Pregled po CROSBI profilu: Božo Skoko (CROSBI Profil: 25523, MBZ: 262602)
-
1.Skoko, Božo; Topić Crnoja, Matea; Vugrinec, HelenaOnline turistička komunikacija za vrijeme pandemije Covid-19 na primjeru Hrvatske // Proceedings of The International Scientific Conference Trade Perspectives 2022: Commodity prices and the global economy = Zbornik međunarodne znanstvene konferencije “Perspektive trgovine”: međovisnost cijena roba i globalne ekonomije / Baković, Tomislav ; Naletina, Dora ; Petljak, Kristina (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Zagreb Sveučilišta u Zagrebu ; Hrvatska gospodarska komora, 2022. str. 109-124 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
2.Skoko, Božo; Ježovita, Josip; Plenković, MatejaBiti Hrvat u globaliziranom svijetu – poimanje hrvatskog identiteta među hrvatskim iseljenicima u Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi te Australiji // 5. hrvatski iseljenički kongres - Izazovi i perspektive zajedništva
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2022. (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, znanstveni) -
3.Grbeša, Marijana; Skoko, Božo; Bebić, DomagojStrateško komuniciranje u Hrvatskoj: razvoj područja, akteri i teme // Politička misao : Croatian political science review, 59 (2022), 3; 239-266 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
4.Skoko, Božo; Bešlić, BožanaIstraživački projekt ZA-JEDNO.hr: hrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske // Hrvatska izvan domovine IV / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 301-312 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Skoko, Božo(Re)definiranje suvremenog hrvatskog identiteta kao motivacijski element u smislu poticanja povratka iseljenika, ulaganja i jačanja veza s domovinom // Hrvatska izvan domovine IV – Zbornik radova predstavljenih na 4. Iseljeničkom kongresu. / Hebrang Grgić, Ivana ; Lemić, Vlatka ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2022. str. 27-35 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
6.Skoko, BožoUloga komunikacijskih kompetencija i interkulturne inteligencije u suvremenoj diplomaciji // Communication management review, 7 (2022), 1; 6-25 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Božo Skoko; Dina Tomšić; Ana HlačaTransformation of the business event industry during the pandemic: The case of the exhibition industry in Croatia. // Journal of Governance and Regulation, 11 (2022), 3; 79-94 doi:10.22495/jgrv11i3art8 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
8.Skoko, Božo; Ježovita, Josip; Plenković, MatejaImidž Hrvatske iz perspektive hrvatskih iseljenika i njihovih potomaka u različitim dijelovima svijeta // Kroatologija, 13 (2022), 1; 167-187 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
9.Skoko, Božo; Primorac, MarijanFilmska industrija kao segment meke moći na primjeru Južne Koreje, Kine i SAD-a // South Eastern European journal of communication, 3 (2021), 2; 7-21 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
10.Skoko, BožoGdje se susreću javna diplomacija i odnosi s javnošću država? Rasprava o međuodnosu disciplina // Medijske studije, 12 (2021), 24; 55-74 doi:10.20901/ms.12.24.4 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
11.Jugo, Damir; Skoko, Božo; Petrović, MarioKrizno komuniciranje u Hrvatskoj 2020.: izvori informacija, povjerenje u institucije i meka moć država // Sociologija i prostor, 59 (2021), 3; 349-370 doi:10.5673/sip.59.3.4. (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
12.Gluvačević Dejan; Skoko, BožoFilm kao promotivni alat država // Strateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću - Područja primjene i Hrvatska iskustva / Skoko, Božo (ur.).
Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021. str. 613-624 -
13.Skoko, BožoStrateško komuniciranje država – javna diplomacija, brendiranje država i nacija, međunarodni odnosi s javnošću. Zagreb : Sarajevo: Synopsis ; Plejada ; Veleučilište Edward Bernays, 2021 (monografija)
-
14.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanCreativity in public relations: the case from Croatia – how to make the history of the insurance company ‘’cool’’ // Creativity - A Force to Innovation / Pooja, Jain (ur.).
London : Delhi: IntechOpen, 2021. str. 55-70 doi:10.5772/intechopen.93689 -
15.Skoko, BožoDruštvena klima u Hrvatskoj kao razlog novog vala iseljavanja // Hrvatska izvan domovine III / Mijoč, Josipa ; Sopta, Marin ; Trošelj Miočević, Tanja (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva ; Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2020. str. 25-31 -
16.Skoko, Božo; Miličević, KatarinaChallenges of film-induced tourism in Croatia: from Winnetou to Game of Thrones // The Routledge Companion to Media and Tourism / Mansson, Maria ; Buchmann, Anna ; Cassinger, Cecilia ; Eskilsson, Lena (ur.).
