Pregled po CROSBI profilu: Ivan Markić (CROSBI Profil: 24612, MBZ: 309086)
Pronađeno 51 radova
-
1.Jelić, Andrea-Beata; Šute, Josipa; Markić, IvanFormativno vrednovanje u nastavi stranih jezika: perspektiva nastavnika // Metodički obzori/Methodological horizons, 17 (2022), 2 (33); 83-107 doi:10.32728/mo.17.2.2022.05 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
-
2.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat , ZoranParents’ attitudes towards distance learning during the COVID-19 pandemic // South african journal of education, 42 (2022), 3; 2129, 13 doi:10.15700/saje.v42n3a2129 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
3.Markić, Ivan; Kolak, AnteDidactic challenges in the (post)pandemic age // INTED2022 Proceedings / Gómez, Chova ; López, Martínez ; Candel, Torres (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 1376-1381 doi:10.21125/inted.2022.0411 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
4.Kolak, Ante; Markić, IvanThe potential of the logotherapeutic approach in the development of peer relationships // NTED2022 Proceedings / Gómez, Chova ; López, Martínez ; Candel, Torres (ur.).
Valencia: International Academy of Technology, Education and Development (IATED), 2022. str. 1353-1359 doi:10.21125/inted.2022.0401 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
5.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranTko je tvoj najbolji prijatelj? - dimenzije kvalitete prijateljskoga odnosa // Croatian Journal of Education = Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 23 (2021), 3; 767-793 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
6.Kolak Ante; Markić Ivan; Horvat Zoran; Stojanac Mara; Klemenčić MartaWhen the parent becomes the teacher - attitudes on distance learning in the time of corona-teaching from parents’ perspective // The turkish online journal of educational technology, 20 (2021), 1; 85-94 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
7.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Kolak, JanjaNon-native language speaking students in class cohesion // Intercultural education - conference proceedings / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Husanović Pehar, Jasmina (ur.).
Vinkovci: Faculty of Education, Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Croatian Academy of Sciences and Arts, the Center for Scientific Work in Vinkovci, Republic of Croatia, 2021. str. 157-171 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
8.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKada dom postane škola - roditeljska i učenička perspektiva // COVID-19 - implikacije na odgoj i obrazovanje u Republici Hrvatskoj
Zagreb, Hrvatska, 2020. (pozvano predavanje, domaća recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
9.Kolak, Ante; Markić, IvanMeđuvršnjački prijateljski odnosi u razrednom odjelu // Metodički ogledi, 27 (2020), 2; 105-128 (recenziran, članak, znanstveni)
-
10.Meštrović, MarinaEmocionalna reakcija straha u visokoškolskoj nastavi turskog jezika, 2020., diplomski rad, diplomski, Filozofski falultet, Zagreb
-
11.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKako koronaškolu i koronastavu vide učenici i roditelji? // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIII (2020), 14-143 (168-169); 32-33 (članak, stručni)
-
12.Martinović, Saša; Markić, IvanŠah kao izvannastavna aktivnost // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 69 (2020), 1; 227-259 (recenziran, članak, znanstveni)
-
13.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Vlahov, VesnaKORONKO želi u vrtić i školu / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2020 -
14.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, ZoranKada dom postane škola (roditelj kao zamjenski učitelj) // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 47-86 -
15.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Horvat, Zoran(Pre)opterećenost učenika "koronastavom" // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 108-146 -
16.Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.). Zagreb : Bjelovar: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020 (monografija)
-
17.Ajla ČustovićAnaliza razumljivosti teksta udžbenika nastavnog predmeta Prirode i društva za 1. razred osnovne škole u Republici Turskoj, 2019., diplomski rad, diplomski, Filozofski falultet, Zagreb
-
18.Kolak, Ante; Markić, Ivan; Stojanac, MaraFriendship profiles in school classes // International Journal of Education TEACHER, 9 (2019), 18; 5-14 doi:10.20544/teacher.18.01 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
-
19.Kolak, Ante; Markić, IvanDimensions of intimacy as determinant of quality of peer friendly relationships // Proceedings of MAC 2019 / Vopava, Jiri ; Douda, Vladimir ; Kratochvil, Rradek ; Konecki, Mario (ur.).
Prag: MAC Prague Consulting Ltd., 2019. str. 184-192 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
20.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Kako se osjeća Val? / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
21.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Manuela zna i može / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
22.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Lucija uči / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
23.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Šimun ima prijatelje / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
24.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Marija kreće u školu / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
25.Kolak, Ante; Markić, Ivan;Mak u bolnici / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
26.Kolak, Ante; Markić, IvanMoj razred / Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.).
Zagreb: KO-MA, 2018 -
27.Kolak, Ante; Markić, IvanTko je najbolji prijatelj u razredu? // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 29 (2018), 132-133; 43-44 (članak, stručni)
-
28.Kolak, Ante; Markić, IvanCuriosity and students' questions in the teaching process // Education Applications & Developments III Advances in Education and Educational Trends Series / Carmo, Mafalda (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2018. str. 24-34 -
29.Kolak, Ante; Markić, IvanAnalysis of student's questions in the teaching process // International Conference on Education and New Developments (END 2017) : proceedings / Mafalda, Carmo (ur.).
