Pregled po CROSBI profilu: Božo Skoko (CROSBI Profil: 25523, MBZ: 262602)
-
1.Skoko, Božo; Topić Crnoja, Matea; Vugrinec, HelenaOnline turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske // Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora, 2022. str. 109-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Skoko, Božo; Ježovita, Josip; Plenković, MatejaBiti Hrvat u globaliziranom svijetu – poimanje hrvatskog identiteta među hrvatskim iseljenicima u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi te Australiji // 5. hrvatski iseljenički kongres - Izazovi i perspektive zajedništva
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Grbeša, Marijana; Skoko, Božo; Bebić, DomagojStrateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj područja, akteri i teme // Politička misao : Croatian political science review, 59 (2022), 3; 239-266 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Skoko, Božo; Bešlić, BožanaIstraživački projekt ZA-JEDNO.hr: hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske // Hrvatska izvan domovine IV / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 301-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Skoko, Božo(Re)definiranje suvremenog hrvatskog identiteta kao motivacijski element u smislu poticanja povratka iseljenika, ulaganja i jačanja veza s domovinom // Hrvatska izvan domovine IV – Zbornik radova predstavljenih na 4. Iseljeničkom kongresu. / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 27-35 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Skoko, BožoUloga komunikacijskih kompetencija i interkulturne inteligencije u suvremenoj diplomaciji // Communication management review, 7 (2022), 1; 6-25 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Božo Skoko; Dina Tomšić; Ana HlačaTransformation of the business event industry during the pandemic: The case of the exhibition industry in Croatia. // Journal of Governance and Regulation, 11 (2022), 3; 79-94 doi:10.22495/jgrv11i3art8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Skoko, Božo; Ježovita, Josip; Plenković, MatejaImidž Hrvatske iz perspektive hrvatskih iseljenika i njihovih potomaka u različitim dijelovima svijeta // Kroatologija, 13 (2022), 1; 167-187 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Skoko, Božo; Primorac, MarijanFilmska industrija kao segment meke moći na primjeru Južne Koreje, Kine i SAD-a // South Eastern European journal of communication, 3 (2021), 2; 7-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Skoko, BožoGdje se susreću javna diplomacija i odnosi s javnošću država? Rasprava o međuodnosu disciplina // Medijske studije, 12 (2021), 24; 55-74 doi:10.20901/ms.12.24.4 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Jugo, Damir; Skoko, Božo; Petrović, MarioKrizno komuniciranje u Hrvatskoj 2020.: izvori informacija, povjerenje u institucije i meka moć država // Sociologija i prostor, 59 (2021), 3; 349-370 doi:10.5673/sip.59.3.4. (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Gluvačević Dejan; Skoko, BožoFilm kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624 -
13.Skoko, BožoStrateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021 (monografija)
-
14.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanCreativity in public relations: the case from Croatia – how to make the history of the insurance company ‘’cool’’ // Creativity - A Force to Innovation / Pooja, Jain (ur.).
London : Delhi: IntechOpen, 2021. str. 55-70 doi:10.5772/intechopen.93689 -
15.Skoko, BožoDruštvena klima u Hrvatskoj kao razlog novog vala iseljavanja // Hrvatska izvan domovine III / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 25-31 -
16.Skoko, Božo; Miličević, KatarinaChallenges of film-induced tourism in Croatia: from Winnetou to Game of Thrones // The Routledge Companion to Media and Tourism / Mansson, Maria ; Buchmann, Anna ; Cassinger, Cecilia ; Eskilsson, Lena (ur.).
London : New York (NY): Routledge, 2020. str. 206-214 -
17.Skoko, Božo; Gluvačević, Dejan; Bogdanić, AnteCroatia as a sports brand – recognition of Croatian sport and athletes among European students // Communication Management Review, 5 (2020), 1; 6-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Skoko, BožoDie Markenbildung von Staaten durch Kultur // Macht der kultur - Politik der staatlichen und kulturellen identität im kontext zeitgenössischer internationaler beziehungen / Milić, Dragica ; Ražnatović, Milena ; Šljivančanin, Sanija (ur.).
Podgorica: Konrad Adenauer Stiftung ; Ministarstvo kulture Crne Gore, 2019. str. 45-70 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje; Gluvačević, DejanChallenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Labaš, Danijel; Skoko, BožoInterpersonalna komunikacija i profil svećenika komunikatora // Bogoslovska smotra, 88 (2018), 3; 585-611 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Skoko, Božo; Vrdoljak, NikolaStvarni dosezi news portala – međuodnos čitanosti, vjerodostojnosti i utjecaja // Hum - časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, XIII (2018), 19; 79-98 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Gluvačević, DejanPercepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.), 2018., doktorska disertacija, Poslijediplomski interdisciplinarni sveučilišni studij Komunikologija, Osijek
-
23.Skoko, BožoMogućnosti i načini brendiranja Sinja te važnost Gospe Sinjske i Sinjske alke u tom procesu // 300. obljetnica slavne obrane Sinja 1715. (1715. – 2015.) / Dukić, Josip ; Grbavac, Josip (ur.).
Sinj: Franjevački samostan Gospe Sinjske, Viteško alkarsko društvo Sinj, Grad Sinj i općine Cetinske krajine, 2018. str. 741-754 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
24.Skoko, BožoPovjerenje u medije i medijske slobode // Povjerenje u medije i medijske slobode / Skoko, Božo ; Lučka, Dejan (ur.).
Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2017. str. 9-42 -
25.Skoko, Božo; Beljo, AdrianImidž Hrvatske iz perspektive drugog i trećeg naraštaja hrvatskih iseljenika – povratnika i useljenika u Hrvatsku // Hrvatska izvan domovine II Zbornik radova predstavljenih na Drugom hrvatskom iseljeničkom kongresu u Šibeniku 1. - 3. srpnja 2016. / Sopta, Marin ; Lemić, Vlatka ; Korade, Mijo ; Rogić, Ivan ; Kaselj Perić, Marina (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2017. str. 401-408 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Skoko, BožoImidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime // Crkva u svijetu : CUS, LII (2017), 3; 434-458 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
27.Stanić, IvanaUloga ravnatelja u stvaranju imidža osnovne škole na primjeru Republike Hrvatske i Republike Makedonije, 2017., doktorska disertacija, Poslijediplomski interdisciplinarni sveučilišni studij Komunikologija, Osijek
-
28.Skoko, BožoMedijska slika Hrvatske 1991. u europskoj javnosti – uloge propagande, stereotipa i odnosa s javnošću // Domovinska (i europska) sigurnost - Kriza sigurnosti i politike upravljanja suverenitetom / Cvikić, Sanja ; Žebec Šilj, Ivana i Bendra Ivana (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2017. str. 25-38 -
29.Skoko, BožoCommunication Strategies and Branding Attempts of Selected Countries Created upon the Disintegration of the Former Yugoslavia // Sociologija i prostor, 55 (2017), 207 (1); 5-31 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
30.Skoko, Božo; Miličević, Katarina; Krešić, DamirThe influence of political factors in fashioning destination image // Evolution of destination planning and strategy: The rise of Croatia / Dwyer, Larry ; Tomljenović, Renata ; Čorak, Sanda (ur.).
Cham: Palgrave Macmillan, 2017. str. 79-98 -
31.Lalić, Dražen; Skoko, BožoDruštveni kontekst pripreme i realizacije projekta „B.E.P.O. Neretva“: Prethodna pitanja za pripremu istraživanja stavova i mišljenja lokalnog stanovništva Hercegovine i Dalmacije // Valorizacija intermodalnoga logističkoga koridora Ploče - Mostar - Sarajevo - Vukovar (Srednji Jadran - Podunavlje) / Steiner, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2017. str. 107-114 -
32.Kruljac, Vedran; Skoko, BožoThe Requirements and Opportunities for Promotion of Croatian Health Tourism // 13th International Scientific Conference on Economic and Social Development
Barcelona, Španjolska, 2016. str. 193-202 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanDržave kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje // Medijske studije, 7 (2016), 13; 78-101 doi:10.20901/ms.7.13.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Skoko, BožoKakvi su Hrvati - ogledi o hrvatskom identitetu, imidžu i neiskorištenim potencijalima. Zagreb: Fokus, 2016 (monografija)
-
35.Skoko, BožoIdentitet Hrvata i hrvatske države u govorima i porukama pape Ivana Pavla II. // Poznanskie studia Slawistyczne, 10 (2016), 10; 361-376 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Skoko, BožoPerception and Communication Issues Between Croatia and The European Union – From Croatian Independence in 1991 to EU Accession in 2013 // Communication management review, 1 (2016), 1; 60-83 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
37.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPassengers' trust in information sources: examples of Croatian transport organizations // Economic and Social Development – 13th International Scientific Conference on Economic and Social Economic Development Book of Proceedings / Vrankić, Ilko ; Tomić, Daniel (ur.).
Varaždin: VADEA, 2016. str. 252-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Skoko, BožoStrateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015 (monografija)
-
39.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPrimjena uokvirivanja u odnosima s javnošću: izvještavanje o klimatskim promjenama kao primjer // Reconciling the Traditional and Contemporary – The New Integrated Communication, Communication Management Forum 2015. Proceedings / Verčič, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 123-142 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Skoko, BožoHrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 127-132 -
41.Jakopović, HrvojePovezanost imidža organizacije s medijskim objavama na internetu, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
42.Skoko, BožoImidž Hrvatske u Europi i percepcija Europske unije u Hrvatskoj od 1991. do 2013. // Hrvatsko članstvo u EU: Izazovi i perspektive / Vujić, Jure ; Nakić, Mladen (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih diplomata, 2015. str. 9-19 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
43.Čulina, IvaStereotipi i imidž Hrvata u Austriji iz perspektive austrijske javnosti i tiska: uzroci nastanka i posljedice, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zadar
-
44.Skoko, BožoIdentitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia, 18 (2014), 1-2; 45-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Skoko, BožoMogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1 (2014), 175-190 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Skoko, BožoHrvatski velikani. Zagreb: Večernji list, 2014 (monografija)
-
47.Skoko, BožoUloga hrvatskih iseljenika u procesima stvaranja imidža Hrvatske u svijetu // Hrvatsko iseljeništvo i domovina - Razvojne perspektive / Hornstein Tomić, Caroline Elisabeth ; Hrstić, Ivan ; Majetić, Filip ; Sabotič, Ines ; Sopta, Marin (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 249-260 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Skoko, Božo; Jakopović, HrvojeМожет ли он-лайн-коммуникация заменить правительству традиционную технику связи с общественностью? // Интернет, власть и политика / Omeličkin, Oleg Viktorovič ; Želtov, Viktor Vasiljevič ; Schiller, Vadim Viktorovič (ur.).
Kemerovo: Državno sveučilište u Kemerovu, 2013. str. 110-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Skoko, Božo; Gusić, ValentinaNovi mediji u službi evangelizacije i životu župne zajednice – primjena u župama Zagrebačke nadbiskupije // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 11 (2013), 2; 193-214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Skoko, BožoIzazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu // Kultura komuniciranja, 2 (2013), 439-450 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)