London : New York (NY): Routledge, 2020. str. 206-214 -
17.Skoko, Božo; Gluvačević, Dejan; Bogdanić, AnteCroatia as a sports brand – recognition of Croatian sport and athletes among European students // Communication Management Review, 5 (2020), 1; 6-25 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
18.Skoko, BožoDie Markenbildung von Staaten durch Kultur // Macht der kultur - Politik der staatlichen und kulturellen identität im kontext zeitgenössischer internationaler beziehungen / Milić, Dragica ; Ražnatović, Milena ; Šljivančanin, Sanija (ur.).
Podgorica: Konrad Adenauer Stiftung ; Ministarstvo kulture Crne Gore, 2019. str. 45-70 (pozvano predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
19.Skoko, Božo; Jakopović, Hrvoje; Gluvačević, DejanChallenges of Branding in Post-Conflict Countries – The Case of Bosnia and Herzegovina // Tourism : an international interdisciplinary journal, 66 (2018), 4; 411-427 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
20.Labaš, Danijel; Skoko, BožoInterpersonalna komunikacija i profil svećenika komunikatora // Bogoslovska smotra, 88 (2018), 3; 585-611 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Skoko, Božo; Vrdoljak, NikolaStvarni dosezi news portala – međuodnos čitanosti, vjerodostojnosti i utjecaja // Hum - časopis Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, XIII (2018), 19; 79-98 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
22.Gluvačević, DejanPercepcija Europske unije u Republici Hrvatskoj tijekom prve godine članstva (srpanj 2013. – srpanj 2014.), 2018., doktorska disertacija, Poslijediplomski interdisciplinarni sveučilišni studij Komunikologija, Osijek
-
23.Skoko, BožoMogućnosti i načini brendiranja Sinja te važnost Gospe Sinjske i Sinjske alke u tom procesu // 300. obljetnica slavne obrane Sinja 1715. (1715. – 2015.) / Dukić, Josip ; Grbavac, Josip (ur.).
Sinj: Franjevački samostan Gospe Sinjske, Viteško alkarsko društvo Sinj, Grad Sinj i općine Cetinske krajine, 2018. str. 741-754 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni) -
24.Skoko, BožoPovjerenje u medije i medijske slobode // Povjerenje u medije i medijske slobode / Skoko, Božo ; Lučka, Dejan (ur.).
Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2017. str. 9-42 -
25.Skoko, Božo; Beljo, AdrianImidž Hrvatske iz perspektive drugog i trećeg naraštaja hrvatskih iseljenika – povratnika i useljenika u Hrvatsku // Hrvatska izvan domovine II Zbornik radova predstavljenih na Drugom hrvatskom iseljeničkom kongresu u Šibeniku 1. - 3. srpnja 2016. / Sopta, Marin ; Lemić, Vlatka ; Korade, Mijo ; Rogić, Ivan ; Kaselj Perić, Marina (ur.).
Zagreb: Centar za istraživanje hrvatskog iseljeništva, 2017. str. 401-408 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Skoko, BožoImidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime // Crkva u svijetu : CUS, LII (2017), 3; 434-458 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
27.Stanić, IvanaUloga ravnatelja u stvaranju imidža osnovne škole na primjeru Republike Hrvatske i Republike Makedonije, 2017., doktorska disertacija, Poslijediplomski interdisciplinarni sveučilišni studij Komunikologija, Osijek
-
28.Skoko, BožoMedijska slika Hrvatske 1991. u europskoj javnosti – uloge propagande, stereotipa i odnosa s javnošću // Domovinska (i europska) sigurnost - Kriza sigurnosti i politike upravljanja suverenitetom / Cvikić, Sanja ; Žebec Šilj, Ivana i Bendra Ivana (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2017. str. 25-38 -
29.Skoko, BožoCommunication Strategies and Branding Attempts of Selected Countries Created upon the Disintegration of the Former Yugoslavia // Sociologija i prostor, 55 (2017), 207 (1); 5-31 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
30.Skoko, Božo; Miličević, Katarina; Krešić, DamirThe influence of political factors in fashioning destination image // Evolution of destination planning and strategy: The rise of Croatia / Dwyer, Larry ; Tomljenović, Renata ; Čorak, Sanda (ur.).
