Pregled po CROSBI profilu: Dina Lončarić (CROSBI Profil: 25138, MBZ: 275935)
Pronađeno 108 radova
-
1.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, MarinaPotrošačke navike domaćih turista u Hrvatskoj: motivacija, namjere ponašanja i sukreiranje turističkog iskustva // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 74 (2023), 2; 173-207 doi:10.32910/ep.74.2.1 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
2.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Zrnčić, Snježana; Liović, Nikolina; Pleadin, JelkaDeterminants of white and fatty fish consumption by Croatian and Italian consumers // British food journal (2023) doi:10.1108/BFJ-01-2022-0088 (međunarodna recenzija, online first)
-
3.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Župan, DoraExploring catering services quality using mystery shopping // Tourism & Hospitality Industry 2022: Trends and Challenges / Laškarin Ažić, Marina ; Cerović, Marta (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2022. str. 181-193 doi:/10.20867/thi.26.8 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Zrnčić, Snježana; Liović, Nikolina; Pleadin, JelkaProfiling of Croatian consumers based on their intention to consume farmed fish // Foods, 11 (2022), 14; 2158, 21 doi:10.3390/foods11142158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
5.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Zrnčić, Snježana; Liović, Nikolina; Pleadin, JelkaFish consumption: Influence of knowledge, product information, and satisfaction with product attributes // Nutrients, 14 (2022), 2691, 18 doi:10.3390/ nu14132691 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Cegur Radović, Tihana; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaEnvironmentally responsible behavior of camping tourists - scale validation // Economic and Social Development, 84th International Scientific Conference on Economic and Social Development : Book of Proceedings / Ružić, Vlatka ; Šutić, Branislav ; Učkar, Dean (ur.).
Varaždin, 2022. str. 159-168 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
7.Lončarić, Dina; Popović, Petra; Kapeš, JelenaImpact of the COVID-19 pandemic on tourism: a systematic literature review // Tourism : an international interdisciplinary journal, 70 (2022), 3; 512-526 doi:10.37741/t.70.3.12 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
8.Čutura, Marija; Bošnjak, Mile; Lončarić, DinaExploring the extension of consumer ethnocentrism on ethnocentric business orientation of young adults from two countries // Economy and Market Communication Review - Časopis za ekonomiju i tržišne komunikacije, XII (2022), 1; 279-291 doi:10.7251/EMC2201279C (recenziran, članak, znanstveni)
-
9.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Pleadin, Jelka; Buneta, Anamarija; Liović, NikolinaBeliefs about wild and farmed fish among catering customers // Proceedings of the 13th International Scientific and Professional Conference With food to health / Jozinović, Antun (ur.).
Osijek : Tuzla, 2022. str. 39-51 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
10.Bagarić, Lidija; Meštrović, Dunja; Lončarić, DinaStavovi i percepcije o održivom marketingu u visokom obrazovanju // Suvremena trgovina, 46 (2021), 6; 28-30 (članak, stručni)
-
11.Cegur Radović, Tihana; Lončarić, Dina; Cvelić Bonifačić, JosipaCamping tourism experience, satisfaction and loyalty: an empirical study from Croatia // 6th International scientific conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2021 - Conference proceedings / Alkier, Romina ; Marković, Suzana ; Perić, Marko (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2021. str. 817-834 doi:10.20867/tosee.06.54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
12.Meštrović, Dunja; Bagarić, Lidija; Lončarić, DinaAttitudes and perceptions of sustainable marketing in higher education ‒ designing a measurement instrument // Ekonomski vjesnik, 34 (2021), 2; 401-413 doi:10.51680/ev.34.2.12 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
13.Cegur Radović, TihanaMeđuovisnost turističkog doživljaja i okolišno prihvatljivog ponašanja turista u kampovima, 2021., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Rijeka
-
14.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Pleadin, Jelka; Buneta Anamarija; Liović, NikolinaBeliefs about wild and farmed fish among catering customers // 13.International scientific and professional conference With food to health / Babić, Jurislav ; Šubarić, Drago ; Jašić, Midhat (ur.).
