around the Globe / Beseda, Jan ; Rohlíková, Lucie ; Duffek, Václav (ur.).
Prag: Centre for Higher Education Studies, 2019. str. 370-379 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Batarelo Kokić, Ivana; Blažević, InesOnline Role-play: Action Research in Higher Education // CARN-ALARA 2019: Book of Abstracts / Bognar, Branko ; Gazibara, Senka ; Simel Pranjić, Sanja (ur.).
Split: Filozofofski fakultet, Sveučilište u Osijeku, 2019. str. 64-64 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)