Cham: Palgrave Macmillan, 2017. str. 79-98 -
31.Lalić, Dražen; Skoko, BožoDruštveni kontekst pripreme i realizacije projekta „B.E.P.O. Neretva“: Prethodna pitanja za pripremu istraživanja stavova i mišljenja lokalnog stanovništva Hercegovine i Dalmacije // Valorizacija intermodalnoga logističkoga koridora Ploče - Mostar - Sarajevo - Vukovar (Srednji Jadran - Podunavlje) / Steiner, Sanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2017. str. 107-114 -
32.Kruljac, Vedran; Skoko, BožoThe Requirements and Opportunities for Promotion of Croatian Health Tourism // 13th International Scientific Conference on Economic and Social Development
Barcelona, Španjolska, 2016. str. 193-202 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
33.Skoko, Božo; Gluvačević, DejanDržave kao turistički brendovi: kreiranje, upravljanje i vrednovanje // Medijske studije, 7 (2016), 13; 78-101 doi:10.20901/ms.7.13.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
34.Skoko, BožoKakvi su Hrvati - ogledi o hrvatskom identitetu, imidžu i neiskorištenim potencijalima. Zagreb: Fokus, 2016 (monografija)
-
35.Skoko, BožoIdentitet Hrvata i hrvatske države u govorima i porukama pape Ivana Pavla II. // Poznanskie studia Slawistyczne, 10 (2016), 10; 361-376 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
36.Skoko, BožoPerception and Communication Issues Between Croatia and The European Union – From Croatian Independence in 1991 to EU Accession in 2013 // Communication management review, 1 (2016), 1; 60-83 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
37.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPassengers' trust in information sources: examples of Croatian transport organizations // Economic and Social Development – 13th International Scientific Conference on Economic and Social Economic Development Book of Proceedings / Vrankić, Ilko ; Tomić, Daniel (ur.).
Varaždin: VADEA, 2016. str. 252-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Skoko, BožoStrateške smjernice za brendiranje Bosne i Hercegovine. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2015 (monografija)
-
39.Jakopović, Hrvoje; Skoko, BožoPrimjena uokvirivanja u odnosima s javnošću: izvještavanje o klimatskim promjenama kao primjer // Reconciling the Traditional and Contemporary – The New Integrated Communication, Communication Management Forum 2015. Proceedings / Verčič, Dejan ; Jugo, Damir ; Ciboci, Lana (ur.).
Zagreb: Veleučilište Edward Bernays, 2015. str. 123-142 (plenarno, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
40.Skoko, BožoHrvatski iseljenici kao promotori Hrvatske u svijetu // Hrvatska izvan domovine / Sopta, Marin ; Maletić, Franjo ; Bebić, Josip (ur.).
Zagreb: Golden marketing - Tehnička knjiga, 2015. str. 127-132 -
41.Jakopović, HrvojePovezanost imidža organizacije s medijskim objavama na internetu, 2015., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
-
42.Skoko, BožoImidž Hrvatske u Europi i percepcija Europske unije u Hrvatskoj od 1991. do 2013. // Hrvatsko članstvo u EU: Izazovi i perspektive / Vujić, Jure ; Nakić, Mladen (ur.).
Zagreb: Udruga hrvatskih diplomata, 2015. str. 9-19 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo) -
43.Čulina, IvaStereotipi i imidž Hrvata u Austriji iz perspektive austrijske javnosti i tiska: uzroci nastanka i posljedice, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zadar
-
44.Skoko, BožoIdentitet i imidž Bosne i Hercegovine iz perspektive njezina tri naroda – istraživanje mogućnosti i prepreka na putu brendiranja // Mostariensia, 18 (2014), 1-2; 45-60 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
45.Skoko, BožoMogućnosti i načini jačanja brenda Dubrovnika kroz filmsku industriju i organiziranje događaja // Zbornik Sveučilišta u Dubrovniku, 1 (2014), 175-190 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
46.Skoko, BožoHrvatski velikani. Zagreb: Večernji list, 2014 (monografija)
-
47.Skoko, BožoUloga hrvatskih iseljenika u procesima stvaranja imidža Hrvatske u svijetu // Hrvatsko iseljeništvo i domovina - Razvojne perspektive / Hornstein Tomić, Caroline Elisabeth ; Hrstić, Ivan ; Majetić, Filip ; Sabotič, Ines ; Sopta, Marin (ur.).