Osijek : Tuzla: Faculty of Food Technology Osijek ; Faculty of Technology Tuzla, 2021. str. 21-21 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
15.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaMemorable tourism experiences inspired by the beauty of nature // Tourism and hospitality management, 27 (2021), 2; 315-337 doi:10.20867/thm.27.2.5 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
16.Lončarić, Dina; Dujmić, Elena; Krešić, GretaAssessment of the intention to consume farmed fish using the theory of planned behaviour – scale validation // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 9 (2021), 1; 1-17 doi:10.31784/zvr.9.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
17.Krešić, Greta; Liović, Nikolina; Buneta, Anamarija; Lončarić, Dina; Čuić Tanković, AnaBeliefs and motivation factors for buying fish among Croatian restaurant chefs – a pilot study // 12th Nordic Nutrition Conference
Helsinki, Finska, 2020. str. 80-80 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
18.Krešić, Greta; Dujmić, Elena; Lončarić, Dina; Buneta Anamarija; Liović, Nikolina; Zrnčić, Snježana; Pleadin, JelkaFactors affecting consumers´ preferences for products from aquaculture // Croatian journal of food science and technology, 12 (2020), 2; 287-295 doi:10.17508/CJFST.2020.12.2.17 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
19.Kos Kavran, AndrijanaUloga proširene stvarnosti u unapređenju marketinga doživljaja u turističkoj destinaciji, 2020., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet, Rijeka
-
20.Lončarić, Dina; Cegur Radović, Tihana; Skendrović, PatriciaWho attends Christmas markets and why? Analysis of visitor structure and motivation for attending two Christmas markets in Croatia // Ekonomski vjesnik, 33 (2020), 1; 101-114 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
21.Damnjanović, Vesna; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaDigital marketing strategy of Accor Hotels; shaping the future of hospitality // Tourism and hospitality management, 26 (2020), 1; 233-244 (recenziran, teaching case study, ostalo)
-
22.Gjurašić, MatinaKoncept i mjerenje unutarnje kvalitete usluga u hotelijerstvu, 2019., doktorska disertacija, Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija, Hrvatska
-
23.Cokarić, Diana; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, MarinaUloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2019), 7-22 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
24.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, TomislavTeaching through social networks in higher education: is there impact on students' engagement? // 49th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Building Resilient Society" / Dukic, Darko ; Studzieniecki, Tomasz ; Grzinic, Jasmina (ur.).
Zagreb: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2019. str. 186-193 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
25.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Car, TomislavImpact of online students' engagement on satisfaction and loyalty in higher education // 48th International Scientific Conference on Economic and Social Development Development – "Managerial Issues in Modern Business" / Przygoda, Miroslaw ; Misevic, Petar ; Machrafi, Mustapha (ur.).
Varšava, Poljska: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency and University North in cooperation with Faculty of Management University of Warsaw, Faculty of Law, Economics and Social Sciences Sale - Mohammed V University in Rabat, Polytechnic of Medimurje in Cakovec, 2019. str. 68-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
26.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Pisnik, AleksandraAttracting young travellers to a tourist destination: Exploring Millennials’ dreams // 5th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2019 - Conference proceedings / Zadel, Zrinka ; Smolčić Jurdana , Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management Opatija, 2019. str. 405-417 doi:10.20867/tosee.05.54 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
27.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaThe role of market mavens in co-creating tourist experiences and increasing loyalty to service providers // Ekonomska istraživanja, 32 (2019), 1; 2252-2268 doi:10.1080/1331677X.2019.1645713 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
28.Lončarić, Dina; Balent, MatejaThe impact of ethical ideologies on the judgment of online marketing communications ethics in the tourism market – tourism students’ perspective // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 7 (2019), 1; 127-147 doi:10.31784/zvr.7.1.5 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
29.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Bagarić, LidijaExploring the relationship between satisfaction with tourism services, revisit intention and life satisfaction // Economic and Social Development, 41st International Scientific Conference on Economic and Social Development, Book of Proceedings / Tosovic Stevanovic, Aleksandra ; Trifunovic, Dragana ; Maloletko, Alexander (ur.).
Beograd: Varazdin Development and Entrepreneurship Agency, Varazdin, Croatia / Megatrend University, Belgrade, Serbia / University North, Koprivnica, Croatia / Faculty of Management University of Warsaw, Warsaw, Poland / Faculty of Law, Mohammed V University in Rabat, Morocco, 2019. str. 122-132 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, LidijaThe relationship between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions // Central European business review, 7 (2018), 4; 1-14 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
31.Križanec, Ivona; Lončarić, Dina; Bagarić, LidijaStavovi potrošača o ekološki uzgojenoj hrani i implikacije na ugostiteljstvo // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2018), 99-110 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
32.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Bagarić, LidijaExploring relationships between tourism experience co-creation, life satisfaction and behavioural intentions: Empirical evidence // 9th EMAC Regional Conference: Marketing Challenges, Innovations and Trends in Emerging Markets / Antal, Jarolim ; Kral, Petr (ur.).