Lisabon: inScience Press, 2017. str. 478-480 (poster, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
30.Kolak, Ante; Markić, IvanTeaching Process Analysis - From the Perspective of Communication Symmetry // Journal of Teaching and Education, 06 (2017), 02; 353-359 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
31.Kolak, Ante; Markić, IvanAnalysis of student’s questions in the teaching process // International Journal of Arts and Sciences - proceedings
Venecija, Italija, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
32.Kolak, Ante; Markić, IvanTeaching process analysis from the perspective of communication symmetry // IJAS Annual Multidisciplinary Conference of the International Journal of Arts & Sciences
Venecija, Italija, 2016. (poster, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni) -
33.Markić, IvanInitial diagnostic procedures in formulating teaching strategies // Proceedings International Journal of Arts and Sciences / Nancy Mathes, ISSI, USA ; Joseph Bonnici, Central Connecticut State University, USA ; Joseph Azzopardi, University of Malta, Malta ; Mary Allen, UniversityPublications.net, USA (ur.).
Valletta, Malta: UniversityPublications.net., 2015. str. 67-72 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
34.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanStavovi učenika o nastavnom procesu u multikulturalnim školama - socijalni aspekt // Pedagogijska istraživanja, 11 (2014), 2; 71-83 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
35.Markić, IvanDidaktička kultura škole i razvoj suradničkih kompetencija učenika u nastavnom procesu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 4; 627-653 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni članak, znanstveni)
-
36.Markić, IvanMeđusobna povezanost nastavnih strategija i socijalne kompetencije učenika, 2014., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagrab
-
37.Car, Sandra; Kolak, Ante; Markić, IvanThe social component of teaching in multicultural schools - students’ perspective // IAIE Zagreb 2013: Unity and disunity, connections and separations: intercultural education as a movement for promoting multiple identities, social inclusion and transformation. Conference proceedings. / Bartulović, Marija ; Bash, Leslie ; Spajić-Vrkaš, Vedrana (ur.).
Zagreb: Interkulturalni Centar, 2014. str. 126-137 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
38.Markić, IvanRobert J. Marzano, Tina Boogren, Tammy Heflebower, Jessica Kanold-McIntyre, Debra Pickering: Becoming a Reflective Teacher // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 1−2; 246-249 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
39.Markić, IvanDislociranje moći u nastavnoj praksi – mogućnosti suradničkog učenja // Pedagogija i kultura. Znanstvena monografija. Kultura kao polje pedagoške akcije: odgoj, obrazovanje, kurikulum. / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 135-141 -
40.Markić, IvanTummons, J. (2009) Curriculum studies in the Lifelong Learning Sector, Exter, Learning matters // Školski vjesnik: časopis za pedagoška i školska pitanja, 60 (2011), 3; 403-406 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
41.Jurčić, Marko; Markić, IvanPedagoško-didaktička koncepcija, organizacija i praksa u Montessori školi // Pedagogija Marije Montessori – poticaj za razvoj pedagoškog pluralizma, znanstvena monografija / Hicela, Ivon ; Krolo, Ligija ; Mendeš, Branimir (ur.).
Split: Dječji vrtić Montessori dječja kuća Split ; Udruga Montessori pedagogije, 2011. str. 167-178 -
42.Markić, IvanAnaliza kvalitete integracije studenata s posebnim potrebama na Filozofskom fakultetu u Zagrebu // Researches at Eotvos Jozsef College / Tóth, Sándor Attila (ur.).
Baja: Eötvös József College Press, 2010. str. 23-30 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
43.Markić, IvanSocijalna komunikacija među učenicima // Pedagogijska istraživanja, 7 (2010), 2; 307-319 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
-
44.Markić, IvanPrava djeteta i prava roditelja // Dijete i društvo: časopis za promicanje prava djeteta, 12 (2010), 1/2; 385-387 (podatak o recenziji nije dostupan, prikaz, ostalo)
-
45.Markić, IvanUloga pedagoga u kurikulumu učeničkog doma // Zrno: časopis za obitelj, vrtić i školu, 21 (2010), 116-117; 14-17 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
-
46.Markić, IvanKurikulum i određenje dvodimenzionalnosti ciljeva u nastavi // Modern methodological aspects = Korszerū odszertani kihívások: Savremeni metodički izazovi / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Magyar Tannyelvu Tanitokepzo Kar, 2010. str. 65-75 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
47.Jurčić, Marko; Markić, IvanModeliranje kohezije školskog razreda u kontekstu interkulturalnih odnosa // Susret kultura / Subotić, Ljiljana ; Živančević-Sekeruš, Ivana (ur.).
Novi Sad: Filozofski fakultet Univerziteta u Novom Sadu, 2010. str. 156-162 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
48.Markić, IvanInformacijsko komunikacijske tehnologije u Nacionalnom kurikulumu // Informatologia Separat Speciale, No. 12 / Mario Plenković (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2009. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni) -
49.Markić, IvanSocijalna komunikacija među učenicima: načini, stilovi, sadržaji // Kurikulum suvremenog odgoja i škole Znanstveni kolokvij
Brijuni, Hrvatska, 2009. (predavanje, neobjavljeni rad, znanstveni) -
50.Jurčić, Marko; Markić, IvanCjeloživotnim učenjem do kompetentnog znanja i kreativnog nastavnog umijeća // A Tehetseggondozastol az elethosszig Tarto Tanulasig / Bene, Annamaria (ur.).
Subotica: Forum Konyvkiado, Ujvidek es Uyvideki Egyetem, Magyar Tannyelu Tanitokepso Kar, 2009. str. 268-275 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni) -
51.Markić, IvanOsvrt na religioznu pedagogiju i psihoterapiju: rad ustanove 'Majčino selo' u Međugorju, 2007., diplomski rad, Filozofski fakultet, Zadar