Zagreb: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2014. str. 249-260 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Skoko, Božo; Jakopović, HrvojeМожет ли он-лайн-коммуникация заменить правительству традиционную технику связи с общественностью? // Интернет, власть и политика / Omeličkin, Oleg Viktorovič ; Želtov, Viktor Vasiljevič ; Schiller, Vadim Viktorovič (ur.).
Kemerovo: Državno sveučilište u Kemerovu, 2013. str. 110-115 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Skoko, Božo; Gusić, ValentinaNovi mediji u službi evangelizacije i životu župne zajednice – primjena u župama Zagrebačke nadbiskupije // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 11 (2013), 2; 193-214 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
50.Skoko, BožoIzazovi i mogućnosti brendiranja sveučilišta, na primjeru Sveučilišta u Zagrebu // Kultura komuniciranja, 2 (2013), 439-450 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
51.Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Vidačković, ZlatkoUloga igranog filma u promociji Hrvatske - dosezi i mogućnosti // Medijske studije, 4 (2013), 7; 54-74 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
52.Tipurić, Darko; Skoko, Božo; Jugo, Damir; Mešin, MarinaCrisis Management Dilemmas: Differences in Attitudes towards Reactive Crisis Strategies among future Business Professionals in Croatia // Montenegrin journal of economics, 9 (2013), 2; 27-37 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
53.Skoko, Božo; Brčić, Tihoni; Gluvačević, DejanUloga igranog filma u brendiranju država, regija i gradova // Međunarodne studije, XII (2012), 3-4; 9-36 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
54.Miličević, Katarina; Skoko, Božo; Krešić, DamirThe Power of Tourism in Creating a National Brand: The Case of Croatia // Destination Branding & Marketing IV / Richards, V. (ur.).
Cardiff: Welsh Center for Tourism Research / Cardiff Metropolitan University, 2012. str. 236-247 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
55.Skoko, Božo; Jelić, BrunoOdnosi s javnošću između struke i profesije - Pokušaji regulacije odnosa s javnošću // Medijske studije, 3 (2012), lipanj 2012. (5); 66-84 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
-
56.Skoko, BožoHrvatska pred europskim zrcalom: kako nas drugi vide, a kako im se mi sami predstavljamo? // Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 10 (2012), 3; 377-380 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
57.Skoko, BožoThe Image of Bosnia and Herzegovina and its Citizens in Croatia and Serbia. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2012 (monografija)
-
58.Skoko, BožoVažnost brendiranja države i uloga javne diplomacije u suvremenim međunarodnim odnosima - hrvatske mogućnosti i neiskorištene prilike // Javna diplomacija: imidž nacije i brendiranje / Aleksandra Markić Boban (ur.).
Zagreb: Zaklada Hanns Seidel, 2012. str. 9-34 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
59.Kanižaj, Igor; Skoko, BožoMedia and Public Relations as a Bridge Between Patients and Health Care Institutions // Person in Medicine and Healthcare - From Bench to Bedside to Community / Đorđević, Veljko ; Braš Marijana ; Miličić, Davor (ur.).
Zagreb: Medicinska knjiga, 2012. str. 427-436 -
60.Skoko, BozoHrvatska u Europskoj uniji, 2012. (podatak o recenziji nije dostupan, popularni rad).
-
61.Skoko, Božo; Jugo, Damir; Petrović, Mario(Ne)moć međunarodnog javnog mišljenja // Kultura komuniciranja 2011. / Tomić, Zoran (ur.).
Mostar: Filozofski fakultet Sveučilišta u Mostaru, 2011. str. 257-271 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Skoko, BožoHrvatski medijski trendovi 1991.-2011. // Diacovensia : teološki prilozi, XIX (2011), 3 (30); 363-379 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
63.Skoko, Božo; Bagić, DraganPet uvjerenja i 29 razloga protiv - prilog tipologizaciji argumenata protiv članstva Hrvatske u Europskoj Uniji // Hrvatska i Europa: strahovi i nade / Šiber, Ivan (ur.).
Zagreb: Fakultet političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 47-85 -
64.Skoko, BožoHrvatska kao brend ili komercijalizacija nacionalnog identiteta // Hrvatski identitet / Lukić, Zorislav ; Skoko, Božo (ur.).