Prag: Oeconomia Publishing House, Prague, 2018. IFKMHMG_GJLMJH_KK0PK4NP, 7 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
33.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaExploring millennials' memories: setting the course for destinations' attractiveness // Congress Proceedings of the 24th Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2018: Trends and Challenges" / Milohnić, Ines ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2018. str. 202-213 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Gjurašić, Matina; Lončarić, DinaInternal market orientation and organisational citizenship behaviour in the hospitality industry – a literature review // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 157-176 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
35.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, AndrijanaImproving quality of life through co-creating tourist experience – What does experience marketing have to do with it? // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 103-121 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
36.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Perišić Prodan, MarinaWhat makes summer vacation experience memorable? an empirical study from Croatia // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 6 (2018), 1; 67-80 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
37.Smolčić Jurdana, Dora; Soldić Frleta, Daniela; Lončarić, DinaNew insights into expenditures of hotel guests and private accommodation guests // Ekonomski vjesnik, 30 (2017), 2; 415-427 (recenziran, članak, znanstveni)
-
38.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Dlačić, JasminaCo-creating tourist experiences to enhance customer loyalty and travel satisfaction // Proceedings of 4th International Scientific Conference ToSEE - Tourism in Southern and Eastern Europe 2017: "Tourism and Creative Industries: Trends and Challenges" / Marković, Suzana ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka, Faculty of tourism and hospitality management, 2017. str. 321-334 doi:10.20867/tosee.04.43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
39.Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaPlaniranje i kupovina putovanja - proces odlučivanja na primjeru obiteljskog odmora // Kupovno ponašanje turista / Slivar, Iva ; Alerić, Dražen ; Stankov, Uglješa (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 2017. str. 101-110 -
40.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Kos Kavran, AndrijanaImproving quality of life through co-creating tourist experience –what has experience marketing to do with it? // 25th CROMAR Congress - Marketing as a pillar of success - Competitiveness, co-creation and collaboration / Vrtiprah, Vesna ; Dragičević, Marija (ur.).
Dubrovnik: CROMAR ; Sveučilište u Dubrovniku, Odjel za ekonomiju i poslovnu ekonomiju, 2017. str. 17-18 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
41.Čutura, Marija; Lončarić, Dina; Bošnjak, MileTRADE LIBERALIZATION: ATTITUDES OF STUDENTS FROM BOSNIA AND HERZEGOVINA AND CROATIA // 1st International Conference „Economic System of European Union and Accession of Bosnia and Herzegovina – Challenges and Policies Ahead“
Mostar, Bosna i Hercegovina, 2016. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
42.Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, IvanaModeli upravljanja u funkciji unapređenja marketinga turističke destinacije // Peta međunarodna znanstveno-stručna konferencija o leadershipu Liderstvo kroz partnerstvo : zbornik radova = 5th PAR international leadership conference (PILC 2016) Leadership through partnership : proceedings / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2016. str. 31-43 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Lončarić, Dina; Ribarić, Ivana, Farkaš, VlatkaThe role of electronic word-of-mouth in the tourism market // Zbornik radova 23. bijenalnog međunarodnog znanstveno-stručnog kongresa "Turizam i hotelska industrija 2016 : trendovi i izazovi" = Congress Proceedings of the 23 biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2016 : Trends and Challenges" / Maškarin Ribarić, Helga ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 188-203 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
44.Srnec, Tonia; Lončarić, Dina; Perišić Prodan, MarinaFamily Vacation Decision Making Process: Evidence from Croatia // Congress Proceedings of the 23rd Biennial International Congress "Tourism & Hospitality Industry 2016: Trends and Challenges" / Helga Maškarin Ribarić, Dora Smolčić Jurdana (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2016. str. 432-445 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
45.Kos Kavran, Andrijana; Lončarić, Dina; Dlačić, JasminaAugmented reality experiential marketing in tourism // 5. međunarodni znanstveni simpozij Gospodarstvo istočne Hrvatske - vizija i razvoj / Mašek Tonković, Anka (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 224-233 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
46.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, IvanaThe Influence of Visitor's Perceptions of Museum's Website Design on Behavioural Intentions // Ekonomski vjesnik, 29 (2016), 1; 65-79 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
-
47.Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grünhagen, Marko (ur.). Essex: Pearson Education, 2016 (monografija)
-
48.Perišić Prodan, Marina; Lončarić, Dina; Ribarić, IvanaMarketing planning: A key to successful business performance in the hospitality industry // Proceedings of the 12th International Conference on Energy, Environment, Ecosystems and Sustainable Development (EEESD '16) and Proceedings of the 4th International Conference on Management, Marketing, Tourism, Retail, Finance and Computer Applications (MATREFC '16) / Bulucea, Aida (ur.).
Venecija, Italija: WSEAS Press, 2016. str. 37-44 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
49.Kraljić, Ivana; Lončarić, DinaIspitivanje važnosti sadržaja web stranica hotela iz perspektive ciljnog tržišta // PILC 2015 PAR International Leadership Conference ; Change Leadership: Key to Successful Growth
Opatija: Visoka poslovna škola PAR Rijeka, 2015. str. 205-212 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
50.Kraljić, Matea; Lončarić, DinaAnaliza sadržaja web stranica hrvatskih hotela // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 9 (2015), 3-4; 81-94 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
51.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Gligora Marković, MajaInformation search behaviour - Is there a gap between tourist needs and DMO website performance // Marketing insights from a changing environment / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina ; Žabkar, Vesna ; Grunhagen, Marko (ur.).
London : Delhi: Pearson Education, 2015. str. 3-23 -
52.Medarić, Zorana; Šuligoj, Metod; Lončarić, DinaTourism planning in the region of Istria: historical overview and future prospects // Growth, competitiveness and inequality
Hvar, Hrvatska, 2015. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
53.Lončarić, DinaPromocija u funkciji unaprjeđenja turizma hrvatskog dijela istarskog primorja - povijesni pregled // Retrospektiva turizma Istre / Šuligoj, Metod (ur.).
Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015. str. 327-358 -
54.Lončarić, Dina; Perišić Prodan, Marina; Ribarić, IvanaThe importance of websites in museum marketing practice // 24th CROMAR Congress Marketing theory and practice - building bridges and fostering collaboration : book of abstracts / Mihić, Mirela (ur.).
Split: University of Split, Faculty of Economics, 2015. str. 23-23 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
55.Lončarić, Dina; Lončarić, Damir; Marković, SuzanaHealth tourism, customer satisfaction and quality of life: The role of specialty hospitals // Sustainable Tourism, Economic Development and Quality of Life / Janković, Sandra ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci, 2015. str. 159-173 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
56.Grbac, Bruno; Dlačić, Jasmina; Lončarić, DinaTransition Process in SEE Countries and Challenges on B2B Markets - Is Relationship Quality the Answer? // Proceedings of the 40th Annual Macromarketing Conference - Marketing as Provisioning Technology: Integrating Perspectives on Solutions for Sustainability, Prosperity, and Social Justice / Shultz II, Clifford ; Benton, Raymond ; Kravets, Olga (ur.).
Chicago (IL): The Macromarketing Society, Quinlan School of Business - Loyola University Chicago, 2015. str. 809-829 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
57.Lončarić, Dina; Radetić, NensiThe Implementation of E-marketing in the Hotel Industry: The Case of Istria County // Zbornik Veleučilišta u Rijeci, 3 (2015), 1; 15-26 (recenziran, članak, znanstveni)
-
58.Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, DamirService Quality and Customer Satisfaction in the Health Care Industry - Towards Health Tourism Market // Tourism and hospitality management, 20 (2014), 2; 155-170 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
59.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Jurković, MartinaDestination Marketing in Cyberspace: Content Analysis of Croatian DMO Websites // PILC 2014: PAR International Leadership Conference - High performing Teams - A Formula For Success / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Visoka poslovna škola PAR, 2014. str. 115-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
60.Bašan, Lorena; Lončarić, Dina; Čuić Tanković, AnaLocal Residents as Visitors to Exhibitions: Investigating Motivation and Attitudes towards Traditional Food Festivals // Recent Advances in Applied Economics, Proceedings of the 6th International Conference on Applied Economics and Development (AEBD '14) / Mastorakis, Nikos A., Pardalos, Panos M., Katehakis, Michael N. (ur.).
Lisabon, Portugal: WSEAS Press, 2014. str. 27-33 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
61.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Sinkovič, LjudmilaMuseum Websites Content as a Mean for Cultural Heritage Promotion and Attracting Visitors: The Case of Istria // Recent Advances in Applied Economics, Proceedings of the 6th International Conference on Applied Economics, Business and Development (AEBD '14) / Mastorakis, Nikos A., Pardalos, Panos M., Katehakis, Michael N. (ur.).