Zagreb: Matica hrvatska, 2011. str. 65-77 -
65.Skoko, Božo; Jurilj, DanijelUloga vladinih komunikacijskih strategija i kampanja u procesu pristupanja Europskoj uniji – iskustva Češke, Poljske, Slovenije i Hrvatske // Politicka misao, 48 (2011), 1; 215-232 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
66.Skoko, BožoŠto Hrvati, Bošnjaci i Srbi misle jedni o drugima, a što o Bosni i Hercegovini?. Sarajevo: Friedrich-Ebert-Stiftung (FES) Zagreb, 2011 (monografija)
-
67.Skoko, BožoMediji i odnosi s javnošću - međusobna potpora ili prijetnja // Uvod u medije / Peruško, Zrinjka (ur.).
Zagreb: Jesenski i Turk ; Hrvatsko sociološko društvo, 2011. str. 315-332 -
68.Skoko, BožoMoć stereotipa: Srbi o Hrvatima - prije, za vrijeme i nakon sukoba // Kultura sjećanja: 1991. Povijesni lomovi i svladavanje prošlosti / Cipek, Tihomir (ur.).
Zagreb: Disput, 2011. str. 93-108 -
69.Kanižaj, Igor; Skoko, BožoMitovi i istine o novinarskoj profesiji - imidž novinara u hrvatskoj javnosti // Medijske studije, 1 (2010), 1-2; 20-39 (međunarodna recenzija, izlaganje sa znanstvenog skupa, znanstveni)
-
70.Skoko, Božo; Vukasović, IgorUloga istraživanja uporišta identiteta lokalne zajednice kao prvi korak u brendiranju gradova - na primjeru grada Samobora // Međunarodni znanstveni skup Mediji i Turizam = International Scientific Conference "Media and Tourism" / Krpan, Tomislav ; Sušac, Vlado (ur.).
Zadar : Nin: Sveučilište u Zadru, Odjel za turizam i komunikacijske znanosti, 2010. str. 89-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Skoko, BožoHrvatska i susjedi : Kako Hrvatsku doživljavaju u Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori, Makedoniji, Sloveniji i Srbiji. Zagreb: AGM, 2010 (monografija)
-
72.Skoko, Božo; Petrović, Mario; Jugo, DamirImidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 233-238 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
73.Skoko, BožoThe power of country image in modern international relations : The Image of Croatia // International Summer School : Yearbook Šipan 2009. / Čehulić Vukadinović, Lidija (ur.).
Zagreb: Political Culture, 2010. str. 127-134 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
74.Skoko, Božo; Benković, VanesaZnanstvena metoda fokus grupa - mogućnosti i načini primjene // Politička misao : Croatian Political Science Review, 46 (2009), 3; 217-236 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
75.Skoko, Božo; Kovačić, VinkoKoncept meke moći država i njegova primjena na Republiku Hrvatsku // Polemos, 12 (2009), 1(23); 29-49 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
76.Skoko, BožoDržava kao brend - Upravljanje nacionalnim identitetom. Zagreb: Matica hrvatska, 2009 (monografija)
-
77.Skoko, Božo; Jugo, DamirOdnosi s javnošću za nevladine i neprofitne organizacije // Odnosi s javnošću za organizacije civilnog društva / mr.sc. Boris Hajoš i dr. sc. Božo Skoko (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za odnose s javnošću, 2009. str. 7-21 -
78.Skoko, BožoPrimerjalna analiza medijskega poročanja o Hrvaški v Sloveniji in drugih državah nekdanje Jugoslavije // Teorija in praksa, XLV (2008), 6; 817-827 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
79.Skoko, Božo; Vukasović, IgorOrganiziranje međunarodnih sportskih događaja kao promotivni i ekonomski alat države // Tržište, XX (2008), 2; 211-230 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
-
80.Skoko, BožoKomparativna analiza imidža Hrvatske u državama nastalim na prostoru bivše Jugoslavije, 2008., doktorska disertacija, Fakultet političkih znanosti, Zagreb
-
81.Skoko, BožoUloga promocije u razvoju turizma // Zbornik radova - Međunarodna konferencija Turističke mogućnosti Jadranskog zaleđa / Nevenko Herceg (ur.).
Mostar: Federalno ministarstvo okoliša i turizma, BiH, 2008. str. 319-328 (pozvano predavanje, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
82.Skoko, BožoUpravljanje nacionalnim identitetom i imidžom // (Un)limited Identities
Beograd, Srbija, 2008. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
83.Skoko, Božo; Bagić, DraganImage Vukovara u hrvatskoj javnosti - 15 godina nakon stradanja // Vukovar - hrvatska baština i perspektive razvoja / Živić, Dražen ; Žebec, Ivana (ur.).