Lisabon, Portugal: WSEAS Press, 2014. str. 71-78 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
62.Lončarić, Dina; Čuić Tanković, Ana; Ramić, MagdalenaPrimjena web marketinga u promociji kontinentalne turističke destinacije // Društvo i tehnologija 2014. – Dr. Juraj Plenković / Plenković, M., Galičić, V., Toplak, L. (ur.).
Zagreb: Međunarodna federacija komunikoloških društava, Hrvatsko komunikološko društvo, Alma Mater Europaea, 2014. str. 543-552 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
63.Marković, Suzana; Lončarić, Dina; Lončarić, DamirService quality and customer satisfaction in the health care industry - Towards health tourism market // 13th IAPNM congress: Public, social and nonprofit marketing - Value creation and quality of life improvement / Mirna Leko Šimić (ur.).
Osijek: University of J, J.Strossmayer Osijek, Faculty of economics ; CROMAR ; IAPNM - International Association on Public and Nonprofit Marketing, 2014. str. 32-32 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
64.Lončarić, Dina"Typical Regional F&B products with an Impact on Tourism: Case of Croatia" // Power of Origin: Instruments of Sales Promotion with a Focus on Regional F&B Products in Tourism / Hauptfeld, Petra (ur.).
Graz: Leykam Verlag, 2013. str. 59-65 -
65.23rd Cromar congress: Marketing in a dynamic environment - academic and practical insights, Congress proceedings / Grbac, Bruno ; Lončarić, Dina ; Dlačić, Jasmina (ur.). Opatija: Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2013 (zbornik)
-
66.Slivar Tiganj, Iva; Lončarić, DinaModel of Optimization of DMOs Marketing Communication via Internet // Proceedings of the 1st AARESOC International Conference on Business & Management: Current Research, Issues and Best Practices in Business and Management from an Interdisciplinary Perspective
İzmir, Turska, 2013. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
67.Lončarić, Dina; Bašan, Lorena; Jurković, MartinaWebsites as Tool for Promotion of Health Tourism Offering in Croatian Specialty Hospitals and Health Resorts // Recent Advances in Business Management & Marketing / Vrdoljak Raguz, Ivona ; Roushdy, Mohamed ; Salem, Abdel-Badeeh M. (ur.).
Dubrovnik, Hrvatska: WSEAS Press, 2013. str. 265-270 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
68.Bašan, Lorena; Bagarić, Lidija; Lončarić, DinaImpact of Brand Recognition on Reinforcing the Destination's Image // Crisis – a Challenge of Sustainable Tourism Development? / Janković, Sandra ; Smolčić Jurdana, Dora (ur.).
Opatija: University of Rijeka Faculty of Tourism and Hospitality Management, Opatija, 2013. str. 87-100 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
69.Lončarić, DinaGrbac, B., Meler, M.: Metrika marketinga // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, 24 (2012), 12; x-xx (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
70.Lončarić, Dina; Jurković, MartinaUloga e-učenja u stvaranju konkurentske prednosti institucije visokog obrazovanja // Društvo i tehnologija 2012. - Dr. Juraj Plenković / Plenković, M. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2012. str. 61-74 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
71.Lončarić, Dina; Tonković Pražić, Ivana; Dlačić, JasminaPersonal values influence on the environmentally friendly behaviour of consumers // Proceedings of the 31st International Conference on Organizational Science Development - Quality. Innovation. Future. / Ferjan, Marko ; Kljajić Borštnar, Mirjana ; Marič, Miha ; Pucihar, Andreja (ur.).
Portorož: Moderna organizacija - University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2012. str. 600-609 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
72.Lončarić, Dinamakromarketing, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
73.Lončarić, Dina Lončarić, DinaMala privreda, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
74.Lončarić, DinaSiva ekonomija, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
75.Lončarić, Dinatajkun, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
76.Lončarić, Dinamerkantilizam, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
77.Lončarić, Dinalaissez faire, laissez passer, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
78.Lončarić, DinaFaktura, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
79.Lončarić, DinaEkonomska integracija, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
80.Lončarić, DinaEkonomija obujma, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
81.Lončarić, Dinaceh, bratovština, udruženje obrtnika, 2011. (podatak o recenziji nije dostupan, natuknica u enciklopediji, leksikonu, rječniku i sl.).
-
82.Lončarić, DinaImplementacija marketinga kvalitete života u hrvatskome gospodarstvu // Marketing i održivi razvitak / Leko Šimić, M. (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. str. 210-224 -
83.Lončarić, DinaPoslovno komuniciranje
Rijeka: Veleučilište u Rijeci, 2010 -
84.Lončarić, Dina; Šuman, Sabrina; Gligora Marković, MajaUpravljanje kvalitetom web sjedišta u funkciji uspješnosti poslovanja // Kvaliteta, konkurentnost, održivost
Zagreb, 2010. str. 309-319 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
85.Lončarić, Dina; Tonković, IvanaMarketing Management in the System of Croatian Polytechnics // People and Organization: Conference Proceedings of Invited Lectures and Abstract, 29th International Conference on Organizational Science Development / Kern, T. et al (ur.).
Portorož: University of Maribor, Faculty of Organizational Sciences, 2010. str. 809-817 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
86.Lončarić, Dina; Šuman, Sabrina; Gligora Marković, MajaWeb site quality: users vs. professionals' perspective // IN-TECH 2010 / Kudlaček, Jan ; Barišić, Branimir ; Velay, Xavier ; Ohkura, Kazuhiro (ur.).
Prag, 2010. str. 350-353 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
87.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaPonašanje potrošača na tržištu krajnje i poslovne potrošnje - osobitosti, reakcije, izazovi, ograničenja. Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Promarket, 2010 (monografija)
-
88.Lončarić, DinaDeterminants of socially responsible marketing decisions // 2nd EuroMed Conference of the EuroMed Academy of Business / Vrontis, D., Weber, Y., Kaufmann, R., Tarba, S (ur.).
Salerno, Italija: EuroMed Press, 2009. str. 960-968 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
89.Grbac, Bruno; Lončarić, Dina; Vujičić, MajaMarketing in the Function of Encouragement of Socially Suggested Behaviour // Computers and Simulation in Modern Science / Mastorakis, Nikos ; Demiralp, Metin ; Rudas, Imre ; Bulucea, Cornelia A. (ur.).
Atena: WSEAS Press, 2009. str. 148-153 -
90.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo, 2 izmjenjeno i dopunjeno izdanje
Zagreb: Alka script, 2009 -
91.Lončarić, DinaStrateško upravljanje marketingom u funkciji unapređenja kvalitete života // Marketing – a factor of sustainable development, XXI. CROMAR Congress / Leko Šimić, Mirna (ur.).
Osijek: Sveučilište J. J. Strossmayera u Osijeku, Ekonomski fakultet Osijek ; CROMAR, 2009. str. 1-9 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
92.Lončarić, DinaDruštveno odgovorne marketinške odluke – razvoj mjerne ljestvice // Tržište : časopis za tržišnu teoriju i praksu, XXI (2009), 1; 7-23 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
93.Lončarić, Dina; Dlačić, Jasmina; Tonković, IvanaThe Impact of Personality Traits on Environmentalism: Evidence From Croatia // 8th International conference: Challenges of Europe: financial crisis and climate change / Reić, Zlatan ; Šimić, Vladimir (ur.).
Split: Faculty of Economics Split, 2009. str. 353-366 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
94.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaEthics, Social Responsibility and Business Performance in a Transition Economy // EuroMed journal of business, 4 (2009), 2; 143-158 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
95.Lončarić, DinaKvaliteta života i strategijsko upravljanje marketingom u hrvatskome gospodarstvu, 2008., doktorska disertacija, Ekonomski fakultet Rijeka, Rijeka
-
96.Grbac, Bruno; Lončarić, DinaMarketing Paradigms for Emerging Economies // 7th International Conference Enterprise in Transition : Conference proceedings / Buble, Marin (ur.).
Split : Beč: Faculty of Economics ; DAAAM International, 2007. str. 1-12 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
97.Lončarić, DinaMarketinški pristup promišljanju budućnosti srednjih strukovnih škola // Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka: 2001. – 2005. / Balen, Sanja et al. (ur.).
Rijeka: Ekonomska škola Mije Mirkovića Rijeka, 2006. str. 41-47 -
98.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipMetodički priručnik ; uz Dioničarsko gospodarstvo : udžbenik za treći razred ekonomske škole, 2006. (podatak o recenziji nije dostupan, ostalo).
-
99.Lončarić, Dina; Tomljanović, JosipDioničarsko gospodarstvo
Zagreb: Alka script, 2006 -
100.Lončarić, DinaUnapređenje prodaje u trgovačkom društvu Arabella // Osvajanje ciljnog tržišta / Grbac, Bruno (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, 2005. str. 297-298