Zagreb : Vukovar: Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, 2007. str. 167-180 -
84.Skoko, Božo; Jugo, DamirUloga odnosa s javnošću u razvoju seoskog turizma // Prvi hrvatski kongres ruralnog turizma s međunarodnim sudjelovanjem Perspektive razvoja ruralnog turizma / Baćac, Robert (ur.).
Zagreb: Hrvatski farmer d.d., 2007. str. 387-401 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
85.Skoko, BožoPercepcija Europske unije u hrvatskoj javnosti // Anali Hrvatskog politološkog društva, 3 (2007), 1 (2006); 349-368 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
86.Skoko, BožoMedzi juhoslovanskou minulosťou a európskou budúcnosťou // Forum scientiae et sapientiae, XIV (2007), 2; 6-11 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
87.Skoko, Božo; Bajs, DenisObjavljivanje neistina i manipuliranje činjenicama u hrvatskim medijima i mogućnosti zaštite privatnosti, časti i ugleda // Politička misao, 44 (2007), 1; 93-116 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
88.Skoko, BožoPriručnik za razumijevanje odnosa s javnošću. Zagreb: Millenium promocija, 2006 (prirucnik)
-
89.Skoko, BožoVažnost nacionalnih "simbola" u razumijevanju hrvatskoga identiteta i promociji zemlje // Povijesno naslijeđe i nacionalni identiteti : zbornik radova / Marinović, Marijana (ur.).
Zagreb: Zavod za školstvo Republike Hrvatske, 2006. str. 145-157 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
90.Skoko, Božo; Jurčević, Marinko; Madunić, PericaDosezi marketinške koncepcije u funkciji unapređenja poslovanja hrvatskih pomorskih luka // Promet - Traffic & Transportation, 18. (2006), 3; 165-172 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
91.Skoko, BožoRole of TV debates in presidential campaigns: Croatia's case of 2005 // Politička misao, 42 (2005), 5; 97-117 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
92.Skoko, BožoUloga televizijskih sučeljavanja u predizbornoj kampanji za predsjedničke izbore - hrvatska iskustva 2005. // Politička misao, XLII (2005), 1; 61-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
93.Skoko, Božo; Šop, SilvioUtjecaj Hrvatske radio televizije na informiranost hrvatskih građana o Europskoj uniji // The 17th Annual International Communication Course & Conference "Communication and Education"
Dubrovnik, Hrvatska, 2005. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
94.Skoko, BožoHrvatski identitet između jugoslavenske prošlosti i europske budućnosti // Interdisciplinarni skup s međunarodnim sudjelovanjem Annales Pilar 2004.
Zagreb, Hrvatska, 2004. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
95.Brnjac, Nikolina; Skoko, Božo; Badanjak, DraganCrisis Communication Management in Croatian Railways Regarding Tourist Development in Croatia // Amforth world tourism forum 2004 : Risk and Crisis Management in Tourism : proceedings / Aktas, Ahmet (ur.).
Antalya, 2004. str. 93-98 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
96.Čerepinko, Darijo; Skoko, BožoMeđuovisnost izbornog uspjeha i vizualnog identiteta vanjskog oglašavanja hrvatskih političkih stranaka u predizbornoj kampanji za hrvatske parlamentarne izbore 2003. // 8. međunarodno savjetovanje tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić : zbornik radova = International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić : proceedings / Bolanča, Zdenka ; Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb : Senj: Grafički fakultet ; Ogranak Matice hrvatske, 2004. str. 47-52 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
97.Skoko, BožoHrvatska - identitet, image, promocija. Zagreb: Školska knjiga, 2004 (monografija)
-
98.Skoko, BožoOdnosi s javnošću kao doprinos demokratizaciji i profesionalizaciji procesa javnoga komuniciranja // Politička misao : Croatian political science review, 41 (2004), 1; 92-101 (podatak o recenziji nije dostupan, kongresno priopćenje, znanstveni)
-
99.Skoko, BožoPropaganda i odnosi s javnošću kao sredstva utjecanja država u međunarodnim odnosima // Međunarodne studije, 4 (2004), 2; 77-96 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
100.Skoko, BožoKako očuvati hrvatski identitet, učiniti ga prepoznatljivim, privlačnim i profitabilnim u svijetu? // Globalizacija i identitet / Tuđman, Miroslav ; Bekavac, Ivan (ur.).
Zagreb: Udruga za promicanje hrvatskog identiteta i prosperiteta (UHIP), 2004. str. 45-63